עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. כידוע הם קבצי MPEG אז רציתי לכווץ אותם ל DIVX והשאלה שלי היא עד כמה אני יכול לכווץ את הקול בלי לפגוע באיכות (MP3)?

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  2. אני כבר יום שלם מנסה לקבל את הקוד של התוכנה דרך ה keygen אבל אני לא מצליח לחצתי f1 אחר כך r אין שום תגובה זה לא עושה כלום איך אני מקבל את הקוד ?

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  3. Started by eliil1,

    יש לי OFFICE 2007, הוא עכשיו באנגלית , אני יכול להעביר אותו איכשהו לעברית? או שצריך לקנות תוכנה אחרת יעני אופיס בגרסת עברית?

    • 6 תגובות
    • 822 צפיות
  4. אני כבר משתמש קבוע כבר יותר משנה בתוכנת הפירוול ZoneAlarm Pro ותמיד שדרגתי כשושחרר עדכון חדש. כשיצא גירסה חדשה 4.5 התקנתי אותה בהתקנה נקייה בשני המחשבים שלי שעליהם הייתה הגירסא 4.0. התקנתי את התוכנה בהתקנה נקייה, וישר אחרי זה התחלתי לפתוח תוכנות ולתת אישורים למי שצריך, כמו שתמיד עשיתי, והגדרתי הכל. אחרי הפעלה מחדש הותכנה "שחכה" את כל ההגדרות והייתי צריך להגדיר שוב הכל, אבל אחרי זה זה כבר נשמר. בכל זאת יש עדיין איזה תוכנה שכל הזמן אני נותן אישור ואפילו מסמן את האפשרות שהZA יזכור את ההגדרה, אבל זה לא עוזר והוא כל הזמן שואל וזה מרגיז. האם מישהו נתקל בבעיות כאלו? אם כן כיצד עליי לפתור אותם? לחכות לעדכון חדש ולהתקין גירסא קודמת?

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  5. תודה

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  6. נוסף לי toolbar של AOL בFF איך אני מוחק אותו משם ?

  7. Started by pro,

    נמאס לכם מאינטרנט אקפלורר הכבד אני משתמש בנטמייט 2002 (NETMYTH 2002) תוכנה אם סקינים אני תרגמתי אותה לעברית לכן עוד חודש באתר של החברה יצא התרגום לעברית http://www.fastale.com

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  8. לדוגמא יש לי תמונה עם הרבה NOISE (איך זה בעברית?) עד כמה אני אוכל להוריד אותו בלי לאבד חדות מהתמונה? אני מדבר על פוטושופ ואיך?

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  9. Started by yosizach,

    למה התוכנה לוקחת המון משאבי מערכת ! עם היא פועלת זה מאט לי את המחשב בה 30 אחוז עם לא יותר ובוא לא נדבר על זה שעם אני משחק משחק אז היא מפסיקה להוריד פשוט ככה האימול לא לוקח לי ככה משאבי מערכת כמוהה למה ?! זה יש לי מחשב טוב אבל היא מאיטה אותו רצח שהיא מורידה.

    • 6 תגובות
    • 822 צפיות
  10. Started by Arnold,

    זה כמו הרבה שירים בטוח קובץ אחד ADF ( כמו התחנות של GTA VICE CITY) האם מישהו יודע איך לפתוח אותו???

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  11. Started by פיני1805,

    שלום אנשים אני לא שונע ב-YOUTUBE סאונד אלא רק הוידאו רץ. כל אתר אחר אני שומע. למישהו יש רעיון לדעת את מקור הבעיה

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  12. אני רוצה להתקין אופיס 2010 ואני רואה שיש שני גירסאות - של 32 ביט ושל 64 ביט. האם זה אומר שאם אתקין את גירסת 32 ביט אז התוכנה לא תעבוד? שאלה נוספת - האם לכל תוכנה ( כולל תוכנות קטנות ופשוטות) יש שני גירסאות - של 32 ביט ושל 64 ביט? ומה קורה אם אין לאותה תוכנה גירסה של 64 ביט אלא רק של 32 ביט? האם זה אומר שאני לא אוכל להשתמש עם אותה תוכנה במערכת הפעלה של 64 ביט?

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  13. Started by omer358,

    איזה אנטי וירוס יותר טוב מבחינת: נוחות, הגנה על המחשב, קל על המחשב ולא כבד כדי שהמחשב יזוז לי. Avira Internet Security Plus 2013 או Bitdefender Total Security 2013 ואני רוצה שמי שיגיב פה יגיב מתוך ניסיון לא מתוך שמועות וכאלה שאומרים שהאנטי וירוס הזה טוב אני עברתי בשנה האחרונה איזה 4 אנטי וירוסים במחשב שלי תודה על העזרה

