תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לא מספיק ש ICQ מכריחים שדרוג עכשיו גם הקטע הזה
-
- 9 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום. הקלטתי פגישה מאוד חשובה, מכיוון שעמיתי דיבר בקול חלש, והרשם קול היה על גופי. שומעים את הקול שלי חזק וברור, ואת קולו חלש מאוד. בנוסף יש רעש רקע חזק. האם יש תכנה שיכולה לאזן את הווליום של שני הקולות? להוריד רעש רקע? לשפר את איכת ההקלטה? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-
-
הורדתי סרטון אנימציה ןשאני בא לפתוח אותו אף תוכנה לא מצליחה. לא ב- BSPLAYER ולא MEDIA PLAYER ואפילו שאני מנסה לטעון אותו לתוך GSPOT הוא לא מזהה קודקים או שום דבר. שם הקובץ הוא : x-men_evolution_-_1x01_-_strategy_x_[vpc].avi ניסיתי לחפש בגוגל - VPC וכול מה שקיבלתי הוא " VIRTUAL P.C " מה זה יכול להיות ?
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אנא עזרו לי למצוא דרייבר למצלמה דיגיטלית Umax Astrapix 610 לצערי לא הצלחתי למצוא באינטרנט. תודה, דרור
-
בכל פעם שהמחשב עולה ה-AVG מתחיל בסריקה אוטומטית של וירוסים. רציתי לדעת איך מבטלים את האופציה הזו. לאחר שנברתי באפשריות התכנה לא מצאתי משהו מתאים ולכן אני פונה אליכם.
-
- 5 תגובות
- 760 צפיות
-
-
כמו שאומרת הכותרת. אתמול התקנתי את ה-AV של AVAST (הגירסא המקצועית) ומארז כל האתרים עובדים לי בסדר ורק כשאני נכנס ל-IQPC ולוחץ "בנה מחשב" שום דבר לא קורה.אני לא יכול להיכנס לזה ולא לאף "אגף" בתפריט מצד ימין. מה קורה פה? זה קשור למשהו ב-AVAST? עריכה: שכחתי לציין שהעניין קורה רק ב-IE וגם כשאני נכנס עם ה-FF ומשתמש ב-IETAB
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אני פוחד שמושתלים לי במחשב תוכנות ריגול וסוסים טרויאנים על המחשב... על איזה תוכנה שמוצאת ומסירה אותם אתם ממליצים?? תודה!
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-
-
יש איזה טבלה שכתוב שמה כמה כול דפדפן צורך?? אם לא אז אתה יכולים להגיב לי מה הבדלים בין FF לגבין Safai..תודה
-
- 1 תגובה
- 760 צפיות
-
-
היי, מצטער אם זה לא הפורום הנכון, אבל לא ידעתי היכן לפתוח נושא לבקשה שלי. אני מעוניין להכין לחברה שלי שיר ולבקש מידידה שלי לשיר לי אותו למחשב, הבעיה היא שאין לנו כלי נגינה זמינים או מספיק מיקרופונים כדי להקליט גם גיטרה וגם את הזמרת. לכן ידוע לי שקיימים תוכנות שמשמשות כתחליף לכלי נגינה, כאילו שהן הגיטרה או התופים, השאלה שלי היא איך קוראים לתוכנות הללו והאם הן חינמיות או בתשלום (גם אם הן בתשלום תביאו לי שמות\אתרים, אני בכ"מ רוצה להשקיע בתחום המוזיקה בעתיד אז לא יהרוג אותי לשלם קצת). כמו כן, מלבד הקטע של הכלי נגינה, איך אפשר לערוך את השירים? אני יודע שזה תחום קצת מסובך אבל אני רוצה לנסות ללמוד קצת בכוחות עצמי. ואם יש למישהו נסיון בתחום הזה אני אשמח להתייעץ איתו אם ירצה (: תו…
-
- 5 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אהלן אני משתמש בווינאמפ האחרון. כל פעם שאני לוחץ דאבל קליק על שיר, או בכלל - בחלון ה-playlist הוא פותח לי לי את החלון של Add files to playlist וזה ממש ממש מעצבן מישהו יודע מה לעשות?
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי למצוא תוכנה טובה למוזיקה אלקטרונית אך לא רק דאנסים אלא דגש על טראנסים טכנו וכו'? או שהכל ביחד הכי עדיף... אני מאמין שeJay יהיה טוב אבל יש המון כאלו, ואין לי מושג בזה.
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אני צריך תוכנת וידאו שאפשר לערוך איתה סרטים שאני מצלם. שאפשר לחתוך קטעים, להוסיף כותרות של במאי וכל התודות בסוף ושאפשר להוסיף פסקול ברקע...
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אני כל הזמן לא מקבל הודעות שאנשים שולחים לי ב MSN זה קורה גם ב MSN LIVE הרגיל וגם בדיגסבי. אני מריץ WIN7 ULTIMATE 64BIT מעודכן עד הסוף. חיבור של בזב"ל + בזק 10 מגה על נתב אלחוטי + מודם של LEVELONE אין בעיות אחרות בחיבור.
