תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שמעו יש אתרים מסוימם שאני ניכנס ואז הוא אומר לי שגיאה.. ואז הוא אומר אני יכול לעשות בדיקת באגים משהו כזה.. מי שהוא יכול לעזור לי כדי לבטל את זה. כי זה פעם ראשונה שקורא לי את זה.. או שיביא לי את ההתקנה של האינטרנט אקספלור אני יתקין את זה על זה ואולי זה יסתדר .. תודה..
-
- 8 תגובות
- 759 צפיות
-
-
עשיתי ריסטרט, ושאני בא להפעיל את המסנג'ר הוא מעלה לי מן התקנה שנראת כמו עדכון גירסה, ואז הFW קופץ ואומר שיש וירוס בשם VMalum.BXRF כאשר אני מכבה את האנטי וירוס ומפעיל את המסנג'ר הכל עולה כרגיל, אבל שאני מחזיר את המסנג'ר והוא עושה פעולה כלשהיא (מישהו מתחבר, אני נכנס לחלון שיחות וכדומה...) האנטי וירוס שוב קופץ ואומר שיש וירוס. חיפשתי בגוגל ולא מצאתי תשובה איך לטפל בבעיה. מה אפשר לעשות? :-\ תודה, דורון
-
- 5 תגובות
- 759 צפיות
-
-
באאוטלוק, כל התפריטים ניראים מוזר. יש לציין שבשאר התוכנות(WORD וכדומה) התפריטים בסדר גמור. למישהו יש רעיון ? תודה רבה The Doorman
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
לא מצליח להתחבר אליהם מאז שעברתי לאיי פי קבוע הבעיה קשורה במקרה לזה או שאצל כולם לאחרונה יש בעיית התחברות לכל שרתי RAZORBACK ? 3.0 3.1 וכו' ... ?
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
I am not talking specificlly on the 9.0 version, just want to remove it completely from the hard drive. cause for movies, small videos etc, i am using BSplayer and for music, i will install winamp. so how can i remove it ? Thanks!
-
- 5 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום רב, כעת גלשתי באינטרנט ופתאום "חומת אש" של וינדוס התבטלה, הפעלתי אותה שוב. מיד הותקנה תוכנה כלשהי "תוכנת אבטחה" ברקע בצבע כחול והתחילו לרוץ קבצי dll. עשיתי ריסט למחשב וכעת הוא לא עולה יותר, מסך "חלונות XP" נטען ואח"כ ריסט. ניסיתי להעלות גם במצב בטוח והמחשב עושה ריסט, ניסיתי להעלות גם כשדיסק מערכת XP בפנים כדי לעשות פקודת תיקון R או לפרמט, ועדיין ריסט. מדובר במחשב עם חלונות XP עם SP3 ואינטרנט אקספלורר 8, תוכנת נורוטון 2003 מעודכנת לא התריעה מפני וירוס. האם מדובר בבעית כונן קשיח? אודה לכם על פיתרון הבעיה, גיא.
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
במחשב של חבר יש לי בעיה שהסאונד דרך YOUTUBE ובמצגות פאורפוינט נשמע ממש מעוות ומקוטע. בנגינת CD הכול תקין. ברור לי שהבעיה היא בעית תוכנה. התקנה חוזרת של דרייבר הכרטיס קול לא עזרה. אני מניח שזה יכול להיות בעיית משאבים או קידוד שקשור לסאונד אולי... למישהו יש רעיון היכן כדאי לי לבדוק?
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
שלום מישהו מכיר תוכנה מיקצועית לעריכת וידאו בשם מאיה...? אתם יודעים מה השם המלא?
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
אני רוצה תוכנה שתוכל להפעיל את duke nukem 3d מבלי שאני יצטרך לצאת לדוס ושהמשחק יוכל לזהות את הכרטיס קול שלי (קרייטיב אוודיג'י אי אקס) קיים דבר כזה לא? תודה לעונים.
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום לכולם, ניסיתי לקבוע את גודל וצבע הפונט בעת העברה לנמענים אחרים ללא הצלחה,מה גם שהוא מתחיל לי בשמאל, זה כן עובד בעת השבה וכתיבת מייל חדש אבל לא בעת העברה,Word מסומן כעורך דואר.. אשמח להצעות
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
תוכנה שתחבר לי בין שני חלקי סרט (שלא בפורמט של AVI). עדיף ץמיכה בכמה שיותר פורמטים ותוכנה פשוטה
-
- 4 תגובות
- 759 צפיות
-
-
בכל פעם שאני רוצה לחפש קובץ במחשב שלי אני פותח את חלון החיפוש ובתפריט הצד לא מופיעות לי אפשרויות החיפוש, כלומר לא קיים חלון דו שיח... מצורף קובץ תודה מראש, [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 758 צפיות
-
-
איך אני יודע שאני לא מוחק קבצים חיוניים כי שמעתי ממישהו שהוא מחק דברים חיוניים והוא היה צריך לפרמט את המחשב מחדש,אחרי שהתוכנה סורקת היא נותנת הודעה למשל: 100 new objects אז איך אני יודע שהיא לא מתכוונת לקבצים חיוניים? או שהיא רק מחפשת זבל,פרסומות וכו'?
