עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. :s05:

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  2. Started by shanibh,

    היי, אני מחפש תוכנה שתגביל את הצלילים לאפליקציות מסויימות, לדוגמא אם אני שומע מוסיקה, לגרום לכך שכל שאר הצלילים של האפליקציות האחרות יחסמו שהאקספלורר או הוינדוס עצמו לא יתחילו להפעיל אפקטים ולהפריע למוסיקה, או לדוגמא אם אני רואה סרט במחשב, שהאייסי והמסנ' לא יצפצפו, בלי לשנות את ההגדרות הספציפיות של כל אפליקציה, אלא בעזרת המנהל צלילים לחסום סאונד של אפליקציות שאני רוצה ולא רוצה...מעין NETLIMITER אבל לצלילים ;D יש משהו כזה או שעליתי על סטארט-אפ? תודה

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  3. יש עוד תוכנה חוץ מMedia Center שאפשר לצפות איתה בשידוריי טלויזיה דרך ממיר שמחובר לכרטיס טלויזיה?רצוי חינמית...

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  4. Started by braveheart24,

    שלום כולם יש לי בעיה שאני לא יודע איך לפתור אותה כאשר אני מפעיל אימיול אז הוא תוקע לי את כל האינטרנט ורק איפוס מודם או הפעלה מחדש של המשחב פותרת זאת, לפעמים אני צריך לחכות כמה ד' ואז האינטנרט מסתדר, אותו דבר כאשר אני מפעיל בערך 7 קבצים להורדה ביוטורנט ואז שנת על אותו תהליך של הדלקת מחשב או איפוס למודם למישהו יש מושג איך לפתתור זאת?

    • 7 תגובות
    • 761 צפיות
  5. כלומר, אם עשיתי גרף עמודות והעברתי את הנתונים לשקפית פאוור פוינט. כעת, כאשר אצגי את המצגתאני רוצה שבמקום שכל השקופית תעלה במכה אחת, כל עמודה "תטפס" לאט לאט עד שתיעצר לפי הנתונים.

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  6. Started by אריאל58,

    שלום יש לי אנטי וירוס CONODO ,האנטי וירוס מבצע עדכון אוטמטי כל שעתיים בערך דבר שמאט מאוד את המחשב שאלה: האם אפשר לבטל את העדכון האוטומטי,ולבצע עדכון ידני. תודה מראש

  7. Started by moshe_ben_kipod,

    (אני מקווה שזה שייך לפורום הזה). פירמטתי את המחשב ויש לי דיסק קשיח של 80 ג'יגה בייט, ב-C. כשאני בודק בווינדוס (XP) כמה מקום יש ב-C רשום לי ש2 ג'יגה בייט. למה זה קורה ואיך אני יכול לשנות את זה? כי הוספתי עוד סוג של תיקייה כזאת בנוסף ל-C ובה יש מקום ל70 ומשהו ג'יגה בייט שזה סבבה, אבל בכל התקנה ודבר שאני עושה יש בעיה כי רוב הדברים נמצאים ב-C ויש דברים שגם כאשר אני מתקין אותם בתיקייה שיצרתי (ששמה הוא F, אך זה לא חשוב כ"כ), חלק מהם מותקן ב-C ובכללי כל התיקיות של הווינדוס וכו' נמצאות ב-C וזה גורם לי בעיות רבות. C מוגדר SYSTEM ואז כל דבר כמעט עובר שם הוא מותקן שם. איך אני הופך את F (הגדול יותר) ל"תיקייה/כונן/וואטאבר" הגדולה שבה הכל יותקן והיא תיהיה הברירת מחדל ולא C? או לחילופין…

    • 5 תגובות
    • 760 צפיות
  8. Started by emailaya,

    היי גירסה 4.0.0 של תוכנת הדואר eMailaya הגיעה לשלב הבדיקות, במידה ומישהו מעוניין לנסות אותה ועל הדרך לתת עליה משוב אנא צרו קשר על מנת שאוכל לשלוח אותה אליכם. לפרטים על התוכנה: http://www.emailaya.com תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  9. Started by urich,

