עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by OMStyle,

    אוקיי,אני לא יודע לכמה מכם זה קרה או יקרה,הבעיה ממש חמורה לפי הבדיקה שלי וקרתה או עלולה לקרות בכל מחש גרסאת אופיס 2007 פשוט לא מתפקדת. זה מבטל את כל האייקונים ולא נותן אפשרות כתיבה. -במבות ותגובות יתקבלו בברכה D: . תמונה:

    • 6 תגובות
    • 766 צפיות
  2. Started by stam,

    שלום לכולם! היום לפתע ה emule לא נפתח לי בכלל אלא שנייה אחרי שאני מפעיל את ה exe יוצאת הודעת שגיאה ואז הוא נסגר עוד לפני שנפתח משהו בכלל ונסתי להסיר ולהתקין מחדש מס' פעמים וגם ניסתי גירסאות אחרות של התוכנה ושום דבר לא משתנה האם מישהו יודע ממה זה יכול להיות וניסתי גם להסיר את כל רכיבי ה windows שקשורים לתקשורת וביטלתי את הפיירוול לגמרי אני כבר מיואש עזרה בבקשה ( אני עובד עים win 98 ( תודה מראש ilanco ובבקשה לא להגיד לי "תפרמט את המחשב וזהו" כמו שאמרו לי בשאר האתרים שמעתי שאתם קצת יותר רציניים

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  3. שלום לכם... יש לי חלונות 7 פרו - עברית.אני הורדתי מאתר של תוכנה mirc שיחות צא'ט. היתקנתי אותו.ואנטי וירוס NOD32 לא זיהה וירוס.הכל בסדר התקנה. אני מפעיל תוכנה שיחות MIRC ניפתח חלון ומתחבר לשרת. ופתאום בחלון יש הודעה שרת אומר לי שהמחשב לא יכול להיתחבר כי במחשב שלי יש וירוס "טריואני"(לא יודע איך מבטאים נכון) לא היצלחתי להיתחבר לשרת שלהם. אני עשיתי סריקה וירוסים NOD32 ולא מצא וירוס.נקי המחשב. ושוב חושד במחשב שלי. הורדתי תוכנה Malwarebytes Anti-Malware עידכנתי תוכנה Malwarebytes Anti-Malware ועליתי לחלונות 7 במצב בטוח והפעלתי תוכנה Malwarebytes Anti-Malware ועשיתי סריקה מלאה הוא מצא וירוס אחד.כסיים סריקה הסרתי אותו לגמרי.הפעלתי מחשב מחדש. שוב הפעלתי תוכנה MIRC ומיתחבר לשרת וע…

    • 0 תגובות
    • 766 צפיות
  4. Started by hzhz24,

    למה התוכנה משמשת? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 766 צפיות
  5. Started by roi777,

    שלום רב! מדובר במחשב שהיו מותקנות עליו פוטושופ CS3 ואילוסטרייטור CS4 והסרתי אותם כדי להתקין את החבילה הכוללת של אדובי (adobe master collection cs3) וכשניסיתי להתקין את החבילה אז זה התקין לי רק כמה רכיבים קטנים ולא הצליח להתקין את שאר התוכנות שבחבילה למרות שניסיתי שוב ושוב להסיר ולהתקין וגם בלי להסיר. ואז כשהתיאשתי, ניסיתי להתקין מחדש את הפוטושופ לבד שכבר היה מותקן במחשב ופתאום הוא לא מצליח להתקין אותו. (כשאני כותב שלא מצליח להתקין, אני מתכווין שבסוף ההתקנה יש סיכום שמופיע שם רשימה של מה שניסיתי להתקין וליד כל דבר מסומן V או X וגם כתוב מתחת אם ההתקנה של אותו רכיב הצליחה או לא) מה אפשר לעשות? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 766 צפיות
  6. כל אתר כמעט שאני נכנס הדפדפן מעביר אותו לCOMPBLIATY VIEW אין לי מושג למה! ניסיתי לבטל את זה אבל זה חוזר שוב ! זה ממש מעצבן זה מטעין לי אותו מחדש! יש פיתרון או משהו?

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  7. Started by 3d7,

    סימנתי בטעות תיקייה ברשת כ-Always available Offline. איך אני מבטל את זה וסוגר את ה-Sync Center?

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  8. Started by comando,

    שלום אני מחפש תוכנה להמיר מי סידי ל mp3 ואם אפשר גם עזרה תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 766 צפיות
  9. שלום אני צריך לרענן כל דקה (או כל זמן נתון אחר, לא חשוב) דף אינטרנט מסויים, לא בצורה ידנית. יש איזה תוכנה או תוסף ל-Firefox שיוכל לעשות את זה?