-
- 3 תגובות
- 758 צפיות
-
-
עשיתי חיפוש ועדיין לא מצאתי איך פותרים את בעיית העברית בתוכנות הנ"ל. בפוטושופ איך שהוא אני רואה עברית הפוכה, אני יכול לחיות עם זה, אבל לעומת זאת בפריהנד אני לא רואה אותיות בעברית בכלל, מה עושים? יש פתרון לזה בכלל? בבקשה חברה אני צריך את זה בטירוף, תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 6 תגובות
- 758 צפיות
-
-
שלום רב, מחשב חדש לחלוטין (רכשתי לפני שנה וחצי ונשאר ארוז) p-4 asus p4r800 זיכרון 512 .התקנתי תוכנה לבדיקה freemeter ,אחרי כשעתיים עבודה המחשב נכנס להאטה טוטלית בקושי עובר מלניק אחר.התוכנה מראה cpu 100 וסמן אדום.בכדי להמשיך בגלישה אני חייב לאתחל את המחשב . מה הבעיה ? ומה הפתרון? תודה
-
- 3 תגובות
- 758 צפיות
-
-
עשיתי פרמוט לפני יומיים, התקנתי SP3 והכל כמו שצריך. כשאני בא להתקין קוד4 מהISO (שהתקנתי איתו מלא פעמים בעבר) זה מפסיק להתקין אחרי 2 דקות, אני לא מקבל שגיאה ולא כלום, המחשב לא קופא. השארתי את ההתקנה לכל הלילה וזה נשאר באותו מצב כמו אחרי 2 דקות מתחילת ההתקנה. אני לא יודע מה לעשות, KSP לא מוכנים לתמוך במשחקים פרוצים למרות שהוסבר להם בעבר שזה עבד מאותו קובץ בדיוק. מה אני עושה?
-
- 6 תגובות
- 758 צפיות
-
-
אפשר לראות על כל קובץ את העמוד מקור שממנו מורידים את הקישור.. משום מה כשאני מקליק עליו זה מנסה לפתוח אותו במדיה פלייר במקום בדפדפן כלשהו.. גם יש את הקידומת של הפרוטוקול http:// וזה עדיין עושה זאת.
-
- 0 תגובות
- 758 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה symantec winfax pro 10.02 ואני מאוד מרוצה ממנה, היא נוחה ויעילה מאוד. הבעיה היא שהתוכנה הזו לאחר התקנה זוללת (או יותר נכון מחסלת) את הזיכרון. ואני מדבר על זה שהיא מוסיפה service אחד ועוד 2 ישומים שרצים כל הזמן ברקע. בנוסף אם לא מגדירים לתוכנה שלא תענה לכל שיחת טלפון כשיחת פקס היא מעלה עוד תכונה לזיכרון שיושבת על הקו ועונה לשיחות נכנסות. אז ככה.. אני משתמש בתוכנה הרבה פעמים אבל כמובן שאני לא משרד ואני לא צריך שהתוכנה תענה לי לכל השיחות הנכנסות אז ביטלתי את הדבר המעצבן הזה. גם את הservice של התוכנה ביטלתי וזה לא מפריע לי לפעילות תקינה של התוכנה, מה שנשאר זה שני הישומים הקטנים שרצים ברקע ועדיין לא הבנתי את מטרתם. את הראשון שבהם wfxswtch.exe הורדתי מהזיכרון וז…
-
- 2 תגובות
- 758 צפיות
-
-
חבר'ה התצוגה ב-IE7 של העמודים על הפנים, איך אפשר לשנות את זה לתצוגה נורמלית כמו בכל דפדפן נורמלי?
-
- 4 תגובות
- 758 צפיות
-
-
אז ככה, יש את הדף הזה http://fun.walla.co.il/?w=/6 שאני לא מצליח לשמור שום סרט ממנו עם איזו תוכנה, כגון:WM Recorder, Replay AV וVideoDownloader. למישהו יש שיטה להוציא משם סרטונים? או לפחות באיזה תבנית הם משתמשים בעסק שם? תודה מראש לכל העוזר.
-
- 2 תגובות
- 758 צפיות
-
-
לאחרונה התקנתי windows 2000 באנגלית במחשב השני. אבא שלי מתלונן שהעמודות באקסל (אלו שממוספרות באותיות) מתחילות ומיושרות לצד שמאל. כאשר עבדתי עם XP בעברית הן היו מיושרות לימין. האם יש פתרון?
-
- 5 תגובות
- 758 צפיות
-
-
התקנתי וינודס 7 והתוכנה "lock my pc" לא עובדת בה עכשיו יש לי אח קטן שכל הזמן ניכנס לאתרים אלימים ותכנים פונגרפים אני לא רוצה שהוא יחשף אליהם איך אני נועל את המחשב מפני אני מוריד בדרך כלל קבצים ואני לא יכול לכבות את המחשב עשיתי נעילה רק אחרי שמכבים או עושים ריסט למחשב יש איזהי תוכנה או בוינדוס עצמו איך אני עושה את הנעליה מתי שאני רוצה
-
- 3 תגובות
- 758 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין תוכנה מסויימת ועוד לפני שמתחילה ההתקנה קופצת לי ההודעה המצורפת קובץ ההתקנה לא פגום בוודאות . מה יכולה להיות הבעיה או מה אפשר לעשות ? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 758 צפיות
-
-
שלום לכולם, איך אני דואג שהסרט יהיה באיכות גבוהה יותר? עכשיו נראה שהתמונות קצת מטושטשות והכתב לא ברור מספיק.. התמונות במקור מאוד איכותיות ובפוטושופ רואים ברור.. מיועד להצגה על מסך בעל רזולוציה גבוהה. האם יש דרך להתאים את הסרט לרזולוציה?
-
- 0 תגובות
- 758 צפיות
-
-
האם יש תוכנה כזאת שאתה בוחר בה תוכנה שתישתמש בזיכרון הפנימי לא בהארד דיסק...?
-
- 1 תגובה
- 758 צפיות
-


