תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מוריד מברשות לפוטושופ, העיניין שאני מוריד בכמויות.. יש אפשרות לטעון את כולם? האם יש אפשרות גם לסדר אותם לפי נושאים או משהו שכשאני צופה במברשות לא יופיעו לי מליון אלא רק אותו נושא?
-
- 6 תגובות
- 745 צפיות
-
-
שלום הבעיה המוכרת של הCRCDISK.SYS שתוקע את העלאה של המחשב לכחצי שעה. המחשב, אחרי ריסטרט או כיבוי עולה במשך כחצי שעה, הקובץ שאותו הוא מנסה לקרוא הוא CRCDISK. הבנתי שזו בעיה מוכרת בVISTA, לצערי נתקלתי בה גם בוינדוס שלי. כרגע בלי פיתרון. דברים שניסיתי: 1: העלאה בSAFE MODE 2: העלאה בLAST GOOD CONFIG 3: עדכון של הוינדוס 4: מחיקה של *pcmcia*.* על ספרית הוינדוס 5: מחיקה של *1394*.* על ספרית הוינדוס 6: ניסיתי לעשות עדכון של הדריורים מתוך דיסק ההתקנה, ללא הצלחה. לא מוצא דרייברים על הדיסק(??) 7: CHKDSK 8: ניתוק התקנים חיצוניים(LAN וUSB) 9: חיפשתי דיסק RESCUE של וידוס סרבר 2008 בגרסת ה64 ביט. כרגע לא מצאתי. 10: בטח היו עוד דברים שלא עולים לי לזכרון((- כרגע. ממש א…
-
- 0 תגובות
- 745 צפיות
-
-
מה הגירסא הכי חדשה של נוד32 ? תעזרו בבקשה ???
-
- 11 תגובות
- 745 צפיות
-
-
....
-
- 3 תגובות
- 745 צפיות
-
-
שלום לכולם לאחר נסיון כושל עם מספר תוכנות להוספת תרגום לסרטים לצמיתות רציתי לשאול אתכם אם יש מישהו שמכיר תוכנה שעושה זאת. תודה מראש איציק
-
- 1 תגובה
- 745 צפיות
-
-
בוקר טוב, הורדתי סרטון של הרצאה מסוימת מהאינטרנט באורך של 2 שעות בערך. כאשר אני מפעיל אותו הכל עובד בסדר חוץ מזה שאני לא יכול לעשות "PAUSE" ולא יכול להעביר את זמני הסרטון. ז"א מרגע ההתחלה ועד הסוף אין לי אפשרות לשלוט על הסרטון. מה אפשר לעשות במצב הזה? יש איזה תוכנה שיכולה לעזור? (הרצאות אחרות מאותו האתר עובדות כרגיל למעט האחת הספציפית הזאת. אגב, ניסיתי גם להוריד אותה מחדש וזה לא עזר) תודה רבה מראש.
-
- 5 תגובות
- 745 צפיות
-
-
יש לי פרוסס בשם alg שעולה ל500 מגה לא הגיוני נכון בגוגל קראתי שהוא חלק ממערכת ההפעלה חלק מהפיירול אבל עדיין הוא גדול מדי. חוץ מזה תגידו לי אם יש תהליכים שלא צריכים לפעול או לא מוקרים. תראו את התמונה [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 745 צפיות
-
-
חברים ,אני קם בבוקר עכשיו, מדליק את המסך ומליון ואחד רוגלות נכנסו לי למחשב, השולחן עבודה שלי שונה לגמרי, והתקינו לי כמה תוכנות "אנטי רוגולות" בכאילו אוטומטי, עם הרבה חלונות קופצים. אני כל פעם מוחק את התוכנות שכל הזמן מתקינים לי אוטומטי שאני לא רוצה מהשולחן עבודה שלי ואחרי ריסט הם חוזרות. מה לעשות? תמליצו על תוכונת טובות למחיקת רוגלות וסוסים טורוינים. עשיתי סריקה בכמה תוכנות ולא עזר כלום, גם ניסיתי לעשות שיחזור מערכת והקטע פה, שהשיחזור הצליח ואני רואה את השולחן העבודה שלי כמו פעם, ופתאום בום, השולחן העבודה שוב משתנה והמון חלונות קופצים אצלי , הצילו. תראו את השולחן עבודה שלי - http://www.siz.co.il/up/nhtzetmy4mj4.jpg וכל פעם אני מקבל את ההודעת שגיאה הזאת - http://www.siz.co…
-
- 4 תגובות
- 745 צפיות
-
-
לאחר שעברתי למחשב החדש איבדתי את הגרסא הישנה של התוכנה והגרסאות החדשות פשוט זוועה. אז אני מחפש תוכנה חלופית שעובדת בדומה לבייבילון (עדיף חינמית) מישהו מכיר כזאת?
