תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
האינטרנט שלי פועל לאט מאוד (750 KB/S), למישהו יש רעיון איך אפשר לפתור את זה? תודה רבה, רועי עריכה: אם כבר אז כבר, כשאני מזיז את העכבר שלי המחשב עושה קולות מוזרים
-
- 3 תגובות
- 755 צפיות
-
-
רציתי לשאול האם זה נורמלי שהCPU וה MEM USAGE יהיה כ"כ גבוהים?! הוא נע לי בסביבות 43.428K וCPU 30 ומשהו כנ"ל גם לגביי svchost.exe שתופס שימוש גבוה אשמח לקבל תשובה D: ד.א קניתי דרך הטריידזון שלכם ונהנתי מכל רגע תודה P:
-
- 2 תגובות
- 755 צפיות
-
-
איך אפשר להסיר את נורטון דרך ERD או דרך תוכנות אחרות, לא דרך WINDOWS
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
יש לי ICQ 2002a , ואני לא יכול לקבל EMAIL EXPRESS , ניסיתי כל מיני דברים , וכל פעם שניסיתי לבדוק אם זה עובד , שלחתי לעצמי דרך האתר של ICQ ולא קיבלתי כלום! ניסיתי ללכת ל PREFERNECES ואז EMAIL PREFERNCES , שם ל EMAIL ALERTS , ואז ADD EMAIL ACCOUNT , ובחרתי ICQ MAIL , וסיסמא ואימייל סרבר הוא לא נותן לבחור , רק DESCRIPTION ושם משתמש. מה שאני לא כותב שם הוא אומר לי שהשם משתמש שלי לא נכון או הסיסמא. למישהו יש דרך ? או משהו אחר לפיתרון ? תודה.
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
האם קיים תוסף לפיירפוקס אשר מסנן אתרים זדוניים? כמו שיש את האפשרות content advisor ב IE? ועוד שאלה קטנה. איך אני מוחק את הערכים שנשמרים לי בחיפוש של גוגל בפיירפוקס ובאקספלורר?
-
- 2 תגובות
- 755 צפיות
-
-
ככה הכרטיס מובנה על הלוח אם ואני לא יודע איזה הלוח הוא של msi והדיסק נשבר איך אני יודע מה הקול בבקשה רשום על הדיסק למטה version 8.23 a תסיגו לי את הדריוור של הקוללללללללללללללללללללללללללללל תודה אלי :xyxthumbs: :xyxthumbs:
-
- 7 תגובות
- 755 צפיות
-
-
יש לי בעיה קטנה שהיא : התקנתי את התוכנה NERO 6 ויש לי בעיה אם צריבת סרטים מסוג MPEG2 למרות שהורדתי את הפלאג מאתר הרשמי שלהם והתקנתי אותו זה עדיין אומר שהתוכנה לא תומכת בפורמט הזה מה אפשר לעשות תודה מראש על העזרה
-
- 2 תגובות
- 755 צפיות
-
-
-
שלום חברים. יש לי בעיה "קניתי" כמה סרטים והקול לא מסונכרן עם התמונה. כנראה שבעיה במקודד אבל אין לי מושג איזה אחד אני צריך להתקין . מה שיש לי עכשיו זה ככה : XVID DIVX AC3 filter בגרסאות החדשות. מקווה שתעזרו לי , תודה.
-
- 4 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אהלן, על איזה תוכנה הייתם ממליצים לוורטואליזציה בווינדוס(שתוכל להריץ גם לינוקס). אני לא אוהב כ"כ את VIRTUAL PC...אשמח להצעות!
-
- 6 תגובות
- 755 צפיות
-
-
-
אני מחפש תוכנה שאני יוכל להשים שם לינקים והיא אוטומטית תנתק ותחבר אותי לאינט' ותוריד עם מהר את הדברים (במהירות של IDM) יש כזה דבר?
-
- 5 תגובות
- 755 צפיות
-
-
היי ושלום אני מחפש תוכנה פשוטה וחינמית לחיתוך סרטי FLV העניין הוא שכל תוכנה שניסיתי הוא מציין שאי אפשר לפתוח את הקובץ, אבל הקובץ אינו פגום ואפשר להריץ אותו עם כל נגני סרטים... ניסיתי FLV CUTTER וכל מיני תוכנות והם פשוט לא מצליחים לפתוח את הקובץ. אודה לכם על פיתרון. גם יכול להיות שהבעיה היא אחרת וצריך לשנות משהוא בהגדרות... תודה
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב עם כונן אחד שחילקתי אותו בביוס ל2 כוננים C 40 גיגה בערך D 10 גיגה בערך עד לא מזמן מערכת הפעלה XP הייתה על כונן C . עכשיו התקנתי מערכת הפעלה XP על כונן D. שאני מעלה את המחשב יש לי אפשרות בחירה בין 2 מערכות הXP . אני בוחר את המערכת הפעלה XP החדשה (של כונן D) . ואני מנסה לפרמט את כונן C ויש לי בעיה .ניסיתי כמה פעמים וזה לא מצליח . http://img228.imageshack.us/i/55625353.png/ מה עליי לעשות כדי לפרמט את כונן C שאני לא צריך אותו ויהיה לי מערכת הפעלה אחת ? תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 755 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה נוד32 גירסא 2.12.3 ואני רוצה לעדכן אותה לגירסא מתקדמת יותר כי אמרו לי שעדיף בגלל שיש תיקונים וכו'. נתנו לי את הלינק http://www.eset.com/download/download.htm אבל לא הבנתי בדיוק מה אני צריך להוריד משם?
