עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. לא מזמן רכשתי כרטיס טלוויזיה ,לכן אני מבקש המלצה על תוכנה טובה להקלטה. הכרטיס שלי Hauppauge WinTV-PVR-150 MCE-Kit

    • 1 תגובה
    • 819 צפיות
  2. Started by lironxxx,

    חברים משהו מכיר את המוצר mvix???? אני צריך לעדכן את הקשוחה שלו הוא לא קורא לי קידודים מסוימים... כמו MKV משהו יודע איך עושים את זה??

    • 1 תגובה
    • 819 צפיות
  3. Started by yotam360,

    1) מה הוא עושה?? 2) מאיפה אפשר להוריד DirectX??

    • 7 תגובות
    • 819 צפיות
  4. מה קורה? אז ככה בזמן שאני משחק כשיורד גשם במשחק או סופת חול הקול של המשחק נדפק וגם בכללי ז"א אני משתמש בתוכנה ventrilo ואני שומע את החברים שלי כאילו שהדלקתי את הטלוויזיה ויש רעש של שלג... וזה לא רק אם התוכנה גם אם שאני שומע מוזיקה בזמן שאני משחק וירד גשם זה יקרה! רעש של שלג... ממש בעיה מעצבנת.... עוד דבר אני לא רציתי לפתוח עוד נושא כי זה יהיה סתם ספאם אז משהו קרה לצבעי המסך שלי כאילו שזה ניהיה יותר כהה ניסיתי דרך המסך לסדר ולא הצלחתי ניסיתי גם להוריד דרייבר לכרטיס מסך ולא עזר... הבעיה הזאת קרתה שירד גשם במשחק ועשיתי Alt+Tab לשולחן העבודה והצבעים השתנו... תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 819 צפיות
  5. שלום, הנני מחפש תוכנה לשילוב מיקסים, משהו בסגנון Virtual DJ, אבל יותר פשוטה, אני זוכר שהיה בעבר תוכנה פשוטה לפני 10-12 שנים, היה תוכנה שאפשר לבחור Pops, והיו מלא מלבנים או ריבועים בצבע כתום, וכל פעם משהו אחר בצבע שונה, בהתאם לזמן שלהם, וכל פעם הייתי לוחץ על זה בכדי לבדוק את הPop, היה משמיע את הקצב, והייתי שם את זה בשיר, כל פעם משהו אחר לשים בתוך שיר כלשהו. בבקשה אם מישהו זוכר את התוכנה או את השם שלה, אנא הגיבו לי והזכירו לי את שמה. תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 819 צפיות
  6. Started by RONEN1N,

    שלום לכולם אני צריך תוכנה שתוכל לגבות לי את כל הסריאלים של התוכנות במחשב שלי ראיתי פעם תוכנה כזאת רק שאני לא זוכר את השם שלה בתודה רונן

    • 1 תגובה
    • 819 צפיות
  7. Started by shibby15,

    יש לי הארד דיסק שמוקצה בעיקר לצרכי גיבוי. עכשיו השאלה אם יש תכנה טובה לסינכרון בין תקיות שתוכל לעדכן את הגיבוי על כל שינוי בתיקית המקור? ניסיתי את התכנה של מיקרוסופט אבל היא דורשת להריץ את הסינכרון כל פעם ע"י המשתמש וזה מאד לא נוח להריץ כל יום יומיים עידכון על 5 "זוגות" של תיקיות. יש המלצות לתכנות שירוצו תמיד ויעדכנו עצמאית את התיקיות? תודה

    • 3 תגובות
    • 819 צפיות
  8. יש לי את ה trillian pro 2 ולאחרונה יצא איי סי קיו חדש. וכשאני שולח הודעה למי שיש את האייסיקיו החדש הוא מקבל גיבריש. מישהו מצא לזה פיתרון אולי?

