עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by hmjmvhcvh,

    שלום, יש במקלדת מקשים לא נחוצים כמו power ללחוץ על כפתור כזה בטעות בזמן עבודה לא ממש כיף יש דרך לבטל אותם ע"י איזה דריוור או תוכנה? תודה

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  2. ניסתי להעביר טסקט מתוכנה מסויימת ושהעברת לכתבן או לוורד זה העביר את הטקסט בג'בריש ולא בעברית כמו שזה צריך להיות.... מה אפשר לעשות ?

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  3. Started by ofer_mat,

    משהו יודע מה זה????

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  4. יש לי באנר שחור גדול כזה מסביב לכתוביות וזה לוקח לי 1/4 מהתמונה (הבאנר הזה מופיע רק כשאני מטעין כתוביות) איך אני מעיף את הפס השחור העבה הזה??

  5. Started by silky,

    שלום(בונה אני פורח בהודעות היום), הורדתי טריילר למשחק אלן ווייק(ALAN WAKE), http://www.alanwake.com/movies.html גודל, 117MB, אורך 1:22. 1024X720. כשניסיתי לנגן אותו המעבד מתאמץ ומגיע ל-50%(יש לי כפול ליבה הרי) והסרט מקרטע. מבחינת קודקים יש לי:FFDSHOW מעודכן לסוף פברואר, AC3 ו ANGEL POTION מעודכנים ועוד איזה משהו. עזרה?

    • 9 תגובות
    • 767 צפיות
  6. Started by asagoren,

    איך אני מוצא את הסימניות ומגבה אותן? אני רוצה לפרמט את המחשב ולשמור אותן על דיסק כדי שאוכל להחזיר אותן אחרי הפירמוט.. בתודה מאוד מראש לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 767 צפיות
  7. Started by omri_ro,

    איזו לדעתכם עושה את העבודה הכי טוב וחשוב גם קצב העידכונים שיוצאים, אני כיום משתמש ב AD-AWARE גירסה 5.83 BUILD 2.930@6/2002 שלפי הREFUPDATE זה העדכון האחרון האם יש דברים יותר טובים/יעילים?

    • 1 תגובה
    • 767 צפיות
  8. Started by udi,

    כאשר אני מפעיל לא משנה איזה תוכנה מאופייס אחרי שאני סוגר אותה מופיעה לי הודעה שאומרת שהמירקו נמצאים במצב של דיסאיבל וצריך להפוך אותם לאינאיבל האם משהוא יודע איך עושים את זה תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 767 צפיות
  9. Started by .AloN,

    היום התקנתי Winamp 3 וכאשר אני מוסיף כמה קבצים, כלומר משתמש בפקודה Add Files, ובוחר כמה קבצים ה Winamp מציג אותם ב PlayList מבלי שהוא מציין כמה כל שיר, וכאשר אני מנסה להשמיע שיר אחד הוא עובר על כל השירים ולא מנגן אף אחד מהם. לעומת זאת כאשר אני מוסיף שיר אחד, או תיקיה עם כמה שירים, הוא משמיע אותם. מישהו מכיר את הבעיה הזאת ויודע איך לפתור אותה ? ועוד דבר קטן, מהיכן ניתן להשיג תמיכה עברית ל Winamp ? תודה מראש, אלון.

    • 4 תגובות
    • 767 צפיות
  10. זה המחשב : I7 GIGABYTE EX58UD5 ATI READON 5850 יש לי גם מערכת סראונד 5.1 בחדר התקנתי את הגירסה האחרונה של K-LITE 5.4 FULL ועדיין לאחר כמה שניות שאני מריץ את הסרט התוכנה (WINDOWS MEDIA PLAYER CLASSIC) מתכבה. ניסיתי להתקין VLC ועובד אבל היא לא מוציאה סאונד טוב ל5.1 תמיד עבד לי המדיה קלאסיק במחשבים אחרים ופתאום לא עובד במחשב המפלצת שקניתי. מה יכולה להיות הבעיה? אולי בכרטיס מסך? בבקשה תעזרו, יש לי 500 ג'יגה של סדרות וסרטים באיכות HD 1080P ואני לא מצליח לראות אותם כמו שצריך. תודה, מוטי

    • 1 תגובה
    • 767 צפיות
  11. היי, פתחתי דיון בפורום גאדג'טים אבל נראה לי שגם כאן יהיו אנשים שזה מעניין אותם: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=456522.0

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  12. המרתי סרטון מ MP4 ל MPEG 2 בסרטון שהומר הקול מגיע אחרי התמונה בדילי של 2 שניות מה צריך לעשות כדי שהקול והתמונה יהיו יחד ?

