עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ShayGTi,

    יש סרטים שכאשר אני טוען את הכתוביות שלהם אז התוכנה מראה כאילו היא מעלה את הסרט אבל הסרט לא מתנגן... :s05:

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  2. כבר כל היום אני מחפש אחרי הדריבר לכרטיס קול הזה:Intel 82801FB ICH6 - High Definition Audio Controller [b-1] הוא מובנה על הלוח אם הזה:Abit AA8-DuraMAX/AA8-3rd Eye צ'יפסט:i925x אני אשמח אם יש פה מישהו שיוכל לעזור לי. תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 818 צפיות
  3. Started by shuy,

    אין לי סימפטמים מיוחדים אבל בכל זאת אשמח להצצה... ושוב תודה!

    • 6 תגובות
    • 818 צפיות
  4. Started by miki891,

    אני משתמש בחלונות XP בעברית. יש לי 2 דיסק קשיח אחד חלונות XP. והשני גיבויי חומר חשובים. בהתחלה גיביתי חומר ghost לדיסק הראשון לעביר לדיסק השני. והתקנתי מחדש חלונות XP בדיסק הראשון. וגמרתי הכל. ונישאר לי להחזיר גיבויי דיסק השני לדיסק ראשון. עליתי בחלונות XP וניגשתי לדיסק השני ועשיתי "עתק" ו- "הדבק" לדיסק ראשון. ופתאום ניעצר באמצע וחלון הודעה שאומרתף: "לא ניתן לעתיק קובץ שצויין בתיקייה...." ניסיתי לאתר תיקייה ולעתיק חלק קבצים. והתיקייה שבה שלא ניתן לעתיק זה לא עזר. והיה לי עוד כמה תיקיות שלא ניתן לעתיק. האם יש תוכנה חזקה טובה מאוד שיכולה לעתיק קבצים כמו "העתק" + "הדבק".ובלי לתת הודעה שגיאה שאומרת לא ניתן לעתיק? קיים דבר כזה תוכנה שעובדת 100%? בתודה מראש מיכאל

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  5. Started by etzarfat1981,

    שלום, אני מחפש תוכנה שמאפשרת גיבוי מלא ל-HDD כגון NORTON GHOST הבעייה שלי אם NORTON GHOST זה שאני צריך להתקין אותה על המחשב שאותו אני רוצה לגבות לפני הגיבוי. מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה כזאת? כמו כן אם אני טועה בקשר לאופן השימוש ב-NORTON GHOST נא להגיד לי תודה

  6. תודה

    • 9 תגובות
    • 818 צפיות
  7. Started by וינצי,

    אני מעוניין לערוך שירי mp3 שלי כך שניתן יהיה להוריד קטעים מסוימים מתוכם.האם יש תוכנה כזו?

    • 3 תגובות
    • 818 צפיות
  8. שלום שמתי לב שלפעמים כשאני עושה PAUSE ב-(BITTORRENT (SHADOW ואז מנסה לעשות RESUME זה נתקע בנוסף, שמתי לב שהמחשב תקוע על 100 % מעבד בגלל הBITTORRENT (יותר מהורדה אחת בו זמנית) וכאשר אני סוגר את ההורדה התקועה השימוש במעבד צונח בדקתי SPYWARES ואין נ.ב. - יש לי רעש מוזר וצורם כשאני מדליק את המחשב לאיזה חצי דקה עד שנטען הWINDOWS אה וגם לפעמים קובץ בשם MGHTL או משהו כזה תוקע את הEXPLORER

    • 5 תגובות
    • 818 צפיות
  9. צריך עזרה איפה משיגים את תוכנת סטודיו מקס ??? תודה.

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  10. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    .

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  11. Started by DoroS,

    המפרט שלי רשום בצד - הורדתי את הדרייבר האחרון של כרטיס המסך , וכשאני מנסה להתקין אותו הוא נותן לי ארור שאומר שאני לא משתמש בויסטה ! לך תסביר לו שאתה כן מה עושים ? ועוד שאלה קצת כללית - המחשב שלי לא פועל מהר כמו שציפיתי ממנו .. תגובות קצת איטיות בכל מה שקשור לעבודה שוטפת , אין עליו תוכנות שמעמיסות או משהו כזה , בסך הכל משחקים , מסנג'ר , AVG וכו' . איזה פעולות רצוי לעשות כדי לשמור על המחשב מהיר ומסודר ? אני מפעיל פעם בשבוע בערך DEFRAGMENTER ובודק וירוסים וכדומה . מה עוד ?

    • 6 תגובות
    • 817 צפיות
  12. אני רוצה שבמקום הצירה מוחלטת כשאני לוחץ על כפתור הPAUSE, יהיה פשוט עמעום לשיר עד שלא ישמעו אותו כבר. יש אפשרות כזו? או פלאגין כזה?