    • 3 תגובות
    • 819 צפיות
  9. אני מחפש אחר תוכנה אשר תוכל לשלוח SMS לכל 3 הרשתות בישראל (טוב 4) אם היא יכולה גם לקבל יתרון תודה

    • 4 תגובות
    • 819 צפיות
  10. Started by ady,

    שלום יש לי צורב LG GSA-H22 X18 DVD ב WIN XP עד היום הוא עבד כמו שצריך אבל בלי שום התראה המחשב לא מזהה אותו יותר כצורב אלא רק כ DVD-RAM DRIVE אין לי מושג למה זה קרה או איך לפתור את הבעיה ניסיתי להתקין מחדש אבל ללא הועיל אם למישהו יש פיתרון אני ישמח בתודה מראש

    • 4 תגובות
    • 819 צפיות
  11. CODEC טוב, קישור בבקשה. ועוד משהו: מאיפה הכי ממולץ להוריד LITE ++KAZAA?? מאיזה אתר ואיזו גרסה? תודה רבה!

    • 7 תגובות
    • 819 צפיות
  12. היי אנשים התקנתי פקס מודם חדש http://www.dynamode.net/details.asp?id=241 הגדרתי את מה שצריך דרך ה- XP (מקווה שאכן יעבוד) 1. לפי עמוד הכרטיס כתוב שהוא תומך במשיבון ובהקלטת שיחה. קיבלתי דיסק דרייברים אבל איני מוצאת מה בדיוק עלי להתקין לשם כך. 2. לא ממש הבנתי אם הקלטת השיחה היא דרך ה- VOIP או שאפשר לבצע זאת גם בקו הבזק שמחובר דרך הכרטיס. אם אי אפשר דרך הבזק אשמח אם את ימליצו לי על תוכנה שכזו. 3. בנוסף שמעתי שניתן לעשות שיחה מזוהה דרך המודם במחשב גם אם לא מנויים לשרות של בזק. משהו יודע על תוכנה שתאפשר לי לעשות זאת? 4. אגב קראתי פה שכתבו על התוכנה לשליחת פקסים :winfax 10.02.. במה היא טובה מהתוכנה שמצורפת עם האופיס? תודה SSIB

    • 1 תגובה
    • 819 צפיות
  13. לדוגמא, האם אני יכול ב-Writer של אופן אופיס לשמור מסמכים תחת הסיומות doc ו-docx כך שניתן יהיה להציג אותם גם בוורד? והאם אני יכול ב-Calc לשמור גליונות אלקטרוניים תחת הסיומות xls ו-xlsx כך שניתן יהיה להציג אותם גם באקסל? אם כן, ייתכן שאני אתחיל להשתמש באופן אופיס במקום במיקרוסופט אופיס (במיקרוסופט אופיס, הממשק הוא באמצעות לשוניות (Tabs). באופן אופיס, הממשק הוא באמצעות התפריטים הנשלפים הנוחים יותר). אני יודע, שתוכנות אופן אופיס קוראות קבצי מיקרוסופט אופיס. אבל אני רוצה לדעת האם אפשרי לעשות היפך, ושקבצי אופן אופיס יוכלו להקרא ע"י מיקרוסופט אופיס.

    • 2 תגובות
    • 819 צפיות
  14. Started by d.c.n,

    אני לא מוצא בשום מקום את הדריבר הזה, גם עם כן... שום הורדה עובדת. אשמח עם מישהו יעזור לי.

    • 3 תגובות
    • 819 צפיות
  15. שעה אני מחפש בתוכנה המעצבנת הזאת איך לצרוב image עזרה בבקשה

    • 4 תגובות
    • 819 צפיות
  16. אני מפרמט אבל רוצה לשמור את כל המיילים (שהתקבלו, שנשלחו). ניסיתי לחפש אופציית ייצוא אבל לא מצאתי שמירה לקובץ אלא רק ייצוא לתוכנה אחרת (לדוגמא אווטלוק של אופיס). ניסיתי לחפש גם את התיקיה של המיילים אבל גם אותה לא מצאתי :-( אשמח לעזרה בזמן הקרוב (כמו שאמרתי אני מתכנן לפרמט). עריכה: אם מישהו יגיע לתארד הזה באחד הימים בעזרת החיפוש (מה שבטח לא יקרה פה בפורום...) הקבצים שמורים תחת: Documents and Settings שם המשתמש שלכם Local Settings Application Data Identities תיקיה מוזרה Microsoft Outlook Express תודה לפבל הרוסי שעובד בזיגזג ולמד עברית באולפן.

