עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by borg,

    אני מעוניין בתוכנה חינמית עם ממשק פשוט שמאפשרת לעשות Rip ל-CD שלם לקובץ WAV, וממירה את הקובץ WAV לקובץ MP3 באופן אוטומאטי. הכוונה היא שבמקום שיהיו לי 10 קבצי MP3 (כל טראק בקובץ MP3 נפרד), אז יהיה לי רק קובץ MP3 אחד גדול שכולל את כל הטראקים ברצף. יש לי במחשב את Audiograbber ואת CDex. האם אפשר לעשות את זה עם התוכנות האלה? אם לא, אז איזו תוכנה מומלצת למטרה הזו? נ.ב. CDex מאפשרת להמיר קובץ MP3 לקובץ WAV, וקובץ WAV לקובץ MP3. אני מחפש תוכנה שמאפשרת ליצור מקובץ MP3 קיים, קובץ MP3 חדש עם bitrate שונה (יותר נמוך). עם CDex אני יכול להמיר את הקובץ MP3 לקובץ WAV, ואז להמיר את הקובץ WAV לקובץ MP3 עם bitrate שונה. אבל, אני מעוניין בתוכנה חינית שיודעת לעשות את זה בפעולה אחת.

    • 3 תגובות
    • 826 צפיות
  2. Started by MK007,

    התקנתי אתמול את המסנג'ר לייב החדש ובגלל שהוא היה נורא איטי וכשהסתכלתי על כמה CPU הוא מבזבז זה היה נורא גבוה, הוא גם היה מרבה להתקע בקיצור מחקתי את המסנג'ר ברוב טיפשותי בצורה ידנית ולא דרך הוספה/הסרה ועכשיו שאני רוצה להתקין מסנג'ר ישן יותר או אפילו את אותו המסנג'ר החדש הוא אומר שהוא כבר מותקן למרות שמחקתי את כל הקבצים הקשורים אליו וניסיתי גם בעזרת תוכנות של הוספה הסרה כמו your uninstaller והמסנג'ר לא מופיע שם בכלל מה הפתרון ?

    • 6 תגובות
    • 826 צפיות
  3. התקנתי מודם HSP 56 MICROMODEM על WINXP PRO SP2 . הבעיה היא ששולחים פקס אז התוכנה עונה לצלצול, אבל אחרי כמה שניות כותבת שיש ERROR לא ברור. הפקס שנישלח למודם 100% תקין כי אני שלחתי אותו מפקס אחר בבית ומקו אחר בבית, ואין לנו מרכזיה. למישהו יש פתרון לבעיה ?

    • 0 תגובות
    • 826 צפיות
  4. Started by eladbu,

    מהי תוכנת המפות הטובה ביותר ש למחשב בעיברית כמובן

    • 4 תגובות
    • 826 צפיות
  5. שלום עקב בלאגן עם האופיס שלי, עברתי לאופן אופיס, יש לי עבודה לעשות, ואני צריך הכניס ערכים שהם 0.00XX, הבעיה שהוא מראה לי בתא רק שתי ספרות, איך אני גורם לכך שהוא יראה לי יותר משתי ספרות? (עדיף כמה שיותר ושלא יעגל לי). נ.ב אם מישהו יודע איך אני מוסיף קו מגמה אני אשמח..

  6. יש סיכוי שקיים דרייבר לכרטיס מולטימדיה BrookTree BT878 Video Capture Device ו-BT360 Mediastram Controller (שניהם בכרטיס PCI אחד) עבור Win7 32BIT? אני מחפש בנרות ואפילו באתר הרשמי אין..

    • 3 תגובות
    • 826 צפיות
  7. Started by toktok,

    הי, קניתי מחשב חדש עם הארד דיסק 250 גיגה (SEAGATE) אך כשהתקנתי את הווינדוס (XP) הוא מזהה רק 137 מגה... מה הבעיה (אני בטוח שההארד דיסק באמת 250)? כיצד ניתן לפתור אותה? תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 826 צפיות
  8. Started by mat77,

