עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. קודם כל שלום לכולם . שמח להיות כאן ולראות שיש פורומים טובים גם בעברית . משום מה הנרו לא מראה לי את הזמן שנשאר לסיום הצריבה . אני כרגע עובד עם גרסה 6608 אבל גם בגרסאות קודמות זה היה ככה . חשבתי בהתחלה שאולי ככה התוכנה אמורה לפעול אבל נתקלתי בכמה מקומות שכתוב שזה דווקא כן צריך להופיע . מקווה שמישהו יכול לעזור בענין .

    • 8 תגובות
    • 759 צפיות
  2. Started by Itzik 007,

    NERO, WINDVD ....??? ולמה? ומה ההבדל בין נרו 6 ל7? ???

    • 6 תגובות
    • 759 צפיות
  3. האתר http://prosearching.com/ פשוט השטלת על אתר הבית שלי ואין לי מושג איך להפתר ממנו, מחקתי את כל הקוקיז, את כל ההסטוריה ועשיתי מיליון סריקות כדי לאתר כל קובץ שקשור אל האתר הזה וכלום לא עזר.... אז בבקשה תעזרו לי להפטר מהאתר המציק הזה...

    • 3 תגובות
    • 759 צפיות
  4. Started by Guarding angel,

    http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/radeonx-xp

  5. ישנה אפשרות להעלים את הכוננים של הגוגל דרייב מהמחשב שלי ? אם כן, אשמח לדעת איך. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 759 צפיות
  6. Started by Xenomorph,

    הורדתי סרט ואני מעוניין להוסיף לו כתוביות קבועות. לאחר שהוספתי את הכתוביות בעזרת פילטר של vobsub, עשיתי save avi - F7 אבל זה תמיד נתקע לי ב-8 אחוז...מה הבעייה ?

    • 0 תגובות
    • 759 צפיות
  7. Started by gringo,

    שלום לכולם! לאחרונה התשמשתי ב office 2007 portable לשם בדיקה והתרשמות לפני שארכוש ואתקין. הכל עבד תקין וכמצופה עד לפני יומיים. האופיס רואה את הקבצים אשר נוצרו אך בסייר של מערכת ההפעלה הקבצים אינם מופיעים. כאשר אני שומר את הקבצים למיקום שונה שוב הם לא מופיעים . רק לספריית ההתקנה אני יכל לשמור את הקבצים . מה שמוזר הוא שאני מנסה להעתיק את הקבצים מספריית ההתקנה לכונן הרשת בה אני שומר אותם לרוב, הוא מודיע לי שהקובץ קיים ושואל אם ברצוני להחליפו. אם אני מאשר הוא מודיע לי שהוא מחליף אבל אני לא רואה את הקבצים.

    • 0 תגובות
    • 759 צפיות
  8. Started by omri_ro,

    בזמן האחרון שמתי לב שהחיבור לאינטרנט מתנתק לי בלילה שאני שם את הEMULE להוריד דברים, האם יש תוכנה שיכולה לבדוק לי כל פרק זמן מסוים את החיבור ובמקרה של ניתוק לבצע חיוג אוטומטי?

    • 4 תגובות
    • 759 צפיות
  9. Started by simonsix,

    רכשתי רישיון לשנה לקספרסקי 2012 (אינטרנט סקיוריטי) לאחר ההתקנה והאקטיבציה הפעלתי את היוטורנט להשלים כמה הורדות (מהאתר טורנטליץ') המהירות ירדה פלאים לאיזור ה 1-10KB יש הגדרות מיוחדות שאני צריך לבצע ביוטורנט או בקרספסקי? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 759 צפיות
  10. Started by mafisto00,

    הסיפיו יוסג' לא כל כך יציב אצלי. ברגע שעל המחשב רצות שתי תוכנות, שהן: mIRC Team Speak 2 הסיפיו יוסג' קופץ בלי הפסקה בין 2 ל 20. נראה לי קצת מוזר. בכל מקרה שאני מפעיל את המשחק Unreal Tournament 99 בנוסף ל Teamspeak and the mirc הסיפיו יוסג' קופץ ל 100 קבוע ולא זז, נשאר שם על 100. הורג אותי המצב, זה מגיע למצב שהמחשב נתקע לי בשלב מסויים של המשחק. עכשיו אני בודק מידי יומיים את המחשב ב SpyBot and Adaware. את שניהם אני מקפיד לעדכן, כמו כן גם את הוינדוס. אין הרבה תוכנות שפועלות ברקע עם המחשב, זה מה שגורם לזה להיות יותר ויותר מוזר. וירוס? אני בספק, נזהר מאוד. באגים? משתדל לנקות כמה שיותר עם התוכנות SpyBot and Adaware. זו החומרה שלי. (CPU) 1-Intel® Pentium® 4 CPU 2.66GHz, 2746MHz…