    • 0 תגובות
    • 817 צפיות
  13. שיעמום: [ שיעמום: שיעמום אחוצ'רמוטה: חבר ביקש היה לידי... זה יותר ישן מהאחרים ניסיתי ליצור דם יבש לא דמעה שממש זולגת... האמת היא שהפסקתי באמצע העבודה ובאמת שגם אני לא מרוצה מהתוצאה איך שהיא... וזה פעם ראשונה שאני מנסה כזה דבר... סתם רציתי דעה אם זה ניראה לכם בכלל התחלה של משהו טוב

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  14. Started by poltergeits,

    מי יכול לעזור במציאת פתרון חינמי ל- convert from .nfs to .pst תודה

    • 0 תגובות
    • 817 צפיות
  15. Started by דנינו,

    אנשים פירמטתי ת'מחשב ואתם מכירים בטח תמבזקי ספורט שיש באתרים למינהם..לדוגמא המבזקים בוואן ובYNET עובדים מצוין..אבל אני שמפעיל מבזק של ערוץ הספורט זה לא עובד כמו שצריך..זה פועל והכל מקוטע שם..רואים בחלק חלק..ממש מגעיל. http://www.sport5.co.il/ כנסו לאתר תיראו יש "מבזקי חדשות הספורט"

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  16. Started by AtR,

    שלום לכולם! התקנתי את תוכנת ה-ICQ על הויסטה וקיבלת את ההודעה הבאה מה עליי לעשות? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  17. יש לי תמונות של משפחה שמסודרות בתיקיות וכל פעם שאני צורב אז הnero מזהה איזה תמונות הוספו ומוסיף אותם לצריבה . עכשיו הדיסק התמלא ואני לא רוצה לפתוח תיקיה חדשה כי אני רוצה שכל התמונות יהיו ברצף(גילאים וכו') האם אפשר להמשיך לצרוב על דיסק אחר רק את התמונות שהוספתי? ניסיתי להעתיק את הiso image לדיסק החדש אבל זה לא עבד.

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  18. Started by haimal2002,

    שאני מוריד מהאינטרנט קבצים הוא לא שואל אותי איפה אני רוצה לשמור אותם הוא ישר מוריד אותם לתיקיה זמנית למה ? בבקשה תעזרו לי :'(

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  19. שלום. יש לי כ''מ GeForce 6800GT מותקן על לוח אם MSI K8N Neo2 Platinum NF3. פירמטתי לאחרונה, ולאחר ההתקנה של הדרייבר (רשמי ואחרון מהאתר של נווידיה), עולה הלוגו של ווינדוס, ואז המסך נהיה שחר. ריסט מסדר את הבעיה. המחשב עובד רגיל ב- safe mode, ואם אני מסיר את הדרייבר, הוא עובד רגיל גם במצב רגיל. יש לציין שכבר התקנתי את הדרייברים ללוח אם, והביוס מעודכן, וגם ניסיתי להתקין את הדרייברים ב- safe mode. שום דבר לא עזר. תודה מראש...

    • 4 תגובות
    • 817 צפיות
  20. שלום .. כאשר אני מוריד קבצים מאתר ספציפי, הפיראול במחשב שלי (Eset) חוסם ולא נותן לי לשמור אותם על המחשב ! הוא מוריד לגמרי, מגיע ל100% ואז אומר לי הורדת הקובץ נכשלה מכוון והחיבור אופס חיפשתי בכל התוכנה לא מצאתי איפה להגדיר איזה כתובת להתיר ואלה לחסום . אם אתם צריכים לדעת אז מערכת הפעלה Vista, עברית אנא עיזרו לי תודה ושנה נעימה

    • 0 תגובות
    • 817 צפיות
  21. Started by pachinka,

    שלום וברכה! יש ברשותי דפדפן כרום. עד לא מזמן, כשהייתי מקליד מילה בעברית בשורת הכתובת ואחריה לוחץ אנטר- זה היה מחפש פשוט את הבטוי בגוגל.. משום מה זה הפסיק.. רעיונות? תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  22. אחרי איזה שעה עבודה אני עושה render לראות איך יצא , ואז פתאום יש שחור על המסך (והוא דלוק) .. איך זה קורה ? זה קורה אחרי הרבה זמן של עבודה (אני בודק מידי פעם איך יצא / עושה רנדר ואחרי יחסית הרבה זמן זה קורה)

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות
  23. שלום לכולם כל גרסה של אימיול שאני מוריד ועושה לתוכנה בדיקת פורטים הוא תמיד מגיב לי שהTCP לא תקין אני מנסה לשנות את הפורטים ועדיין הוא כותב לי פוטים לא תקינים יכול להיות שזה בעיה עם ה- FIREWALL? יכול להיות שהפיירוול חוסם לי פורטים? איך עושים את זה שהפיירוול יפסיקו לחסום את אימיול ויתנו לו לרוץ מהר? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 817 צפיות

דיונים חדשים בפורומים