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום רב, אני משתמש בתוכנה Acronis True Image Home 2011 ,לאחר שדרוג מגרסה קודמת, שכבר לא התאימה לחלונות 7 אמש יצרתי גיבוי (אימאג') חדש, אך משום מה זה לא מופיע ברשימת MY BACKUPS, לעומת כל הגיבויים הקודמים שכן מופיעים. היעד לגיבוי הינו אותו היעד ששימש אותי כל הזמן- דיסק קשיח חיצוני. (יש להדגיש: הגיבוי קיים על הדיסק, רק שהתוכנה פשוט "מתעלמת" ממנו) השאלה- מדוע זה קורה, ואיך גורמים לכך שהגיבוי החדש בכל זאת יופיע ברשימת MY BACKUPS תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
לאקספלורר 6 בעברית מישהו יכול לתת לי קישור להורדה אני לא מוצא תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה נתקלתי בתופעה מוזרה במס' מחשבים כולל האישי שלי. כאשר גולשים עם מס' TAB'ים דרך אינטרנט אקספלורר, בשלב מסוים לא נפתחים טאבים נוספים וכל העסק "נתקע". אי אפשר לפתוח שום EXE אי אפשר לפתוח TASK MANAGER לא נפתח אף תפריט של כפתור ימני כאמור, התנהגות מוזרה. לאחר סגירת האינטרנט אקספלורר, ניתן לפתוח את הTASK MANAGER ולסגור את הPROCESS שנשאר פתוח משום מה. ואז המחשב חוזר לעבוד כרגיל. סרקתי את המחשב על ימין ועל שמאל - לא מצאתי כלום. מישהו מכיר/נתקל ? תודה, תומר.
-
- 7 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום רב ! הופיעה אצלי במחשב תופעה מאוד מוזרה..כאשר אם מדליק את המחשב או שעושה RESTART, כאשר המחשב מגיע לקטע שבו מוצג לוגו של windows xp על רקע שחור, המחשב פשוט נתקע על המסך הזה בערך ל 4-5 דקות ואז ממשיך לעלות כרגיל... התופעה הופיעה באופן פתאומי בלי שהתקנתי איזה תוכנה... אודה אם מישהו יידע לפתור לי את "התקלה"
-
- 1 תגובה
- 760 צפיות
-
-
היה לי דיסק הוא נשרט.. גירסא 1.0 .... מחפש דרייברים תודה...
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
עושה גיבוי לכול כונן סי עכשיו נניח שהרגע סיימתי לפרמט ועשיתי התקנות וכו והכול מצויין עכשיו שניה ליפני שעשיתי גוסט לכונן נגיד שהתקנתי תוכנה ל-30 יום ואז אחרי חודש ויום שניגמר לי הניסיון אני עושה שיחזור... האם התוכנה חוזרת להתחלה או שביגלל תאריך האיקטוב זה לא יעזור? וכן אני יודע שאני יכול לעשות גוסט ואז להתקין את התוכנה ואז אחרי חודש לעשות שיחזור ושוב להתקין את התוכנה.. אבל סתם מסקרן אותי לדעת תשובה ספציפית למה שאני שאלתי.. תודה מראש..
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר איזה תוכנה צריך לכתוב ולעשות טקסט אש יש איזה מדריך ?
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
סרקתי דף וכמובן שבמצב הנוכחי אני לא יכול לערוך בו שינויים. האם מישהו מכיר תוכנה שיודעת להמיר את זה לקובץ וורד או לכל סוג אחר שבו אוכל לבצע שינויים?
-
- 8 תגובות
- 760 צפיות
-
-
הורדתי פיירפוקס פורטבל אבל הוא לא מתחבר לרשת לא פותח אפילו גוגל באותו מחשב ובאותו רגע הכרום והאסקפלורר כן עובדים מה אני צריך לבדוק דבר ראשון ?
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
I am not talking specificlly on the 9.0 version, just want to remove it completely from the hard drive. cause for movies, small videos etc, i am using BSplayer and for music, i will install winamp. so how can i remove it ? Thanks!
-
- 5 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך קישור\תוכנה לדרייבר של זיהוי כוננן SATA בהתקנת הווינדווס דרייבר,שאוכל להוריד אתו ע לדיסקט 1.44 ולהתקין אתו תוך כדי התקנת הווינדווס... לוח אם: GA-K8VT800PRO דיסק קשיח: WD 80G SATA אני משתגע עם הדבר הזה 3 ימים כבר (לסירוגין) אשמח לפתרון שנה טובה אלי
-
- 9 תגובות
- 760 צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב ואני מעוניין בתוכנה שתשמור את המצב הקיים כלומר אני מתקין אותה עכשיו והיא זוכרת כל מה שמותקן על המחשב כך שביא בעתיד תעף את כל הזבל שמצטבר
-
- 4 תגובות
- 760 צפיות
-


