תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
רציתי לדעת על גירסה של OFFICE אתם ממליצים להשתמש למחשב עם WINDOWS XP PRO?
-
- 8 תגובות
- 752 צפיות
-
-
שלום, בבקשה לא למחוק כי אני חדש ולא יודע איפה לשים את ההודעה הזאת. יש לי בעיה עם התקנת המשחק World of Warcraft (גירסאת ה PTR). כשאני מנסה להתקין את המשחק זה מראה לי ההודעה הבאה. "C:\......\PTR-Installer-en_GB.exe אינו חוקי ביישום Win32" את הקובץ הורדתי מהאתר של World of Warcraft אז אני לא חושב שהבעיה היא עם הקובץ ניסיתי לעשות סריקת וירוסים וזה לא עזר, וניסיתי להפעיל את קובץ שהמחשב נמצא ב Safe Mode וזה לא עזר. למשהו יש פתרון בשבילי בבקשה. בתודה מראש :xyxthumbs:
-
- 0 תגובות
- 752 צפיות
-
-
יש ילדה בת 11 שביקשה ממני להביא לה את התוכנה PHOTOSHOP. עכשיו התוכנה הזאת עולה כסף (ולא, קראק לא בא בחשבון, אז בבקשה אל תזכירו את הנושא), אז יש לה תחלופה חינמית? ותזכרו שהילדה היא רק בת 11, אז לא צריכים תוכנה ממש מתוחכמת כמו פוטושופ.
-
- 7 תגובות
- 752 צפיות
-
-
אבל באיכות טובה... כי כל תוכנות הקידוד שמצאתי עד עכשיו נותנות איכות תמונה מעוררת רחמים.. אני יודע שאפשר לקדד באיכות טובה, כי ראיתי סרטי VCD שנראים יותר טוב מקלטות וידאו. אשמח לעזרה.. תודה.
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-
-
היי ! כל פעם שאני מפעיל את ה Outlook ( יותר נכון כשהוא בודק הודעות חדשות ) , הוא מנתק אותי מהאינטרנט ! זה התחיל רק אתמול , למרות שלא נגעתי בשום הגדרה באאוטלוק .. Help (
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
זאת ההודעה שמתקבלת 0x6572243e" referenced memory at "0x6572243e". The memory could not be "read" זה מופיע כל כמה דקות בייחוד שאני מסדר את השירים ברשימות השמעה ומוחק שירים מהספרייה ומהמחשב המפרט שלי Win XP SP3 AMD Athlon 64 3200+ Gigabyte GA-K8NF-9 Radeon X300SE 256Mb 1024Mb 400MHz DDR Western Digital 80Gb SATA 8Mb Buffer
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
יש לי מחשב פנטיום 3 800 (אני יודע זה ישן מאוד... אבל מה לעשות) עם 256 ראם. אני מעדיף לשמוע מוסיקה במדיה פלייר 10 מאשר בווינאמפ מכיוון שהארגון רשימות שירים במדיה פלייר יותר נוח ועדיף לי. עכשיו, כשאני משתמש בו הוא פשוט משתמש כל הזמן ב20% מה-CPU, מה שמאט את המחשב שלי בצורה מטורפת. ומכיוון שאני עובד בשביל המחשב, אני רוצה מחשב רק בשביל השימושים שלי בו (מוסיקה, פוטושופ, תכנות PHP, VB ולפעמים משחק World of Warcraft). אז השאלה היא, איזו מהירות מעבד וכמה זיכרון מינימום צריך בשביל להפעיל את מדיה פלייר 10 ברקע בלי כל הפרעה? תודה.
-
- 5 תגובות
- 752 צפיות
-
-
קיניתי מסך נוסף - ומנסה למטב את צורת העבודה האופטימאלית עם שני מסכים...כאב ראש לא קטן למשל אחד המסכים השמש למיילים - והפונטים בו קטנים מידי....איך אני מגדיל רק אותם ? מחפש תוכנה שיודעת לתת את מירב האפשרויות לשליטה נפרדת על כל מסך מישהו מכיר ?
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
היי, קראתי בעיתון לא מזמן על תוכנה שפועלת בשולחן העבודה. היא עושה מסגרות ואתה יכול להשים את הקבצים במסגרות הללו ואז זה למעשה עושה לך סדר בשולחן העבודה. מישהו מכיר?
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
מהיום בבוקר, כל פעם שאני פותח את המסנג'ר, כאילו שאני מוצף באינסוף חלונות של אנשים שלכאורה הוסיפו אותי, וזה תוקע את המסן ואי אפשר להשתמש בו כך. תמונה: http://i36.tinypic.com/mbu3vt.png זו התקפה מסוג כלשהי? או שזה סתם באג? איך אפשר להמנע מכך? תודה.
-
- 0 תגובות
- 752 צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב ושכחתי מה עשיתי פעם שעברה בשביל שזה יעבוד.. אני רואה צבעים מוזרים יש לי ATI wmp9 ואת חיבלת המקודדים ace
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
אז ככה כשאני מנסה להתקין משהו אני מקבל Feature transfer error ניסיתי לשחק עם ההגדרות Read-Only ואבטחה, ניסיתי להתקין דרך Safe mode וניסיתי להוריד תיקון לבעייה מאוד מאוד דומה (כל אלה הם הצעות לפתרון שמצאתי בחיפוש ברשת) מישהו מכיר פתרון שעבד לו מנסיון? למקרה שלא - אני צריך למצוא הורדה לגרסה כמה שיותר חדשה של InstallShield - רק למטרות התקנה, לא רוצה ליצור שום התקנה הבעייה היא שכל מה שאני מוצא מיועד ליצירת התקנות, ודורש הרשמה תודה מראש איל עריכה: עכשיו קיבלתי אותה שגיאה כשניסיתי להעביר קבצים מדיסק למחשב! Feature transfer error הפרמטר שגוי מה זה אמור להיות?