    יש לי בעייה כבר חודש במחשב שהוא נתקע לא זז וכו'. kaspersky לא מגלה כלום. עכשיו כשאני לוחץ ctrl+alt+delete אני רואה system ideal process תופס 99% מהמעבד בעוד שהוא 23 kb והוא לא מתאפס ל0 ניצול מעבד אלא נשאר ככה כל הזמן. מה אני עושה אני ממש לא רוצה לפרמט כי יש לי חומר רב ואין לי איך לגבות חוץ מ20 צריבות

    • 8 תגובות
    • 760 צפיות
  10. Started by +Eliran+,

    קיימת תוכנה להצגת כמות הדיו שיש במדפסת?

    • 4 תגובות
    • 760 צפיות
  11. Started by bv_beaver,

    אני יודע שהיו כבר שאלות על זה אבל לא הצלחתי לקבל תשובה יש לי בעיה של LOW ID באימיול וגם זה לא ממש מוריד לי משהו ב Bittorrent יש לי ICS עם Switch זה ככה רק ב Client בבקשה עזרה...

  12. Started by CreativeX,

    יש לי בעיה בICQ, כל פעם שמישהו שולח לי הודעות בעברית כאשר אני אופליין, אז שאני מקבל אותם אני רואה רק ג'יבריש, ואי אפשר לקרוא את זה. הבעיה קוראת רק שכותבים בעברית, ורק כאשר אני במצב אופליין, אם אני אונליין זה בסדר גמור. הבעיה לא הייתה קיימת פעם, לפני שפירמטתי את המחשב. ניסיתי להתקין מחדש וזה לא עזר. מישהו יודע מה הבעיה? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  13. Started by DakloN,

    כשאני מנגן סרטי xvid אני רואה מסך ירוק ועדיין שומע את הסרט עצמו.. יש לציין שכבר התקנתי את כל סוגי הקודאקים הכי חדשים.. ועדיין רק מסך ירוק!!! יש מסך ירוק בכל התוכנות אבל רק במדיה פלייר זה מראה את הסרט עצמו.. מה הבעיה?!?! ???

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  14. אז שלום. יש לי את המחשב הבא: Pentium 4 2.4MHz (133MHz) Memory: 256MB 166MHz DDR HD: 60 GB - splitted into 2 Partitioned - C: with 15 GB. D: with 43 GB. Windows XP Pro SP2 מותקן לי על המחשב Norton SystemWorks 2004 Pro, והמחשב עובד יחסית לאט (אתם יודעים, יחסית לדרישות). כלומר לוקח בסביבות ה 10 שניות לאקספלורר לעלות, והכל עובד יחסית לאט. האם כדאי לי (במיוחד עכשיו כשהתקנתי את ה SP2) להוריד את כל התוכנה הענקית והמאסיבית הזאת, ולהשאיר רק את האנטי וירוס ואת הפיירוואל? מה אתם אומרים על העסק? האם התוכנה באמת כל כך מאסיבית וגורמת למחשב לפעול באיטיות שכזו?

    • 6 תגובות
    • 760 צפיות
  15. כותרת

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  16. Started by shauli,

    שלום לכולם אני יודע שזו שאלה קצת טיפשית, אבל בכל זאת... יש לי אנטוירוס קספרסקי, איך אני יודע מה הגירסא שלו, ומאיזה שנה(2005, 2004) ומה הגירסא,(לא השנה) הכי מתקדמת שלו?