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  10. Started by mx-3,

    אחרי חיפוש קל, מצאתי תוכנה מצוינת שמסירה את כל הפרסומות והבאנרים מאייסיקיו 6 (BUILD 5400.. -שזה הגרסא הנוכחית). אפשר אפילו להעיף את שורת החיפוש של גוגל, והטלפון המציק למטה, שתופס חצי מסך. מי שמעוניין, בקשה: http://www.murb.com/download/icq/icq_6.0_build_5400_banner_remover.zip

    • 10 תגובות
    • 766 צפיות
  11. Started by xtract1,

    היום בחיפושי ברשת אחרי דברים מעניינים נכנסתי לאתר של AVG וראיתי שיש להם "חבילת אבטחה",דבר שלא היה לי מושג שיש להם. חיפשתי בפורום ולא ראיתי שום התייחסות לכך וגם לא בסטיקים השונים. אני מכיר אישית וגם מההמלצות של האנשים פה את ה-AV של החברה ושמעתי שהוא מעולה. רציתי לשמוע אם מישהו מכיר/ניסה/ראה ביקורת על כל חבילת הבטחה שכוללת לפי האתר של החברה: * Anti-Virus protects from viruses, worms and trojans * Anti-Spyware protects from spyware, adware and other malicious programs * Anti-Spam filters spam and protects against phishing attacks * Firewall protects from hackers הינה קישור http://www1.grisoft.com/doc/products-avg-internet-security/lng/us/tpl/tpl01

    • 0 תגובות
    • 766 צפיות
  12. Started by helga,

    אומרים שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ...ואז אץ לו רץ לו ביל גייטס ואוסף אותו. ה"השראה" של אפל על מיקרוסופט היא ידועה. כעת מעביר ביל גייטס מצגת על חלונות "ויסטה" ויש תחושה חזקה של דז'ה וו... האם זה צירוף מיקרים??? http://www.metacafe.com/watch/66582/microsofts_forbidden_apple/

    • 6 תגובות
    • 766 צפיות
  13. http://www.giveawayoftheday.com/drive-copy-9-5-personal-edition-english-version/

    • 0 תגובות
    • 765 צפיות
  14. לאחרונה הורדתי את הסרט "איש הגשם" ובסיום ההורדה גיליתי שהוא בדיבוב ספרדית במקום אנגלית. האיכות שלו טובה מאוד ואיני רוצה להורידו שוב כדי לקבל דיבוב אנגלי. הרעיון שחשבתי עליו הוא שאולי ישנו מקור כלשהו שאפשר להוריד ממנו רק את חלק השמע של הסרט כקובץ ואז פשוט אני אאחד את הקובץ עם הסרט המקורי בעזרת VobSub. גם פתרונות אחרים לבעייה יתקבלו בברכה.

    • 9 תגובות
    • 765 צפיות
  15. Started by GodLike,

    שלום. כשאני מתקשר למישהו בחו"ל יש רחש סטטי כזה מעצבן. באופן קבוע. האם ניתן להעלים את הרעש הזה ? כי ניסיתי לשחק בהגדרות של הסאונד וזה לא ממש עבד. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 765 צפיות
  16. חיפשתי דרייבר Raid ללוח של אסוס דגם P5S800-VM באתר שלהם ומשום מה לא מצאתי... אני מתכוון לדיסקט Raid שמכינים בזמן שמתקינים את XP והוא כמובן לא מזהה את ההתקן הזה בלוח אם, אני יודע שבד"כ אני אמור לעשות את זה עם הדיסק שמצורף עם הלוח אם אבל הדיסק הזה נאבד

    • 3 תגובות
    • 765 צפיות
  17. האנטי וירוס של AVG שעולה כסף הרבה יותר טוב מהגירסה החינמית או שאותו דבר ? ושאלה שניה מה אומרים פה באפשריות בהתקנת האנטי וירוס http://img292.imageshack.us/img292/9195/16669093pa6.jpg תודה

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  18. שהייתי משתמש במאחה דיסק הרגיל של הXP זה היה לוקח איזה חצי שעה ככה וגם בתוכנה Perfect Disk!! אבל עם Diskeeper זה מסיים את האיחוי אחרי 10 דקות גג!! למה זה ככה??

