עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by SpLiNtEr,

    בוקר טוב לכולם, יש לי קובץ טקסט שאני רוצה או לנעול,שאחרים לא יוכלו לפתוח אותו, או שאף אחד לא יצליח לקרוא אותו. תודה לכל העוזרים.... בתודה,

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  2. Started by overload,

    איך אני גוזר בצורת מרובע עם פינות מעוגלות? הבנתי מסמנים מרובע ועושים כפטור ימני> FEATER יום טוב.

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  3. Started by oren500,

    התקנתי את התוסף של פייר פוקס וכאשר הייתי בדף של יוטיוב לא ראיתי שום לחצן שאמור לבצע את העבודה.

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  4. Started by Green,

    היי אני מחפש תוכנת מפות עולמית או לפי מדינות שיעבוד על מחשב נייד בצורה טובה וחלקה והכי חשוב שלא צריך אינטרנט זמין בשביל לעבוד עם התוכנה מה שעוד יכול להיות נחמד זה שיהיה לו זכרון שאני יוכל לשמור נקודות מיקומים ודרכים על גבי המפה תודה

    • 6 תגובות
    • 817 צפיות
  5. Started by Nurit2005,

    טוב. זה נשמע מטופש שאני שואלת שאלה כזאתת אך בואו נגיד שמשם התחיל הכול. לאחר שנמצא (גם בחו"ל לפי שבדקתי) קובץ CODEC פגום ב- movie maker. ולא מאפשר לי לבצע כלום על התוכנה התוכנה פשוט נתגעת. כמה ימים לאחר מכן אחותי נסתה להפעיל קבצי wmv על נגן המדיה הרגיל של windowes media plear. וגרם לאותו מקרה גם בתוכנה ורק לקבצי wmv השאר עובדים בסדר גמור. השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו?

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  6. Started by ari02,

    איך אני מזהה התקני קול במחשב???????

  7. Started by LOL,

    שלום אני רוצה לפרמט את המחשב ולעשות גיבוי מלא לפיירפוקס (מועדפים, סיסמאות ותוספות) יש דרך נוחה לעשות את זה?

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  8. Started by ^alon^,

    מישהו יודע מה אני עושה עם הקבצים האלה לאחר שהורדתי אותם... איך אני צורב אותם, על איזה דיסק וכו' וכו'.... תודה אלון

  9. Started by mcmcc,

    כשאני מנסה להריץ את התוכנה מופיעה לי השגיאה הבאה: חשוב לציין כי התוכנה פעלה לי מקודם טוב ולא נראה לי שעשיתי משהו שיכל לדפוק אותה.

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  10. Started by scorpion,

    yoo, לידידה שלי נמחק בזדון ( ) כל ההרד דיסק. מה תוכנת שיחזור הקבצים הטובה ביותר כיום? את GETDATABACK כבר השגתי, יש משהו טוב יותר? לא מעניין אם הוא ישחזר את שמות הקבצים בעברית, העיקר שישחזר. חשוב - שכשמשחזר תמונות שלא ישחזר חצי וחצי תמונה תצא בשחור. אהממ, אני חושב זה מסכם הכל, 10x.

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  11. כשאני מנסה לפתוח בבית ספר מסמך של וורד אז אני צריך לשנות את השם של הקובץ לאנגלית. איך אפשר לפתוח למרות שהשם של הקובץ בעברית?

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  12. Started by matityahoo,

    יש לי אובייקט שנמצא בתוך פרה-קומפ וכשאני מזיז אותו בקומפוזיציה הראשית הוא נחתך מה לעשות? ( אני משתמש ב סי אס 3)

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות
  13. Started by Mercenary51,

    ?

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  14. Started by Coca Cola,

    http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=201088.0 זו התמונה המקורית. --------- הכנתי 2 גירסאות. הראשונה: השניה: לדעתי היא יותר ריאליסטית ויותר יפה. מהי דעתכם?

    • 7 תגובות
    • 817 צפיות
  15. Started by MasterDK,

    רציני יצא פוטושופ 9 ?? או שזה סתם זיוף? תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  16. Logfile of HijackThis v1.99.0 Scan saved at 18:32:03, on 18/01/2006 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe C:\WINDOWS\System32\drivers\CDAC11BA.EXE C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\Common Files\TerraTec\Sche…

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  17. שלום, לפני כמה ימים חשתי באיטיות בתעבורת האינטרנט שלי. ההורדות בתוכנת ה-BitComet הפכו איטיות מאוד (וזה לא בגלל שאין מספיק משתפים או משהו כזה) וגם הגלישה באינטרנט הפכה לאיטית. סרקתי את המחשב עם norton, ad-aware, spybot, ewido ורק בעזרת ewido מצאתי שלושה קבצים בתיקייה system32 של windows בשם winupsvc, msmdtr ועוד אחד שאת שמו אני לא זוכר. שלושתם היו תולעת זהה (לא זוכר את שמה). אבל מחיקתם לא עזרה והכל נותר איטי (לא בהכרח שהאיטיות נובעת בגללם). האם יש דרך לגלות אם משהו משתמש לי בפס האינטרנט?

