עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by sbtgn1,

    יש לי משחק מכווץ (בכמה קבצי RAR ) בLAPTOP על הLAPTOP אין בעיה לפתוח אותם כאשר אני מעתיק את הקבצים ל HD חיצוני ומנסה לפתוח אותם מה HD החיצוני שהוא מחובר למחשב הנייח עדיין אין בעיה אבל כאשר אני מעתיק אותם ל HD הפנימי () של המחשב הנייח ומנסה לפתוח אותם משם הוא מודיע על CRC ERROR תמיד גם על אותו קובץ איפה יכולה להיות הבעיה (הרצתי בדיקה על ה HD הפנימי וזה לא שינה כלום) ניסיתי כמה פעמים להעתיק את הקובץ וזה לא עזר

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  2. Started by Snoopy2006,

    שלום, בימים האחרונים הנורטון מודיע לי כל הזמן: Attempted Intrusion "MS MSDTC UserAllocate BO" against your machine was detected and blocked Intruder: 211.140.142.118(2277) Risk Level: High Protocol: TCP Attacked Port: 1025 אני רואה שכל ההתקפות מגיעות מסין. האם ייתכן שבאופן אקראי מגיעים אלי או שיש לי סוס טרויאני או וירוס במחשב (בסריקה אני לא מוצא דבר). האם הנורטון מגן עלי (כי בדר"כ יש פער בין הכתוב ליכולת שלו). מה הייתם עושים (פרמטתי וזה לא עזר)? תודה !

    • 6 תגובות
    • 758 צפיות
  3. Started by eliranzango,

    שלום, יש לי RADEON 1900GT של Sappire. ניסיתי להתקין לו את הדרייברים מהאתר של amd, וגם מ- WINDOWS UPDATE אך הוא לא מאפשר לי לראות משהו כשאני נכנס לחלונות (המסך מתכבה-נורה כתומה) ב- windows xp sp2 32bit. מחקתי את כל בדרייברים שהתקנתי וניסיתי שוב להתקין בנפרד את אלה שמהאתר אך שוב, אותה בעיה. כנ"ל לגבי הדרייברים מWU. ניסיתי להתקין את אלו מהדיסק- אך ההתקנה נתקעת באמצע. הקיצר- בלאגן גדול. מה אני עושה? יכול להיות שהבעיה היא בדרייברים של המסך?

    • 7 תגובות
    • 758 צפיות
  4. Started by em28,

    במקביל להרחבות של השועל ישנה גם האחות הקטנה והמוזנחת "ערכת הנושא", שחשיבותה לאיכות ולכיף מהגלישה לא תסולא בפז. יאללה , תתחילו לשפוך - מה ערכת הנושא המועדפת שלכם ? אילו ניסיתם ? אלו לא אהבתם ? המועדפת שלי: Littlefox - מקטינה הכל ומשאירה הרבה מקום למסך העיקרי. ניסיתי: macfox למיניהן - מראה מינימליסטי דמוי מק Noia- יפה , קצת מצועצעת , צבעונית - Ifox למינהן - לבן , פשוט , נחמד GrApple למינהן - מעוגל , לבן , יפה - אין תמיכה בגירסה 2.0.0.1 Silver Skin - מטלית , צבעונית , אחלה . לא אהבתי: Red/blue/green Shit - אפל , כבד - נמאס מהר Outlook2003 למיניהן - מוכר , מכיר ,מחיר , מיקרוסופטי.

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  5. Started by volcane,

    הורדתי איזה סרטון של 100mb אבל הקובץ מוגן והוא דורש שאני אתחבר לאתר שלהם כל פעם בשביל להפעיל אותו. השאלה שלי, איך אני מסיר את זה, הרי הקובץ כבר אצלי על ההרד דיסק אז למה אני צריך להתחבר לאתר שלהם האם יש איזו תוכנה שניתן, נניח לאחר הפעלה של הסרט "להעתיק" אותו ואז הוא נשאר "פתוח" ?

