תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הקספרסקי התחיל להודיע שיש בתיקיית וSYSTEM32 איזשהו קובץ שזה וירוס . ברגע שאני מסמן לקספרסקי למחוק אותו אז המחשב נתקע מידית. עליתי בסייף מוד , וניסיתי למחוק אז הקספרסקי רשם שהוא לא יכול למחוק את הקובץ ואם אני רוצה - delete at system start up סימנתי כן וזה לא עזר. כל פעם שנכנסתי לחלונות הקספרסקי הודיע שוב על הוירוס. ופתאום אחרי כמה ימים נפסקה ההודעה. עשיתי סריקות ובאמת זה מסמן שאין וירוס והכל בסדר והקובץ שזה וירוס כבר לא נמצא. אחרי איזה שבועיים קרק בדיוק אותו דבר . הפעם רק עם טורג'ן בשם אחר אבל באותה תיקיה. השאלה היא מה הסיפור פה .? איך הטורג'ן נעלם פתאום והאם יש סיכוי שזה אותו טורג'ן שמשנה את השם או משהו כזה. אגב ניסיתי למחוק את הוירוס עם עוד תוכנות שהמליצו פה בפורום וזה ג…
-
- 9 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום! ברשותי מצלמת אינטרנט trution twc 3500. המצלמה כוללת מיקופון פנימי ורציתי להשתמש בו לשיחות ברשת. כשאני הולך לבקרת עוצמה בוינדוס לא ניתן לי לכוון את אפשרות ווליום המיקרופון. אני רואה אותו אך הוא כאילו אינו פעיל. מה הבעיה ואיך אפשר לפתור את זה? תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
השאלה בכותרת
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
מישהו מוכן לתת לי שם של דפדפן נורמאלי שלא עושה כל כך המון בעיות כמו האחרים?!!! :cwm23: :cwm23: :cwm23: :cwm23:
-
- 7 תגובות
- 754 צפיות
-
-
איך אני עושה import למעודפים מ FF ל IE ?
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
האם ניתן להריץ את התוכנה הזאת גם על וינדוס 2000 ולא רק על XP ?
-
- 5 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני צריך את זה בגלל הוא חוסם לי רשת בין שני מחשבים, ורק זה פותר את זה..
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
אני צריך לעשות איזה סרט מתוכנה שאני מריץ, נגיד EMULE, עם איזה תוכנה אני יכול להסריט אותה בלי שיראו את שורת המשימות, ז"א רק את ה-EMULE, ושהסרט יהיה בפורמט הכי איכותי שיש וגם שהקול שלו יהיה באיכות הכי טובה. יש תוכנה כזאת??? תודה מראש, דור לוי.
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני מלא זמן מעוניין להריץ את הבנצ' הזה על המחשב שלי אבל אני לא מוצא הורדה , באתר זה מסיים להוריד לי אחרי 100MB במקום 500 עד שפעם אחת הצלחתי להוריד התקנתי וכשאני נכנסתי לתוכנה היא נתקעה לי בחלון הקטן של הזכויות יוצרים וכו'.. אז אפשר בבקשה הורדה לגרסא שכולם משתמשים בה לפרסום תמונות בנעוץ באוברקלוקינג ?
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
לפי הבנתי שניהם עושים אותו דבר- יכולים לשמש CDRW ב"דיסקט גדול". אז מה בכל זאת ההבדלים?
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום! רציתי לדעת האם אפשרי שכתובת הGAMIL שלי תהיה הכתובות שלי במסנגר? תודה לעוזרים!
-
- 9 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אהלן, רכשתי לאחרונה דיסק קשיח גדול וחדש - וברצוני להעתיק אליו את כל האוסף תמונות הענק שלי. התמונות מפוזרות במספר הארד דיסקים ודיסקים. עד היום נעזרתי ב"סידור ע"פ תאריך שינוי אחרון" וככה היה לי סדר כרונולוגי לתמונות. ברגע שאני אעתיק את כל התמונות - התיקיות יהיו באותו תאריך והסדר הכרונולוגי יאבד האם מישהו מכיר תוכנה שבעזרתה אני יכול לסדר את התמונות ע"פ תאריך הצילום או שבעזרתה אני אעתיק את הקבצים ללא שינוי תאריך היצירה בכונן הקשיח ?
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום לכולם. לפני זמן מה התחילו אצלי בעיות קלות בWIN, כמו: פעם ב הWIN מחליט שהוא מאד אוהב את קו הטעינה של עצמו אחרי ריסאט ולא נותן לו לסיים את עבודתו.. כמו כן בעיות משונות כמו אי ניגון של הWMP.. ועוד.. הגעתי למסכנה שעלי לתת את המנה השנתית של ה"WIN REPAIR" כמו שאני עושה בכל שנה.. מצאתי את דיסק ההתקנה של הWIN והתחלתי בהתקנה, לא התקנה מחדש כמובן אלא "UPGRADE" רק לשם "REPAIR" ברגע שההתקנה מתחילה ישנה שגיאה שאומרת שההתקנה לא יכולה להעתיק קובץ מסויים לשם ההתקנה, שם הקובץ הוא: dtscsi.sys וכתוב שלא ניתן להעתיק אותו לאחת משני התיקיות הזמניות של התקנת הWIN, ישנה אופציה לנסות שוב, שלא עובדת, אופציה של להתעלם או לצאת מההתקנה, כשאני בוחר את אופציית ההתעלמות המחשב מרסאט את עצמו לצור…
-
- 5 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי HD4870 של גיגבייט הסרתי את הדרייבר הקודם עם דרייבר קלינר ומאז כל נסיון התקנה של CCC או של הדרייבר גורר הודעת שגיאה driver inf was not found מה עושים???