    • 2 תגובות
    • 759 צפיות
  11. שלום לכם פיתחתי תוכנה מעניינת המאפשרת להשתמש בשלט הXBOX360 שלכם במחשב (לשלוט על דברים וכו') התוכנה עדיין בשלבי ניסוי ומכיוון שאני יודע שישנם כאן מספר אנשים בעלי השלט הזה למחשב הייתי מעוניין ליצור איתכם קשר לבדיקה. שלחו לי הודעה פרטית אם אתם מעוניינים להצטרף לניסוי. תודה וסליחה אם טעיתי בפורום פשוט כאן נראה לי הכי מתאים.

    • 2 תגובות
    • 759 צפיות
  12. בסרגל כלים של הסימניות בפיירפוקס יש אפשרות לעשות תיקייה ואז לשים שמה סימניות. במקום ללחוץ קודם על סימניות>תיקייה>סימנייה שאתה רוצה. אז - תיקייה שאתה רוצה מתוך הסרגל כלים של הסימניות למעלה >סימנייה שאתה רוצה. לפי מה שאני שם לב אפשר לשים בכל תיקייה רק 5 סימניות והשאר זה מחביא. יש לזה איזה פיתרון שיהיה אפשר לראות מעבר ל5 סימניות? תודה. הנה דוגמא

    • 0 תגובות
    • 759 צפיות
  13. Started by EL-DiABLo,

    אז ככה אני מחפש תוכנה שמשיגה את הסיסמא של האיי סי קיו. מה שקרה זה שהתחברתי מלא פעמים פשוט הקטע הוא שאני עשיתי שהוא לא יזכור סיסמא אוטומטית אלאשאני יכתוב אותה כל פעם! עשיתי הפסקה מהאיי סי קיו באתי לכתוב את הסיסמא והתבלבתי ועכשיו אני לא יכול להתחבר. אני מחפש תוכנה שבודקת בdat files או מה שזה לא יהיה את הסיסמא שלי. יש לי גירסא 2003b pro

    • 3 תגובות
    • 759 צפיות
  14. Started by Bug2000,

    יש לי תמונה שאני רוצה לחרוט אותה על החלון במארז שלי, הידע שלי בתחום העריכה גרוע בלשון המאטה , לכן אני צריך את העזרה שלכם פה. בתמונה (שכבר ניסיתי לערוך אותה קצת) שאתם רואים אני צריך שתעזרו לי להפוך את הרקע של התמונה ללבן ולהקטין במאט את מספר הקווים הלבנים, אבל עדיין לשמר את הרעיון של התמונה בכדי שאני אוכל לחרוט אותה ביתר קלות על החלון. תודה מראש . [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 759 צפיות
  15. Started by IlanF,

    ראיתי שאפשר לאחד אייקונים לקובץ אחד (לדוגמה בדום 3, בקובץ DOOM3.EXE יש 18 אייקונים) יצרתי כמה אייקונים בפוטושופ ורציתי לאחד אותם לקובץ אחד כמו הEXE של דום 3.. איך אני עושה את זה?

    • 3 תגובות
    • 759 צפיות
  16. Started by Norm4nde,

    שלום לכולם יש לי מחשב חדש דיי טוב. הבעיה שאחרי שבוע הוא התחיל קצת להאיט אז עשיתי סריקות ב ad awera התקנתי krasp... עשיתי סריקה וזה לא מצא כלום. יש לי על המחשב גם krasp וגם symantec firewall. הבעיה החלה מאז שכמעט כלל דבר שאני עושה עולה הדבר הבא: http://img380.imageshack.us/my.php?image=plb4ii.jpg ואז הוא מפנה אותך לאיזה הורדה מהאתר שלהם. זה כמו מין סריקה קטנה. אחרי שעשיתי את הסריקה הזאת כמה פעמים היא לא מצראה כלום. בבקשה אני צריך עזרה . (אני לא גולש באתרים האלו שאתם חושבים ) אני משתגע ???

