תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בעיה ממש דחופה שלום. יש לי מחשב נייח. היום המחשב עבד לי רגיל וטוב,ובשעה 20:00 / 19:30 משו כזה,אני מפעיל את המחשב שלי מחדש,הוא עולה ושזה מגיע לסןף של ההפעלה,מופיעה לי ההודעה הזאת: http://imageshack.us/photo/my-images/820/img0822q.jpg/ ניסיתי להיכנס במצב בטוח וזה עדיין הראה לי את ההודעה הזאת.
-
- 5 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לדעת מה חוברת עבודה בתוך קובץ XLSX שוקלת מלבד להעביר חוברת חוברת לקובץ חדש ולראות גודל קובץ האם קיימת אופציה כזו תודה, גבריאל
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
-
-
אהלן חברה, כמו שחלקכם כבר יודעים קניתי מחשב חדש,הוא מגיע מחר, עכשיו כשאני חושב על זה מזה אין לי כח לפירמוטים כל חודש וכו'... אז רציתי לשאול אותכם,איזה תוכנות אני יצטרך להתקין כדי לשמור על המחשב כמו שצריך באמת אבל? יש לי בינתיים Norton Internet Security 2005 Proffesional למרות שאמרו לי שהוא חרא... אבל אני צריך שתגידו לי על תוכנות,של אנטיווירוס ופיירוול ביחד,וגם תוכנות כמוGHOST וכו',בקיצר לשמור על המחשב בכושר. עוד דבר,יש את האתר www.lionetwork.net (בטוח מכירים) עכשיו,הם עשו IMAGE עם GHOST עם כל התוכנות הנחוצות, והגדרות משופרות,כדי שהמחשב יפעל הכי מהר,קיצר הגדרות לOVERCLOCK,אבל הם רשמו שזה בינתיים רק ללוחות אם עם צ'יפסטים של INTEL SIS ועוד איזה אחד,אבל מה,NVIDIA אין לצערי,רצ…
-
- 6 תגובות
- 816 צפיות
-
-
היי ... עד לפני מספר ימים אני הורדתי עם התוכנה של MEGAUPLOAD אבל היא כנראה לא מתפקדת משהו כי הרבה פעמים היא מציגה לי קצבים לא ריאלים . אשמח לקבל המלצה לתוכנה טובהיותר ...
-
- 1 תגובה
- 816 צפיות
-
-
כשאני מסנה להתקין את דיירקט אקס 9.0c מופיעה לי ההודעה directx did not copy a required file איך אני מתקן את זה? יש לי כרטיס מסך geforce fx5200 אני יודע שהוא לא תומך בדירקט אקס 9 אבל משחקים צריכים את זה מותקן.
-
- 6 תגובות
- 816 צפיות
-
-
אני משנה את השם של קובץ התרגום בכדי שיעלה ביחד עם הסרט במדיה פלייר אבל משום מה יש סרטים שהסרט בכלל לא פועל כשאני עושה את זה ואז אני צריך סתם להוסיף איזשהו תו לקובץ התרגום ולגרור את התרגום לקלאסיק פלייר כי במדיה פלייר זה לא יפעל אם התרגום לא יהיה באותו השם של הסרט(ואז קורה מה שאמרתי מקודם, הסרט ב'פליי' אבל לא עובד)
-
- 7 תגובות
- 816 צפיות
-
-
לא עובד לכם 3dmark2001 se ? בקשה הנה הפאצ' שמתקן את זה : http://www.voodoofiles.com/getit.asp?id=7163&g=1&d=2&s=133844212
-
- 6 תגובות
- 816 צפיות
-
-
לאחר היעדרות ממושכת, רציתי לפנק אתכם ברישום הקטן הזה.. תכננתי לצבוע אותו בפוטושופ אבל אין לי זמן לכך. עוברים עלי ימים קשים לאחרונה וכנראה שלא תשמעו ממני לכמה זמן, אז לקראת יום העצמאות הבא עלינו לטובה אציג בפניכם את "הפאלאדין הציוני". (וכן, הפטיש מעוצב בכוונה כדי שיזכיר במעט פטיש של יום העצמאות) תיהנו, שאו ברכה והיו שלום - until next time (תגובות תתקבלנה בברכה אך כנראה לא אוכל לענות עליהן בזמן הקרוב) [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום! נאלצתי להתקין מחדש את הווינדוז על המחשב שלי. התקנתי את הדרייברים שבאו עם הלוח אם, כולל הפייוול החומרתי של נווידיה (הNAM). באתי לשדרג לחבילת הדרייברים העדכנית של הNF4 לAMD, והוא בקש ממני להסיר את הגרסא הקודמת של NAM כדי להתקין את זו החדשה. הסרתי אוהת וכעת שאני מנסה להתקין את אחת מהגרסאות (זו שבאה עם הלוח אם או זו החדשה מהאתר של NVIDIA) אני מקבל את השגיאה המצורפת. איך פותרים זאת? [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 816 צפיות
-
-
איך אני יכול להתקין הרבה מברשות בבת אחת בפוטשופ? יש לי את גירסאת CS2 אם זה משנה..