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  14. אתמול נתקלתי בבעיה קטנה. היו לי חמש עונות של בבילון 5 (115 קבצי וידאו + מספר זהה של קבצי כתוביות) שהגיעו למחשב שלי, אבל כל הקבצים נראו ככה - Babylon 5 S01E01 ואני רציתי להוסיף להם את שם הפרק לקובץ (וגם לקובץ כתוביות, כמובן). כמובן שאין סיכוי שאני עכשיו אתחיל לשנות בעצמי את כל שמות הקבצים, אז כתבתי לי תוכנה קטנה (200KB) שתעשה את זה בשבילי. התוכנה כתובה ב-#C ולכן צריך שיהיה לכם מותקן Net Framework 3.5 על המחשב כדי שהתוכנה תעבוד. פותחים את התוכנה ובוחרים בתיקייה שבה נמצאים הקבצים (לא רק וידאו, התוכנה עובדת על כל סוגי הקבצים), מדביקים לתוכנה את תיאור העונה / הסדרה מתוך IMDB ולוחצים על Go. התוכנה תרוץ על התיקייה (ועל תתי-התיקיות, אם בחרת באופציה הזאת) ותוסיף את שם הפרק…

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  15. download limited...למה זה רשום?? בדקתי בכל ההגדרות ובשום מקום לא מוגבלת לי המהירות של ההורדה...למה זה ככה??

    • 9 תגובות
    • 822 צפיות
  16. Started by zvkel,

    אני מחפש תוכנה שתפצל אלבומים שלמים שנמצאים בקובץ mp3 אחד על פי קובץ cue שהגיע עם הקובץ mp3 מישהו מכיר?

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  17. עם יציאת העדכון האחרון לפיירפוקס 2 (2.0.0.19) מוזילה מפסיקה לתמוך בו, מעכשיו אם יתגלו חורי אבטחה, באגים וכו', הם לא יתוקנו יותר. לפיירפוקס 2 היו חיים ארוכים מאוד, הארוכים ביותר מבין גרסאות הפיירפוקס, שנתיים וחודשיים מיציאת גרסאת 2.0 עד לגרסאת 2.0.0.19 (OCT 2006 -DEC 2008) כולם מתבקשים לשדרג לפיירפוקס 3 מכאן: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all.html או לפיירפוקס 3.1 בטא: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-beta.html כל ההגדרות, מועדפים והתוספים ישארו.

    • 7 תגובות
    • 822 צפיות
  18. Started by -yooy-,

    חבר'ה יש לי בעיה !! אני מכניס דיסק DVD למחשב לקונן DVD ויש לי מקודדים והכל אבל הוא רק מנגן הוא לא מראה לי ,וב DVD בבית יש תמונה מה עושים!? תודה לעוזרים בפורמט EMPG מערכת הפעלה ווינדוס XP עברית

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  19. אני רואה את הסרט יפה אבל אני לא שומעה והסרט בפורמט avi משהו יודע למה?וסרטים אחרים אני כן שומע‏

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  20. Started by dvd21,

    אנשים אני צריך המלצה לתוכנה לניהול עסק קטן משהו עם מס' לקוח שמות כתובות וכדו' , אם למישהו יש משהו כזה אני אודה לו מאוד... תודה רבה לכולם

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  21. Started by slimshady21,

    התקנתי את התוכנה Adobe Acrobat Professional והבנתי שאפשר גם לערוך קבצי PDF דרך התוכנה (ולא רק להציג) אבל איך אני עושה את זה?? חיפשתי בתוכנה אבל לא מצאתי אפשרות שאני ממש יכול לערוך את הטקסט שם.

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  22. Started by Cupid Me,

    אהלן חבר'ה, אחרי שהתקנתי CCC 7.4 אין לי תצוגה של הסרט ב-BSplayer (גרסה 2.15) אלא רק מסך שחור אבל יש סאונד. ב-WMP הסרט מתנגן כמו שצריך וכמו כן ניסיתי כמה קבצים שונים. למישהו יש מושג מה הבעיה?? תודה

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  23. Started by troG,

    שלום לכולם אני עובד על לוח DS3R XP64 עם 8GB 3- 6 דיסקים של סיגייט 500 ג'יגה כל אחד ניסיתי גם להשתמש ברייד 5 (של הלוח) בשימוש עם 5 כוננים, אך זה עדיין צולע. יש לי בערך 20 מערכות וירטואליות כאשר בדר"כ 3-4 רצות במקביל, ולאחר כמה שעות של עבודה זה נעשה איטי בטיירוף. האם למישהו יש נסיון בהתמודדות עם איטיות הנגרמת עקב פרגמנטציה שהקבצים של VMWARE יוצרים ? חשבתי לעשות לי שרת קבצים ברשת. האם יש המלצות ? האם לדעתכם יש צוואר בקבוק אחר ? תודה

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  24. (אם זה תצוגה וגרפיקה אז תעבירו, למרות שנראה לי שלא ) אני מנסה ליצור תמונה עם רקע שקוף. אבל הדבר היחיד שאני מוצא זה GIF ויש לו רק 256 צבעים. מישהיו יודע איך אני עושה קובץ כזה אבל באיכות טובה יותר? ד"א אני משתמש בפוטושופ. הצלחתי, פשוט פיספסתי אפשרות אחת בפוטושופ

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות

דיונים חדשים בפורומים