-
- 2 תגובות
- 745 צפיות
-
-
שלום אנשים, קודם כל מקווה שהגעתי למקום הנכון לשאלתי. בכל מקרה, האם ידוע לכם מדוע כשאני רואה קטע וידאו ב- streaming דרך האינטרנט איני שומע קול. יש לציין שאין בעייה עם הרמקולים או עם הכרטיס קול. אודה לתשובתכם.
-
- 1 תגובה
- 745 צפיות
-
-
היי לאחרונה נתקלתי בתופע מוזרה במחשב שלי תהליכים מסויימים נסגרים פיתאום הפיירפוקס קורס לעיתים קרובות והמחשב עושה ריסטרטים כול כמה שעות דקות באקראי וכשעולה החלונות שוב הוא רושם לי שהמערכת שוחזרה לאחר שגיאה חמורה לעיתים הוא עולה עם תצוגה של 4 סיביות תמונה ממש מזעזעת ואני צריך לעשות ריסטרט כדי שיחזור למצב הרגיל בהתחלה חשבתי שהצ'קדיסק הוא הפיתרון אחרי כמה וכמה בדיקות נמצאו מלא בעיות חלק תוקנו חלק לא ניסיתי לשחזר את המערכת אך בכל פעם הוא רושם לי שהשיחזור לא הושם פרמטתי פעמיים את המחשב.. בפעם הראשונה הוא המשיך לעשות ריסטרטים כול שעה בערך אחרי פירמוט שני מישמומה זה נעלם לבניים לפחות אני עכשיו שעתיים עם המחשב בדיוק סיימתי להתקין את כול התוכניות אבל תהליכים נסגרים לפעמים ועדיין ה…
-
- 6 תגובות
- 745 צפיות
-
-
1) מתי הידלקתי 2) מתי גלשתי ב FIREFOX 3) מתי סגרתי את המחשב 4) כל דבר הגיוני אחר שיציג בברור אתהנתונים אני רוצה לדעת באמת כמה זמן אני מבזבז במחשב ואם כדי להפחית זה ממכר !!!!!
-
- 2 תגובות
- 745 צפיות
-
-
הרגע לו ציפיתי כבר הרבה זמן הגיע סוף סוף! מכירים אתר http://www.av-comparatives.org? אז ככה. חבר'ה לקחו יותר מ-6000 וירוסים, טרויאנים, תולעים וכו', כיבו לגמרי את כל ההגנה של KAV6 פר להגנה הפרואקטיבית והריצו את כל הקבצים. ההגנה תפסה... 99% מהם!!! וזה ללא שום חתימות, עדכונים וכו'!!! תראו: http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse/KAV6_PDM_test.PDF
-
- 9 תגובות
- 745 צפיות
-
-
יש לי הרבה דיסקים של משחקים וסרטים של הילדים (קומפי לקטנים ולגדול כל מיני משחקים וסרטים). אחד הקטנים שבר את דיסק ההתקנה של הקומפי ולקח לי איזה שבוע להשיג חדש. - השאלה היא אם יש איזו תוכנה שמאפשרת לגבות את הדיסקים ע"ג המחשב או לעשות עותק נוסף? אני רוצה צוכנה טובה(גם אם עולה כסף) שאני אוכל לגבות את כל האוסף -אני לא רוצה לקנות לכל ילד מחדש את כל הספריה. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 745 צפיות
-
-
מחפש תכנה שמדמה כונן דיסקטים. כמו הדאמון טולס לדיסקים רק שתדמה כונן דיסקטים. יש כזה דבר בכלל?
