עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. קישורים שאני נכנס אליהם בדפדפן, ואח"כ נצבעים בסגול, איך אפשר לבטל את זה שלא יהיה את הסימון הזה? תודה.

    • 6 תגובות
    • 761 צפיות
  2. Started by Maiasony,

    שלום שידרגתי לגירסא 11 והיא גרועה אני רוצה לחזור לגירסה 10 או 9 התקנות שלהן לא עובדות כי זה טוען שיש לי גירסה חדשה יותר מותקנת אני גם לא מצליח למחוק בשום דרך גם לא דרך הוספה והסרה של תוכניות אם אני מנסה להסיר דרך התקנת וינדוס זה מסיר אך אחרי זה מסכים להתקין רק את 11 מה לעשות

  3. Started by fffSSS,

    שאני סם איזה שיר אז אני סם שומך מסך כזה של הWINAMP אז עכשיו השומר מסך הזה זה לא על כול המסך איך בידיוק אני עושה שזה יהי על כול המסך:? picks

    • 5 תגובות
    • 761 צפיות
  4. Started by A.Iniesta,

    דרישות - יעיל, מהיר, קל, ושלא צריך להתעסק עם ההגדרות יותר מפעם אחת. חינמי עדיף, אך גם בתשלום יבוא בחשבון - אם שווה את זה. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  5. יש לי מספר שירים של MP3 על המחשב, וכאשר אני רוצה לצרוב אותם דרך NERO ל-CD-AUDIO. יש הפסקה של 2 שניות בין שיר לשיר. האם יש אפשרות לבטל את הדבר הזה? בנירו ראיתי את ההגדרות הזו של ה-2 שניות, אבל אי אפשר לכתוב ערך פחות מ-2. ככה שזה בעיה.

    • 5 תגובות
    • 761 צפיות
  6. אני מעונין להגדיר נגן בפלאש לדוגמא שיופיע לי WINMAP ניסיתי הכל הורדתי כל פלאגאין שקיים בבקשה תעזרו

    • 5 תגובות
    • 761 צפיות
  7. היי, אני רוצה שתגידו לי מה האנטיויירוס שצורך הכי פחות מהמערכת ומה הכי טוב ומוצא הכי הרבה דברים.. 1) eset NOD32 Avast Prefessional 4.7 (2 Avira prefessional (3 קספרסקי אני לא רוצה כי כל הזמן צצים חלונות קטנים מתי שהוא מצא משהו/עושה פעולה מסויימת/לפעמים סתם אפילו הוא ואני לא יודע למה.. ניסיתי לסדר את זה אבל לא הצלחתי.. תודה, דניאל.

    • 9 תגובות
    • 761 צפיות
  8. Started by sagim194,

    אבד לי דיסק ההתקנה של המדפסת hp laserjet 1018 איך בכל זאת אני יכל להתקין אותה??

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  9. Started by YAK33,

    שלום לכולכם, אני עושה מצגות ב powrepoint באופן חובבני-מקצועי(ז"א לא למדתי אבל אני עושה לאירועים..) עכשיו, כדי להוסיף צליל למצגות הייתי עושה: הוספה-סרטים וצלילים-צליל מקובץ כדי שהמצגת תדע מאיפה לקחת את הצליל הייתי עושה "אירגונים" אחרונים כדי שהמצגת תיקח מהמחשב המסויים הזה.. עלה לי השאלה, אם אני רוצה להכין מצגת עבור בן אדם שלא רוצה שאני אבוא לאירוע עצמו(עד עכשיו עשיתי לחברים קרובים שבכל מקרה הייתי מוזמן לאירוע) ואני לא אוכל לסדר את האירגונים האילו במחשב הספציפי. באימייל אני מקבל כל מני מצגות עם צליל מובנה- איך אני עושה את זה? שותל את השיר בתוך המצגת בלי צורך לסדר כל פעם מחדש??? מקווה שהייתי ברור מספיק וסליחה על האורך... :

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  10. היה לי אותו לפני כמה שבועות מחקתי אותו אבל מאז ה-svchost.exe לוקח מלא זיכרון http://img156.imageshack.us/img156/8471/svchostwe8.jpg זה בטח שאריות ה-BLASTER לא ? כיצד ניתן למחוק אותם ?

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  11. האם קיימת תוכנה שתדליק תמחשב בשעה מסוימת ותפתח תוכנה בשעה מסוימת ? בעקרון אני רוצה להפוך תמחשב לשעון מעורר עם המערכת רמקולים שיש לי פה לשים על פוול ווליום ושבשבע בבוקר המחשב ידליק יפעיל איזה טראנס על פוול ווליום ואני יתוערר תודה

    • 4 תגובות
    • 761 צפיות
  12. ברשותי המלצה של SONY DCR-HC23E אני הקלטתי מספר קטעי וידיאו על קלטות MINIDVD ואני רוצה להכניס את הוידיאו שהקלטתי למחשב,להמיר את הקלטות לקבצי וידיאו שיכלים לפעול על תוכנות כמו BSPLAYER... תודה!

