עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Zadu,

    שלום לכולם איפה אני יכול למצוא את הChipset הכי חדש של המעבד : Intel Core 2 Duo E6750 ? הסתבכתי באתר של intel .

    • 5 תגובות
    • 751 צפיות
  2. עד כה ידוע לי שניתן לבצע בתוכנה זו ובתוכנות מסנג'ר אחרות, שיחות בסיגנון "ווקי טוקי" (רק צד אחד יכול לדבר בזמן נתון, כמו במכשיר קשר או במירס). האם ישנה טכניקה שמאפשרת לבצע במסנג'ר שיחות בסגנון של סקייפ (כלומר שיהיה ניתן לבצע שיחות "רגילות" דרך המסנג'ר, בהן שני הצדדים מדברים בו זמנית כמו בסקייפ ובטלפון)?

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  3. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    פירצה חדשה באקספלורר מאפשרת להאקרים להשתלט על המחשב מבלי שהמשתמש יעשה דבר. מאת וואלה: http://computers.walla.co.il/?w=/4/621116

    • 6 תגובות
    • 751 צפיות
  4. שלום חברים, אני מעריך שהנושא הזה עלה כאן לא מעט, אך בחיפוש שערכתי בפורום לא מצאתי תוצאות מועילות. אולי לא השתמשתי במילות המפתח הנכונות... העניין הוא כזה - אני מחפש תוכנה לשליפת וידאו מ - DVD, כזו שאוכל להגדיר בעזרתה במדוייק את החלק הרצוי (גם אם מדובר בחלק מתוך 'פרק'), וכך שהתוצאה שתתקבל תהיה חלקה לחלוטין, ללא העיוותים שמופיעים בשולי דמות בעת שהיא מבצעת תנועה מהירה (אפקט הזיג-זג). ניסיתי לעבוד עם DVDfabplatinum 5.0.9 (הגרסה החדשה ביותר). התוכנה הזו מאפשרת לי לחלץ רק פרקים שלמים. בנוסף, תוכנת עריכת הוידאו של חלונות (windows movie maker) לא זיהתה את הוידאו בקובץ שחולץ, גם לאחר ששיניתי את הפורמט של הקובץ מ- VOB ל-AVI או ל- MPEG (טוב, לא ממש שינית את הפורמט, רק את השם והסיומת.…

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  5. Started by player_1,

    שלום, בדיוק התקנתי ויסטה ultimat 64bit ואני לא מצליח להתקין דרייבר לכרטיס מסך משום שמערכת ההפעלה פשוט לט מזהה את הכרטיס ובנוסף בהתקנה מופיעה לי הודעה שמערכת ההפעלה שלי היא 32 ביט תמונה: [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 751 צפיות
  6. אני צריך לדגום משהו מכרטיס טלויזיה ולהמיר אותו ל-vcd. יש למישהו המלצה על תוכנת דגימה טובה?

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  7. Started by mrsph666,

    שלום! לפני כשבוע, בשעה טובה התחברתי לחבילה 1.5Mbps/512Kbps וכמובן שרציתי לנסות אותה מאימיול! אני משתמש בגירסא החדשה של ליונטוורק - TLN eMule MOD v6.0. אני משאיר אותו לעבוד בלילה, וכאשר אני רואה 'מה המצב' בבוקר, הוא פשוט מנותק! החיבור עדיין פועל, אבל האימיול מתנתק! לא היתה לי כזאת בעיה כשהיה לי חיבור ADSL עם מודם eci B-FOCuS 312+ וכעת יש לי מודם מסוג Terayon TJ715X - אולי זה קשור? אגב, הגדרתי את האימיול שלי כדי שיעבוד עפ"י המדריך הבא: http://www.lionetwork.net/modules.php?name=Forums&showtopic=348844&st=0& *ב-ADSL הוא מאד עזר לי ושמתי לב שהמהירויות היו פנטסטיות! תודה רבה לכל עוזר וחג שמח!

