עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by tvholic,

    שלום חברים, חבר שלי נתקל בבעיה בעת סנכרון E71 עם האאוטלוק. לאחר הסנכרון עם לוח שנה כל הפגישות מופיעות שעה אחת קדימה למרות שהשעון במחשב מכוון ומעודכן וגם ב E71 מישהו יכול לעזור? בבקשה... תודה רבה, יום נעים וסופש רגוע

    • 0 תגובות
    • 754 צפיות
  2. Started by overload,

    השתמשתי במדריך הזה כדי להוסיף כתוביות לקובץ DVD http://planet.nana.co.il/madrihh/dvdr-m1.htm הגעתי לשלב האחרון, לפני הצריבה. והתוכנה IFOUPDATE מציגה לי הודעת ERROR ומבטלת את הפעולה. מה הבעיה, מה זה בכלל PGC ? אגב יש בכונן כמעט 10 GB פנוים אם זה חשוב. הנה תמונה: [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 754 צפיות
  3. Started by RayZ,

    Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 23:28:50, on 14/01/2006 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\csrss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\Program Files\TuneUp Utilities 2006\WinStylerThemeSvc.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec S…

    • 1 תגובה
    • 754 צפיות
  4. Started by Black_Devil,

    מישהו יודע איך קוראים לתוכנה שהופכת עמודי אינטרנט שלמים מאנגלית לעברית?! תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 754 צפיות
  5. אני לא יודע האם הנושא מתאים לפורום הזה, אז אני אפרסם אותו פה: נכון לעכשיו, קורא הכרטיסים שלי שבק חיים ואני מחכה שאבא שלי יקנה לי קורא כרטיסים חדש, כך שבינתיים אני צריך להעביר את התמונות מהמצלמה למחשב דרך כבל USB. ויש עם השיטה הזאת בעייה אחת: כאשר אני מעביר קבצים ישירות מהמצלמה שלי (Canon SX150 IS) דרך כבל USB, מערכת ההפעלה (Windows 7) משנה את תאריך ושעת הקבצים של התמונות והסירטונים, מהזמן של הצילום, לזה של המערכת, כך ששעת הצילום של התמונות והסירטונים שצילמתי הולכת לאיבוד. איך אפשר להתגבר על הבעייה הזאת בלי קורא כרטיסים?

    • 0 תגובות
    • 754 צפיות
  6. Started by TheSlidead,

    התקנתי ויינדוס ויסטה ULTIMATE חדש, מאז ההתקנה אני שם לב שאחוז השימוש במעבד עולה לגבהים ומגיע גם ל 90% ויותר (אני בודק במד שב SIDE BAR). לפעמים המחשב גם נתקע לכמה שניות ואז משתחרר. אתם יכולים לראות במפרט שלי שהמחשב אמור להריץ ויסטה בלי הרבה בעיות. האם אלה הבעיות של ויסטה? או שמא יש לי וירוסים \ תוכנות ריגול? והאם ה OVER USE במעבד יכול להרוס אותו? תודה.

    • 2 תגובות
    • 754 צפיות
  7. כשאני מנסה לפתוח קבצים כמו AVI , MPEG, WMV מופיעה לי שגיאה אם אני מעתיק את הקובץ לשולחן עבודה אני יכול לפתוח אותו בשגיאה יש הסבר כיצד לתקן את זה אבל אני לא הצלחתי תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 754 צפיות
  8. יש לי XP SP2 PRO . התוכנות java ו- adobe flash player מותקנות ומעודכנות אצלי במחשב, אך איני מצליח לצפות בקטעי וידאו באתר של נענע. אני שומע קול אך אין תמונה. באתר של walla, ynet ושאר האתרים אין בעיה ואני יכול לצפות בלי בעיה אשמח לקבל עזרה

