עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by A.S computers,

    הורדתי gta5 ורשום לפלייסטישן ואני רוצה להפוך לפב משהו מכיר תוכנה כזאת ??? או תוכנה שמפעילה את המשחק. תודה למי שיעזור

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  2. Started by tuchman1,

    שלום רב אני צריכה עזרה דחופה קניתי מצלמה דיגיטלית בהפלגה של מנו ספנות ובגלל ששיניתי את מערכת הפעלה מ: XP ל: VISTA 32BIT אני לא יכולה להעביר את הסרטים למחשב. בצ'ט של סוני אמרו לי לחפש את I LINK מאחורי המחשב ואני חושבת שאין לי את זה. אמרו שזה אפשרי לרכוש, ניסיתי באייבורי מחשבים ואם המליצו על פורום זה. מה אני יכולה לעשות כדי להמשיך להנות ממוצר שעלה למעלה מ 1000 דולר לפני 3 שנים?

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  3. מישהו יודע מה אני עושה כשרושם לי במירק "You have a DCC pending, Set your client to receive the transfer." כשאני מנסה להוריד משהו?!?!

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  4. Started by kupo,

    אני מתשמש ב outlook express 5 ורציתי לדעת אם יש דרך לגבות את האימיילים?

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  5. Started by JOKER321,

    אני מנסה לפרמט מחשב כשאני מכניס את הדיסק של הוינדוס זה רושם לי שהוא לא מזהה את הארד דיסק או שהוא לא קיים אמרו לי שזה בגלל שזה הארד דיסק של סאתא וצריך להתקין אותו. הורדתי כבר דריברים והכל הורדתי לדיסקט אבל כשאני לוחץ על f6 כמו שאמרו לי שום דבר לא קורה יש דרך אחרת להתקין? תודה מראש. אגב הדרייברים שהורדתי זה מפה http://www.msi.com.tw/program/support/driver/dvr/spt_dvr_detail.php?UID=527&kind=1 וממה שאני רואה יש גם אפשרות התקנה דרך הוינדוס אבל אמרו לי שצריך להתקין דרך הדוס

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  6. Started by penny1,

    שלום לכולם איני יודע אם זה הפורום המתאים אבל מזה הרבה זמן אני מנסה לפתור בעיה שיש לי באתר של NBA.COM סרטוני הוידאו באתר זה רצים אצלי במחשב וגם במחשבים אחרים שניסיתי באופן מקוטע מישהו עוד נתקל בבעיה הזו? היש דרך להתמודד עם זה? תודה לכל מי שיעזור

  7. Started by kozimus,

    בשעה טובה הישתדרגתי מ XP ל 7 עד היום היתי משתמש ב SYGATE אבל הוא לא תומך ב7 גם לא ב XPMODE. אני צריך המלצה על פיירוול שיעשה את העבודה אבל גם שיהיה קליל ולא יעיק עלי. תודה על העזרה.

  8. Started by taxxl1,

    שלום מה שלומכם ? אני חדש לפה לא מזמן הורדתי תוכנה BitComet_0.60_setup הכול יפה התקנה עבד .. אני אני רוצה להוריד משחקים למשל פיפא תמיד מוריד לי בסביבות 6 קיי גם אימול לחברים שלי הם מורדים בסביבות 100 קיי איך עובד להם , בקיצר תוכנה שיתוף הכול מוריד איטי אני לא מבין מה לא בסדר אולי אני חושב בעיה ראוטר לא ? יש לי מודם רשת הוא Alcatel שמחובר ל3 מחשבים .. תודה חג שמח (: אם לא הבנת אותי נכון תשאלו אותי

    • 7 תגובות
    • 761 צפיות
  9. מחפש את התוכנה המהירה להעברה שירים מדיסקים למחשב, באיכות שאני קובע כמובן.. מה אתם ממליצים?