    • 6 תגובות
    • 751 צפיות
  8. קיבלתי עם הלוח אם דיסק של התוכנה הזאת רשום שם THINK FAST ובכוכבית קטנה רשום , powered by mcafee. משהו מכיר את התוכנה שווה להתקין?

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  9. פעם שנייה שאני מתקין SP1 ושוב נפלתי פעם שעברה גם היו בעיות והסרתי SP1 כרגע התקנתי SP1 ועכשיו המהירות שעון עומדת על מכפלה 6-7 ומהירות שעון באזור 800 במקום 2500 הנייד הוא I5 460M 2.5GH הסתכלתי בביוס אבל אין אפשרויות ניסיתי רק לבטל SPEEDSTEP ואז המהירות שעון עומדת על 1600 שזה עדיין לא 2500 הפעלתי משחקים כבדים לראות אם זה יגרום לשעון לטפס למקסימום שלו אבל הוא נשאר תקוע זה מעצבן עכשיו צריך להסיר SP1 ואת כל הדברים הנוספים שהותקנו בוינודס אפדייט היו שם כל מיני NET RUNTIME הלכתי לאתר של אינטל אבל אין שם מה להוריד או עדכונים http://bayimg.com/dAIcKAadk אני מפספס משהו? עכשיו אני רואה שנמחקו לי שנקודות לריסטור לעזאזל עשיתי במיוחד נקודת גיבוי וקראתי לה PRE SP1 …

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  10. Started by surfface,

    http://www.deviantart.com/view/3634995/ הורדתי מפה THEME ואני לא יודע בעזרת מה מתקינים אותו

    • 5 תגובות
    • 751 צפיות
  11. כל פעם שאני מנסה לפתוח את הIE לוקח לו כמה עשרות שניות טובות כדי להפתח... וגם שאני מנסה לפתוח חלונות חדשים בIE לוקח לו מלא זמן ולפעמים הוא גם נתקע! הורדתי ADAWARE והעפתי את כל הSPYWARE שהיו לי ועדיין קיימת הבעייה.. :'( למישהו יש פיתרון אחר?? תודה מראש תומר

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  12. שלום לכולם כאשר אני מקרין סרטי DVD (פורמט DVD )דרך הWIN MEDIA PLAYER התצוגה אינה על מסך שלם. כאשר משנים את גודל המסך (16/9) למסך שלם בPLAYER עדיין התצוגה אינה מוצגת בגודל מלאה אלה משהו בערך של 50% . בפורמטים אחרים אין בעיה (DVIX -MKV ) האם למשהו יש רעיון? גל

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  13. Started by GUNZ,

    אם אני למשל רוצה להוסיף קצת את הבאסים באיזה שהוא שיר להגביר אותם ליותר חזקים מישהו מכיר תוכנה שיכולה לעשות זאת?<

    • 6 תגובות
    • 750 צפיות
  14. אשמח אם מישהו יגיד לי אם יש כזאת תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 750 צפיות
  15. Started by eladbu,

    שלום לכולם אחר כבוד הורדתי את ULEAD VIDEO STUDIO PLUS בתשלום כל נסיון להצמיד את קבצי ה HD עולים בתוהו ונראה כי התוכנה לא תומכת בפורמט ה AVCHD למרות הנאמר כאן http://www.camcorderinfo.com/content/Real-Time-AVCHD-Editing-Is-Here.htm

    • 0 תגובות
    • 750 צפיות
  16. Started by DuDeAss,

    אתמול בלילה פרמטתי את המחשב והכל היה סבבה סוף סוף בקיצור התחילה לי בעיה ראשונה עכשיו איך שאני מפעיל את המחשב האקספלורר תקוע ואני צריך לסגור אותו ואז לעשות לו פתיחה מחדש דרך הtask manager למה לעזאזל זה קורה? יש נגישות או משהו?