    • 8 תגובות
    • 817 צפיות
  18. Started by wooper,

    היי אני משתמש ב truecrypt להצפין תיקייה בכך שבשביל לראות את תכולת התיקייה נדרש סיסמא מה שאני מחפש פתרון זה שהתיקייה גלויה לעין ואפשר למחוק אותה בקליק פשוט בעכבר התיקייה מכילה בעיקר קבצי וורד איך אני מסתיר את התיקייה או מגן עליה ממחיקה? אל תציעו את האפשרות ההסתרה של ווינדוס כי היא פשוט לא יעילה לטעמי תודה

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות
  19. Started by ILYA MOLO,

    שלום לכולם. יש לי בעיה במחשב מאז ומתמיד. קבצי הNFO לא נפתחים. כותב שלא יכול לפתוח ת'קובצ ויכול להיות שהוא מושחת או גירסה לא נכונה. כשאני משנה את הסיומת ל TXT אז הקובצ עובד מצויין. איך אני יכול לפתוח אותם בלי לשנות או אם יש תוכנה שתשנה את כל NFO ישר לTXT

    • 5 תגובות
    • 817 צפיות
  20. Started by lilian,

    שלום, קניתי מקלדת חדשה וברצוני להגדיר את מקש ה- EMAIL כנתב ל- GMAIL. לאחר שהגדרתי זאת בתוכנה של המקלדת, כשאני לוחצת על המקש - כתובה לי הודעת השגיאה הבאה:"לקובץ זה לא משויכת תוכנית לצורך ביצוע פעולה זו. צור שיוך ב'אפשרויות תיקיה' בלוח הבקרה." אחרי שאני לוחצת ENTER על חלון- השגיאה נפתח לי חלון של GMAIL. למרות שבסוף זה עובד, עדיין מציק לי חלון השגיאה. איך מתקנים זאת?

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  21. Started by alexrta,

    יש איזה שרת אחד שכל פעם שאני מנסה להיתחבר הוא כותב לי את ההודעה הבאה UNABLE TO RESOLVE SERVER זה התחיל רק היום לפני זה לא הייתה לי שום בעייה להיתחבר עליו וחוץ מזה חברים שלי מתחברים לשרת בלי בעייה בבקשה עזרה!!! תודה מראש לכל העוזרים

    • 7 תגובות
    • 816 צפיות
  22. Started by אביעד1989,

    אני רוצה לדעת אם Ad-Aware SE personal מסיר רכיבים חשובים ואם כדאי להשתמש בו? תודה.

    • 5 תגובות
    • 816 צפיות
  23. אני מקווה שזה הפורום הנכון לשאלה.. בכל אופן, לאחרונה שמתי לב לתופעה מוזרה בזמן שנאי שומע מוסיקה במחשב, אז יש בבאסים כמו זמזום כזה (כמו רמקול שרוף למי שיודע). אחרי בדיקות שונות הגעתי למסקנה שאלה לא הרמקולים, לא הרסיבר וגם לא הכבלים. בקיצור הבעיה היא ביציאה של הלוח אם (M2N-E). עכשיו השאלה שלי היא האם יש תוכנה שיכולה להחליף לי את היציאה. נגיד במקום שהיציאה של הרמקולים הקדמיים תהיה היציאה הירוקה (הדפוקה), אז התכונה תחליף לי את התפקוד של היציאה השחורה נניח לתפקוד של הירוקה (רמקולים קדמיים). אם זה בכלל אפשרי כמובן.. מקווה שהבנתם את החפירה.. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 816 צפיות
  24. Started by katkato,

    המחשב הישן שלי עובד לאחים שלי אז פרמטתי והתקנתי עליו אקספי אחרי סיום ההתקנה האקספי לא מזהה את כרטיס הרשת\בקר אודיו\ ועוד איזה משהו CM עכשיו אין לי את הדיסק של הלוח אם כדי להתקין את הדרייברים הדגם של הלוח אם הוא EPoX EP-8RGM3I בבקשה תעזרוו!! תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 816 צפיות
  25. Started by bigdady,

    בזמנו היה לי win 98 שבו כל הסרטים עבדו. עשיתי פורמט והתקנתי 98se שבו לא הצלחתי להריץ את הסרטים כמו שצריך. הבעיה: אני מפעיל את הסרט בתוכנות כמו zoom palyer , media palyer 9 , bspalyer ועוד כמה תוכנות. במהלך הסרט יש טיקים כלומר תקיעות בסרט ,זאת אומרת הסרט רץ ואז יש תקיעה רץ ויש תקיעה וכך האלה. הורדתי את התוכנה gspot ושם ראיתי שדווקא יש לי מספר מקודדים לוידוא וגם לקול כך שהכל תקין . דבר נוסף הבעיה קוראת דווקא בקבצים עם סיומת של avi(לא חשוב מה גודל הקובץ) והסרטים עם סיומת של mpg עובדים בסדר גמור. יש לי כמעט את כל המקודדים וחבילות המקודדים כולל פלטרים שונים לקול ולוידיאו כמו:Nimo50Build,Gordian Knot Codec Pack, K-Lite Codec Pack, DivX Bundle 5.0.5, ffdshown DirectShow Decode…

    • 7 תגובות
    • 816 צפיות

דיונים חדשים בפורומים