תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
זה מה שאומר לי האקספלורר שאני נכנס לראות דברים באינטרנט..יש לכם מושג במה מדובר ? הנה לינק לתמונה של השגיאה.
-
- 5 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אני משתמש ב ASUS GEFORCE 2 GTS DELUXE ?WITH VIVO חיברתי את הכניסת וידאו לוידאו ולכבלים . אני יכול לראות טלויזיה באמצעות שימוש בתוכנה ASUS LIVE . הבעיה היא שאני לא יכול להקליט טוב דרך אגב הארד דיסק IBM UDMA 2 MAXTOR UDMA 5 אני מקליט על המקסטור ואם אני מנסה ברזולוציה גבוהה מ- 252X288 אז זה מפספס פריימים. זה קורה גם כשמנסים ממצלמה דיגיטלית . לדוגמא 640X576 מפספס יותר משליש מהפריימים (ועוד זה ללא קיבוץ) מישהו יודע אם ישנה דרך לשפר זאת ? (מלבד לקנות מעבד/זכרון/HD וכו ) דרך אגב אני שומע קול מכרטיס הקול LINE-IN ואין בתוכנה אפשרות לבחור מאיזו יציאה להקליט . אם היה לי TUNER של ASUS הייתי יכול להשתמש בתוכנה ASUS DIGITAL VCR ושם ישנה אפשרות לשנות אבל זה מראה שגיאות …
-
- 3 תגובות
- 744 צפיות
-
-
בעצת חברי האנטי-מיקרוסופטי התקנתי את הדפדפן מוזילה בעברית (1.6)לא הגעתי לשלב של לינוקס אולי יותר מאוחר. בסה"כ נחמד - ממשק נוח ויעיל במיוחד שיטת הלשוניות. לעיקר- מתחילות לצוץ לי בעיות שונות: gamer- התמונות במסך הפתיחה לא עולות. warezfaw ו- pc-spot החלונות פשוט לא בפרופוציה נכונה לעומת אקספלורר (לעומת זאת llionetwork שיש לו עיצוב דומה ואחרים כן!) sumo volleyball אחי הקטן לא יכול לשחק בו עם מוזילה הוא דורש אקספלורר מהם הפתרונות לכול הבעיות האלה? דבר נוסף הייתי רוצה להגדיל את הגופן של הממשק כלומר קובץ(F) עריכה(E)- פשוט שיראה גדול יותר. בבקשה עזרו לי לשנות אותו עם פירוט של שלב שלב. תודה מראש לכול העוזרים (וגם למוזליה ישראל )!
-
- 6 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנסה לעשות בנרו Overbure לDVD של 8 ג'יגה ואני לא מצליח מישהו יודע איך לעשות את זה? האם יש פונקציה לדיסק כזה או רק לרגיל של 4 ג'יגה?
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
יש לי קובץ שהוא trp אני לא מצליח לשמוע, רק לראות כי אין לי את הקודקים הנדרשים. עכשיו השאלה היא כזאת, ( שאלה של ידע כללי יותר גם ) אם אני ימיר את הקובץ מtrp לavi למשל אני כן יוכל לשמוע..?או שאני אצטרך את אותם קודקים שהייתי צריך שהוא היה קובץ trp? ואם אני עדיין אצטרך את אותם קודקים, האם יש דרך להמיר את הקודקים הדרושים לקודקדים סטנדרטיים (שיש בכל מחשב)? למשל יש לי סרט שהוא דורש קודק מיוחד, עכשיו אצלי במחשב אני כן יוכל לראות את הסרט טוב אבל אם אשלח אותו לחבר הוא יצטרך להתקין את הקודק המיוחד האם יש דרך להמיר את הקודק לקודק פשוט שכל אחד יוכל לראות בלי שיצטרך להתקין את הקודק הספציפי הזה? או שמא זה טבוע כבר בקובץ וידאו שיש לי..?
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אני מחפש אנטי ווירוס זה השם kaspersky אבל שלא יהיה פרו ואמרו לי שזה בחינם וגם ויש איזה גירסה של התוכנה שלא עושה את המחשב איטי אז מאיפה מורידים?קישור ישיר
-
- 4 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה אני לא יכול לראות חלק גדול מתכני הוידאו באינטרנט... כל פעם שאני מנסה לראות וידאו הדפדפן קורס, ומדווח על תקלה. המוזר, שזה לא קורה בכל אתר. בMako לדוגמא אני לא יכול לראות כלום, אבל ביוטיוב אין לי בעיה כלל. התקלה מופיעה גם בפיירפוקס וגם באקספלורר... ממה ששמתי לב עכשיו זה מופיע גם בSOPCAST.. למישהו יש רעיונות? ניסיתי להחליף קודקים אבל זה לא עזר... תודה!