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  17. Started by vinipyx,

    אני מחפש תוכנה שמקבצת קבצי וידאו מ 700 מגע ל 150(בערך)

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  18. שלום שמי ירון יש ברשותי 2 מסכים של חברת EIZO מדגם FlexaScan S1910 וכרטיס מסך מדגם Nvidia 8800 GTS 640MB התקנתי את ה-Driver האחרון של Nvidia 181.22_geforce הצלחתי לחבר את 2 המסכים להגדיר מצב של Span Mode ע"מ לקבל שטח עבודה אחד (הרזולציה שמתקבלת היא 1024 על 2560 ). עד פה הכל עובד חלק ומצויין. המסכים תומכים ב-Pivot Mode שאני מגדיר Span Mode אופציית ה- Pivot לא נגישה (התקנתי את התוכנה של Pivot והיא עובדת מצויין) במצב של Dual View אופציית ה- Pivot זמינה ועובדת על גבי כל מסך אבל אז אני מקבל רזולציה של 1024 על 1280 בכל מסך בנפרד כאשר אני רוצה שטח עבודה אחד שמורכב משני מסכים בו זמנית בעל רזולוציה של 2048 על 1280 !!! צרפתי דוגמת תמונה של מערך Dual LCD 19 כמו שאני מעוניין ב- Dual P…

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  19. היי לאחרונה שמתי לב לבעיה דיי מוזרה ב-Firefox (אולי זה בגלל ב"אינטרנט", פשוט אני אף פעם לא משתמש ב-IE). בזמן גלישה (נדמה לי שבעיקר, או אולי אפילו רק, אתר הזה [hwzone...]), במיוחד אם אני פותח כמה טאבים במקביל - מדיי פעם הוא פשוט "נתקע". מה זה אומר נתקע? פשוט כאילו "הורג את החיבור לאינטרנט". אבל לא הורג לגמרי (cannot find server וכו'), אלא פשוט "נתקע" - "חושב" שעות ולא מתקדם לשום מקום. הכוונה היא לא האטה, אלא מוות מוחלט. גם אם אני אחכה שעה כלום לא יעלה. לפעמים סגירה של טאב אחד או שניים פתאום "משחררת" את השאר (מה שגורם לי לחשוב שאולי זאת בעיה בסיסית יותר ב-WinXP שאיכשהו מתקשרת למספר החיבורים הפתוחים?), אך בד"כ זה לא קשור והוא יכול להיתקע גם כשיש לו טאבים בודדים פתוחים (2-3) …

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות
  20. Started by iscogd,

    שלום, ניסיתי להתקין תוכנה מסויימת וקיבלתי הודעה DynaZip unzip error כיצד מתקנים את זה? תודה, צחי

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  21. Started by gshhar,

    מישהו מכיר?

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  22. Started by triple_maxim188,

    האם אפשר לראות מצגת שהכנתי בפאורפוינט בדיוידי

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  23. הייתה לי אחת כזאת והיא נעלמה ושכחתי מה השם שלה

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  24. Started by iakovl,

    ניסתי להתקין את NetLimiter בשביל להבין ולשלוט במהירות החיבור שלי אבל (מה לעשות, אני NOOB עם התוכנה) היא חוסמת לי את כל הגישה לאינטרנט אחרי שאני מתקין אותה איך אני מתקן את זה? ואיך אני משתמש בה בכלל? אני משתמש ב1.30

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  25. שלום רב, לאחר המלצות שקיבלתי כאן בפורום, החלטתי להתקין את הגרסה החינמית של Ad-Aware 2008 בשלב כלשהו לאחר תחילת ההתקנה, אני מתבקש להקיש קוד עבור המוצר ברישיון, או ללחוץ על FREE עבור הגרסה החינמית. לאחר לחיצה על FREE ,תהליך ההתקנה פשוט נתקע (כפי שמראה התצלום כאן) ולא ממשיך הלאה! הסרתי את ההתקנה הכושלת באמצעות YOUR UNINSTALLER ,הורדתי מחדש את קובץ ההתקנה (הפעם ממקור אחר), וליתר ביטחון אפילו נטרלתי את נורטון אנטי- וירוס ואת חומת האש של ווינדוס. שום דבר לא עוזר. ההתקנה שוב נתקעת באותו מקום בדיוק!!! מה עושים? האם מישהו ניתקל בתופעה הזו? האם יתכן שמפתחי התוכנה החליטו להפסיק לחלק את הגרסה החינמית שלהם? תודה! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות

דיונים חדשים בפורומים