תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שבת שלום הייתה לי פעם תוכנה שנתנה פרטים על סרט,ובין היתר איך הוא מקודד מישהו מכיר תוכנה כזאת ? ברח לי השם שלה
-
- 3 תגובות
- 819 צפיות
-
-
בעיה אצל חבר שיש לו מחשב ישן (סלרון 2 ג'יגה) הבאתי לו צורב ושמנו דיסק ורואים תמונה אבל אין צליל, בדיסקים אחרים של DVD יש צליל. נראה לי שהבעיה היא במקודדים. כתבתי שזה מחשב ישן - מכיון שהוא לא כ"כ מעודכן מבחינת מקודדים ויתכן שזאת הבעיה. יכול להיות?
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
כאשר אני ניכנס לתוכנה הזאת הוא כותב לי DRIVER NOT LOADED TRY RUNNING AS ADMINISTRATOR...אולי זאת בעייה בביוס ב EP43-DS3 שלי (שמעתי שיש להם הרבה בעיות בביוס)... OuTsIDe
-
- 6 תגובות
- 819 צפיות
-
-
האם אפשר להתחבר למחשב, ליוזר מסויים, ובאותו זמן יוזר אחר עובד על אותו מחשב?
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
יש לי בעייה שאני לא יכול להיכנס לאפשרויות באקספלורר ואני חייב למחוק את הcookies כי יש לי בעיות איתם. למישהו יש שם של תוכנה שעושה את זה בשבילי?
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום, קניתי מחשב חדש ואני חושב שהמאוורים לא עובדים על הכי חזק... יש איזשהי תוכנה שתוכל להגביר אותם דרך המחשב ? או שאני צריך לפתוח את המארז ומבפנים לעשות את זה ? תודה מראש ..
-
- 6 תגובות
- 819 צפיות
-
-
ערב טוב, בעבר הייתי מוריד ה-מ-ו-ן מוזיקה, ולאחר הגעה לאוסף די מכובד לא נגעתי בתוכנת שיתוף מזה שנים. אתמול החלטתי לחדש קצת את האוסף, והורדתי תוכנות כמו SababaDC, RevConnect, BearShare וכו'. כולן על בסיס DC++. בחלקן אני בקושי מצליח להתחבר להאבים, בחלקן אני לא מצליח אפילו לבצע חיפוש כמו שצריך, ובחלקן זה מוריד על מקסימום 3kbps. אני מבין קצת בכל מה שקשור לפתיחת פורטים ולכן הופתעתי שלמרות הגדרות נכונות זה עדיין לא עובד כמו שצריך. אפילו על Passive Mode זה לא עושה כלום. בנוגע לספקי אינטרנט - יש לי ספקים של בזק וברק, בשניהם אותו סיפור. מישהו מכיר את הבעיה? יודע מה הסיבה? יש פיתרון? תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום הבאתי מחשב חדש..לפטופ עם 250 ג'יגה... עכשיו הוא מראה לי שאני משתמש ב65 ג'יגה אבל כשאני מסמן את כל התיקיות בכונן C: הוא מראה לי שעם הווינדוס והכל אני משתמש רק ב25 ג'יגה כי באמת לא שמתי כלום עכשיו לאן נעלמו לי 40 ג'יגה ?? מה אפשר לעשות תודה לעוזרים =) (עוד משהו מעצבן על הדף רושמים 250 ג'יגה אבל בפעיל הכונן מראה גודל של 232 ג'יגה מעצבן+ ועוד מעלימים לי 40 ג'יגה כאילו אני מתחיל 190 ג'יגה)
-
- 5 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום לכולם לאחרונה הורדתי את תוכנת נורטון גוסט 14 כשניסתי להתקין נפתח לי חלון שאומר no recognizable ntfs file system found עזרה בבקשה
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
שלום יש לי רשימת כתובות שהדואר מהם הולך ישר לפח הזבל בOUTLOOK EXPRESS והיא נמצאת תחת כלים>כללי הודעה>רשימת שולחים חסומים.השאלה שלי זה איך אני מגבה את הרשימה הזו? שאלה נוספת..איך אני שם את רשימת המועדפים שיש לי במחשב לנוקיה N73 לדפדפן הרשת!!ולא לדפדפן שירותים (לא יודע כמה זה קשור לפה..אבל שיהיה) תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 818 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שאני יוכל לשלוט איתה על הווליום של כל חלון בנפרד כמו בויסטה ו-7 (יש לי xp) רונן
-
- 10 תגובות
- 818 צפיות
-
-
אחרי שאני מדליק את המחשב יש לי שגיאה(תמונה) מה זה השגיאה הזאת? איך אני מעיף אותה? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 818 צפיות
-
-
-
שלום! יש לי את התוכנה P2k Tools להעברת דברים לפאלפון מוטורולה אני רוצה להעביר משחקים לפאלפון וכל מיניי דברים אבל התוכנה פשוט לא מתחברת לפאלפון!!! בבקשה עזרה... תודה רבה.....
