עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by alm80,

    האם יש למישהו ניסיון עם האנטי וירוס הזה? רכשתי אותו בגלל הגרסה 2009 שלדעתי הייתה מוצלחת מאד. אך למרות ש-2009 הייתה מוצלחת, מ-2010 התאכזבתי. לדעתי תוכנה כבדה מאד, מאטה את הגלישה בצורה משמעותית, בעקר הורדה מאתרים כמו ראפידשר. צריכים לחכות הרבה זמן עד שהמחשב מתחיל להוריד. שמתי לב שהאתרים נטענים באטיות ובאותו זמן האייקון של קספרסקי מהבהב. האם זה איזשהו צירוף מקרים או התוכנה באמת לא מוצלחת?

  2. Started by No_Man,

    אני לא מצליח לגלוש באינטרנט דרך IE6 או להתחבר ל-ICQ בגלל בעיה שקשורה לקובץ IExplorer.exe (כך לפחות טוענת הודעת השגיאה). אין לי בעיה להכנס לתיקיות או דברים כאלה. איך אפשר לתקן את הבעיה ? להוריד מחדש את הקובץ IExplorer.exe (אם אפשר ומאיפה)? תודה.

    • 2 תגובות
    • 746 צפיות
  3. שלום, הצלמיות המופיעות לצד השעון נעלמות לסירוגין. אם אינני טועה קוראים לזה "אזור ההתרעות". כבר ניסתי לאפס את ההגדרות ולהשתמש ב- 'התאמה אישית של התרעות' אבל זה לא עזר. לדוגמא, הזימן של הרמקול לא תמיד מופיע/הצלמיתשל האנטי וירוס לא תמיד מוצגת וכו'. אודה לקבלת עזרה

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  4. בהשראת גולשי פורום רבים באתר החלטתי לעבור לפני זמן מה לגלוש ב-Firefox [מהיר בטירוף ולא רק אצלנו ב-HWzone אלא בכלל]. אבל מה, שמתי לב למשהו מאוד מעצבן, פעמים רבות קורה לי שהדפדפן פשוט לא מציג תמונות ואייקונים באתרים מסויימים, מבדיקה קצרה גיליתי שזה נובע מ-Zone Alarm כי כשהיא סגורה הכל עובד כמו שצריך והתמונות נטענות כרגיל - לא מצאתי לזה הסבר ריאלי. איך אפשר לתקן את הבעיה הזו? אני זוכר שבזמנו זה גם קרה לי בהתחלה עם IE אבל לשם כך נכנסתי ל-Zone Alarm וביקשתי שייתן גישה לאתרים לטעון תמונות [באופן גורף דרך האפשרויות], לצערי אני לא מבין למה ב-FF זה קורה גם כן ובתוכנה אין אפשרות מיוחדת עבור FF. היא לא מבדילה בין FF ו-IE. אני מצרף שתי תמונות + לינקים כדי שתבדקו ב-FF וב-IE [ב-IE זה …

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  5. Started by Buffer,

    דודים שלי הביאו לי לפרמט להם את המחשב, אחרי הפירמוט התברר לי שזה פשוט סיוט למצוא דרייברים ללוח M הזה. הלוח הוא מדגם sapphire axion, עם ערכת השבבים RS350 SB300 בבקשה עזרו לי למצוא דרייברים ללוח הזה... אור.

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  6. Started by OmriF,

    התקנתי Windwos לפני כחודש וביצעתי לו הפעלה. עכשיו כעבור חודש בהפעלת המחשב הוא מודיע שצריך לעשות לא הפעלה, במידה ולא, לא יהיה אפשרות להישתמש במוצר. אני לוחץ כן, ועולה חלון כחול של הפעלה ובו רשום :"המוצר הופעל כבר, אנא לחץ אישור ליציאה." שאני לוחץ אישור הוא יוצא מהWindows וחוזר להודעה הראשונית. חשוב: Safe mode הוא נכנס. האם יש איכשהו דרך לעבור את הפעלה הסוררת? יכול להיות שבגלל שההפעלה שעשיתי לפני חודש לא הייתה נכונה?