    • 4 תגובות
    • 761 צפיות
  10. Started by Nikiller,

    היי! אני טכנאי מחשבים,והחלטתי לבנות ווינדוס (מבוסס על מקורי כמובן (יענו מבקש סיריאל ועושה אקטיבציה)) ולעשות לו כמה שינויים כדי לחסוך לעצמי זמן בהתקנות... אני משתמש ב nLite מצאתי איך לשלב עדכונים ודריברים אבל אני לא מצליח לשלב תוכנות צד-שלישי(נרו אדובי וכו') למישהו יש רעיון איך אני עושה את זה? חשבתי על לעשות MSI מכל התוכנות אבל אז אני צריך לבנות סקריפט שיריץ אותו... וזה דיי מסורבל ומעצבן... למישהו יש ניסיון עם התוכנה והוא יכול לאמר לי איך לשלב תוכנות בהתקנת הווינדוס?? תודה.. NIKILLER

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  11. Started by Born2Kill,

    שלום רב, אני מחפש תוכנה לשינוי פורמט, למשל מסירטון וידאו עם קול>לפורמט mp3. אני רוצה רק שישמעו את הקול של הסירטון ולא שאני יראה קטע וידאו. תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  12. Started by hellyeahmofo,

    התקנתי את הגרסה האחרונה של emule שאני מריץ אותה המחשב זוחל , שאני סוגר אותה המחשב טס

    • 6 תגובות
    • 761 צפיות
  13. אני מנסה לצפות בסרטונים בוואלה או בספורט 5 וזה פשוט לא עובד.. ניסיתי להתקין Plug-in של ווינדווס מדיה פלייר אבל עדיין זה לא עובד.. במקרה של ספורט 5 עכשיו יש קול אבל עדיין אין תמונה. ועוד משהו.. יש אפשרות לעשות בסימניות בפיירפוקס שאם פותחים תיקייה אחת השניה תיסגר אוטומטית כמו באינטרנט אקספלורר? זה דיי מציק לראות שורה ענקית של מועדפים.. תודה

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  14. Started by FIRE-KID,

    לחבר שלי יש קובץ שיחזור של המחשב שלו כולל ויסטא! האם אני יכול להעתיק את קובץ הגיבוי שלו למחשב שלי ולהריץ אותו אצלי דרך גוסט ופשוט יהיה לי מחשב ממש כמו שלו עם ויסטא והכל? או שיש בזה בעיה?(אני עובד עם XP לצורך העניין אבל זה לא ממש משנה אני מבין..)

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  15. שלום חברים, אני צריך דרייבר לכרטיס טלויזיה מסוג liveview flyTV Prime 30 ל- windows 7 64bit. צריך את עזרתכם בנושא כי אני לא מצאתי אחרי הרבה חיפושים שעשיתי ברשת. תודה רבה מראש.

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  16. Started by benor,

    שלום, אני מחפש תוכנה לעיוות תמונות כמו SuperGoo עם אתם מכירים אתם יכולים לתת לי שמות?

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  17. Started by Green,

    שלום יש לי קובץ שמסרב להימחק מהמחשב (קובץ של סרט לא איזה חלק ממערכת ההפעלה) ניסיתי גם ב"מצב בטוח" ולא עבד לי מה עושים זה משגע אותי ותופס לי 700 מגה על המחשב תודה

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  18. Started by מוקיון1,

    קניתי מחשב חדש ועכשיו כשאני שומע מוסיקה או משחק במשחק עם מוסיקה אז סבבה הכל טוב ויפה אבל כשאני רוצה להקליט מנגינה האינטרנט או קול ממשחק האיכות של הקול יוצאת זוועה עם רעש שרוף כזה ולא משנה מה ניסתי הרבה תוכנות הקלטה ככה שזה כנראה במאפיינים של הסאונד במחשב אז מה ההמלצות כרטיס הקול שלי הוא Realtek HD Sound Effect Manager

    • 5 תגובות
    • 761 צפיות
  19. Started by JAMOOS GADOL,

    אני מחפש תוכנה שתעזור לי לסדר את הפייבוריטס (Favorites) של האינטרנט אקספלורר מישהו יכול לעזור לי בבקשה? זה די דחוף