  9. Started by yotamoo,

    שלום, בעקבות המלצות חוזרות ונשנות בפורום הורדתי את מוזילה פיירוורקס. באמת יש בו הרבה דברים מצויינים, אך יש אתרים מסויימים כמו Ynet ו-video.org.il שלא עולים טוב, ואני לא יודע איזה פלאג להתקין כדי לפתור את הבעיות. האם יש חבילה שמתקינה מס' פלאגים במכה שתעזור לי? תודה

    • 2 תגובות
    • 754 צפיות
  10. כדאי לקרוא http://www.downloadsquad.com/2007/06/12/free-active-virus-shield-is-now-vista-compatible/

    • 6 תגובות
    • 754 צפיות
  11. Started by Alon_r,

    שלום לכולם, אני כבר כמה ימים מחפש דרך לעשות העברה אוטומטית של פגישות מה outlook בעבודה לחשבון אחר כלשהו (ה auto forward המובנה של ה outlook חסום בצד שרת שלנו) דרך ה vba. מצאתי כל מיני פתרונות אבל אף אחד מהם לא עובד כמו שאני רוצה. האם מישהו מכיר דרך להעביר פגישה: * בלי שזה יודיע ליוזם הפגישה על כך * בלי שזה יוסיף את המייל שאליו אני מעביר אליו את הפגישה בתור משתתף * בלי ליצור פגישה חדשה ביומן של העבודה * אם פגישה התעדכנה זה יעדכן את המייל החיצוני (כששולחים מייל חדש עם הפגישה ב attach זה גורם לכך שפגישות שעברו עידכון ביומן לא מתעדכנות בחשבון החיצוני) סליחה על החפירה ותודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 753 צפיות
  12. Started by SheZiF,

    אז ככה היום בשעה טובה התחדשתי לי בגירסא של קספרסקי 8/2009 שהגיע בדואר.. בכל מקרה, אני עושה סריקה וכאלה... הוא מוצא דברים, אבל אין לי שום מושג איך אני מעיף אותם. מצורפת תמונה. בתודה מראש, דור. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 753 צפיות
  13. היי חברים אני מחפש תוכנה שתשטלט על צג הLCD 5 המשני שלי ותציד בו מידע כגון טמפ' של החלקים ושאר הדברים יש דבר כזה? מצורפת תמונה של המסך [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 753 צפיות
  14. Started by itamarhu,

    שלום לכולם, לאחר כשבועיים בחו"ל המצלמה שברשותי לא הסכימה לזהות את כרטיס הזכרון ודרשה לפרמט אותו. לאחר הפרמוט הכל תקין... (איבדתי 700 תמונות שהן כ 2.5 ג'יגה לערך) עכשיו... הפרמוט לא מחק את הכרטיס כולו ואני רואה מתוך ה-8 ג'יגה כ 4.5 ג'יגה תפוסים. ורק 2 ג'יגה של תמונות נפתחות ואת ה 2.5 האחרות לא ניתן לראות. השתמשתי במספר תוכנות כגון: Easy Recovery Pro O&O unerase ועוד.... עכשיו, רק תוכנת ה Easy הצליחה לשחזר לי את 2.5 ג'יגה האבודים אבל.... היא שחזרה אותן כקובץ אחד JPG בגודל המדובר. האם יש למישהו תוכנה שיודעת לפצל את הקובץ? מה עושים? אני כבר נואש.... רוב התמונות מקו-סאמוי על הכרטיס..... תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 753 צפיות
  15. Started by AMIT_MEG,

    אני מחפש תוכנה שיכולה להקליט את כל הפעולות של המחשב. לא תוכנה שמקליטה את המסך... תוכנה שמקליטה מה עשיתי במחשב, מה לחצתי במקלדת, לאן התחברתי האם חיברתי mp3 או disk on key או כל פעולה עשיתי. :yelclap:

    • 0 תגובות
    • 753 צפיות
  16. Started by shimon956,

    שלום לכולם אני לא יודע באיזה קטגוריה של פורמים לרשום את זה אז חשבתי שזה המקום שצריך אם לא אז תעבירו את הנושא טוב אז ככה הורדתי סרט מאמיול יחסית ישן Men in Black II ושאני מפעיל אותו אני רואה מסך אפור ואני שומע את הסאונד בדקתי אותו בתוכנה של הוינאמפ והתוכנה MV2Player ובשתהים רואים מסך אפור מישהו יודע ממה נובעת הבעיה כי יש לי את כול הקודקים האפשרים

    • 5 תגובות
    • 753 צפיות
  17. האם יש המלצות לתוכנה ביעילות של SPY SWEEPER? תודה.

    • 2 תגובות
    • 753 צפיות
  18. Started by charm,

    שלום חברים רציתי לדעת באיזה תוכנה או דרך ניתן לשחזר אימלים שנמחקו לגמרי (גם מהסל מחזור של התוכנה icredimail) מצאתי תוכנה שנקראת nucleus kernel incredimail שמראה את כל האימלים שנמחקו אך כדי לשחזר ולשמור במקום אחר צריך לקנות אותה ולכן זה אומר שהאימלים עדיין שם איפה שהוא ורציתי לדעת האם מישהו יודע איך להגיע אליהם או מכיר תוכנה חינמית או זולה מאוד שיכולה לעשות את זה? בתודה מראש ארז

    • 2 תגובות
    • 753 צפיות
  19. Started by piggy_thrower,

    היי האם יש תוכנה חינמית דרכה ניתן לצפות בלבד בקבצי FH בלי שיהיה לי את FREEHAND על המחשב? תודה

    • 0 תגובות
    • 753 צפיות
  20. Started by -MosHe-,

    http://moshe-my.deviantart.com/ תלחצו שם על התמונות להגדלה איך יצא??

    • 0 תגובות
    • 753 צפיות
  21. Started by ShmenTul,

    כאשר אני מפעיל את המחשב שלי ושהווינדוס עולה, אני מקבל כל מיני הודעות שגיאה על DLL-ים שחסרים: mozglue.dll, nspr4.dll, plc4.dll, mozsqlite3.dll, nssutil3.dll. התקנתי מחדש את ה-c++ eviorment אבל זה לא פתר את הבעיה... אודה למי שיוכל לעזור.

    • 2 תגובות
    • 753 צפיות
  22. Started by M-a-T-a-N,

    יש לי בעיה עם התוכנה (לא יודע אם זה היא או הכרטיס קול) אחרי פירמוט התכנתי אותה ומשום מה אני לא מצליח להקליט קול רק תמונה מה עושים מה זה יכול להיות ? התכנתי מחדש את הדרייבר של הכרטיס קול וגם את התוכנה וזה לא עזר שומעים כאלה ליחשושים ומקוטע כזה חלש ופעם ב.. יש עליות כאלה מה יכול להיות ?

    • 8 תגובות
    • 753 צפיות
  23. אני צריך תוכנה שתיצור קובץ זיפ ששומר executable permissions. תודה לעוזרים..

    • 7 תגובות
    • 753 צפיות
  24. Started by ofir626,

    לא סנדרה!!!!!

    • 3 תגובות
    • 753 צפיות
  25. Started by Dr Hardware,

    תיאור התוכנה: WinRAR היא התוכנה הטובה ביותר (לטעמי) לכיווץ ופתיחת קבצים מכווצים. התוכנה מסוגלת ליצור קבצי Zip ו - Rar ויכולה לפתוח גם קבצי CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR. החל מהגירסאות החדשות התוכנה יודעת גם לפתוח קבצי תמונה מסוג ISO. שינויים: http://rarlab.com/rarnew.htm אתר בית: http://rarlab.com הורדה: http://rarlab.com/rar/wrar340.exe תמונת מסך: http://software.monitor.hr/softod/2002/06/07/slika_1.gif# קרדיט: Rmss מנהל תוכנה באתר פרש

דיונים חדשים בפורומים