תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
איזה תוכנות מומלצות למה שרשמתי בכותרת בזמנו השתמשתי בSpyBot, AdAware, tuneup utils. האם יש דברים עדיפים היום?
-
- 4 תגובות
- 821 צפיות
-
-
בן דוד שלי התקין תוכנה.. deep freeze הוא אתקין אותה על כונן c וכל מה שהוא עושה בכונן חוזר למצב קדמותו תודה
-
- 8 תגובות
- 821 צפיות
-
-
אין לי מושג מה מחקתי אבל כל פעם שאני נכנס לאינטרנט אקספלורר מופי לי הדבר הזה ואין לי מושג מזה מה עושים כדי להעיף את זה??? [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 821 צפיות
-
-
שלום, אני משתמשת חדשה ב- one note ורציתי לברר אם אני עובדת על החוברת כחוברת משותפת עם אנשים אשר לא כל כך בקיאים בOne note ואני רוצה ליצור מעיין עמוד ראשי עם הפנייות, אשר בו יופיע קישור לכל נושא שאני מעוניינת שהאדם השני - יענה לו בו על שאלה- או ייתן את התייחסותו... בקיצור אני רוצה ליצור מעיין תוכן עניינים שיציג כל פעם רק את המשימות הפתוחות... האם אפשרי? המון תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 821 צפיות
-
-
למשל שאני משאיר את האמיול פתוח בלילה אז אם ההורדה מתחת למהירות שאציין בתוכנה למשך פרק זמן מסויים אז התוכנה תכבה את המחשב
-
- 3 תגובות
- 821 צפיות
-
-
אני לא מבין כלום בתוכנה הזאת.. ואני צריך שיסבירו לי איך אני עושה דברים ומשנה את התמונה
-
- 4 תגובות
- 821 צפיות
-
-
יש למישהו מושג מאיפה אני יכול להשיג סקריפט להעלאת קבצים בasp? ???
-
- 0 תגובות
- 821 צפיות
-
-
אני משתמש ב-Windows 2000 Professional SP4. אני מנסה לערוך קבצי אייקונים בפורמט של Windows XP עם Alpha Channel ב-Axialis IconWorkshop 5.0. Windows 2000, למיטב ידיעתי, לא אמור לתמוך ב-Alpha Channel. עם זאת, הקבצים המקוריים נראים במחשב שלי בסדר גמור (בד"כ). הבעיה היא כאשר אני עורך את הקבצים ב-IconWorkshop או ב-Microangelo. לאחר השמירה, האייקון נראה מעוות (בתוכנה האייקון נראה בסדר). הבעיה היא כנראה לא באייקון עצמו, אלא במערכת הפעלה, מכיוון שב-Windows XP אני רואה את האייקון המעובד בסדר גמור. צירפתי תמונת מסך של שני אייקונים, כפי שהם נראים במחשב שלי ב-Windows 2000 (בצד ימין - האייקון המקורי, ובצד שמאל - האייקון המעובד), ואת שני האייקונים עצמם בקובץ zip. האייקון המעובד הוא אייקו…
-
- 2 תגובות
- 821 צפיות
-
-
אני מעוניין להכניס את התוכנה הזו לעסק . מעוניין לקבל אינפורמציה מאחרים למי שיש ניסיון ועבד איתה ו או מכיר אותה . לדברי המפיץ בארץ . תוכנה זו חוסכת את הצורך בשרת ( חומרה ) וכמו כן חוסכת את הצורך Windows 2003 Server ..אשמח לקבל תגובות .( WinConnect XP הינו מוצר איכותי המאפשר להפוך כל מחשב שמותקנת עליו מערכת הפעלה Windows , לשרת Terminal Server ובכך לייעל דרכי עבודה באופן משמעותי. ??? )
-
- 2 תגובות
- 821 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוספות מועילות לגוגל קרום, יש פה אנשים שמשתמשים בדפדפן הזה ובתוספות כלשהם?
-
- 1 תגובה
- 821 צפיות
-
-
אני לא מצליח להתקין את 3d mark בגלל גרסת הdirectx שלי(9.0) אם מישהו יכול לעזור לי למחוק את directx שיגיד לי בבקשה!
-
- 3 תגובות
- 821 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חדש עם תוכנות וירטואליזציה. התחלתי עם התוכנה VMware Player וכל מערכת הפעלה שיצרתי קיבלתי את החלון הבא: אולי מישהו יוכל לעזור לי ולהגיד לי מה אני צריך לעשות בכדי לראות את המערכת הפעלה. תודה רבה מראש, ושבוע מוצלח לכולם.