    • 2 תגובות
    • 759 צפיות
  17. באמצעות איזה תוכנה אפשר לצפות בפרוייקטים שהוכנו בPremiere (חוץ מפרמייר עצמה...) תודות לעונים נדב

    • 2 תגובות
    • 759 צפיות
  18. שלום יש לי בעיה מאז שהתקנתי את העדכון של האנטי וירוס של avg היה לי 7.5 ושידרגתי ל8.5!(אני חושב שזה מזה) נגיד שאני ניכנס לאתר "יד 2" אז אני ניכנס ליראות איזה אוטו הוא לא נותן לי לפתוח את החלון של הפרטים! וזה רושם לי את הבעיה הזאת?! סתכלו בתמונה) מה זה אומר? תודה [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 759 צפיות
  19. שלום, לדודים שלי יש מחשב אנתיקה (פנטיום 2 400 עם 128 מגה זיכרון) . עכשיו הם החליטו להתחבר לאינטרנט מהיר. לאחר שראו שבמחשב שלי, אין שום וירוסים וחלונות קופצים וכ"ו, החליטו לבקש ממני להכין את המחשב שלהם לקראת האינטרנט. הבעיה היא שהמחשב שלי מסוגל בקלילות יחסות להריץ כל הזמן את NIS ואת NAV מה שמחזיק לי את המחשב נקי ובלי בעיות כלל. אבל אם אני אשים את התוכנות הנ"ל על המחשב שלהם, הוא פשוט ימות מעומס.... אז אני מבקש, מכל האנשים שהתנסו עם תוכנות אנטיוירוס ופירוולים, להמליץ לי על שילוב של פירוול עם אנטיוירוס שישמור על המחשב הישן והמסכן שלהם מכל הסכנות שברשת, אך באותו הזמן לא יעמיס אותו למוות. תודה רבה לכל המגיבים מראש.

    • 5 תגובות
    • 759 צפיות
  20. איך אני מגדיר בFF ש NETEX יהיה מנוע החיפוש הראשי שלי ? הוא היה הראשי וזה השתנה

    • 3 תגובות
    • 759 צפיות
  21. כיום אני משתמש בItunes 9 ,הייתי רוצה לדעת האם ניתן להשתמש בGenius כמשתמש ישראלי,והאם ניתן לפתוח חשבון בitunes ללא כרטיס אשראי. בנוסף אם מישהוא ממליץ על תוכנת מוזיקה יעילה ויפה כמו הItunes וגם חכמה אני אשמח לקבל המלצה-כמובן חוץ מwinamp,windows media .

    • 3 תגובות
    • 759 צפיות
  22. 1 2 3 השלישית הכי אחרונה. נעזרתי הרבה בVISOR בשביל העצים והעשבים והשמיים וכל השאר זה פשוט פוליגון מגעיל

    • 0 תגובות
    • 759 צפיות
  23. Started by edoson,

    שאני מפעיל את NERO לוקח לו כמעט 2 דקות לזהות את הצורב. איפה התקלה? התקנתי לא מזמן XP PRO ובהתחלה הNERO זהה את הצורב בשניות, אבל אז עדכנתי כמה דרייברים, וזו התוצאה יש למישהו הסבר?

    • 2 תגובות
    • 759 צפיות
  24. Started by Rule The Pc,

    אהלן מתי שאני נכנס לדף הראשי של האתר הFF עושה לי שכאילו זה לינק להורדה....... בשאר הדפים של האתר זה בסדר... בIE אין את הבעיה רק בדף הראשי בFF מה לעשות?

    • 6 תגובות
    • 759 צפיות
  25. Started by MATTAN,

    היי מה קורה אני מחפש מדריכים טובים ועם אפשר בעברית לתוכנה Macromedia Dreamweaver MX 2004 בשביל שאני אוכל לבנות אתרים ואם אפשר מדריך מפורט על איך לבנות אתר בתוכנה שלב אחר שלב תודה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 759 צפיות

דיונים חדשים בפורומים