    • 4 תגובות
    • 758 צפיות
  6. Started by itzikcore,

    תראו פירמטתי את המחשב.התקנתי וינדוס ויסטס 32. התקנתי את אימיול.עכשיו שאני בא להפעיל אותו יש לי את ההודעה הזאת. זיהוי מאובטח מופסק CRYPTOKEYS ניכשל באיתחול של.האימיול שאני משתמש בוא זה TLN eMule בוסטר 7.3 ואז האימיול עולה.אבל שאני עושה חיפוש ורוצה להוריד משהו. זה פשוט לא לוקח את ההורדה שעשיתי ומעביר אותה להעברה. אני לוחץ מאה פעמיים על אותו קובץ בחיפוש.שאני מגיע להעברה כלום לא שם. אין שם שום קובץ.בבקשה תעזרו לי. נב.למנהל אני מצטער אני לא ממש יודע מה לרשום כדי לא לקבל אזהרות. אז אם עשיתי שום פעם איזה משהו לא נכון.אז אל תחסום אותי בבקשה. כי אני בעצמי לא מבין אם זה נכון או לא פה.

  7. פירמטתי את המחשב ואני מעוניין בתוכנה שתשמור את המצב הקיים כלומר אני מתקין אותה עכשיו והיא זוכרת כל מה שמותקן על המחשב כך שביא בעתיד תעף את כל הזבל שמצטבר

    • 4 תגובות
    • 758 צפיות
  8. http://www.likestatus.co.il/ ורק באקספלורר. יש הודעה כפי שרואים בתמונה המצורפת שממש תוקע את הדפדפן. המתכנת שבנה את האתר אמר שלא ראוה שום דבר מוזר. זה קרה לי בועד אתר מבוסס וורדפרס אבל רק בעמודים מסוימים. מישהו יודע מה זה צריך להיות?

    • 4 תגובות
    • 758 צפיות
  9. Started by edoson,

    אני מנסה להפעיל את בתוכנה פרטישיין מגיק 8 ומיד מקבל ERROR... למה? INIT FAILED ERROR 100:PARTITON TABLE IS BAD. יש אפשרות לעשות משהו? דרך אגב, אני לא יודע על שום בעיה עם המחיצות שלי מעולם לא היתה לי בעיה שכזו.

    • 6 תגובות
    • 758 צפיות
  10. Started by The UnKnown,

    Where can i get encoder for changing windows movie maker file for divx support file in order to play in an external dvd player ? Thnx a lot !

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  11. Started by CrosS,

    יש לי מצלמת אינטרנט של Creative אין לי מושג איזה דגם ואני גם לא יכול לצלם לכם כי צריך דרייבר חחחח הדרייבר שאני מחפש הוא דרייבר עם תוכנות לצלם וכו'. למי שאין דרייבר שיזהה לי את המצלמה במחשב אז לפחות אשמח לתוכנות לצלם איתם תמונות וסרטונים וכו'.. תודה והמשך יום טוב

    • 4 תגובות
    • 758 צפיות
  12. Started by pssheba,

    אני מנוי באינטרנט ב "בזק בינלאומי" 4 שנים ובחיים בחיים לא היה לי כזה דבר !!!! חיברתי מישהו בחיבור מהיר באמצעות ADSL לאינטרנט דרך בזק בי"ל וברגע ההתחברות הוא חטף 60 וירוסים ו 29 spywares !!!!! אי אפשר היה להכנס לשום אתר !!!!! ניסיתי להוריד AVG אך לאחר מילוי ממושך של שאלון נדרשתי לתת מס. כרטיס אשראי ! זה קרה למישהו ? מישהו יכול להמליץ על אנטי וירוס שיכול להתמודד מול כזו מכה בעת כניסה לאינטרט ? ישנה כתובת לאנטיוירוס חינם ?! תודה !

    • 7 תגובות
    • 758 צפיות
  13. Started by smack,

    שלום לכולם , היום בסריקה באווירה לא נמצאו וירוסים אך נמצא היידן אובג'קט - לפי ההסבר שלהם לא בדיוק מדובר בוירוס והוצאתי אותו . ביצעתי לאחר מכן עוד כמה בדיקות נוספות והוא ממשיך כל הזמן למצוא את אותו היידן אובג'קט יש סיבה לדאוג ?? Tnx

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  14. לדוגמא תוכנה שתפתח לי שרת HTTP קטן, ותריץ קבצי WAP, שנגיד דרך הקלדת הIP שלי בסלולרי אני אוכל לדעת כל מיני פרטים בזמן אמת? ( לא אכפת לי מה, החל ממצב ההורדות באימיול, עד לסתם אם המחשב מתגעגע אלי או לא ;] ) תודה.

    • 2 תגובות
    • 758 צפיות
  15. עם דגש על צריבה לדי וי די . (יש לי צורב די וי די) תודה.

