תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
חברים מישהו יכול לעזור לי בבעיה מסויימת ??? התקנתי סרגל כלים של רדיו ישראלי ועוד כל מיני עזרים וקישורים אחרי זמן מה החלטתי לבדוק כמה הוא לוקח לי במשאבים ולתדהמתי גיליתי שכאשר אני עובד עם הפייר פוקס הוא לוקח לי 120,000 K מוגזם ביותר. הסרתי אותו והתקנתי על אקספלורר והופתעתי לגלות ששם הוא לוקח בעבודה הכי הרבה 40,000 . למה זה ככה מישהו יכול להסביר לי?? ואולי יש משהו שימנע מכל התוספים האלה לזלול לי את המשאבים....???
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום לכולם! במקרה אני בצופים (חמשוש אם זה מדבר למישהו... זה אומר שאני כיתה ט') ואני כרגע עובד על אתר לשכבה שלנו. אז התחלתי קצת קצת לעבוד עליו אבל אז הבנתי ש-HTML רגיל זה יראה מעפן. כמו הפרוייקטים האלה בטכנולוגיה.. \= קיצור מישהו שאני מכיר עזר לי קצת עם הלוגו אבל הוא אמר שאין לו כוח לעשות את השאר... כאן הפנייה שלי אליכם. אני אשמח אם אחד מהתותחים פה יעזור לי בעיצוב ממש פשוט בפוטושופ. לא משהו מיוחד. בסיגנון של האתר: http://www.pyroland.net/. אני חושב שמשהו בסגנון הזה יהיה טוב. רק שצריך שהרקע יהיה כתום והכיתוב שחור, או להפך. בכל אופן מי שמעוניין/רוצה/מוכן לעזור שיכתוב פה. תודה מראש לכולם! נ.ב הנה האתר בינתיים: www.hermon.tk
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
תוכנה חופשית כמובן בסיגנון BSPLAYER המצויינת שלא תומכת ויסטה
-
- 7 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אהלן, ברשותי מחשב חדש שרכשתי, אשר מותקנת בו מערכת הפעלה Microsoft Windows Vista. הלוח-אם הוא ASUS M2A-VM HDMI, בעל כרטיס PCIe עם יציאות לטלוויזיה (HDMI, S-Video, Video RCA, SPDIF) ועל הלוח עצמו יש יציאת DVI. הכרטיס מסך הוא ATI Readon Xpress 1250. הטלוויזיה מחוברת למחשב ע"י כבל RCA יחיד מהכרטיס הרחבה, ולאחר שהגדרתי (איכשהו) את הטלוויזיה ב Catalyst הזה שלהם, אני מקבל תמונה בשחור לבן - למרות שהפילטר מוגדר על PAL [ניסיתי את כולם, ממה שיש ברשימה - כולל לבחור Israel]. יש דרך לתקן את זה? תודה מראש, תומר
-
- 1 תגובה
- 744 צפיות
-
-
האם קיים PLAYER שיכול להקרין את הכתוביות בחלק התחתון של המסך (בשוליים השחורים)? כלומר שעדיין אני אשאר עם שני קבצים(תלוי בסרט) של הסרט ושל הכתוביות. את השיטה הישנה של הטמעת הכתוביות והתעסקות מיותרת עם VIRTUAL DUB זה גם אני מכיר...
-
- 3 תגובות
- 744 צפיות
-
-
טוב אז יש לי Azureus Client ואני משתמש בכבלים אם מודם של מוטורולה SurfBoard (אם זה משנה) עכשיו יש לי WIN XP והורדתי את ה-FireWall ואני משתמש ב- Norton system work 2005 ממה שאני הבנתי זה לא הכי משנה באיזה Clint אתה משתמש זה איך שאתה מגדיר אותו..... ואני מוריד כל 15-55 ככה טוב מה אני צריך לעשות כדי להוריד מהר יותר ?? נ.ב. ניסיתי לפתוח את הפורטים (אני לא יודע אם אני צריך ..... ) אבל לא הצלחתי אהה ולא לחסוך במילים זה ממש חשוב תודה מראש !
