עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. זה לא משנה עם זה עם DIVX REAL PLAYER או כול נגן אחר, לפעמים הסרטונים מופיעים לי בצבע ורוד (למרות שלפני זה הם עבדו מצויין). למה זה? איך אני פותר את זה?

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  2. שלום, החלפתי היום ראוטר ופיירפוקס הפסיק לעבוד... התוכנה עצמה נפתחת אבל האתרים לא נפתחים. בIE הכל עובד חלק ואין שום בעיה. אני מניח שצריך לשנות הגדרות חיבור כלשהו בפיירפוקס, אבל השאלה היא איפה ואיך תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  3. Started by SaXtoR,

    שלום אני מחפש אלטרנטיבה לתוכנה הנ''ל שמורידה סרטונים מאתרי יוטיוב למינהם.. מאוד מאוד חשוב לי שתיהיה קלה לשימוש, ולא מציקה כמו הTUBE HUNTER שכל פעם צריך לרענן(F5) את הדף וללחוץ פליי ואז קופץ חלון וצריך לעשות OK ועוד אלף אחד דברים(אופציית קידוד, איפה לשמור, וכו' וכו') מה שגם באג רציני בתוכנה: אחרי מספר הורדות בו זמנית(7-8-10) התוכנה מתחילה להיתקע ובכלל לא מצליחה להוריד שום דבר... אני צריך משהו ממש בלי הגבלה. שיתמוך ב100 הורדות בו זמנית.. מצידי שיוריד כל אחד על 4KB, אבל העיקר שהכל יהיה בהורדה ולא יתקע באמצע או בכלל לא יתחיל להוריד! ניסיתי את xVST והיא כמעט לא תומכת בשום אתר =\ ניסתי גם עוד תוכנות אחרות קטנות שאני לא זוכר את שמם, וגם איתם זה לא ממש הלך חשוב מאוד: ** חובה שיהי…

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  4. היי, אני מחפש תוכנה חינמית לשינוי האייקונים במחשב בפשטות! בלי ליצור אייקונים והכל... משהו בסגנון של IconPackager רק שיהיה חינמי. אני רוצה שיהיו לי כמה PACKים של אייקונים עם תצוגה מקדימה כזאת כמו בתוכנה הנ"ל ושאני אבחר וזה ישנה את הכל... אשמח לתושה כמה שיותר מהירה תודה.

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  5. Started by oren,

    שלום, רציתי לדעת אם יש איזו דרך חינמית להתחבר ל-mIRC מאחורי פרוקסי או משהו בסגנון, כך שאני אתחבר עם IP של הפרוקסי וכך אוכל להתחבר לשרתים בהם יש לספק שלי Ban. כמו כן, על מנת שסורקי פורטים למיניהם, לא יוכלו לעלות על ה-IP שלי. תודה לכם.

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  6. Started by dids22,

    חיברתי למודם טלפון וקו בזק אני יכול בתצורה הזו להקליט את השיחה כן? איך בדיוק?

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  7. Started by FlyBoy,

    אוקי יש לי את המילון הזה. עכשיו שאני מפעיל אותו,הכל עובד טוב,לחצן אמצעי (גלגלת) בעכבר מראה לי תרגום. אבל אחרי כמה דקות שאני לוחץ זה לא עובד,ואם אני לוחץ באתר אינטרנט אז זה מראה לי שני חצים בתוך עיגול למעלה ולמטה שאם אני מרחיק או מקרב את העבר זה פשוט עושה את אותו הדבר כמו שהגלגלת עושה. אז אני צריך להפעיל את הבבילון מחדש כדי שזה יסתדר...ואז אחרי כמה דקות שוב. מישהו???? בהגדרות של הבבילון הכל בסדר.

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  8. המחשב שלי בן קצת יותר מ3, עבד מצויין עד הוירוס, מאז אפילו אחרי פירמוט הוא עובד לאט ביותר, כל חלון באקספלורר נפתח אחרי 20 שניות לפחות, מלא תקלות ותקיעות. למישהו יש פתרון לבעיה?

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  9. תופעה מעצבנת באתר של עיתון 'הארץ': כל כמה דקות העמוד עושה RELOAD - ביוזמת האתר. איך אני מונע את זה? [אני משתמש בפיירפוקס ולפעמים בIE]

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  10. Started by eladbu,

    שלום לכולם יש לי זמן רב קניתי ב DVD את הסרט של הדלתות בחו"ל ממיטב כספי העניין הוא שאין לסרט תרגום כמובן בעיברית חבר שלח לי את התרגום שיצא לסרט בעיברית ופשוט ניסיתי להדביק את הכתוביות מה שלא צלח אז פשוט גיביתי את הסרט על המחשב בתור קובץ AVI ואיזה פלא התרגום עולה בסנכרון מעולה הבעיה שלי היא שהקובץ של התרגום הינו 2 חלקים כיצד אני מאחד את הקובף ליחידה אחת? עכשיו תגידו לי בטח תוריד את ווב סאב וכאלה העניין הוא שאני צריך הדרכה כיצד לעשות זאת בתודה מראש אני מקווה שהנושא אינו נכנס לקטגוריית הווארז