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  19. אהלן!... אוקיי היום התנקתי את הנורטון אינטרנט סיקיוריטי ו........ אחרי שהתנתקתי הכל היה סבבה וזה ואז הגדרתי לו פיירוול והכל סבבה אבל אז! התחילו הודעות של REMOTE SYSTEM שמנסה לפרוץ למחשב שלי!! טוב וזה ממשיך ואני לוחץ על הOK ובא עוד ובעשר דקות 300 פריצות!! הפריצות זה מפורט UDP... וזה קורה בדרך כלל מתי שאני לא מחובר לאימיול מתי שאני כן באימיול זה כבר TCP.................. עכשיו כתוב באתר ליונטוורק שצריך לפתוח פורט 4673 UDP אולי כי לא פתחתי אותו זה עושה את זה והאימיול הוא "הפורץ"................................ מה לעשות?????? זה משגע אותי יותר מדי פריצות!!

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  20. Started by Chevy,

    שלום לכם, התעדכנתי ל-IE8 ושמתי לב שב-Task Manager התהליך של ה-iexplorer קיים פעמיים ולפעמים 3 פעמים. איך ניתן להמנע מזה או שצריך להגדיר משהו באפליקציה עצמה? בשימוש ב-FF זה לא קורה. בין השאר גם התהליך של IE8 ו-FF תופסים כל אחר 50,000kb ומעלה - שזה נראה לי ממש מוגזם. אשמח לעזרה.

    • 5 תגובות
    • 765 צפיות
  21. אני זקוק לתוכנה (עם עדיפות מוחלטת לחינמית) שמסוגלת ליצור/לערוך קבצי CHM. אם מישהו מכיר/שמע על תוכנה כזאת, אשמח שישתף. חיפשתי בגוגל קצת, אבל לא ממש מצאתי דברים רציניים מידי, ורובם בתשלום. אז אולי כישורי החיפוש שלי נשחקו עם השנים, ואשמח אם מישהו יעזור לי עם החיפוש. כמובן שעדיף שיהיה לכם נסיון עם התוכנה, אבל לא חייב .

    • 1 תגובה
    • 765 צפיות
  22. Started by yossia23,

    שלום אנשים הורדתי סרט (חוקי) עם סיומת AVI (זה MPEG DIVX) באתר של ההורדה רשום שזה סרט באיטלקית עם תרגום באנגלית. מה שהיה להוריד זה רק סרט עם סיומת AVI. צרבתי אותו עם כתובית בעברית בתיקייה. כשהפעלתי את הסרט בDVD שלי הנגן מזהה 2 כתוביות (כתובית אחת שאני הוספתי) וכנראה שבתוך הקובץ של הסרט יש אופציית תרגום באנגלית. אפשר לבטל את התרגום "המובנה" - אבל הבעיה היא שאי אפשר לראות את התרגום בעברית שצרבתי בנוסף. ניסיתי באמצעות תוכנות מסוג של DVD RIPPER לעשות RIP לסרט הזה, ולהוציא מהקובץ רק את הסרט בלי תרגום - לא הצלחתי התוכנות רוצות קובץ מקור רק מסוג DVD מה לעשות? בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 765 צפיות
  23. Started by itay8zilka,

    שלום, יש לי אינטרנט אקספלורר 6, אחרי כל פעם שאני סוגר אותו הוא עושה לי את הודעת השגיאה של ה"שלח נתונים" או "אל תשלח", השגיאה הידועה. ובנוסף הוא גם עושה לי את הודעת השגיאה הזאת: http://www.zix.co.il/viewer.php?id=68404661.jpg תודה על העזרה.

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  24. Started by Speed Demon,

    אהלן אנשים! מבקש המלצה לתוכנה טובה בישביל לצפות בתמונות בווינדוס כי משום מה התוכנה הבסיסית שבאה עם הווינדוס(PhotoViewer) קצת עושה בעיות וגם פשוטה מדי. אני עוסק בעריכה וצילום והייתי רוצה להשתדרג ולעבוד עם משהו יותר מתקדם מהתוכנה של הווינדוס. אני מתכוון לתוכנות כמו Acdsee וכו'... תודה.

  25. Started by MoSQuiTo,

    אני צריך לשחזר מידע שנמחק ממחשב נייד מסויים, אני יודע שקיימות תוכנות שעוסקות בנושא, השאלה אם מחשב נייד צריך תוכנה אחרת מסויימת??? ובכל מקרה, על איזה תוכנה אתם ממליצים? תודה

    • 6 תגובות
    • 765 צפיות

דיונים חדשים בפורומים