  13. Started by mosh84,

    שלום יש לי מערכת ויסטה שכרגע תופסת 23 גיגה ואני רוצה לדעת איזה תוכנה תעשה לי גיבויי תקין כרגע ראיתי שיש במערכת ויסטה אפשרות גיבויי אבל היא רוצה 120 גיגה גיבוי כי היא מגבה גם את המשחקים שלי שבכלל נמצאים במחיצה נפרדת !!! שמעתי על GOST דברים רעים אז לא רוצה לקבל המלצה מצאתי 2 תוכנות חמודות בשם Genie Backup Manager Pro Acronis True Image אני צריך לדעת האם ניתן במצב של קריסה ( פירמוט , וירוס קטלני , נפילת מתח , סתם המערכת לא עולה ) לעשות שחזור מBOOT והאם ניתן גם במצב בטוח? טוב מחכה לתגובות אם משהו מכיר גם מדריך אשמח לקבל לינק גם באנגלית יהיה בסדר

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  14. שלום רב! ישלי מסכים כחולים כבר המון זמן במחשב ושום דבר לא עוזר... שאלתי היא האם יש תוכנה מומלצת שיכולה לפתור מסכים כחולים בנוסף האם יש תוכנה שבודקת ומאבחנת מסכים כחולים ויכולה לתת דו"ח מהי הבעיה?אם כן אשמח שתתנו לי שמות של כמה תוכנות מומלצות ופופאריות ושאני יוכל למצוא להם מדריכים ברשת.... ועוד משהוא אחרון האם יש תוכנה שהיא מתקנת דיסק קשיח, אם במקרה שהדיסק קשיח נפגם ברמה קלה יש תוכנה שיכולה לתקן את זה? בנוסף תוכנה לתיקון שגיאות?

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  15. Started by davia,

    ואם כן באיזו תוכנה ואיך עושים זאת . תודה לכל המסייעים

  16. Started by demonshlomo,

    הורדתי EMULE התקנתי ואני מפעיל את התוכנה ומחפש משהו ןזה לא עושה כלום! זה אומר שאין לי SERVER או משהו כזה... מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 767 צפיות
  17. שלום רב, קראתי באחד המדריכים שבמקרים בהם המערכת מבצעת ריסטרטים, חשוב מאוד לבדוק את הטמפ' של כל רכיבי החומרה, ולצורך כך מומלץ להתקין תוכנה של היצרן. רק לא הבנתי מה בעצם היעילות של תוכנה כזו לצורך של מניעת הריסטרטים??? נניח והתוכנה מראה שטמפרטורת המעבד ( או הדיסק הקשיח) חורגת מהערכים התקינים. נו, אז מה זה תורם בעצם? שאני צריך לפנות לטכנאי? כמו כן, איך אוכל לדעת בדיוק איזה סוג של לוח אם מותקן אצלי במחשב, ומהי התוכנה שמתאימה ביותר עבורו? תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 767 צפיות
  18. שאני מפעיל ת EMULE יש מסך כחול אחרי כמה דקות זה הקוד שלו 0x0000008e(oxcoooooo5,0x8181a0ec,0xedba1920,0x00000000) 1 לא לתת יחס לספרה 1 זה כדי לישר תסוגריים תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  19. Started by galCool,

    איך אני שומר אנימציה כמו שצריך? שמרתי את האנימציה ואז אי אפשר לפתוח אותה.. מה אני יכול לעשות?

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  20. Started by gshhar,

    אם אפשר אז בעברית.

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  21. איך מורידים תוכנה למחשב, כשיש לינק שרק מפעיל את התוכנה

    • 5 תגובות
    • 767 צפיות
  22. איך Norton Ghost 12.0 החדש? יותר טוב מגירסת 8 שאמרו שהיא הכי טובה שיש

    • 5 תגובות
    • 767 צפיות
  23. Started by Pease Brother,

    לפעמים אני סתם גולש באינטרנט BOOM! הודעה המחשב שלך הותקף והשרת הזה בלה בלה בלה למה זה? :-X :-[

    • 5 תגובות
    • 767 צפיות
  24. Started by jan_p,

    שלום וחג שמח היתה עכשיו הפסקת חשמל והאוברנט שלי איפס את עצמו ולא מוריד כעת... פעם הגדרתי אותו לפי איזה מדריך שראיתי ברשת ועכשיו אין לי את אותו מדריך ואין לי מושג מה צריך לעשות... חברה שיש להם אוברנת יכולים לעזור בבקשה? ואם גם תוכלו להביא לי בבקשה מדריך בשביל שבעתיד זה לא יקרא לי תודה מראש לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  25. Started by redead,

    אני אישית משתמש רק בביטורנט אבל כל הזמן אחים שלי וקרובי משפחה מציקים לי לעזור להם באימיול , פעם זה איטי , פעם זה לא מתחבר וכו' וכו' איזה גירסה להתקין להם כדי שיהיה לי קצת שקט?

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות

דיונים חדשים בפורומים