-
- 1 תגובה
- 816 צפיות
-
-
שלום לכולם קראתי הרבה תרדים על זה שמצאתי בגוגל אבל אף אחד לא רשם שם פתרון לבעיה הכל התחיל כשבטעות התקנתי את הווינדוס על המחיצה הלא נכונה והיא רק של 20 גיגה עכשיו אני רוצה לשנות את הגודל של המחיצה כי היא כבר כמעט מלאה מכל התוכנות שאבא שלי מתקין עליה אחרי שאני מתקין את התוכנה אני מנסה להריץ אותה וזה רושם לי שגיאה 117 : אל יכול לזהות את השמות של הכוננים והמחיצות (הוא רושם לי באנגלית כמובן ) ניסיתי לתת שמות לכוננים אך ללא הצלחה , לא משנה מה אני כותב הוא אומר לי "name not vaild" קראתי שיתכן וזאת בעיה הרגיסטרי והרצתי תוכנה בשם REGCLEAN שתיקנה כל מיני דברים אבל זה עדיין לא עזר קראתי גם שאפשר לעשות איזה דיסק איתחול ואז הוא מתעלם מהרבה בעיות שגורם הווינדוס XP ... (אבל עדיין לא…
-
- 3 תגובות
- 816 צפיות
-
-
תמונה מצורפת חג פסח שמח ! [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 816 צפיות
-
-
http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=242&scat=190&tcat=
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שמתי לב שדי הרבה אנשים משתמשים בה מה היא עושה? תודה.
-
- 5 תגובות
- 816 צפיות
-
-
ויסטה 32 ביט. איך שאני פותח את ה-IE7 הדף נשאר ריק ונתקע,לא קורה כלום והוא נתקע,הדבר קורה כבר כמה זמן אז התחלתי להשתמש בדפדפן חלופי (שזה לא רעיון רע בכלל אבל מציק לי שיש לי כזאת בעיה). איך אני יכול לסדר את זה ?
-
- 4 תגובות
- 816 צפיות
-
-
היי חבר'ה, אני לא בטוח שזה הפורום המתאים לכך אך בכל זאת אנסה. האם יש איזשהי דרך לשמור ספר מגוגל books במחשב? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 816 צפיות
-
-
כלומר אני לוחץ על "ש" זה רושם "י" והבעיה קיימת רק באקספולר
-
- 12 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום האם יש אפשרות לקבוע ביומן פגישות עבודה ולא להכניס את כל הפרטים אלא להכניס כמה אותיות ראשונות והוא ישר יזהה את השם מאנשי קשר או להכניס שם של לקוח וישר מופיעות לי כל הפגישות של כל החודש עם אותו לקוח אני אשמח אם מישהו שמתמצא ב WINDOWS LIVE MAIL יצור איתי קשר
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
-
-
לאחרונה התחלתי להתקל בבעייה שלא הייתה בעבר{עד לפני שבועיים} בשבועיים האחרונים אני לא מצליח להכנס לחלק מהאתים אלייהם נהגתי לגלוש ואין קשר כל שהוא בינייהם. אפילו לפורום זה אני לא יכול להכנס. זה קורה לי גם האקספלורר וגם בFIREFOX , ניסיתי כל תוכנה לנקות וגם ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש את הFIREFOX אך ללא הועיל. יש לי אנטי וירוס AVG 7 אך הוא אצלי כבר הרבה זמן כך שלא נראה לי שהוא הבעיה בפיירוואל אין חסימה כל שהיא. באחת הפעמים שהמחשב נתקע לי ,שמתי לב שמשהוא שרץ ברקע הפסיק לפעול ואז פתאום יכולתי להכנס לכל אתר כבעבר בשורת המשימות לתחתית המסך הופיע איזה תוכה שהיה לה שם ++C , יכול להיות שזו הבעייה אבל אני לא מצליח לאתר את הסקריפט הזה. אנא עזרתכם לפני פירמוט כי ניסיתי כבר כל דבר. תודה
-
- 1 תגובה
- 816 צפיות
-
-