    • 3 תגובות
    • 750 צפיות
  17. אני זוכר שקיים דבר כזה, אז אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי למקום המתאים.. תודה!

    • 2 תגובות
    • 750 צפיות
  18. Started by anatoli,

    אהלן, אני מנסה ליצור איזשהי מערכת בסיסית שתאפשר לנהל מאגר של מטופלים (אצל רופא), יחד עם היסטוריית טיפולים של כל אחד, ויומן עם מערכת תורים. המערכת צריכה סך הכל להכיל את המידע על המטופלים, הסטוריה של כל הטיפולים שלהם, ומחירון לטיפולים. כמו כן, ביומן יש צורך להיות מסוגל להוסיף תורים בצורה נוחה כך שניתן מתוך המערכת לחפש את הלקוחות הקיימים במאגר (בכדי שהשם שלהם יופיע בתור). הבעיה שלי היא שהפעם האחרונה שעבדתי עם Access הייתה לפני בערך 6-7 שנים ואני לא זוכר פשוט כלום. כרגע אני נתקל במספר בעיות, אל נתחיל מהבסיסית ביותר: אני רוצה שבהסטורייה הטיפולים של כל מטופל (ישנה טבלת מטופלים, וטבלה של הסטוריית טיפולים, השיוך למטופל מתבצע על פי ת.ז. שלו), אני אוכל להוסיף טיפולים בצורה נוחה. לכ…

    • 2 תגובות
    • 750 צפיות
  19. Started by elior021,

    איך מוחקים את וינדוס מדיה פלייר בוינדוס 7 ?

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  20. Started by AcidBurn10,

    שלום לכווווולם, אני מנסה לשלב תמונה על תמונה קיימת ב-Photoshop , שייתן דבר כזה: אני די חדש בפוטושופ ... אם מישהו יכול להגיד לי איך עושים את זה , או לפחות איך קוראים לזה בשפה המקצועית ;D של פוטושופ ואני אחפש ברשת. תודה !!

    • 3 תגובות
    • 750 צפיות
  21. Started by POD,

    אהלן חבר'ה התקנתי מזמן את ה- Mcafee Firewall+Spam Killer והכל עבד חלק. עד לפני אתמול. הוספתי ל- XP עוד user, שיחקתי עם כמה דברים (חוץ מה- Mcafee), ואז התחילו בעיות: קודם כל, כל התוכניות שעלו אוטומטית עם החלונות הפסיקו לעלות (המפתחות שלהם ברג'יסטרי, ב- run, נמחקו!!! ). סידרתי את זה לבד. הבעיה עכשיו היא מאד מוזרה: הסמל של Mcafee תמיד עולה כשהוא בצבע שחור, אני שם את סמן העכבר מעליו, והוא כותב לי שה- Firewall ב- disable. כשאני נכנס להגדרות של ה- firewall כתוב שם 'שה- firewall מותקן ומגן כרגע על המחשב, במידה ואני רוצה לשים אותו ב- disable עליי ללחוץ כאן'!!!! כלומר הוא ב- disable אבל הוא לא ??? כמובן שאני יכול, דרך התפריט שעולה מה- icon, לשים אותו על enable ואז הצבע ה…

    • 2 תגובות
    • 750 צפיות
  22. הכוונה שלי שבזמן שמיעת השיר יהיו תמונות שמתחלפות כל פרק זמן מסויים

    • 5 תגובות
    • 750 צפיות
  23. Started by IlanF,

    הורדתי את התפריט של aqua dock הוא נחמד, אבל אני רוצה לדעת איזה עוד תפריטים קיימים

    • 2 תגובות
    • 750 צפיות
  24. לפני כן הם כן עבדו לי... עכשיו כבר לא...

    • 7 תגובות
    • 750 צפיות
  25. אני רוצה פשוט להוריד את הסרגל הזה לגמרי ... תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 750 צפיות

דיונים חדשים בפורומים