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  20. היה לי זון אלרם פרו עבד מעולה שיפר לי את הפינג ומהירות האינטרנט אבל נגיד היה לו באג שאם הייתי מכבה את המחשב או את הראוטר אז זה היה מאבד את כל ההגדרות שקבעתי לו ואת כל התוכנות שאישרתי להם גישה לאינטרנט שזה עצבן כל פעם מחדש.... עכשיו יש לי נורטון אינטרנט סקיוריטי 2003 שעובד מצוין רק שהוא האט לי את האינטרנט טיפה והעלה לי את הפינג ובמשחקי רשת עכשיו יש לי לפעמים לאגים וקפיצות... : \ בדקתי והיה לי זון אלרם פרו גרסה 4.5.354 משהו כזה אז הורדתי עכשיו 4.5.549 ואם הנורטון ימשיך להאט לי את האינטרנט אני אמחוק ואנסה את זון אלרם פרו הזה אני מקווה שזה יפתור את הבאג שהיה לי... ד"א כל מוצרי נורטון 2004 לא עוברים את הActivation אצלי למרות שיש לי סיריאל והכל אין זה פשוט לא מקבל אותו מוזר בט…

    • 4 תגובות
    • 761 צפיות
  21. Started by ex_,

    פשוט נשבר לי הז** מהבאנרים/סרטוני פלש, אלו שמוצגים בפורטלים הגדולים יש דרך לעצור באופן אוטומטי כל ניגון של פלאש ב FF? תודה,

    • 6 תגובות
    • 761 צפיות
  22. Started by shaithebest,

    שבת שלום חברים, בעיה באודיו במחשב נראה לי הכרטיס קול נדפק אז ככה, היה לי ווינדוס 7 ומה שקורה זה ששומעים סאונד בסדר ואז פתאום המחוג של הסאונד יורד לאפס ואם מעלים אותו חזרה לפול הוא יורד לבד זה נראה כמו וירוס או שהכרטיס קול נדפק. וגם שומעים רק בסאב ובעוד 2 רמקולים ובשאר שלושת הרמקולים לא שומעים כלום. כדי שהסאונד יחזור צריך לרסטט את מחשב ולאחר מכן אחרי כמה שעות הבעיה חוזרת והמחוג נופל מעצמו שוב. רציתי להתקין כרטיס קול אבל אי אפשר כי הכרטיס מסך עולה על יציאות הPCI ואי אפשר לחבר כלום זה שיגע אותי אז פירמטטי לווינדוס אקספי ואותה הבעיה בדיוק בהגדרות זה מופיע על 5.1 והתקנתי מאתר ASUS את הדרייברים הכי עדכניים ושום דבר לא עוזר מדובר על לוח G33 של ASUS P5K-VM ויש שם כרטיס קול מובנה …

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  23. Started by mcmcc,

    רציתי לדעת אם יש תוכנה כמו Windows installer כלומר שתתקין את כל היישומים שווינדוס אינסטלר מתקין אבלל ללא צורך בווינדוס אינסטלר

  24. כבר הסרתי התקנתי ריסטים הכל לא עובד כלום פשוט מסרב להפתח זו ההודעה: תעזרו לי אני שונא IE [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  25. שלום לכולם , לפני מס' ימים מלאתי איזשהו טופס אלקטרוני באמצעות הדפדפן (אקספלורר 9) , לאחר מילוי הטופס קיבלתי איזשהו מספר אימות שאותו הייתי חייב לשמור , באופן אוטומטי שמרתי את כל הדף עם מספר האימות כקובץ mht וזהו. היום סתם במקרה בדקתי את הקובץ וגיליתי שזה בכלל שמר את הטופס הריק , זאת אומרת הטופס שמלאתי ולאחריו לחצתי על submit . זאת אומרת שהמספר אישור שהייתי חייב לשמור לא נשמר . אין כל דרך לשחזר את המספר אישור הזה ואם לא אצליח לשחזר אותו לבדי בעצמי במילים פשוטות "אכלתי אותה". השאלה שלי היא האם יש דרך לשחזר עמודים שצפיתי בהם בדפדפן (ניסיתי לפתוח את כל החלונות הרלוונטיים ב history אבל אף אחד לא עוזר) ? אולי איכשהו כן אצליח לשחזר את המידע החשוב הזה? מאד מאד מאד אשמח אם תוכלו …

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות

דיונים חדשים בפורומים