עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by scriewy,

    עם איזה תוכנה אני עושה אינדקס כמו שיש בכל החלונות. אני מדבר על כשאתה פותח מחשב שלי ואז בסרגל כלים איפה שרשום file Edit View ובסוף את Help. ואז בתוך עזרה יש הלפ טופיקס נושאי עזר. ונפתח הדבר הזה. מצד שמאל יש נושאים ותת נושאים כשלוחצים עליהם. לחצתי על הדף עצמו למאפיינים והם עם סיומת HTM.* אז עם מה אני עושה כזה דבר. מקווה שהבינו אותי :

  2. Started by jean-paul,

    מישהו אולי יודע איפה אפשר להשיג בארץ את התוכנה ontrack שהיא המתחרה העדיפה לnorton system work ???

    • 0 תגובות
    • 750 צפיות
  3. Started by oren,

    שלום, אני מחפש תוכנה שתאפשר לי ללכוד תמונות בזו אחר זו ללא צורך להמתין ולהעלות מחדש את חלון ה"לכידה" של תוכנת הלכידה. כלומר שיהיה לי חלון שבו אראה את מה שרואים במצלמה ושיהיה לחצן שלחיצה עליו תשמור את התמונה אך שאני אוכל ללחוץ עליו ברצף בלי שיסגר החלון לכידה. תודה.

    • 3 תגובות
    • 750 צפיות
  4. Started by idan1836,

    יש לי את הפיירוול הזה גרסה: pro 5.5.062, ועכשיו אחרי שהתקנתי אותו אני לא יכול להוריד באימיול כלום. מישהו יודע למה זה ככה ? או אם צריך לפתוח פורטים שם, או לשנות משהו, כי בעקרון עשיתי לחיבור שלו ALLOW . תודה.

    • 5 תגובות
    • 750 צפיות
  5. Started by roKp,

    שלום, אני מחפש תוכנה, חינמית או לא, בשביל להכין טראקים טראנסים ושטויות... עד עכשיו השתמשתי ב Ejay ואני מחפש משהו יותר רציני. תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  6. Started by Stranger,

    שוב תודה.

    • 6 תגובות
    • 750 צפיות
  7. שלום אני מחפש תוכנה בסגנון של Visio, חינמית או בתשלום, כשמה שאני צריך ממנה בעיקר זה את הנושא של בניית תרשימים פשוטים, (כוללים צורה כלשהי שאפשר להכניס בה טקסט, וקוים מחברים). תודה רבה card

    • 4 תגובות
    • 750 צפיות
  8. Started by vini,

    הemule מוריד לעט מידי , אמרו ךי שזה יכול להיות lowid ,מה זה אומר?

    • 4 תגובות
    • 750 צפיות
  9. Started by mafisto00,

    מאוד מוזר מה שקרה לי. פירמטתי את המחשב, HP compaq dc7600 small form factor התקנתי דריברים מאתר של HP Compaq, הכל עובד מצויין, חוץ מהכרטיס קול. אין סאונד למחשב. וזה מה שמעניין פה, שאני נכנס ל device manager הכל נראה תקין לחלוטין. ניסיתי לחבר אוזניות שונות, ובאף אחד מהן לא שומעים כלום. בדקתי ב Control panel ---> Sound and audio devices שהכל תקין. זהו, בעקרון יש לי נסיון עם פירמוט מחשבים שונים, אך לא הצלחתי להבין את הבעייה פה. עצות?

    • 5 תגובות
    • 750 צפיות
  10. Started by modgod,

    אני רוצה להוריד את המוד הזה של האימיול: http://www.x-tremer.de/pdl/page.php?file_id=988 אני לא יודע איך מתקינים את המוד... בבקשה תסבירו איך.

    • 4 תגובות
    • 750 צפיות
  11. Started by davidz85,

    אני מחפש תוכנה שמנקה את כל השאריות שנשארות בחלון של הMSCONFIG-STARTUP. למשל כשמתקינים תוכנה סתם לדוגמא נגיד מסנג'ר, וזה משאיר שם פקודה כדי שכל פעם בהפעלת הווינדוס התוכנה תעלה, ולמרות שמבטלים את הV השורה הזאת נשארת, מה שאני מחפש זה תוכנה שתנקה את כל מה שלא צריך - כל מה שלא בשימוש. אודה לכם מאוד על העזרה.

    • 8 תגובות
    • 750 צפיות
  12. כשאני מקבל מייל ב OUTLOOK 2007 מושמע צליל אני מעוניין לשנות אותו חיפשתי בכלים ולא ממש מצאתי מישהו יודע? תודה

    • 2 תגובות
    • 750 צפיות
  13. אנ ימשתמש בפלאג אין LeosLyrics.COM זהו פלאג שכל שיר שאני שומע באנגלית אני רואה את המילים שלו. במה אתם משתמשים?

