תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
(OFFLINE) הקצב הורדה שלי מהיר וכאשר אני מתחבר לשרת (כולשהוא) הקצב יורד ? תודה The Doorman
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
אני לא בטוח זה הפורום הנכון, אבל בכל מקרה אני צריך לדעת איך אני צורב קבצי TAR או מריץ אותם כאימייג' במחשב?? ועם איזה תוכנה אני עושה את זה??
-
- 6 תגובות
- 823 צפיות
-
-
איזו תוכנה יודעת לזהות באיזה מקודד וידאו ובאיזה מקודד אודיו השתמשו לדחיסת קובץ וידאו מסויים?
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-
-
אהלן יש לי בעיה מוזרה שאני לא מבין... קניתי מחשב חדש ואני רוצה להעביר איזה משחק בקובץ ISO למחשב החדש באמצעות הנגן MP3 הגודל של המשחק הוא 4.78 ג'יגה ויש 15 ג'יגה פנויים בנגן ושאני מנסה להעביר את הקובץ הוא רושם לי שאין מספיק מקום...שאני מנסה קבצים אחרים שיותר גדולים ממנו הוא נותן לי רק בקובץ הספציפי הזה הוא עושה בעיות...
-
- 5 תגובות
- 823 צפיות
-
-
אני מנסה שנה להתחבר לשם והוא נותן לי ת'הודעה הזו... כיביתי את כל הפיירוולים ואנטי למיניהם... אני מחובר דרך נטויז'ן... יש למשהו הצעות ?
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש מדריך שמסביר איך לצרוב בתוכנה NERO 7 PREMIUM. עדיף עם תמונות והסבר ברור.. (שיכלול צריבה בדיסק DVD וגם בדיסק רגיל..) תודה, דניאל.
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-
-
-
עקב מקרים רבים של הדבקות בוירוסים על הדיסק און קי, רציתי לשאול אם קיים אנטי וירוס חינמי לזכרון פלאש שיזהה מידית וירוס ברגע שמוכנס למחשב נגוע. כרגע לא מותקן U3 וגם לא הייתי רוצה להתקין.
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-
-
ברשותי WINDOWS 2000 ואני רוצה להתקין תוכנה של ניהול RAM ב-WINDOWS בכדי שאני לא יצטרך לעשות איתחול כל יומיים! יש לכם המלצות בשבילי? והאם יש לכם איזה מדריך שמסביר כיצד להגדיר את ההגדרות בתוכנה!??? תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 823 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי קטע מוזר עם האופיס בלפטופ שלי: כשאני עושה שינוי בתפריטים או בהגדרות, שום דבר לא נשמר כשאני יוצא מהתוכנה. אני מוגדר כאדמין, האופיס מקורי עם SP3. בלפטופ מותקן ווינדוס 7 מקורי ומעודכן. דבר נוסף שמשגע אותי זה שאני לא יכול להתקין את החבילת תמיכה בפורמת DOCX (של אופיס 2007...), שגם לא נשמרת כל פעם שאני מתקין אותה... יש למישהו רעיון איך לגרום למחשב לשמור את ההגדרות? תודה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-
-
יש לי את NOD32 ויש לי בעיה שהתוכנה מוחקת לי קובץ חשוב כל הזמן. כל פעם שאני רוצה לפתוח את התוכנה אז אני צריך לעשות כיבוי לאנטיוירוס ואז אני יכול להפעיל את התוכנה בלי שה NOD32 ימחוק לי את הקובץ. איך אני יכול להגדיר ל NOD32 שלא ימחוק את הקובץ הזה גם אם זה ווירוס ?
-
- 1 תגובה
- 823 צפיות
-
-
מתי שאני שומע בווינמפ או אפילו רואה סירטון ביו טיוב אז כל כמה שניות הקול מתארך מזהו כזה feellllllllllllllllllllllll? מה יכולה ליהות הבעיה ואין לי וירוסים?
