עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by miki891,

    שלום אני משתמש בתוכנה Studio Version 9 של חברה Pinnacle. אני מנסה להקליט טלויזיה בשביל לימודים. ובסוף אני עורך עריכה וידאו בתןכנה Studio Version 9 אבל יש בעיה. רואים קובץ אחד וסרט מחולק תמונות לחלקים בנפרד. ולא הופך לסרט תמונה אחת. הוא פשוט מתחלק לכמה תמונות סרט. איך עושים שלא יחלק לי כמה תמונות סרט? אני רוצה שיראה סרט תמונה אחת הכל בפנים בסרט. אני נסיתי לבדוק כל מיני כיוונים כל האופשרויות, ולא היצלחתי. מה חסר לי שם? תעזרו לי בבקשה. זה מאוד חשוב לי בץודה מראש מייקל

    • 0 תגובות
    • 762 צפיות
  2. Started by zglazer,

    שלום לכולם יש לי בעייה בהצגת וידאו באתרים מסוימים ומפנים אותי להורדת Flash Player אך משום מה אני לא מצליח להתקין את הנגן ניסיתי מכל מיני דפדפנים אך ללא הועיל וגם לא מקבל חיווי על שגיאה מסוימת פשוט רואים חלון לבן עם סמל של הפלאש אנא עזרתכם האדיבה והמהירה נ.ב מותקנת מע הפעלה XP PRO על מחשב חדש תודה

    • 1 תגובה
    • 762 צפיות
  3. שלום, רכשתי את המחשב הנייד הנל ותוכנת ה SYSTEM CONTROL MANAGER לא עובדת לי כלל. בגללה אני לא יכול לראות אינדיקציה כשאני מנמיך סאונד או בהירות וכו'.. בנוסף, לא עובד לי כפתור ה ECO. כשאני לוחץ עליו זה אומר לי שהתכונה לא עובדת במחשב זה ב WINXP. באתר כתוב במפורש כי התוכנה אמורה לעבוד במחשב זה על WINXP. ממש מוזר... לדעתי זה בגלל תוכנת ה ECO... יש למישהו פתרון? תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 762 צפיות
  4. אני משתמש ב-eMule של LioNetwork גירסה 5.0 ויש לי Low ID. אני לא פותח פורטים ב-ZoneAlarm, מכיוון שאני לא רוצה שיחדרו לי למחשב דרך הפורטים הפתוחים. תקנו אותי אם אני טועה, אבל נראה לי שאם אני פותח פורטים ב-Firewall אז כל תוכנה יכולה להשתמש בפורט הזה באופן חופשי ולא רק eMule. יש דרך להעלות את הדירוג שלי ל-High ID בלי לפתוח פורטים? אולי שימוש ב-Credit System אחר? ה-Credit System שניתן להגדיר הם: Official Credit - default lovelace Credit Pawcio Credit EastShare Credit מישהו יודע מה ההבדל ביניהם? איזה eMule מחשב להכי טוב ולמה (הרשמי או אחר)? זה ממש מעצבן שאני מוריד קובץ מסויים ב-5KB/s ובאותו זמן מורידים ממני את אותו קובץ ב-10KB/s.

    • 2 תגובות
    • 762 צפיות
  5. Started by EcSm,

    שלום כולם. הרצתי היום את גרסת הנסיון של 3DMARK VANTAGE בסוף התוצאה שלי הייתה כך: 3DMark Score: 7523 Graphics Score: 6700 CPU Score: 11914 יכול להיות שיש כאן בעיה? זאת גרסת נסיון ולכן אני לא יכול להריץ אותה שוב. (אם הנושא לא שייך לפורום פה תעבירו, פשוט לא מצאתי פורום מתאים יותר)

    • 2 תגובות
    • 762 צפיות
  6. Started by Boxster,

    כותרת... תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 762 צפיות
  7. Started by asafnn,