-
- 7 תגובות
- 821 צפיות
-
-
זה ישן מאוד,עשיתי את זה לפני 7 שנים בערך, עוד כשלמדתי להכיר את פוטושופ.. בבקשה אל תקטלו.. (סוג של Raistlin, אבל זאת לא ממש היתה הכוונה) [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 821 צפיות
-
-
לא דע ממתי זה , אני חושב אולי מאז העדכון ל1.5.0.2 אבל לא בטוח, הכתובת של דף אחד נשמרת לדף אחר, הכוונה שנגיד נכנסתי לאתר www.hwzone.co.il בטאב אחד, שהיה פתוח ראשון, ואחר כך אני פותח טאב חדש, אז הכתובת של האתר תישאר גם בדף הזה.. ובנוסף, כשאני סתם עובר בין טאבים, אז כתובת של אתר אחד , "משתלטת" פתאום על כל שאר הטאבים ובכל טאב שאני אהיה רשומה הכתובת של טאב אחד מבין הטאבים.. מישהו אולי נתקל בבעייה?
-
- 0 תגובות
- 821 צפיות
-
-
כמן למשל CTRL+ALT+B זה מעביר שיר אחד קדימה .. גם אם אתה נמצא במשחק אחר או בתוכנה אחרת .
-
- 7 תגובות
- 821 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה רצינית במסנג'ר live 8.5 מאז אתמול כנראה מרשימת אנשי הקשר התקבל קובץ אוטומטית וכנראה זה וירוס ומאז המסנג'ר התחרפן אני מתחבר ומלא חלונות של אנשי הקשר קופצים ותוקעים את המסנג'ר ומאז אני לא יכול להתחבר ניסיתי להתקין מחדש ועדיין לא עזר, סרקתי עם האנטי וירוס והוא לא מצא שום דבר בבקשה שמישהו יעזור לי!! תודה
-
- 9 תגובות
- 821 צפיות
-
-
שלום, איך אפשר לחסום שמישו לא יוכל למחוק/לבטל משו ליד השעון (ליד השעון יש כל מני תוכנות פתוחות אני רוצה לבטל את האפשרות בטל אותם)... יש איזה SEVICES משו..? תודה.
-
- 3 תגובות
- 821 צפיות
-
-
וגם תוכנה שעושה ההיפך לקובץ מוזיקה, כלומר ממהירה את מה שמושמע. תודה למי שיעזור
-
- 1 תגובה
- 821 צפיות
-
-
אהלן חברים, כשאני עושה בפייר פוקס בדיקה לעידכונים (עזרה->בדוק אם ישנם עידכונים) אני מקבל את השגיאה הבאה: AUS: קובץ עדכון XML פגום (200) כנ"ל גם לגבי בדיקת עידכונים להרחבות למישהו יש מושג מה הבעיה? התקנתי מחדש וזה לא עזר תודה
-
- 7 תגובות
- 821 צפיות
-
-
למה אני לא יכול לקבל קבצים באיי סי קיו?...אין לי פיירוול רק אנטי וירוס של נורטון.. תודה
-
- 3 תגובות
- 821 צפיות
-
-
יש לי את סרט מסוים (נסיך מצרים). כשניסיתי לראות אותו במדיה פלייר לא הצלחתי (רק שמעתי סאונד). אבל כשראיתי אותו בתוכנה דיוקס (עם המקודד divx 4) הצלחתי לראות את הסרט. איך אפשר לראות את הסרט במדיה פלייר (יש לי XP) ולא רק בנגן של DIVX???
-
- 4 תגובות
- 821 צפיות
-
-
התקנתי גרסא חדשה של פיירפוקס (גרסת portable אם זה משנה). אני רוצה להעביר אליה את האייקונים של האתרים (אלו שרואים בbookmarks), ואת הססמאות. לא רוצה להתשמש בשירות הsync. חשבתי שאולי אפשר לגשת לתיקיה של הגרסה הישנה, לקחת ממנה איזה קובץ, ולשים בתיקיה של הגרסא החדשה. יש דרך כזו? יש דרך אחרת?
-
- 2 תגובות
- 820 צפיות
-
-
אני כבר דיי הרבה זמן מחפש מברשת כזאת של נייר מרובע (כאילו ריבוע כזה) מקופל בצד בחלק העליון. יש כזה דבר או שאני צריך ליצור בעצמי ?
-
- 2 תגובות
- 820 צפיות
-
-
הרבה אתרים עובדים לי עם FLASHGET אבל יש אתרים שלמשל אני מוריד משם קובץ אז הוא נשמר כקובץ HTML שלמעשה הקובץ שוקל הרבה יותר והוא לא HTML אם אני משתמש במנהל ההורדות שמובנה בפירפוקס זה מוריד רגיל FLASHGET למעשה מוריד לי את הקישור להורדה הנה האתר שלא עובד www.adrive.com האם למשהו יש רעיון להציע?
-
- 0 תגובות
- 820 צפיות
-
-