    שלום אני רוצה לצרוב סרט שהכנתי ,ואני רוצה לצרוב אותו על איכות גבוהה דרך סוג צריבה super video וכשאני מנסה לצרוב זה פותח לי חלון עם הודעה משהוא על plug in בצריבה רגילה של של video cd זה לא רושם לי את ההודעה הזאת נ.ב יש לי נרו 6 express תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 826 צפיות
  9. טוב, אז ככה יש לי צורב לייט-און X48X12X48 עם SMART-BURN. יש לי כמה משחקים שאני רוצה לעשות להם גיבוי כדי שאם יתקלקלו לי(BG2 לדוגמא, כבר לא ניתן להשיג אותו בשום חנות בעולם), אני עדיין אוכל להמשיך לשחק בהם. הבעייה, שבמקרה שאני משתמש בקראק וצריך לעדכן לפאץ' החדש, המשחק לא עובד. האם מישהו מכיר תוכנה שתאפשר לי לצרוב את הדיסקים והלפעילם ישר מהכונן, בלי קראק(אני בעלם החוקי של הדיסקים). אני כרגע משתמש בNERO5, האם הSMART-BURN מאפשר את זה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 826 צפיות
  10. Started by em28,

    שוחררה גרסת הפרה של ה-3.7. בהזדמנות זו שונה שמו של השועל ל-Minefield - שדה מוקשים ? נראית כמו גירסה יציבה, כמעט כל ההרחבות ניתנות להתאמה ע"י Mr toolkit או nightly testers tool. גירסה קצת יותר מהירה. הגירסה העברית: http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-mozilla-central-l10n/firefox-3.7a1pre.he.win32.installer.exe הגירסה האנגלית: http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-trunk/firefox-3.7a1pre.en-US.win32.installer.exe

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  11. יש לי מחשב חדש ובו צורב Optiarc AD-7170A.ראיתי במאפיינים שלו שמנהל ההתקנים הוא מ 2001 ?! הבנתי שמומלץ לעשות עדכון קושחה (frimware) לצורב.לא הצלחתי דרך עדכון מנהל ההתקנים. מצאתי אתרים עם עדכונים לצורב אבל אני לא מצליח לפתוח אותם,הקובץ הוא קובץ bin.בד"כ קבצים כאלה הם קבצי צריבה לא ? אם מישהו יעזור לי אני אשמח תודה נ.ב ניסיתי למצוא את העדכון באתר של nec,אבל מצאתי רק תאור כללי של הצורב ושל אחרים אבל לא עדכון קושחה

    • 8 תגובות
    • 826 צפיות
  12. Started by niv0us,

    אני קניתי מחשב עם צורב די וי די LG GSA-4120B DVDRW התקנתי nero5 אבל הוא לא מזה בכלל את קונן הדי וי די שלי. מה יכולה להיות הסיבה לכך? והאם יש תוכנות צריבה מומלצות אחרות?

    • 3 תגובות
    • 826 צפיות
  13. Started by Godmoney,

    מדי פעם ה Firefox שלי חוטף את החררא ומתחיל פתאום לתפוס יותר ויותר RAM עד שכל ה Windows שלי תקוע ואני חייב לסגור את ה Firefox מה Task Manager כדי שאני אוכל לעשות משהו.. מישהו יודע מה יכול להיות הגורם?

    • 12 תגובות
    • 826 צפיות
  14. Started by ShayGTi,

    אני עובד עם מסך מחשב 22 וטלויזיה FULL HD 42. ה42 אינץ' זה הEXTENDED וה22 זה הראשי. אני מעוניין להפעיל משחק ושהוא ירוץ על הטלויזיה ולא על המחשב. לא מצאתי פתרון לזה מלבד להפוך את המסכים כך שהטלויזיה תהיה PRIMARY. יש לי את התוכנה ULTRAMON אבל גם איתה לא מצאתי אופציה כזאת, אולי פספסתי. מישהו יודע על פתרון לדבר הזה? אגב הכרטיס שלי הוא 4870

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  15. Started by cleric,

    שלום, יש לי בעיה עם הצגת קבצי wmv בתוכנה, יש קפיצות בוידאו ובסאונד. זה קורה עם כמה קבצים שונים, ומה שמוזר הוא שבWMP ובכל תוכנה אחרת שניסיתי (BSPLAY, KPLAYER) הם מתנגנים בסדר גמור, רק בsubtitle workshop הם קופצים ... אין לי ברירה אלא להשתמש בתוכנה הזאת, ואין לי ברירה אלא להשתמש בwmv (ככה אני מקבל אותם, והמרה של כל קובץ כזה לavi לוקחת כמעט שעה ...) דברים שכבר ניסיתי: הסרה והתקנה מחדש של k-lite codec pack הסרה של k-lite codec pack והתקנה של cccp הסרה של cccp והתקנה מחדש הסרה של media player 10 וחזרה ל 9 (אין אפשרות להסיר לגמרי ...) התקנה מחדש של media player 10 מספר פעמים ... אני כבר נואש, יש למישהו רעיון? :-\ :-\ * נ.ב - ניסיתי להרשם לפורום של התוכנה כדי שאוכל לשאול שם, אב…

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  16. שלום לכולם!! מחפש תוכנה , שאני מוריד סרטים משחקים ומוסקיה יש תוכנה כזאת ששומרת את ההורדה במחשב ושאני מכבה תמחשב ומדליק לאחר כמה זמן ההורדה ממשיכה מבקש את שם התוכנה או לינ' תודה חבר'ה!!