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-
-
שלום חברים וחג שמח לכל עם ישראל נפל עלי מטלה לפרמט מחשב נייח עם לוח של אסוס דגם P4XP-X עכשיו אתם יודעים כל אסוס בעליית המחשב לחיצה על F8 מעלה את רשימת הצורבים וההארדיסקים ובוחרים בכונן בו נמצא הדיסק של ווינדוס והמשך ידוע אבל עכשיו הוא לא נותן לי לעשות boot אשמח לעזרה
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
לא הצלחתי לחשוב על דרך יותר טובה לתאר את זה בכותרת, ובכל מקרה הנה תמונה: ורק כדי לסבר את אוזניכם, התקנתי את הגירסה האחרונה של K-Lite ואת האחרונה של DivX. קבצי וידאו במחשב אני רואה ללא בעיה, וגם ב-youtube אין שום בעיה, זה רק הסירטונים האלה שמופיעים תמיד במסגרת כזאת של טלויזיה בכל מיני אתרים של קשת/רשת/וכו'. רעיונת מישהו? תודה מראש, תומר
-
- 7 תגובות
- 752 צפיות
-
-
אם כן איך אני מכניס את הכתובת שלו לאימיול שלי,תודה
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
אני משתמש ב-Windows 2000 Professional SP4. לפעמים כאשר ה-Windows עולה, אז האייקון של NOD32 לא מופיע. האייקון בעצם נמצא ב-Traybar (התוכנה עובדת, ולחיצה על האייקון פותחת את המסך של NOD32). אבל, במקום האייקון של NOD32 מופיע ריבוע אפור. הבעיה לא מתרחשת לעתים קרובות, ובד"כ לאחר אתחול של המחשב האייקון מסתדר. עם זאת, זה די מעצבן שהאייקון נעלם. איך אפשר לפתור את הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 752 צפיות
-
-
כמו superdragandgo אני גורר את המילה ואז הוא פותח לי אותה באתר של איזה מילון כלשהו האתר כבר בנוי לזה, אני רק צריך שהוא יעתיק את המילה לסוף היקשור ויפתח אותו www.site.com/the word
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
התקנתי את ה-TUNEUP UTILITIES החדש, ונראה שהוא עובד סבבה, אבל כשמנסה לפתוח את TUNEUP UNINSTALL MANAGER , שזה אחד היישומים שבתוך התוכנה, אני רואה את החלון נפתח ומיד הוא נסגר. זהו היישום היחיד שאינו עובד בתוכנה. הסרתי את כל התוכנה (עם REVO) והתקנתי מחדש נקי - עדיין אותה בעיה. התקנתי התוכנה במחשב אחר, שפועל על אותה מערכת הפעלה - הכל עובד והחלון הסרה נפתח כמו שצריך. מישהו יכול להסביר לי מה חוסם לי את היישום? האם ייתכן וירוס כלשהו........ כי זה היה החשש המיידי שלי, ולכן סרקתי עם נורטון ועם ספייבוט. אין כלום. תודה.
-
- 0 תגובות
- 752 צפיות
-
-
אבל כזאת שמקליטה רק כשיש תזוזה במסך (תוכנת אבטחה כזאת ..) , רצוי חינמית ..
-
- 0 תגובות
- 752 צפיות
-
-
היי במידה ויש לי כמה סרטי DVD ואני רוצה לצרוב אותם ולעשות להם תפריט לכול אחד מהם איזו תוכנה אני צריך לרכוש? כמובן שתתאים לWINDOWS XP
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-
-
התוכנה שאני מחפש היא תוכנה שמתעדת את כל מה שקורה במחשב. אני כאילו יכול לצלם את מה שאני עושה במחשב ואז לראות את זה. למישהו יש מושג על מה אני מדבר? תודה, עופר.
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-
-
במחשב בו יש WIN7 מותקנים IE8 וגם FF5. ב IE זה נראה כמו בתמונה 1, כלומר תקין. ב- FF זה נראה כמו בתמונה 2. נראות שתי שורות טקסט מתוך המופיע בדף המקורי וזהו. הפתרון? חסר תוסף? התקנה של פלאג-אין, ואיזה בדיוק? כיצד מתקינים? תודה אהההההה....... כן. זו לא אנגלית. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
הכוונה היא לשלוח פקס דרך המייל באמצעות תוכנה כלשהיא - ולא ע"י אתר ומפציץ את הפקס בפרסומות. פשוט יש לי מסמך ואני רוצה לשלוח אותו בפקס, ואין לי מודם פקס. בתודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-
-
שלום תוכנת האנטי וירוס (AVG)גילתה אצלי וירוס בשם MT.EXE מחקתי אותו והוא שוב פעם חוזר. התופעה שהוא יוצר היא פתיחת TOOLBAR בחלון האקספלורר יכול להיות שמדובר בסוס טרויאני. אודה על העזרה שרון ???
-
שלום אנשים אני צריך תוכנה שתשלב לי לתמיד בין הסרט לכתוביות. תודה מראש אריאל
-
- 8 תגובות
- 752 צפיות
-