    • 0 תגובות
    • 819 צפיות
  17. שלום לכולם, כבר כמה ימים מחפש דרייבר לכרטיס: Radius INC FireWire PCI 2330 ASSY חפרתי בגוגל ובאתרים הפופולריים ללא הצלחה וגם התקנתי dgt.exe למציאת דרייבר מתאים אך לשווא. שוקל כבר אם שווה לקנות כרטיס אחר והעיקר שיגיע עם דרייבר. לעזרתכם אודה

    • 9 תגובות
    • 819 צפיות
  18. פעם שמעתי שיש חבילה שהופכת את האופיס מאנגלית לעיברית מאיפה אני מוריד דבר כזה ...?? כמובן אם זה חוקי!

    • 3 תגובות
    • 819 צפיות
  19. שלום מכירים תוכנה ל MULTI DESKTOP שאפשר לשנות את ה שולחן עבודה ע"י אחיזה של השולחן והזזה אותו הצידה ממש כמו באנדרויד או WINMO בפלאפונים תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 819 צפיות
  20. אני מנסה להוריד קובץ מRS והנוד טוען שהוא וירוס למרות שהורדתי את הקובץ עשרות פעמים הוא תקין לחלוטין ואין בו שום וירוס. אני לא מוצא איפה אפשר לאשר אותו [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 819 צפיות
  21. Started by rsalman,

    שלום לכולם, פרמטתי את כונן c ושמרתי את תיקיית התמונות בכונן D (לא פורמט) אחרי הירמוט הכל תקין אבל יש בעיה שאני לא מצליח לראות את התמונות שבתיקייה. התמונוץ נראות קקובץ רגיל אך כשאני פותח אותן אני מקבל הודעה " לא ניתן להציג את התמונה" אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי מכיוון שיש שם תמונות מאוד חשובות עבורי! תודה רבה ושבוע נפלא! רועי. אשמח אם תכתבו למייל שלי roei.salman@gmail.com

    • 2 תגובות
    • 819 צפיות
  22. יש לי בעבודה מצלמת אינטרנט שאין לי מושג איזה דרייבר מתאים לה, הדיסק שלה אבד והדבר היחידי שכתוב עליה זה PLEOMAX. יש למישהו מושג איך ניתן לדעת איזה דגם היא? או מאיפה אפשר להוריד דרייבר?

    • 2 תגובות
    • 819 צפיות
  23. Started by yl111,

    היה לי קובץ של העבודה שלי בהיסטוריה,אח שלי שחק לי במחשב פוף,הקובץ נשאר אבל הופיעו בו מלא ריבועים כאלה http://www.megaupload.com/?d=MZQGUEZK אם מישהוא יכול לנסות להציל אותו זה יהיה נחמד,תודה!!!

    • 1 תגובה
    • 819 צפיות
  24. Started by Anas-Nanas,

    שלום לכולם... התקנתי שלשום את הפיירוואל חדש של נורטון... אבל מאז אני לא יכול לפתוח את האייסיקיו כשהוא פועל..זאת אומרת שהוא אנייבל! בשביל שהאייסיקיו יוכל להתחבר אני חייב להפוך את הפיירוואל לדיסאייבל שזה דבר כמובן שאני לא רוצה לעשות! אוליי למישהו יש איזו שהיא עצה או הערה שתוכל לעזור לי?! תודה מראש לכל העוזרים והמגיבים.. Anas-Nanas

    • 9 תגובות
    • 819 צפיות
  25. שלום אני עברתי מ bsplayer ל vlc עכשיו אני רואה שיש jump forward כמה אופציות לקפיצה קדימה עכשיו שאני עושה שיפט וחץ ימני לזוז קדימה זה זז קדימה ולפתע וחוזר אחורה. משהו מוזר ב bsplayer פשוט הייתי לוחץ חץ ימני והסרט היה נע קדימה פה משהו לא מובן לי עריכה : בדקתי והקבצים האלה ספציפית לא מסתדרים עם vlc

    • 0 תגובות
    • 819 צפיות

דיונים חדשים בפורומים