עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. היי, רציתי לשאול אם בקיובייס אפשר לייבא\לייצא תוכניות אפקטים ? כאילו כמה אפקטיםvst ביחד שמכוונים מראש ?

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  2. Started by zerocool15,

    לאחרונה מכרתי אופיס אקספי למישהו והוא לא הצליח להתקין את זה זה בא עם סי די קי מה הבעיה? זה OEM הוא אל הצליח לעשות אקטיביישן למרות שאני הצלחתי להתקין את זה מלא פעמים אחרי שעשיתי פורמט

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  3. Started by K_D,

    רציתי לדעת אם הוא יותר מהיר מהגירסאות הקודמות?חבר שלי פשוט אמר לי שהוא אוכל לו ממש מעט זיכרון לעומת הגרסה של 2005... מישהו יכול לאשר אם זה באמת ככה?

    • 6 תגובות
    • 766 צפיות
  4. Started by eranmor,

    השתמשתי בתוכנה PC INSPECTOR (שהומלצה בתרד הזה )על מנת לשחזר מידע מכונן שפורמט. התוכנה הצליחה למצוא מספר רב של קבצים אך לאחר השחזור אין לי מושג כיצד לפתוח אותם. אני רואה קבצים מאוד גדולים שחלקם יותר מ3GB וידוע לי שלא היו קבצים כאלה בכונן לפני הפורמט. איך אני יכול לפתוח את הקבצים האלה על ככה שאני אוכל לראות את התוכן האמיתי שלהם? עריכה ---------------- חיפשתי מה אומר הEXTENTION של הקובץ (שהוא FILE) ולא מצאתי מידע כלשהו שעוזר לי מה שמצאתי

  5. אז ככה יש לי שלט של האוטו שלי (מאזדה לאנטיס 1.8L) ואני מעוניין להדביק עליו מדבקה שאני ידפיס במחשב אז סרקתי את השלט (שאני ידע תגודל) עשיתי חיפוש בגוגל למוצא סמל (MAZDA LOGO) עכשיו הבעיה שלי איך אני מקטין ומתאים תתמונה שיהיה אפשר להדפיס אותה בשלט עם איזה תוכנה אפשר לעשות את זה?? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 766 צפיות
  6. Started by blabla2002,

    ני מקווה שהפורום שיך לכאן טוב משהיא שינה לי אתה הmargins בword אז מישהוא יכול להגיד לי מה הdefult בבקשה בword xp english אני צריך עזרה וכדי לדעת את צריך ללחוץ פעמיים אל הקווים האלה שבפינות הם אפורים ובאמצע הם לבנים וזה נימצא למעלה ובצד שמאל בבקשה שמישהוא יעזור לי

    • 1 תגובה
    • 766 צפיות
  7. Started by Eled,

    הXP כל הזמן קופא לי. שלחתי את המחשב למעבדה והם אמרו שהחומרה תקינה וזאת למרות שלמעבד יש טמפרטורה של 47 מעלות. בכל אופן הם אמרו שהם בדקו spyware ומצאו והסירו הרבה מהם מהמחשב שלי. בכל אופן הייתי צריך לשחזר image מחדש ולכן אם יש spyware אז הם חזרו. ניסיתי הרבה תוכנות למציאתם אבל לא ממש מצאתי משהו. רציתי לשאול איזה תוכנות anti spyware מומלצות?

    • 4 תגובות
    • 766 צפיות
  8. הי, אני מריץ FireFox 4 על מחשב נייד עם Windows 7. אני עם עכבר Microsoft Arc כשהדרייבר הוא דרך העדכון של חלונות נדמה לי. זה מחשב נייד של דל - ויש גם את הדרייבר של הטאץ' פד - אבל הוא מסומן להיות מבוטל כאשר עכבר USB מחובר. לפני כמה שבועות התחילת תופעה מעצבנת. לחיצה על הגלגלת בפיירפוקס (למשל לפתיחת לינק בטאב חדש) -עובדת (כלומר הטאב נפתח) - אבל כל החלון קופץ לראש העמוד (כאילו לחצתי על PageUP מלא מלא פעמים). איך פותרים את זה?

    • 0 תגובות
    • 766 צפיות
  9. Started by coran,

    שלום!!! איזה תוכנה אתם ממליצים כדי לנגן סרטי mkv ניסתי את ה- bsplayer אבל היא עושה בעיות בויסטה וגם איזה חבילת מקודדים כדאי שתהיי??? אני מת כבר לראות hd אבל זה כזה מסובך תודה מראש על העזרה

    • 9 תגובות
    • 766 צפיות
  10. אורח Si-Nom

    אני מישתמש באנטי וירוס הזה מעל שנה נגיד,והיה לי מלא וירוסים שהוא פשוט לא הצליח לתקן,ונאלצתי (ועדיין נאלץ) להיכנס לאתר של סימנתיק ולימחוק אותו ידנית,אפילו שזה מראה שרמת הסיכון נוראה נמוכה ודרגת התיקון שלו היא 2 מתוך 10 הוא פשוט מיתעקש לימחוק!!! תמליצו לי על אנטי וירוס פשוט וקל לא משנה כמה הוא כבד העיקר שיגן עלי מפני וירוסים... הינה העתקתי את השלוש האחרונים מה- LOG שלי! כרגיל היתי צריך לימחוק אותם ידנית!

    • 9 תגובות
    • 766 צפיות
  11. ראיתי באתר הזה http://www.tistaper.com/ כל מיני עיצובים ואני חושב שאנשים בHWZONE יכולים לעשות דברים יותר טובים או מצחיקים - אז קחו תתמונה הזות או תמונות אחרות - וניראה איך אתם בתור ספרים וירטואלים

    • 1 תגובה
    • 766 צפיות
  12. ערב טוב, כפי שכבר הבנתם, אני זקוק להמלצה על תוכנת אנטי-וירוס חינמית, ועד כמה שאפשר, בקטגוריה זו, ידידותי וחזק. * האם AVAST שווה משהו? תודה רבה מראש.