-
- 3 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אני רושם את הסיסמא שלי והיא 9 ספרות אבל זה יכול לרשום רק 8 חח מה זה מה לעשות?
-
- 4 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שוחררה גירסה חדשה של תוכנת הדואר החינמית בעברית eMailaya התוכנה הינה קלילה וקלה לתפעול ואינה מצריכה התקנה הגירסה החדשה כוללת המון שינויים: ^ אם יש חשבון אחד, בשליחת מכתב, הוא יוצג אוטומטית ^ חלון עידכון גירסה מכיל רשימת שינויים ועדכונים + טיפול במשלוח אישור קריאה לשולח ^ שליחת מכתב בקיצור דרך alt + s + אפשרות לכיבוי המחשב לאחר שליחת מכתב ארוך * תעופה בעת הוספת איש קשר בלי לבחור קבוצה מראש ^ פעולות שונות על שרתי הדואר, נעשית במקביל + כיווץ אוטומטי של מספר נספחים לנספח אחד + נוספה אפשרות לשליחה מהירה לכתובת מסויימת + יבוא אנשים מאאוטלוק ואאוטלוק אקספרס + הפיכת שרת הדואר למעין כונן נוסף במחשב עם אפשרות לשמור קבצים ^ אפשרות לשנות שם חשבון בעריכת פרטי חשבון + שמות …
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
ה-Internet explorer שלי כל הזמן נתקע, ורושם: Internet explorer has stopped working. אני מעוניין להתקין אותו מחדש, האם זה אפשרי כאשר אני עובד עם Windows vista ultimate? אני משתמש במקביל גם בפיירפוקס, אבל אני רוצה שגם ה-IE יעבוד לי. ד"א עשיתי כבר reset all settings וזה לא עזר.
-
- 7 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שיודעת להמיר מ DOC ל PPT האם ניתן?או כל דרך אחרת להפוך ל PPT אנא המליצו רק אם השתמשתם בתוכנה כי בעניין הקונברטרים מסתובבים ברשת ים של זבל בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שאני מחבר שלט למחשב הוא מבקש ממני דרייבר מה שמשונה שאני מחבר במחשב אחר הוא רושם לי HID USB ממשק אנוש ולא צריך דרייבר חיפשתי דרייבר ל HID USB ומצאתי אבל בלי שמץ של מושג איך להתקין תודה
-
- 3 תגובות
- 755 צפיות
-
-
נמאס לי כבר מהסירבול של התוכנה הזאת באירגון השירים שלי (ויש עוד בעיות קטנות יותר) יש משהוא יותר טוב? עריכה: לכול מי שיענה לי תודה רבה אני אגיב רק לאחר ה 15/3 (פולין) שבוע נעים
-
- 2 תגובות
- 755 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה ורק התחלתי להישתמש בה ואני לא מצליח להבין איך אני יכול לצבוע עם המברשת חלק בתמונה שהעתקתי אותו כאילו סימנתי חלק בתמונה ועשיתי לו העתק ובמקום להדביק אותו במקום אחר אני רוצה לדעת איך אני יכול עם מברשת לצבוע חלק אחר בתמונה עם החלק שהעתקתי מישהו יכול לעזור לי???
-
- 1 תגובה
- 755 צפיות
-
-
יש לי את המקלדת הזאת ואני לא מצליח למצוא את הדרייבר החדש באתר של אייביאם מישהו יכול לעזור??? תודה... המקלדת: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=4856
-
- 1 תגובה
- 755 צפיות
-
-
מחפש תוכנה ישראלית ששכחתי את שמה שמוריד שירים ועוד המון דברים. תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה, התקנתי אוטלוק 2007 ואין לי אפשרות לייבא אנשי קשר, הלחצן/פקודה פשוט לא מאופשר. מישהו מכיר פתרון לבעיה? תודה
-
- 2 תגובות
- 755 צפיות
-