    • 3 תגובות
    • 826 צפיות
  17. Started by b11y,

    שלום! יש לי דיסק קשיח עם קבצים שאיני רוצה שיעתיקו ממנו. מה אפשר לעשות כדי שאני אהיה בטוח שלא יוכלו להעתיק במידה ואני מוסר אותו למישהו? ואני לא מדבר על להסתיר את הקבצים.. זה לא יעזור לי.. תודה רבה..

    • 5 תגובות
    • 826 צפיות
  18. Started by dani44,

    היום קמתי לי בבוקר כמו כל בוקר עם כוס קפה,ניכנס לאתר..רואה מה נשמע,וכרציתי להגיב פתאום צץ לי דבר מעצבן שאני עוד שניה שובר איזה משהו..אני פשוט לא יכול לכתוב נורמלי כל מקש שני במקלדת שאני לוחץ מופיע לי בצד שמאל חלון שכתוב עליו BOOKMARKS וכשזה מופיע אני צריך ללחוץ עם העכבר על החלון של הכתיבה כל פעם..זה קרה היום רק לא היה לי את זה מעולם חברה אשמח אם תעזרו לי כי רק מההודעה הזאת השגעתי ממה שהוא מראה לי כל שניה [br]פורסם בתאריך: 14.11.2010 בשעה 10:46:57 סידרתי את זה.

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  19. התקנתי את הוינדוז 7 ונראה לי שהכונן היחדי שפורמט זה C ואילו D , E עדיין מלאים בכל החומר הישן שלי. האם עשיתי משהו לא טוב? רציתי כן לפרמט את כל ההרד דיסק כי היו לי וירוסים מה לא עשיתי טוב?

    • 8 תגובות
    • 826 צפיות
  20. כשאני מנשה לשמור תמונות מהאינטרנט אני יכול לשמור אותם רק כקובץ BMP ואין לי אפשרות לשנות שיהיה כל קובץ אחר זה אתחיל רק בכמה שבועות האחרונים ואין לי מוסג מה עשיתי אני אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  21. Started by yaviny,

    יש לי נייד של ELONEX ולא מצאתי באתר שלהם תכנה מיוחדת לנ"ל כשהיה עליו WIN 98 היתה תצוגה של הנ"ל אבל אחרי שהותקן XP זה נעלם. מישהוא יודע האם כלול ב XP ואיך לגרום שיופיע או אולי יש תכנה שלא של יצרן המחשב שתדע לתת תצוגה של מצב הסוללה = % טעינה של הסוללה תודה

    • 0 תגובות
    • 826 צפיות
  22. שלום אני מנשא לחבר מחשב נייד לטלוויזיה עכשיו את הסרט על המסך של המחשב אני ראה מצוין אבל על המסך של הטלוויזיה אני לא ראה בכלל(מסך שחור)!!! והדבר המוזר האחר שסרט עם סיומת MKV אני כן יכול לראות על הטלוויזיה ועל המסך המחשב רק סרטים עם סיומת AVI אני משתמש בקודקים של K-Lite יש רעיונות אך לפתור את זה?

    • 1 תגובה
    • 825 צפיות
  23. אני נכנס לתיקית מוזיקה שמכילה 80 ג'יגה, ורואה רק 2 ג'יגה. אני שם פלייסליסט בווינאמפ וזה מנגן את כולם. אני רושם את הPATH של תיקיות שלא מופיעות וזה נכנס לי אליהן. זה מציק אש... מישהו יודע מה לעשות? הם לא מוסתרים, ניסיתי לעשות dir עם cmd לא רואה כלום גם דברים חדשים שאני מעתיק לשם נעלמים...

    • 3 תגובות
    • 825 צפיות
  24. אני צריך לסמן V ב-compatibility בשביל שה-Aero ה-IE וכל הדברים יפעלו ? http://img155.imageshack.us/img155/9337/compatibilityrq0.jpg אם אני לא מסמן הם לא יהיו ?

    • 2 תגובות
    • 825 צפיות

דיונים חדשים בפורומים