-
- 5 תגובות
- 744 צפיות
-
-
זה קורה לי ב-2 תוכנות שונות... אני מנסה להמיר סרט מסויים לפורמט אחר, או אפילו אותו פורמט במנוע אחר, אבל יש לי הבדל בין הקול לתמונה - אני שומע את הקול - איש מדבר, ורק אחרי שנייה השפתיים שלו זזות בהתאם... למה זה, ואיך אני יכול לפתור את הבעיייה ? תודה (המפרט מחשב בצד, הפנטיום 4)[br]פורסם בתאריך: 16.02.2007 בשעה 18:36:49 -
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום חברים, שאלה פשוטה - איך אני קובע מהם הפורטים הטובים ביותר (יש דבר כזה?) עבור התוכנות - Emule ו- bitcomet? תודה
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אהלן חזרתי מעבודה מפעיל את המחשב והאווטלוק מסרב להפתח זאת ההודעה המוצגת . [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אני מעביר לפה (בצורה אנונימית) דיון לא-אישי שהיה לי לאחרונה במסרים פרטיים כדי להגביר את החשיפה ולקבל חוות דעה נוספות. ----- לפני מספר חודשים המלצת למישהו בפורום על http://www.synchpst.com/ או http://www.beinsync.com/ לצרכי סנכרון הואטלוק. אני נמצא בבעיה דומה כאשר אני רוצה לדאוג לסנכרן את המיילים שלי בין הנייח והנייד. עכשיו, אני מבין ש-BEINSYNC עושה את זה ואפילו בצורה מאוד יפה (לפי הסבר שלך שהיא מעדכנת רק שינויים בקובץ PST ולא את כולו). האם גם SYNCHPST עובד בצורה דומה? - מאחר ושתי התוכנות בתשלום, כש-BEINSYNC יקרה יותר, מאוד חשוב לי מי מהן עובדת בצורה הכי יעילה. מה שכן, אם אני מבין נכון, שתיהן זהות בכך שחייבים לסגור את התוכנה באחד המחשבים לפני שמסכרנים את המחשב השני, נכון? …
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
-
-
האם אפשרי להוסיף ידנית שירים ל Media Library ? התוכנה לא הוסיפה לי את כל השירים בעברית ל Media Library.
-
- 1 תגובה
- 744 צפיות
-
-
ראיתי איפשהו תוכנה שבעזרת מצלמת אינטרנט אפשר למצמץ בעין ואז זה פותח תיקיות וכל מיני דברים כאלה, וזה היה לפני שהיה לי מצלמת אינטרנט, ואני לא זוכר איפה ראיתי, אז מי שיכול שיתן לי קישור, או אפילו אם זה לא האתר הזה שיתן לי
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
-
-
זה נורמאלי שהוא לוקח 50,000K ? לפעמים הוא ממש מעמיס על המעבד, ואני קולט אותו על 500,000 K. איך זה יכול להיות?
-
- 6 תגובות
- 744 צפיות
-
-
ניסיתי להוסיף וגם לשנות את הפורטים ברשת וזה לא עוזר...
-
- 1 תגובה
- 744 צפיות
-
-
אני לא מצליח לראות סרטים שהורדתי. לפני כשבוע התקנתי מחדש את הווינדוס (לצערי סרביס פק 1), ומאז ישנם קבצים שאני לא יכול לראות, אני רק שומע אותם. ניסתי להוריד תוכנה אחרת (ווינאמפ) אבל גם זה לא עזר. הקבצי מדיה שאני מצליח לראות הם קטנים יותר, יכול להיות שזו הסיבה? נ.ב לפני התקנת הווינדוס זה עבד.... ואיך אני מתקין קודקים... עזרה בבקשה...
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי קישור של אנטי וירוס טוב או לפחות להמליץ לי על אנטי וירוס טוב?
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
האם יש אפשרות להחליף את כתובת המסנגר ולהעביר את רשימת אנשי הקשר?
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום יש לי את האנטי וירוס NOD 32 גירסה 3 ואני רוצה להתקין אותו במחשב אחר בלא אינטרנט ואני רוצה להעביר את המסד נתונים (העידכונים בעצם) שמהמחשב שלי עם האינטרנט למחשב השני בלי האינטרנט..איך אני מעביר רק את המסד נתונים ..שיהיה הכי מעודכן בעצם במחשב השני בלא האינטרנט? תודה
-
- 6 תגובות
- 744 צפיות
-
-
תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום . כל פעם שאני פותח את התוכנה קופצת לי הודעה שסקריפט כל שהוא הפסיק להגיב ואני צריך לבחור אם לעצור את הסקריפט ואז הפיירפוקס לא טוען לי את הטאבים או לנסות שוב ואז זה מסתדר. ניסיתי לבדוק מאיזה אתר זה מגיע אך ללא הצלחה .הפיירפוקס נפתח עם בערך 10 טאבים. תודה מראש לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
-
אז כמו ששאלתי ברצוני להתחבר ממחשב מקומי שממוקם בבית למחשב אחר דרך תוכנה כלשהי כאשר ברקע של המחשב הרחוק ניתן יהיה לראות מעקב של מצלמות במעגל פנימי... סה"כ צריך גם תוכנה להתחברות מרחוק וגם תוכנה של ניהול מצלמות פנימיות ואם צריך כרטיס מסויים שיהיה אפשר להתחבר לכמה מצלמות... תודה מראש,
-
- 1 תגובה
- 744 צפיות
-
-
-
האם ישנה איזשהי תוכנה שתוכל לבדוק במקומי כל זמן מה האם הגיע אלי מייל לתיבה ב Yahoo ולפתוח לי איזה Popup ( כמו שיש ב Gmail ובעוד תוכנות ). בדקתי באתר של Yahoo ולא מצאתי דבר.
-
- 1 תגובה
- 744 צפיות
-
-
הקלטתי עם הכרטים טלויזיה שלי בתוכנה wintv ואני רוצה לקצר את כל מה שזה הקליט יש תוכנה כזאתי?? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 744 צפיות
-


