תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני מחפש תוכנה לעריכת וידאו שיש בה תבניות עריכה מוכנות שצריך רק להכניס את התמונות והשיר מישהו מכיר דבר כזה ?
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
כי אם כן אשמח לשמוע.. מקווה שפירסמתי בפורום המתאים, אשמח גם אם תעזרו לי למצוא נגן כזה.. הנה הדיון שפתחתי לגבי זה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=333951.0 תודה מראש ויום טוב.
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אני עורך חלק מהשירים שלי כי הרבה היו לא מסודרים וחלק מהם פשוט נשארים בג'יבריש. כמו שאתם רואים בתמונה בשיר של רמי קליינשטיין בוא הביתה הכל מוצג כמו שאני רוצה בתוכנה אבל בנגן זה בג'יבריש (tagscan וניסיתי גם Mp3tag) http://imageshack.us/photo/my-images/198/unledbxa.png/ יש לי בעיות עם כמה שירים כאלו אבל הרוב ששיניתי שונה בסדר
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי פתח לאחרונה חברה לאכסון אתרים והוא ביקש מימני שאני אעזור לו קצת בפרסום. אתר החברה הוא: *צונזר* ישנה תמיכה של 24 שעות. תודה על הקריאה.
-
- 5 תגובות
- 756 צפיות
-
-
הורדתי קובץ וידאו (למען האמת, אחד avi. והשני mpg.) באמצעות ++ KaZaA Lite. צפיתי בסרט. נותר עכשיו רק למחוק - אלא של-XP היו תכניות אחרות! אין למחוק! (אני נשמע כמו פושטק?!) הסיבה כביכול: תכנית אחרת משתמשת בקובץ. אבל אין תכנית אחרת שמשתמשת בקובץ! הציעו לי פתרון: למחוק את הקובץ מ-DOS, אבל אני נתקל בקשים עם הרצת DOS עם דיסקט אתחול (כונן C פתאום לא מופיע), אז אשמח לפתרון חדש ;D אגב, הערה קטנה אם מנהל פורום קורא פה: עיצוב כתיבת ההודעה פשוט זוועתי... הייתי מציע שתקטינו קצת את תיבת כתיבת ההודעה, כדי שהטקסט בצד ימין (נושא, סמל הודעה, הוסף תאגים וכו') לא ישבר. תודה מראש לעונים.
-
- 5 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום לכולם, אתמול התחילה אצלי בעיה מוזרה בפיירפוקס שמאד מציקה לי ואשמח אם תוכלו להציע איזה פתרון בנושא. כאשר אני פותח טאב חדש נפתח לי דף של babylon ומנוע החיפוש שלו כפי שאתם רואים בתמונה. כיצד אני יכול להחזיר למצב שבוא כאשר נפתח טאב נוסף הוא פותח את כל החלונות העיקרים שאני גולש בהם כמו שיש בדיפולט של הדפדפן? תודה רבה מראש.
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
יש לי מירנדה לייט 3. אני מקבל הודעות שההודעות שלי לא התקבלו כשאני שולח הודעות לבעלי ICQ6 (למרות שהוא כן מקבל). למישהו יש מושג איך לסדר את זה?
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום למומחים! תמונה רקע לדף html שתכננתי מתאימה לצפיה ברזולוציה של 800x600 כאשר לגולש מוגדרת רזולוציה גבוהה יותר [1024x768] למשל, התמונה תראה כפולה. באתר למשל, אפשר להכנס בכל רזולוציה וזה לא משתנה. מה אתם אומרים?
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
הנטמיטינג ב-xp עושה לי בעיות קודם כל כשהמחשב עולה נפתח חלון ובו כתוב שהוא לא מחובר ל-directory server דבר שני אני לא מצליח לקבל שיחות אלא רק לחייג דבר שלישי כשאני פותח או סוגר את הנטמיטינג עולה מסך שחור לכמה שניות ורק אז נפתח אודה מאוד אם תוכלו לכוון אותי לפתרון הבעיה
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
-
שלום, אני לא מצליח להתחבר למסנגר ולא להתחבר לאתר HOTMAIL.COM בעיה מוזרה ביותר, מישהו יודע מה הבעיה? :s05: תודה.
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
חיפשתי בכל האתרים האפשריים אני חושב הורדתי כל מה שראיתי ולא מצאתי כרגע אני תקוע בלי אנטיוירוס ואני במצב רגיש מוחזק ע"י "ההגנה" של ויסטה... בבקשה זה דחוףףף תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
אני פשוט צריך להחליט די מהר איזה כרטיס מסך להשים על המחשב הזה. וזה רק בשביל משחקים ישנים. אני יכול להשים או Geforce 2 שיש לו ארטיפקטים, או Ati Rage 8MB או Voodoo 3 3000. תודה!