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  16. תודה מראש לעוזרים

  17. מחפש תוכנה שהופכת קובצי תמונה swf לקובצי תמונה jpg קובץ swf הוא קובץ תמונה בפורמט פלאש אני מחפש תוכנה שהופכת קובץ תמונה swf פלאש לקובץ תמונה רגיל jpg או gif וכו' תודה

  18. Started by overload,

    איך אני מוסיף נקודה של INFO על המפה? לדוגמה 2 שמצאתי במנהטן :

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  19. שלום, כשאני לוחץ על מקש ה1 בלוח המקשים שבצד המקלדת הוורד נפתח, וכשאני לוחץ על 3 הצייר נפתח. אם אני לוחץ על המספרים שמעל האותיות הכל בסדר ושום תוכנה לא נפתחת. הרצתי אנטיוירוס מעודכן, ספייבוט וגם ComboFix. שומדבר. הרצתי HiJackThis ולא מצאתי משהו חריג. הנה הלוג. אני אשמח לעזרה, תודה. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  20. Started by Alexkmr,

    במידה ואני אתקין מערכת הפעלה על VMWare. נניח WIN7. ואני פותח וירוס כל המחשב שלי ידבק או אך ורק הכונן "הוירטואלי"? תודה

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  21. Started by yanivpr1,

    שלום רב, כבר כמה ימים שחלק מהאתרים שאני נכנס אליהם, כגון: כתבות ב ynet, אתר אנארג'י, sratim.co.il ועוד פשוט לא עולים. זה מחרפן אותי לגמרי. ניסיתי להתקין מחדש ג'אווה, פלאש פלייר, דרייברים אבל שום דבר פשוט לא עוזר. זה גם קורה בכל הדפדפנים שיש לי (מוזילה, כרום ואקספלורר). אני ממש מיואש ומדוכדך. אנא עזרו לי המון תודה

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  22. מאז שעברתי לקספרסקי פעם בכמה דקות אני שומע טיקטוק כמו בועה או ענארף איך להגדיר את זה, אני בטוח שבעלי קספרסקי מבינים על מה אני מדבר... איך מבטלים את זה?

    • 7 תגובות
    • 757 צפיות
  23. Started by banara,

    שאני מדליק את המחשב אז נפתח לי windows security center (משהו כזה) וכתוב שאין לי אנטי וירוס ויש לי ! ואז זה מתקין לי "Protection System" ושאני מוחק את זה זה חוזר עוד פעם ועוד פעם ! איך אני מפסיק את זה ?!

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  24. היי, אני מקווה שאני בפורום הנכון מבחינת השאלה. יש לי גיליון אקסל עם נתונים של המון אנשים, רק שסידרו לי אותו בצורה לא הגיונית. לינק לתמונה http://www.babylon-awaits.com/table.jpg אני צריך לסדר את הנתונים בצורה של טבלה רגילה שם - סיסמה - מין - כתובת - טלפון - אימייל - גיל - הצטרפות ומתחת הפרטים של כל לקוח בשורה חדשה (כמו טבלה רגילה בעצם) הבנתי שזה מצריך פקודת מאקרו כי מדובר באלפי אנשים בגיליון. אני יודע לעשות הדבקה מיוחדת שמסדרת את הנתונים בצורה אופקית אבל לא יודע לעשות מזה מאקרו שיעבוד על כל חלק שאני צריך. תודה מראש גיא

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  25. שלום, יש בידי תמונה שאני רוצה לעשות ממנה פוסטר (אין אותה בשום חנות והחלטתי פשוט להדפיס בעבודה של אבא שלי). יש לו שם מדפסת דיי איכותית אך כמובן מדפיסה רק על A4 אם אני לא טועה.. בכל מקרה, הבעיה היא שהתמונה ענקית (1978X2500) ואין לי מושג איך להדפיס אותה . כמובן שההדפסה תיהיה על כמה וכמה דפי A4 אבל השאלה שלי היא איך בעצם "לחלק" את התמונה ככה שהמדפסת תדע להדפיס את התמונה בגדולה המלא ולא תקטין אותה לדף A4 אחד ? ועוד דבר - אני מקווה שאני לא נשמע מטומטם מידיי.. אבל איך ניתן לחשב את גודל התמונה בס"מ ? (1978X2500 ) ? יכול להיות שזה יהיה גדול מידיי ואני חייב לדעת איך עושים את הפעולה.. תודה רבה רבה !

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות

דיונים חדשים בפורומים