    • 7 תגובות
    • 750 צפיות
  14. Started by GAI2003,

    שלום חברים. לאחרונה אני מדריך בפרוייקט פר"ח, אני מטפל בילד נפלא בעל פיגור שמאוד אוהב מחשבים. לצערי הילדון מתקשה מאוד עם כל תנועת העכבר והמקלדת, שמעתי שישנה תוכנה שאתה מקליט בה פקודות קול וכאשר הפקודה נקלטת דרך המיקרופון אז היישום נפתח. לדוגמא: מתי שהוא יגיד אינטרנט את האקספלורר יפתח... או איסיקיו ואז זה יפתח... השאלה היא האם קיימת באמת תוכנה כזאת והיכן ניתן למצוא כזאת ? אני מאוד אשמח אם תמליצו לי על תוכנה עברו שתהיה חינמית כי לא אני ובטח שלא הוריו יכולים לרכוש אחת כזאת. אנא עזרו ל לעזור לילד קצת מוגבל להנות מהחיים כי המחשב זה כל עולמו. תודה רבה מראש.

    • 4 תגובות
    • 750 צפיות
  15. Started by stone cold,

    • 2 תגובות
    • 749 צפיות
  16. Started by SiteMap,

    מישהו יודע היכן ניתן להוריד דרייבר לכרטיס הרשת המובנה Realtek RTL8168/8111 לויסטה 64 ביט ? (לוח האם Giga Byte GA-MA74GM-S2N) ניסיתי באתר של realtek אבל פשוט אי אפשר להוריד, התקשורת מתנתקת כל הזמן (רק מול האתר שלהם)

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  17. אהלן , יש לי פה מחשב סורר של חבר שמסרב להתקין את ITUNES בגרסה האחרון...ניסיתי בכל דרך אפשרית דרך הUPDATE ,דרך הורדה והתקנה ...כלום...זה לא עובד...אפילו פתחתי את ההתקנה המרכזית עם WINRAR ל6 התקנות עצמאיות...כל ההתקנות (קוויקטיים וכל האביזרים הנלווים לאייטונז) הצליחו למעט ההתקנה של ה-ITUNES עצמו... שרושם "installer encountered errors and cant continue" וזהו שם זה נגמר. במקום לתת לי אופציה להמשיך בהתקנה ...הוא רק נותן לי אופציה לסגור את החלון התקנה. (עניין של 2 שניות מרגע שהוא טוען את ההתקנה ועד שהוא מחליט שזה לא טוב.) ניסיתי להתקין גרסאות קודמות 7.6 וישנות יותר עד 7...הן הצליחו להתקין אבל הITUNES קורס ישר בפתיחה...אז חשבתי לנסות להתקין עליו במקום להתקין על נקי...גם…

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  18. בעזרת קובץ ה-reg המצורף תוכלו לראות באיזה מהירות אתם צורבים באמת. nero יראה לכם את כל התזוזות במהירות הצריבה הנוכחית, ותוכלו לראות מתי אתם צורבים באמת ב-X40 ומתי אתם רק חושבים כך (ומשום מה זה לוקח כמה דקות יותר מדי..) דווח על גרסאות מסוימות שזה לא עובד בהן... אצלי זה עובד מצויין בגרסה 5.5.10.20. *עריכה* - את הקובץ (reg) יש פשוט להריץ ולאשר את הוספתו ל-registry. - הקרדיט הוא לא שלי כמובן... אני לא זוכר אם מצאתי את זה בפורומים של cdfreaks או cdrlabs, אבל זה היה די מזמן.

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  19. Started by MOFRA,

    אני צריך המלצה לתוכנה שנועלת תיקיות כאילו שמה עליהם קוד ככה שאי אפשר להכנס אליהם ללא קוד תודה

    • 2 תגובות
    • 749 צפיות
  20. מקטינה רזולוציה או משנה דחיסה. יהודים עזרה

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  21. http://www.hexus.net/content/item.php?item=15600 http://www.hexus.net/content/item.php?item=15600&page=2 CS4 יבצע פעולות באופן מהיר יותר עם שילוב ה GPGPU של nvidia.

    • 0 תגובות
    • 749 צפיות
  22. Started by poltergeits,

    היי שלום לכולם תראו הבעיה שלי היא כזאת שיש לי שני אחים כבדיי שמעיה ולשניהם יש מחשב חדש בשביל לתקשר אחד עם השני וכמובן איתי ועם כל המשפחה הקטע הוא שאני כל פעם צריך להסביר להם לנהל את המחשב מחדש אז אני הייתי רוצה לדעת איזה תוכנות מוצעות היום בשוק שמשתלבות טוב עם האקס פי פרופשיונל ...חשוב גם שיהיו קלות לתפעול כמב שאפשר

  23. Started by D-Bang,

    האקספלורר שלי עובד בסדר גמור ומציג תמונות בכל האתרים בלי שום בעיה, רק מה חלק מהאתרים דוגמת GAMESPOT עושים לי בעיות.. ופשוט לא מראים את התמונות באתר, במקום אני רואה את ה- X האדום למעלה. וכנ"ל ב LIONETWORK (רק הקישורים של תמונות המשחקים שלקוחים מGAMESPOT) ומדי פעם אני נתקל בעוד אתרים עם אותה בעייה.. ולא עוזר עם אני לוחץ REFRESH על התמונה, כאילו איזשהו פלאג נדפק שם ולא משנה מה הסיומת של הקובץ, זאת אומרת JPG הוא כן מראה לי אבל לא כשזה בGamespot למישהו יש הסבר לתופעה?

    • 3 תגובות
    • 749 צפיות
  24. Started by HuGeMouTh,

    יש לי מלא דברים אחרים וגם לא רק חתימות אבל זה הדברים האחרונים שעשיתי

    • 4 תגובות
    • 749 צפיות

דיונים חדשים בפורומים