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  13. Started by IMT,

    החלטתי שמספיק לתת לבלגאן לחגוג, ולהתחיל לסדר את אוסף השירים על המחשב. הורדתי תוכנה בשם Mp3tag שהיא ממש טובה, חוץ מחיסרון אחד - היא לא תומכת בעברית כשמחפשים את שמות השירים ב FreeDB. רציתי לדעת אם מישהו מכיר תוכנה טובה שתומכת בעברית.

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  14. היי ברשותי הפירוול של ZoneAlarm pro אז האם כדאי לי להתקין אותו על המחשב או את הפירוול של ווינדוס? ואם אני מתקין את הZoneAlarm pro מה אני צריך להגדיר בו כדאי שיחסום לי בצורה הטובה והנוחה ביותר כל מיני שטויות מהרשת ופורצים? תודה מראש Install

    • 6 תגובות
    • 761 צפיות
  15. שלום אני מחפש תוכנה שממירה קבצי פלאש לפורמט של AVI או WMA

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  16. צריך תוכנה להמרת סרטים מ- AVI לכל דבר אחר... תודה

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  17. בשעה טובה ובעזרת הפורום קניתי את המחשב אוסיף מפרט מתי שהמחשב יהיה בידיים שלי.... אבל השאלה שלי כזו יש איזו תוכנה שעובדת בדוס ככה שכאשר אני אקח את המחשב בחנות אוכל להריץ במקום כדי לבדוק שהרכיבים שקניתי זה מה שהם שמו לי ואני מדבר מניסיון של פעמיים שקניתי מחשב ודפקו אותי (כמובן שחזרתי אליהם ורבתי איתם ושמו את הנכון ) ושמעתי שזה קרה לפחות לעוד 3 אנשים שאני מכיר אישית אם אין אז האם אפשר לדעת בביוס האם המעבד הוא באמת q6600 g0 is the memory ocz urban elite 800hz is the mother board really is p35c-ds3r

    • 4 תגובות
    • 761 צפיות
  18. Started by yaron266,

    רציתי לדעת איך אני יכול לשים סיסמא לקבצים אישיים מבלי שאף אחד יפתח אותם,או לשים להם קוד כדי לפתוח אותם,או תוכנה שחוסמת אותם והם יפתחו רק באישורי או ע"י סיסמא

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  19. ברשותי רמקולים X-530 וכרטיס קול CREATIVE X-FI. לאחר שניסיתי להתקין משחק מסויים על המחשב, כרטיס הקול שלי שבק משום מה והייתי צריך להתקין דרייברים מהתחלה. לאחר שהורדתי את הדרייברים מהאתר של קרייאטיב ,התקנתי אותם ועשיתי RR למחשב, הסאונד חזר אבל עם קול של ססססססססססס..... מלווה ברקע. (מה שלא היה קודם כמובן) , איך זה קרה ואיך אני פותר את זה?

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  20. Started by SHAY951,

    שני דברים שמפריעים לי ואני לא יודע איך לשנות אותם: 1) השירים לא מתנגנים לפי הסדר שאני שם אותם, הוינאמפ מנגן אותם לפי סדר אקראי....ואני רוצה שיתנגנו לפי הסדר. 2) בערך 5 שניות לפני סוף השיר שמתנגן כבר מתחיל השיר השני....אני רוצה שהשיר יסתיים לגמרי ואז זה ינגן את השיר הבא אחריו. איך אני עושה את זה? חיפשתי באפשרויות וכל מה ששיניתי לא השפיע...תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  21. Started by devil2052,

    שלום אז ככה אני ידוע שאפשר לפתוח שני אייסקיו של שני משתמשים במקביל אבל אין לי מושג איך....אז אם מישהו יודע אז שיגיד לי .....תודה!

    • 3 תגובות
    • 761 צפיות
  22. Started by MDK,

    יש לי מעבד amd athlon xp 1800 512mb DDR333 Samsung chips WESTERN DIGITAL 80gb 7200RPM 8mb cache קיבלתי ככה: מעבד - 4083 זיכרון - 3002 הרד דיסק - 975 האם זה טוב או לא? :

    • 4 תגובות
    • 761 צפיות
  23. Started by veredaniel,

    מישהו יודע על תוכנה שבודקת מה נפח הקבצים במכונה ושניתן להוציא ממנה דו"ח מסודר של הנפחים?

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  24. לפי דעתי יש לי בעיה עם הזיכרונות או עם הHD ואני צריך תוכנה/ות שתאפשר ל לבדוק אותם מתוך ווינדוס. יש המלצות?

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות

דיונים חדשים בפורומים