-
- 5 תגובות
- 756 צפיות
-
-
הבעיה היא כזאת: נכון יש את החלון של הוינאמפ אז שם יש את הגרף שמייצג את הבאסים וגם את השורה שאומרת מה שם השיר (והיא זזה במקרה ששם השיר ארוך מאורך השורה). עכשיו לשניהם למי שלא יודע אפשר לקבוע אם הם יזוזו מהר או לאט. Ctrl + P -> Morden Skin-> General שם בחלון יש Timers Resolution. תמיד שהייתי עושה שם As Fast As Possible הייתי מקבל 15MS. עכשיו זה מגיע ל70MS גם ורואים ששני התפריטים האלה מאוד איטיים, למרות שהמחשב מהיר. מישהו שהתקין 5.1 יכול להגיד לי אם הבעיה היא גם אצלו? תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 756 צפיות
-
-
הלבן הוא תכלת וכל הצבעים בסטיה. איפה מכונים את זה.?
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
לאחר שחטפתי וירוס קטלני במחשב החלטתי לרכוש אנטי וירוס ואני צריך המלצה. חשוב לי שיהיה נוח לתפעול ושלא יכביד יותר מדי על המערכת.
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
עבודות שישבתי עליהם שעות ימים ולילות, הרבה תמונות ועוד הרבה קבצים של סרטונים, אחי הקטן בטעות מחק אותם, הם גם לא בסל מחזור, זה היה בערך 20 ג'יגה - בעיה רצינית. האם יש אפשר לשחזרם? יש תוכנות מסויימות שיכולות לעשות את העבודה??? (ומצטער אם זה לא הפורום המתאים פשוט לא ידעתי איפה לכתוב - מקס' תעבירו) ת-ו-ד-ה !!!
-
- 8 תגובות
- 756 צפיות
-
-
היי אני צריך המלצה לתוכנה שמסוגל להקליט ממצלמת WEB רגילה. תודה רבה מראש!
-
- 0 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום לכולם אז ככה, קיבלתי מחשב חדש, ואני מתכוון להתקין עליו Windows Xp Professional SP2. עכשיו לעניין, אני רוצה המלצה לסידור של הפרטישנים בהארד דיסק... ממישהו אחד שמעתי שכדאי לתת למערכת הפעלה פרטישן נפרד, ממישהו אחר שמעתי שבנוסף עדיף גם לתת לכל קטגוריה (שירים, סרטים, תוכנות, מערכת הפעלה וכו...) פרטישן נפרד... וככה לדוגמא, כל התוכנות שקשורות לסרטים, והסרטים עצמם, יהיו בפרטישן של הסרטים. כנ"ל לגבי השירים וכו... האם זה נכון לעשות ככה? מה ההמלצות שלכם? מהי הדרך הנכונה ביותר לחלק את הדיסק הקשיח? וכמה (מבחינת מקום) כל פרטישן צריך (דיסק קשיח של 250 GB). תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 756 צפיות
-
-
כל מיני אתרים שהם אפילו לא אתרי סקס ההודעה שאני מקבל הם נוסח הבא Norton Internet Security has blocked access to this restricted site. -------------------------------------------------------------------------------- Site: http://automail.jdate.com/ovunnoupt_ffjfvqr.html?Match1ID=454966 Blocked categories: Sex/Personals If you think this web site is incorrectly categorized, visit the Symantec Internet Security Center to report it. בתודה מראש פרש
-
- 7 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לאנטי וירוס טוב שלא לוקח הרבה משאבים היה לי את nod32 הייתי מרוצה ממנו משהו והוא גם לא חינמי. עכשיו יש לי את הקספרסקי הגרסה האחרונה היה לי קוד לעדכונים אבל עכשיו אני כבר לא מקבל עידכונים אז אני רוצה משהו חלופי טוב קל שבכלל אני לא ירגיש אותו ושיעלה מהר עם מערכת ההפעלה כי הקודמים גם קספרסקי וגם נוד32 לא עלו כול כך מהר והייתי צריך לחכות דקה או שתיים עד שזה יעלה אחרי שהמערכת הפעלה עלתה. את המפרט שלי אתם יכולים לראות בצד. תודה![br]פורסם בתאריך: 13.04.2007 בשעה 12:58:47 מה אתם אומרים על AVG Anti-Virus Professional Single Edition 7.1.407 ??...הוא טוב הוא לא לוקח הרבה משאבים והוא חינמי בכלל? מחכה לתגובות! תודה!
-
- 14 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום רב ! יש לי שני מחשבים עם מערכת הפעלה WINDOWS 7 , אחד 32 ביט והשני 64 ביט. איזו תוכנה הכי מומלצת לנקיון המערכת מקבצים זמניים וקבציי אינטרנט
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-
או קיי אנשים תקשיבו אני הבאתי למחשב שלי הארד דיסק חדש התקנתי ווינדוס SP2 הכול בסדר אבל שהורדתי איי סי קיו הוא לא היתחבר לי למה?? ואני משתמש בפיירוול של ווינדוס ואישרתי את האיי סי קיו תוכנות אחרות כן היתחברו לי רק זה לא הורדתי את החדש וגם את 2003 פרו שניהם לא מתחברים נסיתי גם בלי פיירוול ... לא מתחבר .. למה? ???
-
- 6 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אני מחפש תכונה הנ"ל, האם לWORD יש בדיקת דיקדוק ואם לא מהו הקו הירוק בוורד שמופיע לי כל הזמן, תודה?
-
- 1 תגובה
- 756 צפיות
-
-