-
- 7 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום רב, אבקש את עזרתכם בעריכת תאים מתקדמת בEXCEL. בגליון שלי ישנו טור ארוך מאוד של כ1000 שמות מלאים באנגלית בצירוף שנת לידתם בסוגריים, כך: Moshe Bin (1983) Rina Katan (1975) וכן הלאה. ברצוני לנקות את השנים הנלוות לשמות ולהשאיר רק את השמות המלאים. אני יודע שניתן לעשות זאת באמצעות הFormat Cells Menu בסימון כל העמודה באופציה Custom. אין לי מושג מהי הפונקציה שצריך לרשום, אשמח לעזרה.
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
אני מקבל את ההודעה הזאת Windows Media Player encountered a problem while playing the file. For additional assistance, click Web Help. כאשר אני לוחץ על web אני מקבל את ההודעה הבאה You've encountered error message C00D11B1 while using Windows Media Player חיפשתי בגוגל אבל לא הבנתי את הפיתרון. אשמח לעזרה תודה
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-
-
גיביתי לאחרונה כמה קבצים ל ISO ובמכובן צרבתי אותם ב NERO כ DATA על מנת שאוכל ללצרוב אותם כ CD IMAGE ישירות מהדיסק או להוריד אותם לכוננן הקשיח שוב פעם ואז לצרוב כ CD IMAGE הקטע הוא כשאני מכניס את הדיסק לכונן הווינדוס כותב לי שהם או מושחתים או שהם קבצים ב פורמט שהוינדוס לא יכול לזהות! למה?! אולי בגלל שצרבתי אותו על כונן אחר? או במילים אחרות צרבתי את קובץ ה ISO כ DATA הבעייה היא שכבר מחקתי את כל הקבצים מ ההארדדיסק ועוד נקודה היא שבהתחלה הכונן קלט את הדיסק והראה על קובץ ISO בדיוק כמו שתיכננתי אבל עכשיו זה כבר לא ,,,, וניסיתי המון דיסקים ויסיתי להתחקות אחר הקובץ ה ISO דרך תוכנת ISOBUSTER ללא הועיל תעזרו לי צרבתי ככה כבר המון דיסקים עוד משהו : לפני שאני מכניס את הדיס כותב לי ע…
-
- 4 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום לכולם היום התקנתי את הוינדוס xp שלי מחדש כי היו לי בעיות איתו עכשיו הוא שאל אותי בהתקנה אם לימחוק את הוינדוס הקודם ולהתקין אחד חדש אז אמרתי לו שכן וזה התקין וכול הבעיות הסתדרו לי חוץ משתי בעיות אם חברת נורטון האחת של נורטון אנטי וירוס והשני זה נורטון פייר וואל הבעיה היא כזאות שאחרי שאני מתקין את שתי התוכנות בנורטון אנטיוירוס הוא מבטל לי את האפשרות של האוטו פרוטקט וגם פייר וואל הוא מבטל איזה אפשרות מסוימת שם עכשיו הסרתי את התוכנות והתקנתי שוב ואין לי מושג מה לעשות חברה אני נואש אני צריך עזררררהההה דחוף
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-
-
בקיצר ניכנסתי במיקרה לאתר של תוכנת האנטי ספייוואר שלי[spyware doctor] וגיליתי כמה דברים מעניינים מאוד! http://www.pctools.com/ קודם כל נידהמתי ליראות עיצוב חדש באתר!!! ומה שהכי נידהמתי ליראות שהם הוסיפו אנטי וירוס!!!! כן כן! הם עכשיו ניכנסים לתחום האנטי וירוסים!! ממש נעים ליראות שהחבר'ה מPC TOOLS לקחו תעיניינים לידיים!!! באמת אחלה מוצרים יש להם במיוחד האנטי ספיוואר והמנקה רג'יסטרי שתפסו נתח שוק לדעתי גדול מהמיתחרים וגם תפסו פופלריות! ועוד דבר שישמח אתכם PC TOOLS שידרגה את האנטי ספיוואר שלה[spyware doctor] ל 3.2.2 !!!! כרגע אני מוריד תאנטי וירוס מהאתר שלהם ליראות איך הוא. אני חייב לציין שהם פשוט גדולים!!! אני מאחל להם בהצלחה ושיעשו הרבה כסף! לדעתי החברה הזאת ת…
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-
-
פשוט אני לא היחיד שעובד על המחשב הזה ולא נראה לי הרעיון שיוכלו לראות מה אני עושה...