    שלום לכולם אני מניח שרובכם מכירים את Hiren's boot CD (אם לא, קראו כאן - http://www.hiren.info/pages/bootcd) בכל מקרה, קניתי מחשב חדש ומאז אני לא מצליח להפעיל אותו. לא את הגרסה הישנה (v6) שעובדת אצלי שנים ולא גרסה חדשה יותר (v9.4) הוא נכנס לדיסק בלי בעיה אבל כשאני מנסה להריץ תוכנה ממנו (ניסיתי גוסט ו partition magic) הוא נתקע בשלב מסויים: הוא כותב atapicd.sys loading ונעצר. חיפשתי ברשת ולא מצאתי פתרון, אז חשבתי שאולי יהיה למישהו כאן רעיון ואגב, הכונן דיסקים הוא 2014L1T asus ולוח האם הוא ג'יגבייט EP35C-DS3R תודה אסף

    • 4 תגובות
    • 762 צפיות
  8. Started by DarkNess,

    יש לי דיוידי של LG model: LH-CX245 כשאני צורב סרט xvid עם תרגום בנפרד כדאטא הדיוידי מציג את התרגום בג'יבריש, למרות שבהגדרות של הדיוידי שמתי שיציג את התרגום על הקוד של העברית. יש לציין כי במדריך נאמר כי הדיוידי תומך בעברית מה לעשות כדי שיציג בעברית ? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 762 צפיות
  9. Started by RAZIEL98,

    שלום יש לי סקייפ כבר הרבה זמן ורציתי לדעת האם אני יכול לשנות את השם של המנוי שלי בתוכנה? ואם כן איך עושים את זה. בתודה מראש רזיאל

    • 1 תגובה
    • 762 צפיות
  10. עד עכשיו השתמשתי בדמו של anytoicon, אבל אני צריכה תוכנה קבועה. תודה

    • 7 תגובות
    • 762 צפיות
  11. אמ אני נוהנג להציג את החתימות שלי בפורום אחר אבל הנה אני חזרתי כרגע מקבאק של שנה אז לא חזרתי לעצמי הרבה אבל הנה עשיתי אחת: תהנו ותגיבו דרך אגב היא לאימוץ (עם שינוי ניק)

    • 9 תגובות
    • 762 צפיות
  12. Started by SD Project,

    מה קורה חבר'ה ? אז ככה, אני רוצה לדעת אם יש את האפשרות לשמוע שיר כלשהו בזמן הורדתו באימיול. סרטים אני מצליח לראות אך שירים לא מתאפשר לי לשמוע. האם יש איזה תוסף או Plug-In's למיניהם כדי לפתוח את אפשרות זאת ? אני מודה אוד לעונים ושבת שלום, מתן !

    • 2 תגובות
    • 762 צפיות
  13. Started by 2Wavas,

    היי, יש לי בעיה יש לי דוד של Philips (משהו דק - לא יודע ממש את הדגם), צרבתי סרט DIVX עם קובץ נפרד של כתוביות בפורמט str והוא מציג את הכתוביות בג'יבריש. בדקתי בשפות ויש אפשרות לשנות לפונט רוסית אבל אין עברית יש איזו דרך להוסיף עברית או יש איזו דרך בכלל להציג את הכתוביות בעברית? מקווה שזה הפורום המתאים

    • 0 תגובות
    • 762 צפיות
  14. Started by 114508534,

    יש לי בעייה בIRC-ORK לא מוצא לי שרתים פתוחים בחלונות 2000 ו ב 98 זה מוצא והכל עובד טוב מישהו יכול להגיד לי מה הבעיה למה זה עובד ב 98 ו ב2000 לא

    • 0 תגובות
    • 762 צפיות
  15. אני אסביר את עצמי: יש לי מחשב נייד עם יציאת טלוויזיה ויציאת VGA ואני מחבר את המחשב לטלוויזיה לשם צפייה בסרטים דרך יציאת הVGA. עכשיו, בכל פעם שאני מחבר את הנייד TVל אז זה מצריך הגדרה כדי שהאות ילך ליציאת הVGA של הנייד ולא לLCD של הנייד, מה שמצריך סדרה של לחיצות לשם כניסה לתפריטי הDRIVER ושינוי ההגדרות. תהיתי אם יש איזו תוכנה לעצלנים כמוני שתוכל לצמצם לי את התהליך ללחיצה בודדת במקלדת?