אז ככה הורדתי את המשחק TACTICAL OPS ASSALUR ON TROR מהביטורנט עכשיו הבעיה שזה הוריד לי שלושה קבצים שתי קבצים בתיקיה של המשחק בשם FLT TOP ולמטה רשום לי קובץ BIN ועוד אחד שרשום FLT TOP.CUE ומתחת רשום קובץ CUE עכשיו עם המשחק ירד לי פאץ שאני לוחץ עליו פעמיים מופיעה לי שגיאה שהוא לא יכול לאתר שום גירסה של המשחק על המחשב שלי האם מישהו יודע איך אני פותח את הקבצים האילה (ואני עדיין בשוק שקיבלתי כולה 3 קבצים) תודה עידן
-
- 6 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום לכולם,המחשב נדבר בוירוס ששמו Heur.Dual.Extensions . בהתחלה לפני שהייתה לי את התוכנה COMODO (שעשתה עבודה מעולה) היה לי סוג של וירוס שתוקע לי את המחשב באמצע משחקים כאשר אני לוח. על המקלדת ,נהיה דיליי וקירטועים אז אמרו לי זה כנראה סוג של קילוגר,התקנתי את התוכנה שעתה סריקה והכל חזר לקדמותו.עכשיו כל פעם מופיעה לי הודעת שגיעה ,כפי שתראו בתמונה, כל פעם אני עושה Quarantine ,אבל בכל זאת זה חוזר על עצמו.בהתחלה הייתה רק הודעה אחת, אך כרגע יש יותר מ 7 הודעות..אשמח לעזרה מה לעשות ,אני עושה אישור וREMOVE וזה שוב חוזר על עצמו בתודה מראש,אילן. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 816 צפיות
-
-
צרבתי בnero דיסק מוזיקה ואני רוצה להמשיך להוסיף עוד שירים איך אני עושה את זה בנרו ולא סגרתי את הדיסק עזרה בבקשה
-
- 4 תגובות
- 816 צפיות
-
-
יש לי כמה תוספים בפיירפוקס שלאחרונה גורם לי קריסות מוזרות במערכת ואני לא מוצא אותם בכרום שאני משתמש בו יותר. 1. DownThemAll - מין מנהל הורדות בילט אין בדפדפן שמאפשר מגוון של אפשרויות כמו האצת מהירות ההורדה והורדה של אלמנטים מרובים בו זמנית בלחיצת כפתור. 2. VideoDownloadHelper - דומה לכל ההורדות מיוטיוב למיניהן אבל מאפשר לשמור קבצי סטרימינג בלחיצת כפתור מכל אתר. 3. אם יש לכם משהו מומלץ אחר תזרקו... אבל את שתי אלו אני לא מוצא בכלל.
-
- 1 תגובה
- 815 צפיות
-
-
שלום לכולם וקודם כל קהילה מדהימה כל הכבוד על ההשקעה והעזרה של אנשים עכשיו ככה אני מתעסק יותר ב2D ועדיין לא נגעתי בתחום ה3D אבל יש לי תפיסה מהירה יחסית אני זקוק לתוכנה בסיסית להכנת מודלינג שלא דורשת יותר מידי עבודה..אני יפרט נגיד בנאדם מביא לי תמונה של נמל עכשיו אני צריך להתחיל מהבסיס לעשות את האדמה והקרקע..ואז אם אפשר להוריד נגיד מוכניות מוכנות ולהציב אותם ואחרי זה להכין כמה בינינים לא משהו מטורף שצריך לעצב ולערוך כל עצם מהפרט הראשון ואז לכין לו גם טקסטורה חשבתי יותר לכיוון אם נגיד יש תוכנה ידידות (כמו בסימס אפילו) שנותנת להרכיב סביבה \הדמיה תלת מימדית לכאלה שפשוט רוצים לעצב משהו מהיר ונוח למשתמש מקווה שהבנתם אותי בערך תודה למי שעוזר אם צריך הסבר שונה אני כאן קבו…
-
- 2 תגובות
- 815 צפיות
-
-
ניסיתי בעבר ולא הצלחתי :'( החשבון שלי כל הזמן מתמלא ואני צריך להוריד כל קובץ בנפרד וזה גוזל לי המון זמן. אני מקווה שכשהמיילים יגיעו לדיסק קשיח יהיה קל יותר לפתוח אותם כי הם כבר יהיו על המחשב ולא אצטרך להוריד כל קובץ בנפרד כמו עכשיו. יש לי גרסה 2003 וגם 2007 אבל אני זוכר שקראתי שזה לא עובד טוב עם 2007. אז תעזרו לי לסדר את זה על 2003. אבל ממש כל שלב כי זה לא הלך לי אני מאוד מודה למי שיעזור לי
-
- 6 תגובות
- 815 צפיות
-