-
- 9 תגובות
- 823 צפיות
-
-
יש לי 2 כרטיסי קול במחשב אחד PCI, אחד של הלוח. אני מחפש דרך לחבר את האוזניות לכרטיס קול והרמקולים של המחשב ללוח ושאני אוכל לבחור מאיפה יצא האות כל פעם... מבלי להתכופף שעתיים ולמצוא את החוטים כשאני רוצה לשמוע אוזניות. האם יש דרך כלשהי לעשות את זה ?
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
יש לי חלונות XP פרו (אנגלית), הורדתי אקספלורר 8 בשפה אנגלית.והתקנתי אותו. פעם ראשונה הפעלתי אקספלורר 8.וגלשתי בסדר.לחצתי קישור לאתר אחר. ופתאום האתר לא ניתן לראות.והיה שם כפתור לילחוץ "היתחבר..." ורואים האתר שלחצתי על קישור אחר.למה זה קורה לי ניתוקים אתרים אחרים.בכל פעם עלי לילחוץ על כפתור "היתחבר..."? איך פותרים את הבעיה הזאת?אני לא רוצה כל פעם לילחוץ "היתחבר..." -מיכאל
-
- 12 תגובות
- 823 צפיות
-
-
אני צריך ליצור קובץ/תוכנה שתעשה את הדברים הבאים: למחוק בREG HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\LicenseManager HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\MediaPipe P2P Loader HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\Notification Utility HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\run247cams HKEY_CLASSES_ROOT\AMNotifier.HUBAWindow HKEY_CLASSES_ROOT\AMNotifier.HUBAWindow.1 HKEY_CLASSES_ROOT\DownloadManager.Manager HKEY_CLASSES_ROOT\DownloadManager.Manager.1 HKEY_CLASSES_ROOT\MediaPipe.GUI HKEY_CLASSES_ROOT\MediaPipe.GUI.1 HKEY_CLASSES_ROOT\MPAgent.Agent HKEY_CLASSES_ROOT\MPAgent.Agen…
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעייה קצת מוזרה ב- 2007 outlook. לפני כמה ימים הייתה איזשהו בעיה בשליחת מיילים, וא"כ הכל נשלח בלי בעיה, מאז בתיבת-"דואר יוצא" נשאר סימן של {7} כשבפועל כולם כבר נשלחו ללא בעיה.. ניסיתי את האפשרות "שלח קבל"סגרתי את ה-process עשיתי reboot למחשב וכל זה ללא הועיל.. האם למישהו יש שמץ של מושג איך "לתקן" את הבעיה? תודה מראש לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-
-
יצאה היום (זה כבר אתמול) סופית-לא בטא http://lavalys.com/products/download.php?pid=1〈=en&pageid=3 אולי זה יעזור לאלו שהגירסה הקודמת זייפה אצלהם
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-
-
היי :-* התקנתי אקספלורר 8, לא חשבתי שלא מצאתי באגים מיוחדים עד עכשיו שניסיתי להכנס לראוטר כדי לפתוח פורט מסויים וקיבלתי שגיאה יש דרך להכנס לראוטר חוץ מלחזור גרסה אחורה בדפדפן ? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום, התקנתי אופרה גירסה 7.21 וכשאני מנסה לכתוב בעברית (בפורום לפחות) יותר ממלה אחת אז המלה השניה הופכת להיות ראשונה וכן האלה. כלומר אם רציתי לכתוב: "בוקר טוב אנשים" אז היה יוצא לי :" אנשים טוב בוקר" אני לא ממש מצליח לסדר את זה עם הקידוד, אם למישהו יש מושג בנושא, מכיוון ואני די חדש בתוכנה... תודה לכל מי שיענה :-)
-
- 3 תגובות
- 822 צפיות
-