    • 5 תגובות
    • 746 צפיות
  7. שלום לכולם וערב טוב. קודם כל...יש לי אנטיוירוס קספרסקי שלא תחשבו אני משתמש בנורטון כאנטיוירוס,אני משתמש בסיסטםוורק רק לשם speed disk optimies , cleanup ו one botton check . לאחרונה עשיתי ניקוי רג'סטרי ולאחריו פתאום הנורטון לא עבד לי...קשור או לא...אני לא יודע...אבל זה קרה אחרי זה ...... (ואין backup ) אבל זה לא משנה,באתי ללוח בקרה להסיר את נורטון ולהתקין מחדש. כבר בהסרה זה עשה לי error uninstall . אז מחקתי ידנית כל מה שמצאתי קשור לנורטון. לאחר מכן עשיתי חיפוש במחשב שלי "norton" אחרי זה "symantec" ומחקתי כל תקייה וקובץ של זה. ולאחר כל זה שאני מנסה להתקין את זה מחדש זה רושם לי "error install" .... מה יכול להיות הגורם ומה עושים?

    • 6 תגובות
    • 746 צפיות
  8. האייקונים השתגעו אצלי לכל תוכנה נהיה פתאום אייקון של תוכנה אחרת זה קרה אין לי מושג מה זה ואיך לפתור אבקשם ממי שיודע משהו בנושא להחזיר לי תשובה בדחיפות תודה.

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  9. Started by ktulu,

    שלום, אני מחפש תוכנה ידידותית (ורצוי חינמית ) לעריכת סרט DVD. יש לי מס' סרטונים בפורמטים שונים (asf, avi, mpeg, mpg וכו') שאני רוצה להכין איתם סרט DVD עם תפריט והכל ( ממש DVD ולא VCD או משהו דומה). יש לי תוכנה מסויימת שקיבלתי עם המחשב החדש ועם צורב ה - DVD אבל משום מה היא נתקעת לי לאחר שהיא משלימה 5% בלבד מההכנה לפני הצריבה (בטח קידוד או משהו). בעצם, היא לא ממש נתקעת אלא יותר נכון לומר שהיא לא מתקדמת, היא מראה שהיא עובדת, וכתוב גם שזה מכין את הכותרות/תפריט וכו' אבל זה לא זז במשך שעות מעל 5% (מעל 10 שעות) בכל מקרה הייתי רוצה לנסות תוכנות אחרות אם יש. אגב לתוכנה שיש לי קוראים POWER PRODUCER תודה.

  10. Started by 1nstall,

    שלום לכולם. יש לי קליפ קצר שאני צריך "לצנזר" כאילו כמו שבחדשות מטשטשים פנים. יש איזה כלים מסויים או דרך כלשהי לעשות את זה ב Premier? תודה מראש Install

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  11. איזה תוכנה זו שאתם משתמשים להעתיק תמונות מהמחשב שלכם על מנת להביא דוגמאות בתוכנות כמו c.p.u -z או nvidia או rivatuner?

    • 7 תגובות
    • 746 צפיות
  12. Started by The-Fox,

    אז ככה יש לי כונן פיזי אחד (מתוך שתיים) שפעם עשיתי בו פרטיטיציה של EXt3 של לינוקס עכשיו אני רוצה למחוק אותה ולחבר את המקום הנותר עם המחיצה של ה Fat 32.... אבל זה לא מצליח לי, נותן לי איזה EROR, מה לעשות ?

    • 2 תגובות
    • 746 צפיות
  13. Started by chmmr,

    עם איזה תוכנה אני יכול לעשות את זה ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 746 צפיות
  14. Started by PTN^Omri,

    היי כולם, אני מחפש מדריכים לעיצוב בתלת מימד, אני רוצה להעיר שאין לי שום מושג בזה ושאני חדש לגמרי. אם אפשר, מדריכים מפורטים וטובים, עם תמונות, ואם אתם ממש נחמדים, אז גם לינק להורדה חוקית של אחת התוכנות הטובות לתלת מימד. תודה מראש, עמרי ^^"

    • 1 תגובה
    • 745 צפיות
  15. ליפני כמה ימים חברת "pc-tools" שיחררה גירסה חדשה[5.1] למנקה הרג'יסטרי שלה הלו הואא Registry Mechanic לרשימת התיקונים והשיפורים[?] יש ליבדוק פה:http://www.pctools.com/registry-mechanic/# תורידו! ושוב pc-tools שיחקה אותה בגדול! לדעתי אתם חברה נאמבר 1!!!

  16. Started by taotao,

    יש לי את גירסת הפרו ואני מעוניין למחוק אותה ולהתקין תתרגילה אבל בכול פעם שאני מפעיל ת UNINSTELL הוא נפתח ונסגר ולא מוחק אותה איך אני יכול למחוק אותה ואז להתקין תגירסה הרגילה?

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות
  17. Started by davidcohen,

    שלום, אני מכיר את התוכנה דיימון טולס וראיתי עכשיו שיש גירסת Pro מה יש בגירסת הPro שאין ברגילה ?