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אני משתמש כבר זמן מה בפיירפוקס אך יש לי בעיה שמאוד מציקה לי. החיבור שלי בתור משתמש באתרים אינו נשמר ובכל אתר שאני חבר בו אני צריך להתחבר כל פעם מחדש. לא הצלחתי להבין מה ההעקביות שלו כי לפעמים הוא שומר אתר מסוים ולאחר מכן לא. אין לי אנטי-וירוס בכלל ולא שינתי בהגדרות שום דבר שקשור לcookies. מישהו יודע מה הפיתרון?
-
- 1 תגובה
- 744 צפיות
-
-
אז ככה קודם כל זה קרה איך שעשיתי פורמט (בחנות איפה שקניתי את המחשב) בערך שבוע/שבועיים אחרי. צילמתי בתמונות מה זה מראה לי כי היה לי קצת קשה להסביר.. הינה: מה שכתוב בהמשך זה TROJAN HORSE http://img208.imageshack.us/my.php?image=798798798ak2.jpg וכשאני לוחץ על המשך זה מראה לי ככה: http://img208.imageshack.us/my.php?image=789789789456xg1.jpg אשמח לדעת מהי הבעיה.. תודה
-
- 6 תגובות
- 744 צפיות
-
-
-
יש לי ווינדוס ויסטה עם האקספלורר 7 עכשיו יש אתרים שאני נכנס אליהם ואחרי כמה שניות הוא עושה לי כזאת שגיאה ומנתק אותי מהאתר זה קורה לי באיזה 2 אתרים יש פה תמונה: צריך לשנות משהו בהגדרות? ושאני בודק תבירור של השיגאה זה אומר לעדכן איזה תוכנה ADOBE FLASH משו... ועדכנתי אותה וניסיתי כמה פעמים וזה עדיין עושה לי תשיגאות והניתוקים תודה מראש...
-
- 3 תגובות
- 744 צפיות
-
-
"קניתי" בטעות נרו 6 בגרסה הספרדית התקנתי וגיליתי את הטעות עכשיו מחקתי את הגרסה הספרדית ו"קניתי" גרסה אנגלית proper אבל כל פעם שאני מתקין אותה (את נרו 6) זה מתקין לי את התוכנה בגרסה ספרדית למשהו יש פתרון?
-
- 6 תגובות
- 744 צפיות
-
-
-
יש לי לפטופ עם מודם ואני רוצה לחבר לקו טלפון להתקשר דרכו איזה תוכנה הכי ממולצת לעשות את זה?
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
-
-
עד כה יכלתי להוריד את הסורק וירוסים החינמי שלהם, Dr Web Cure-It, ללא כל בעייה. בימים האחרונים, האתר שלהם החל לדרוש ממני להכניס פרטים אישיים בעת הורדת התוכנה, ובכלל זה: שם מלא, כתובת אימייל, תאריך לידה, מין, איפה אני לומד, באיזו תדירות אני משתמש בתוכנה או הולך להשתמש בה, מאיפה הכרתי את התוכנה ובאיזה מחשב אני הולך להתקין אותה (כל השדות המופיעים הנם שדות חובה), ובקיצור: ריגול ומעקב אחר משתמשים וכן פגיעה בפרטיותם. מה זה צריך להיות? למה הם עושים זאת??? בחיים שלי לא נתקלתי באתר שמחייב להכניס פרטים אישיים כדי להוריד תוכנה חופשית לשימוש ביתי.
-
- 1 תגובה
- 744 צפיות
-
-
המחשב שלי עמוס הוא אומר לי במאפייני מערכת (מאפיינים על המחשב שלי) בביצועים, שיש רק איזה 20 אחוז, ופחות פנוי. וזה בלי שמפעילים כלום. איך אני יכול לדעת מה מעמיס על המחשב? ולשאלה שלשמה באתי לפורום "תוכנות", האם יש תוכנה שמראה כמה כל תוכנה שמופעלת תופסת? תעזרו לי, אני מפחד שאני אאלץ לבקש מהמעבדה להרדים לי את המחשב.