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  11. Started by or_azu,

    אהלן לפני כמה ימים פירמטתי את המחשב שלי והתקנתי את התוכנה Driver Genius שהתקינה לי את הדריברים.. היא התקינה את הדרייבר של הקול והוא עובד והכל טוב רק שיש בעיה אחת נראה כאילו באותה עוצמה של קול הרמקולים לא מוציאים את אותו הכוח.. חיברתי את הרמקולים למקור אחר והם עובדים מעולה.. למישהו יש רעיון מה הבעיה? ד"א הלוח אם שלי זה P5N-D תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 757 צפיות
  12. Started by darkman,

    אז ככה אני צריך פלאג אין ל WINAMP שהוא יסגור רק את הWINAMP תוך "X" זמן

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  13. היי חבר'ה בוקר טוב, שאלה לי אליכם: האם יש תוכנה/אפליקצייה לסלולר, למחשב הפרטי אשר תומכת בוידאו וקול ותומכת בהגדרות הבאות: 1. שירשור שיחות - הפיכת איש קשר למוקד , זאת אומרת, במידה ואותו אישר קשר שוגדר כחברה לא עונה האם אפשר לשרשר זאת למוקדן הבא. האם חינמי או בתשלום? הכל טוב גם לכאן וגם לכאן. 2. האם אפשר ליצור הרשאות (מנהל ראשי, מוקדנים)? 3. האם זה תלוי ברישיון, בתוכנות מסוימות (איזה תוכנות)? אני חקרתי באינטרנט אבל לא מוצא תשובות מספיק מדויקות, אשמח לקבל עזרתכם לשאלותיי. תודה!

  14. Started by shmoolm,

    יש לי הרבה קבצי זיפ ואני לא רוצה עכשיו לעבור אחד אחד ולפתוח אותו עם Winzip.... האם יש דרך לפתוח את כולם ביחד?? (כולם צריכים להגיע לאותה ספריה) אני זוכר משהו עם Pkunzip...

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  15. Started by KoDkOd,

    שלום חברים,אני לא יודע אם זה המקום הנכון לשאלה אבל אני אנסה, ישלי כמה תמונות שאני רוצה להדפיס על קנבס,עכשיו הבעיה שלי שהקבצים נמצאים בגודל קטן ובהגדלה הם יתעוותו אם אני לא טועה, http://chuckconnelly.com/gallery.php אלה התמונות,מה האופציות שלי אם אני רוצה להדפיס בגודל נורמלי לתמונה ? תודה מראש וסופש נעים 8)

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  16. שלום יש לי xp והמחשב הוא בן חודש.הבעיה שלי ,שמדי פעם מופיעה לי הודעה :תקלה 32exe ווינדוס נתקל בבעיה וצריך להסגר.זה קורה לי לפעמים כשאני מנסה לפתוח את קובץ המוסיקה בלבד.סריקת וירוסים לא העלתה דבר וגם פרמוט לא הצליח.האם יש תוכנה שמתקנת זאת או משהו אחר?

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  17. שלום חברים, אני מחפש חלופה - עדיף חליפית ל-MOUNT ל-ISO כאות כונן - אשמח לסייועכם לתוכנה המתאימה ל-WIN7 (שנוסע ועבד בהצלחה) כל טוב ובהצלחה, גבריאל

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  18. :-\[br]פורסם בתאריך: 5.06.2009 בשעה 00:52:42 אם אני מעלה את האתר עם FIREFOX זה מזהה אותו אבל את האקספלולר 8 לא מזהה יש מצב שאני עדיין על מנוע 7?[br]פורסם בתאריך: 5.06.2009 בשעה 00:55:35 בעצם לא הגיוני שאני עדיין עם מנוע 7 עשיתי בדיקה עם ה benchmark של הדפדפנים וזה זיהה לי כ 8 אז בכול זאת מדוע האתר פה לא מזהה מנוע 8?

  19. מה זה אומר? מה עלי לעשות? (אני מפעיל את המשחק, ואז לאחר דקה שהוא פועל זאת ההודעה שאני מקבל...

    • 5 תגובות
    • 757 צפיות
  20. Started by shimon956,

    בנו סקירה ממש כמו איזה באנצמרק של איזה כרטיס מסך חדש רק לתוכנות והנה היא!! http://www.thepcspy.com/articles/other/what_really_slows_windows_down/5

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  21. Started by eli rma,

    הסרוויס לא עובד קיבלתי EVENT ID 1000 EVENT ID 7000 EVENT ID 7038 אשמח לעזרה

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  22. Started by CashMAn,

    שלום לכולם יש לי בעיה בצפיית באינטרנט אני צריך איזה תוכנות צריך בשביל זה תודה לעוזרים יאללה סולחה ביי!

    • 5 תגובות
    • 757 צפיות
  23. אני רואה את הסרט אבל נגיד בתוכנה כזאת של כתוהביות אז אתה לא רואה את הזמן רץ זאת אומרת אני רואה את התמונה ושומע את הקול וגם במדיה פלייר אני מצליח אבל בכל התוכנות של הכתוביות יש לי בעיה עם הסרטים באיגות xvid יכול להיות שאני צריך איזה מקודד מסוים בשביל זה או שיש פיתרון אחר תודה לעוזרים

  24. שלום, אני מחפש תוכנה שיכולה לסנן רעשים מקובצי מוזיקה כמו MP3 WAV וכו'... אשמח אם תוכלו להמליץ לי על אחת כזאת, תודה מראש,

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  25. Started by Dante_9,

    הקאזה לא מתפקדת (Kazaa Lite 2.43 K++) משום מה ו- eMule כבדה מדי בשביל להוריד שיר אחד או שתיים

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות

דיונים חדשים בפורומים