  18. מבלי להסיר את האנגלית? ואם לא או שלא רצוי- האם אפשר להסיר רק את WORD כדי להתקין את הגרסה העברית מחדש או לחילופין להתקין על (=לדרוס)??? תודה

    • 1 תגובה
    • 745 צפיות
  19. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה שאני לוחץ על קישור מאתר כלשהו....זה התוכנה נפתחת אבל היא לא מוסיפה את הקישור לרשימת ההורדות....ולא שמה אותו בהמתנה...פשוט הוא לא מופיע..! מה אני עושה.. אז זה משנה לצורך העניין יש לי DAP 7

    • 4 תגובות
    • 745 צפיות
  20. קניתי נגן של סאןדיסק מדגם SANSA250 ואני רואה את השירים בעיברית בכתב ראי ואני מחפש דרייבר להפוך את זה....היכן ניתן למצוא ומה עושים???

    • 1 תגובה
    • 745 צפיות
  21. מי שיודע ומי שלא ניתן לפרוץ ממש בקלות לשרתי IIS, אלא אם כן מתקינים את העדכונים לסוגיהם. חיפשתי אצל מיקרוסופט ולא מצאתי... מישהו יכול להגיד לי איפה אני יכול להוריד את העדכונים? אני ממש לא רוצה שמישהו יפתח אצלי פאב ויעלה לי דברים. הIIS מותקן על חלונות XP. אז.. תודה. MOOMOO

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  22. Started by or2077,

    מנשמע.... יש לי בעיה מאוד רצינית, היום בבוקר הגיע המחשב של אחי הכל טוב ויפה.. יש דיסק של ווינדוס והכל.. באמצע יצירת המחיצות בהתקנה של ווינדוס בטעות לחצנו על מקש לא נכון הגענו למקום שלא רצינו להגיע ועשינו ריסט.. אחרי שעשינו את הריסט ההתקנה של הווינדוס כבר לא עלתה, המחשב נקנה בTMS אז התקשרנו ואמרו לנו להוריד את התוכנה partition magic ולשים אותה על דיסקט ולעשות את המחיצות מחדש,.. אז זאת הבעיה ראיתי שיש הרבה חברות שהוציא את התוכנה הזאת(partition magic) כמו סימנטק, מיקרוסופט-נורטון , PQ ועוד מישהו יכול להסביר לי שלב אחרי שלב איזה הוצאה להוריד ואיך אני שם את מה שהם רצו על דיסקט בעזרת התוכנה?

    • 8 תגובות
    • 745 צפיות
  23. Started by Vidati,

    לא מזמן מיקרוסופט שיחררה ערכה ליצירת משחקים בDIRECTX. למישהו יש לינק לגרסאת נסיון? (חיפשתי בגוגל אבל אני מוצא רק הורדת DIRECTX 9 ומידע על ה10). תודה

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  24. יש לי לפטופ של (Pavilion dv6514ej), ויש פה את הדבר הזה של הטביעות אצבע התקנתי את הדרייבר של זה, אבל לפי מה שהבנתי, צריך תוכנה מסויימת בשביל להפעיל את זה אז אמרו לי שלתוכנה קוראים Verisoft, אבל מצאתי אותה רק בגירסה ל VISTA (ולי יש XP) יש עוד תוכנות שאפשר להשתמש בהן בשביל אותה מטרה?

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות
  25. לקבלת התמונה המלאה זה קשור לתר'ד אחד שלי: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=353780.0 טוב צרות צרורות מאי פעם... אני נקלעתי למצב מורכב מאוד אני לא יודע מה הסרתי מהספייבוט שגרם לכך שעכשיו הויינדוס לא עולה גם לא בסייפ-מוד (מגיע מסך כניסה מראה דסקטופ ריק וחוזר למסך הכניסה-הוולקם סקריין של XP) מצב זה קרה לי בעבר, אז השתמשתי תמיד בלייב סידי-ERD COMMANDER על מנת לעשות שיחזור מערכת-ריסטור הבעיה עכשיו היא, שאין לי נק' שחזור זמינות מפני שלפני שהסרתי את הדבר הזה מהספייבוט, שגרם לווינדוס לא לעלות, מחקתי את תוכן התקייה prefetch כי היו שם קבצים שנראו לי חשודים...וזה כנראה מחק\השפיע איך שהוא על נק' השיחזור (שנמחקו) ועכשיו אני בבעיה, אין לי מושג מה לעשות!!! אשמח לעזרה. (אני מ…

    • 7 תגובות
    • 745 צפיות

דיונים חדשים בפורומים