-
- 7 תגובות
- 744 צפיות
-
-
I want to compute the fourier transform of a given vector in time using the fft command this is how my code looks like right now n1 = -25:-1; n2 = 1:25; x1 = [(2 * sin(0.125*pi*n1) ./ n1).^2 0.6165 (2 * sin(0.125*pi*n2) ./ n2).^2]; N = 1024; X = abs(fft(x1,N)); X = fftshift(X); F = [-N/2 : N/2 - 1] / N; plot(F,X); %axis([-2*pi 2*pi 0 5]); questions are: is there a less ugly way to define the value in n=0? i want the resulting plot to streach from -2*pi to 2*pi. commenting the axis command, it only goes from -0.5 to 0.5, while uncommenting it just cuts the plot at +-0.5, and it doesnt look too realistic. anyway to fix it?]
-
- 1 תגובה
- 744 צפיות
-
-
אני נכנס לdreamweaver לtemplate שעשיתי.. ואז גורר את העכבר על כל מה שעשיתי.. ובוחר באפשרות לעבור לfireworks (בedit שם) בfireworks אני לוחץ על אחד מהslices שעשיתי.. ואז באפשרות בחלון behaviors אני לוחץ על ה+ ובוחר set pop-up menu שמה אני עושה את כל ההגדרות ומשנה מה שצריך.. ואז בוחר בdone עובר לdreamweaver אוטומטית זה מבקש לעדכן הכל.. אני מעדכן.. לוחץ בנוסף גם save all.. ואז כשאני עושה preview on browser בעמוד הראשון שזה מביא לי זה מסתדר ומראה לי כשאני שם את העכבר על הslice הזה את הpop-up אבל כשאני לוחץ על קישורים אחרים באתר.. (ועדיין נשאר הslice הזה כי הוא מוגן בtemplate) אז במקום שכששמים את העכבר עליו יופיע הpop-up זה לא עובד.. ובמקום מופיע למטה בצד שמאל רשום לי את מה ש…
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום, אני צריך לדעת האם יש תוכנה שמאפשרת ביטול של הצורך בדיסק במידה והתכולה שלו נמתאת אצלי במחשב ואני לא רוצא לצרוב את זה. אם כן.. מה שמה ואיפה אני יחול להוריד אותה? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
יש לי תוכנת 16 ביט שרצה עם התהליך NTVDM במערכת AMD+XP (מעבד בודד). ntvdm.exe is process that belongs to the Windows 16-bit Virtual Machine. It provides an environment for a 16-bit process to execute on a 32-bit platform. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminate האם יש לחשוש שבמעבר למערכת כפולת ליבה התוכנית תסרב לעבוד? מישהו יודע? בתודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 744 צפיות
-
-
על איזה נגן מדיה אתם ממליצים לי?? אני מחפש נגן מדיה מושלם. לא מסובך מידי. תומך בכל סוגי האודיו והוידאו. מאפשר הוספת כתוביות. תוכנה קלה שלא מאיטה הרבה את המחשב. וצ'ופר אם זה יהיה בעברית אבל זה לא עקרוני.
-
- 7 תגובות
- 744 צפיות
-
-
מישהו יודע מה זה? כי כל פעם שאני נכנס לאתר זה מראה לי את זה ואני לא יודע איך להיפתר מזה וזה ממש מעצבן! [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אני גר בקומונה של שנת שרות בכרמיאל. עכשיו בחופש אנחנו מנהלים קייטנה לילדי השכונה, רובם ממשפחות קשות יום. אחד מילדי השכונה שלא יצאה לקייטנה מסיבות של משמעת החליט לנקום בנו ע"י כיבוי החשמל שלנו. בעקבות נפילת החשמל נעלמה כל תקיית ה my document :'( היה לנו בתיקיה את כל התוכניות למחנה קיץ הקרב, תכניות לימי הקייטנה הבאים וכל מה שעשינו במשך השנה. אנחנו חייבים עזרה בשחזור המסמכים. הבנות פה בקומונה ממש בוכות בגלל כל העבודה שירדה לתימיון. אם מישהו מכיר תוכנות לשחזור קבצים אני ממש ממש יודע לו. ותזכרו - כל המציל קובץ בישראל, כאילו הציל מחשב ומלואו.
-
- 8 תגובות
- 744 צפיות
-
-
הורדתי סרט DIVX כפומט AVI ואני פותח את זה בכול תוכנה אפשרית יש כאלה שלא פותחים ויש כאלה שפותחים רק לא מראים את המסך או מראים מסך בלי הסרט!!! דיייי אני משתגע פה הורדתי כול תוכנה אפשרית בבקשה אני מתכנן לעזרה!!! אני גם צריך מקודד ואין לי ולמשל התוכנה Divx Player אין באפשרות לפתוח תרדום.
-
- 6 תגובות
- 744 צפיות
-
-