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה... שמעתי מאיזה אחד בפורום שאפשר לערוך את קובץ ה-רום של עדכון הביוס ולהוסיף לו את האפשרות למתחים... הבן אדם לא עונה לי משום מה כבר שבועיים להודעות אז החלטתי לפנות אליכם... אם מיש'ו יודע איך לעשות את זה או באיזה תוכנה עושים את זה שיגיד לי בבקשה... תודה רבה לכל קהילת HWzone ולעוזרים ...
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני חושב שהכותרת אומרת הכל ... אבל בכל זאת מי שלא הבין ;D יש כל מיני קבצים עם כל מיני סיומות למשל "FILE.RAR" אז אני צריך תוכנה שיוצרת סיומת CAB ... את הקבצים עם הסיומת הזאת ניתן לפתוח עם WINRAR אבל לא מצאתי את האופציה שם איך יוצרים כזה קיבוץ מקווה שהבנתם מה שאני רוצה .... תודה מראש !
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-
-
היי, - יש אפשרות להגדיר את ה HOST של PCANYWHERE כך שאפשר יהיה להיכנס אליו דרך רשת האינטרנט, ולא דרך LAN. כלומר, למשל להגדיר HOST בבית, ולהיכנס אליו דרך האינטרנט במקום העבודה? - האם יש באגים או יותר נכון vulnerabilities ידועים בגירסה האחרונה ביותר של PCANYWHERE (10 נדמה לי), שיגרמו לכך שאם אני אתקין את התוכנה כ HOST במחשב שלי, תהיה אפשרות לפרוץ אלי? - מופעל אצלי פיירוול BLACKICE ברמה בסיסית, בלי application protection. האם אפשר להפעיל את ה PCANYWHERE במקביל לפיירוול? - כמה רוחב פס צורך חיבור פעיל ל PCANYWHERE, ז"א האם אפשר לנהל את המחשב בצורה סבירה דרך חיבור ADSL רגיך (מרחוק)? ??? ??? ???
-
- 2 תגובות
- 754 צפיות
-
-
העברתי תמונות מהמצלמה דיגיטלית למחשב איך אני מקטין את גודל התמונה? 3 מגה כל אחת! והאם זה יפגע באיכות התמונה?
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
איך ממזערים OUTLOOK 2007 שיהיה כאייקון ליד השעון ולא בשורת החלונות הפתוחים למטה?
-
- 1 תגובה
- 754 צפיות
-
-
אז ככה אני משתמש ב פיירוואל הזה... והרצתי בדיקה של shield up וראיתי שיש לי 2 פורטים פתוחים מישהו בבקשה יכול להסביר לי איך לחסום פורטים עם התוכנה הזאת ואיך חוסמים פורטים בכלליות הנה הראשון 135 RPC OPEN! והנה השני 1025 Host OPEN! תודה.
-
- 6 תגובות
- 754 צפיות
-
-
שלום רציתי לגלות את הסיסמא שלי באיסיקיו כי אני טס לחו"ל ורוצה להשתמש בו שם ובטעות מחקתי אותה ועכשיו אני לא מצליח להיזכר בה. הבעייה שאני גם לא יודע איזה אי מייל נתתי כאשר התחברתי לאיסיקיו בהתחלה ככה שאני תקוע בלי אפשרות להיתחבר לאיסיקיו. הבעיה שאני מחר טס לחו"ל ואני צריך בדחיפות לגלות את הסיסמא. מישהו יודע מה אפשר לעשות..? אני נואש. תודה יניב.
-
- 8 תגובות
- 754 צפיות
-
-
זה דחוף לחתונה אז אל תנעלו או תעבירו פשוט תענו !! ערכתי קליפ והכל טוב וזה אבל שמגדילים עד הסוף רואים קצת מטושטש קצת הרבה השאלה שלי אם גם בטלווזיה זה יהיה ככה? ואם כן יש תוכנה שתסדר את זה או משהו כזה ?.?
-
- 6 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לשחק עם המחיצות של הדיסק הקשיח. ניסית את partition magic ואני ממש לא מרוצה מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה מוצלחת יותר?
-
- 5 תגובות
- 754 צפיות
-
-
יש לי קבצי DVD 9 שאני רוצה להפוך לDVD 5 כדי לצרוב ( אגב, 30 שקל לדיסק?!...), אני מנסה להשתמש בתוכנה שנקראת DVD2ONE המליצו לי עלייה כמה פעמים, אבל אני לא מצליח לעבוד איתה (אם מישהו יכל לעזור זה יהיה טוב). אז באיזה תוכנה כדאי להשתמש?
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
youtube לא אוגר לי את הסרט, אני יכול לצפות בו אבל הוא לא אוגר את הסרט (אין את הפס האפור הזה) פתרונות למישהו? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 754 צפיות
-