    • 5 תגובות
    • 766 צפיות
  13. בכל פעם שאני לוחצת על לינק או היפרלינק אני מקבלת הודעת שגיאה של "Application not found". עובדת עם Windows 7 ו- IE 9. חושבת שעשיתי שינוי ב- Add-on של האקספלורר וזה מה שדפק לי את המערכת, שיניתי חזרה אבל זה לא עובד. כשנכנסת להוטמייל דרך www.hotmail.com הכל בסדר. אשמח לעזרה, החבר'ה בפורומים של מייקרוסופט ממש איטיים.. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  14. Started by Liran -,

    שלום, הורדתי תוכנה מהאינטרט וזה הוריד לי אותה כקובץ rar, כשפתחתי את הכיווץ נפתחו לי שני קבצים . אחד sfv ואחד mdb . יש איזושהי תוכנה שמאפשרת לפתוח את הקבצים האלה ? תודה מראש, לירן .

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  15. Started by itaic,

    שלום לכולם איך אני יכול להדפיס מספר עמודי PDF באותו עמוד (כמו ב powerpoint שאפשר להדפיס שם מספר שקופיות באותו עמוד)? חיפשתי בהגדרות של ההדפסה ואין לי שום דבר כזה. האם זה קשור למדפסת שיש לי (מכשיר משולב lexmark x63) כי במחשב אחר עם מדפסת אחרת ראיתי שזה כן אפשרי. תודה

    • 0 תגובות
    • 766 צפיות
  16. Started by ruler,

    שלום כשאני מנסה להריץ את הבאנץ' לפעמים הוא מריץ את כל הטסטים עד הסוף ולפעמים הוא פשוט יוצא מתוכנה אחרי הטסט השני,ככה סתם,בלי הודעות שגיאה . ניסיתי להסיר ולהתקין אבל זה זה לא עוזר/עוזר חלקית בלבד-אני מריץ את כל הטסטים פעמיים ואחרי זה לא הולך יותר . זה לא קשור לאוברקלוק,כי זה עדיין נשאר ככה אם אני לא באוברקלוק . זה גם לא קשור לטמפ'- 36 במנוחה , 42 במאמץ תדוה לעוזרים יש לציין שכל המשחקים עובדים ללא בעיות כלל

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  17. שלום שוב פורום תוכנה, אתם זוכרים שהמלצתם לי על הNero start smart, שאמרתי לכם שאני משתמש בסטודיו 9? יופי, כי הנרו כבר אצלי והחלטתי להמשיך עם התוכנה הנ"ל. רקע (+-) הכנתי בתוכנה סטודיו 9 קליפ לכבוד אבי, שמתי כל מיני צילומים שלו מילדותו שלא היה אודיו בצילום, רק תמונה, שילבתי מוסיקה מהמחשב שלי וערכתי סרט. אחר כך שאתה מסיים לערוך את הסרט לפני שמירתו, התוכנה שואלת אותך לאיזה פורט לקודד, יש פורט AVI, יש MPEG ויש עוד פורמטים. בחרתי בMPEG, זה קודד (מ2GB זה ירד ל120MB) ושמרתי. אחר כך שמתי דיסק DVD בכונן (3540A אם אתם מתעקשים), הפעלתי את הנרו, ולא הצלחתי לצרוב את זה בתור DVD. הסתכלתי והבנתי מה הבעיה, הנרו לא יודע אוטומתית לקחת את הMPEG ולהפוך אותו לDVD. הכוונה לסדר אותו בתקיות כמו סר…

    • 6 תגובות
    • 766 צפיות
  18. Started by DXM,

    הדבר הזה התחיל לבטל משחקים. מה זה microsoft virtual c?

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  19. Started by daniel0089,

    http://www.nvidia.com/object/winxp_178.13_whql.html נוידיה שיחררה היום את הדרייבר החדש שלה. הבאתי קישור להורדה לווינדוס XP... תהנו דניאל

    • 6 תגובות
    • 766 צפיות
  20. Started by emmanuel,

    שלום לכולם האם למישהו ישנה תוכנה מומלצת שיכולה להתמודד עם ווירוסים מהסוג הזה שמופצים דרך המסנגר,המסנגר שלי נגוע בסוג של תוכנת ריגול אני מאמין הוא שולח קישורים לכול רשימת התפוצה שלי ללא הודעה ממני,מה י התגובה בעקבות לחיצה על הקובץ איני יודע אך אני יכול לתאק לעצמי,חחח. בכל מקרה יש למישהו תוכנה שאמורה להתמודד עם ווירוסים מסוג זה ולהסירם? תודה מראש עמנואל

    • 4 תגובות
    • 766 צפיות
  21. Started by Alexkmr,

    איך אני מוציא פס קול מסרט?

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  22. Started by shishos,

    איך אני יכול לשמוע קבצי mpc בWINAMP, למרות שאני מעדיף לדעת אם איזה תוכנה אני יכול לשנות להם את הפורמט מ mpc לMP3?

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  23. שלום לכולם.. אני עובד עם SERVER 2008 ואני מחפש איזו תוכנה שתציג לי בצורה גרפית פרמטרים מסוימים כמו: טמפ\שימוש בCPU ובRAM בזמן אמת\תעבורה ברשת\פעיולות של הכוננים הקשיחים ועוד... משהו כמו הסרגל צד שיש ב7\VISTA רק שאין את האופציה הזו בSERVER. אשמח אם תציאו לי אחת כזו ;D

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות

דיונים חדשים בפורומים