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתראה לי בכל זמן את מהירות הגלישה שלי. אני מחובר לאינטרנט בחיבור ADSL ומשתמש ב - WIN XP PRO. פעם, כשהייתי מחובר לרשת ע"י מודם רגיל היו לי כמה תוכנות מאוד פשוטות - אבל הם עובדות רק עם DAIL-UP. אני מחפש תוכנה שתראה פחות או יותר כמו החלון הקטן שקופץ לכם שאתם מורידים קובץ - ורואים באיזו מהירות הוא יורד. מכירים תוכנה כזאת?
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
אני מחפש מדריכים ליצירת MATERIALS בVRAY... אני לא הכי מצליח עם VRAY... אז אם מישהו מכיר כאלה (בעדיפות למדריכי וידאו) בבקשה שתפו את כולם ד"א אם מישהו מחפש MATERIALS מוכנים לVRAY יש מלא באתר http://www.vray-materials.de
-
- 0 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום חברים יש לי בעיה קטנה ... אז ככה התקנתי ווינדוס מדיה פלייר 11 בטא כדי לראות איך הוא . בקיצור הוא עושה לי בעיות בגלל שזה עדיין בטא, אני רוצה להסיר ולהחזיר את 10 אבל אני לא מצליח כי הוא לא מופיע לי בלוח הבקרה, וגם ניסיתי לשחזר אבל ללא הצלחה ,יש למישהו רעיון?
-
- 6 תגובות
- 818 צפיות
-
-
מהם הכי חדשים שיש(גרסאות) ומה התאימות כי הרבה זמן לא הסתכלתי בSECNE מפתחים כבר 3 שנים אמולטור לPS2 ועדיין לא הצליחו אמולטור לPS1 הוציאו תוך 6 חודשים טוב זה הרבה יותר מסובך אבל עדיין אולי יש משהו חדש?
-
- 5 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום לכולם אני לא בטוח שזה ממש קשור לפה אבל זה נראה לי הכי מתאים. אתם חושבים שזה יהיה מספיק אם אני אתקין רק את האנטי וירוס ואת האינטרנט סיקיוריטי (נורטון 2003) ולא אוריד ואתקין את כל האפדייטס של הווינדוס (xp)? כי מצד אחד הבנתי שכל מה שאני מוריד שם, סתם מעמיס על המערכת. אבל מצד שני אני לא רוצה שכל אחד יהרוס לי את המחשב... כי ממה שאפשר להוריד שם, הבנתי שלחצי מהדברים שם יש חורים.. תודה.
-
- 7 תגובות
- 818 צפיות
-
-
קרתה טעות קטנה , בטעות נמחק קובץ גדול שהגיע לאחוז גבוה בהורדה, אבל למעשה בטעות מחקתי את הקובץ. יש אפשרות "להציל" את הקובץ? שימשיך מאיפה שהפסיק? למרות המחיקה!
-
- 3 תגובות
- 818 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי איך אני מעלה תמונה לא בתור לינק ב-imageshack, יעני תמונה שמוצגת ישר ויותר גדולה מ-500 KB כי זה מה שמותר פה,יש חיה כזאת? אולי אפשר גם דרך imageshack להעלות תמונה לאתר וזה יציג אותה ישירות ולא בלור לינק.
-
- 5 תגובות
- 818 צפיות
-
-
בבקשה אימרו לי מהיכן אני אוכל להוריד את הגרסא האחרונה (לא בטא) לתוכנה PCPROB לווינדוס איכס פי ?
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
-
שלום לכולם! יש לי בעיה באיסיקיו... כל פעם שאני שולח הודעה זה עושה לי חלונית כזאת שבה רשום "אל תשלח" לפעמים זה אפילו.. שאני רק נכנס לאסיקיו. מחקתי את האיסיקו והתקנתי אותו.. 700 פעם! וזה זה לא עזר.. ואפילו. הורדתי גירסות אחרות..מה לעשות??
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
שלום, לאבא שלי הייתה בעייה במחשב שלו שכל הזמן הפיירפוקס היה קורס,שום דבר לא עבד וכל כמה זמן המחשב היה עושה ריסטרט. סבבה,חשבתי שזה וירוס,פירמטתי,התקנתי פיירפוקס והופ!שוב הכל קורס והמחשב ממשיך לשות ריסטרטים! מה הבעייה בדיוק? עכשיו גם האקספלורר קורס וגם הפיירפוקס!(והמחשב עושה ריסטרטים בנוסף) הוינדוס הוא XP 32 ביט
-
- 7 תגובות
- 818 צפיות
-