-
- 3 תגובות
- 745 צפיות
-
-
אתר נחמד שנותן להעלות לשרת שלהם קבצי מולטימדיה וממיר אותם ע"ג השרת. יתרונות: חוסך התקנה של תוכנות המרה. מאגד כמות גדולה מאוד של פורמטים בממשק אחד. חוסך במשאבי מערכת (למעט רוחב פס לרשת). חסרונות: יכול לקחת לא מעט זמן בקבצים גדולים (משתנה בהתאם לעומס שעל השרת ועל רוחב הפס שלכם). תומך רק עד 100 מגה לקובץ בחבילה החינמית. רשימת פורמטים נתמכים: http://www.zamzar.com/conversionTypes.php
-
- 1 תגובה
- 745 צפיות
-
-
האלואוז הרצתי חיפוש ולא מצאתי- מה התכנה הכי טובה להמרה של XVID לקבצים המתנגנים על DVD וצריבתם? תודה!
-
- 3 תגובות
- 745 צפיות
-
-
שלום לכולם, בעבר נעזרתי בכם ובסופו של תהליך נאלצתי לפרמט את המחשב, אני מקווה שהפעם הבשורות יהיו טובות יותר.. בכל מקרה, חבר שלי סובל מבעייה במהלך גלישה באינטרנט כאשר הדפדפן (IE6), עושה REDIRECT לאתרי פורנו, משחקי פלאש, סרטים וכדומה. מאחר ולא הייתה לו שום הגנה על המחשב, הרצתי לו בדיקות של ANTI MALWARE,AVG,SUPER ANTI SPYWARE, בנוסף לנטרול של שחזור המערכת. הבדיקות העלו (וניקו), מספר סוסים טרוייאנים שרובם רוכזו בתקיות ה-TEMP תחת יישומי EXE, לדוגמא הנה מספר שמות של תהליכים שזה מצא: 588.exe netprint.exe 227119.exe כעת למרות כל הסריקות שיוצאות נקיות, הבעיה מתחדשת עם החיבור לאינטרנט (ישנה טעינה של תהליכים בדמות 227119.exe), ממה שראיתי הקבצים האלה יושבים גם ברג'יסטרי של המחשב. השאל…
-
- 1 תגובה
- 745 צפיות
-
-
ההורים שלי תפסו על המחשב שלהם וירוס, כשהם מנסים להכנס לאתרים מסויימים כמו גוגל הרוסי/ COM, פייסבוק ואתרים נוספים, מופיע העמוד שהוספתי בתמונה המצורפת. הבעיה היא גם ב IE וגם בפיירפוקס. ניסיתי להריץ AVIRA, אבל הוא לא פתר את הבעיה. יש רעיונות? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 745 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת באיזו תוכנה מיצרים קבצי BIN ו CUE ??
-
- 1 תגובה
- 745 צפיות
-
-
-
תודה רבה [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 744 צפיות
-
-
יש לי את הnorton internet security ובגלל זה אני לא יכול להכנס לכמה שרתי FTPת אז איך אני יכול בכל זאת להיכנס אליהם בלי לכבות את הפייר וול?
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-
-
דרוש תותח vb.net לעזרה במ"ס בעיות ספציפיות בפרויקט לימודי...בתשלום idotamir@hotmail.com
-
- 1 תגובה
- 744 צפיות
-
-
שלום לכולם איזה דרייברים הכי כדאי לי להתקין ל GF 6600 256MB? יש את אלה של NGO ואת של אומגה וכמובן את הרגילים איזה מאלה הכי טובים והכי מאיצים ? האם זה פוגע באיכות התמונה? והאם זה יכול לפגוע בכרטיס עצמו? תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
-