    • 2 תגובות
    • 762 צפיות
  16. צריבה עם צורב חיצוני USB תוצרת LG בדוס. תוכנה להעביר נתונים ממחשב למחשב דרך USB כשאחד המחשבים או שניהם בדוס. מדריך להצלבת כבל USB

    • 1 תגובה
    • 762 צפיות
  17. Started by coorva,

    צריך עזרה במציאת תוכנה שחוצה קבצי MP3 לפי נקודת זמן שאני בוחר. אם אפשר חינמית. תודה

    • 4 תגובות
    • 762 צפיות
  18. Started by ebrami,

    הורדתי כמה סרטים וכאשר אני פותח אותם למשל עם התוכנה divx subtite displayer או עם bsplayer יש כל מיני בעיות בצפייה ורואים צבע ירוק חזק על המסך ויש הרבה הפרעות חשוב לציין שזה רק בסרטים מסויימים ולא בכולם ! חסר מקודד או משהו? מישהו יכול לפרט לי מה בדיוק הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 762 צפיות
  19. Started by אישי555,

    http://www.youtube.com/watch?v=jtgPvHD6HmU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=fSfULFoMxe0&feature=related זה ממש יפה

    • 1 תגובה
    • 762 צפיות
  20. שלום לכם, מאתמול כבר יש לי וירוס במחשב, בגללו עשיתי פורמט. גם אחרי הפורמט המלא הוא מופיע, אך הבעיה היא כזאת. בסריקה של NOD32 Antivirus - לא מזהה אותו. בסריקה של ESET Smart Security - לא מזהה אותו. בתמונות הבאות מראים נסיונות של הוירוס הזה וגם NOD32 Antivirus בולם אותו וגם ESET Smart Security.. (היה לי NOD32 לפני הפורמט וזה היה אותו דבר, וגם עכשיו Eset SS וזה אותו דבר בדיוק) http://up198.siz.co.il/up1/jieydmtzy2z1.jpg http://up193.siz.co.il/up2/mnheb5jrnlmd.jpg אשמח לקבל מידע בדחיפות על מה באפשרותי לעשות.. מאוד חשוב. תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 762 צפיות
  21. Started by jj516,

    חיפשתי בגוגל, אך לא נמצא שום דרייבר שניתן להורדה, WINDOWS XP. בתודה מראש,

    • 0 תגובות
    • 762 צפיות
  22. Started by yotamoo,

    שלום, אני רוצה להתקין חלונות 95 לצד ה-XP שיש לי עכשיו כדי לשחק במשחקים שאני אוהב שעושים בעיות עכשיו, כמו כוכב כחול... בכל מקרה האם אני צריך תוכנה מיוחדת כדי לעשות את זה או שפשוט מתקין? ואם אפשר שלא יהיה תפריט כשהמחשב עולה שנותן לי לבחור ביו מערכות הפעלה - אני מעדיך להפעיל את 95 מתוך XP אפ זה אפשרי.... תודה רבה ;D

  23. אני מחפש דרייברים למודם בכבלים....sb6100I של מוטורולה לווינדוס 64X תודה....

    • 3 תגובות
    • 762 צפיות
  24. Started by Raziel Elmaliach,

    שלום התקנתי את התוכנה הכל עבד טוב אבל נוצרו לי שני בעיות שאני נכנס לתוכנה 1.שאני פותח את התוכנה היא נפתחת לי בצורה כזאת:. 2.והשניה שיש לי את ההודעה הזאת שאני סוגר את התוכנה מה לעשות כדי לפתור את שני הבעיות ? בתודה מראש רזיאל נ.ב לגבי הבעיה השניה אין לי את הקובץ שצריך על המחשב אז איך אני משיג אותו ?

  25. -העליתי ל-youtube סרטון ארוך שנאלצתי לפצלו ל-2 חלקים עקב אורכו. -ברצוני לשלוח הודעה אחת בפייסבוק שתכלול קישור ל-2 הקבצים (כלומר קישור ל-2 כתובות של youtube באותה הודעה) -עד היום שלחתי סרטונים על ידי לחיצה על "קישור" ואז היתה נפתחת אופצית "צרף" והייתיי כותב את כתובת ה-youtube ולאחר לחיצה על "צרף" היתה נפתחת לי האפשרות להוסיף כיתוב של תוכן ההודעה ולשלוח. -כאמור בשיטה הנ"ל אני יכול -אם אני מבין נכון-לשלוח באותה הודעה קישור רק לסרטון אחד ב-youtube ----אבל איך שולחים באותה הודעה קישור ל-2 סרטוני youtube ?

    • 4 תגובות
    • 762 צפיות

דיונים חדשים בפורומים