תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
איך אני מחליף את הSERIAL של WINDOES XP ? חייב לפרמט או להתקין ווינדווס מחדש?
-
- 5 תגובות
- 827 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה Bitspirit ואני מוריד נגיד סרטטט והוא שוקל 750 מגה אז אני משאיר אותו בלילה והוא מוריד לי 950 מגה והוא מופיע לי באחוזים על 56 אחוזזז ואני לא יכול לפתוח את הקבמצים של הסרטטטט מישהוא נתקל בבעיה המוזרה הזאת? או אולי יודע מה לעשות? תדה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 827 צפיות
-
-
אז ככה קניתי את הלוח אם הזה שילשום נתתי לטכנאי שלי להתקין את הכול וזה.. יש לאחי הקטן כמה משחקי רשת שהוא אוהב לשחק לפני שסמתי את הלוח הזה הכול עבד לאחי! אחרי שקיבלתי את המחשב חלק לא עבדו שקראתי מה שרשום על הדיסק התקנה של הלוח אם ראיתי שיש שם איזה משהו שקשור Norton ולפי מה שאני יודע המשחק ניחסם על ידי נורטון אבל אני לא מוצא שם דבר שקשור לנורטון במחשב יש לי אנטי וירוס NOD32 ראיתי בהסרת תוכניות אתל ההתקנה של GIGABYTE יעני של הלוח השאלה אם אני יסיר אותו יכול ליקרות משהו ? אינה מה שרשום על הדיסק AMD 7 -series Utility DVD chipsets/serial-ata=RAID Network-Audio Drivers Norton internet Secuity
-
- 1 תגובה
- 827 צפיות
-
-
שלום לכולכם, אודה לכם מאוד על עזרה. התקנתי ווינדוס 7, עם דרייברים עדכניים של כרטיס המסך שלי: GeForce 7600, ושל המסך Samsung 2253BW (גודל 22"). הרזולוציה הטבעית של המסך היא 1680*1050, אך ווינדוס עולה עם רזולוציה 1024*768, כאשר התצוגה אינה משתרעת על מלוא רוחב המסך. בחלון שינוי רזולוציה הוא מציג רזולוציה מקסימלית אפשרית של 1280*1024. בכל רזולוציה שניסיתי, התצוגה אינה נכונה, ואינה משתרעת כנדרש. בווינדוס XP התצוגה עבדה ללא תקלות, על אותה חומרה. מה עושים?
-
- 5 תגובות
- 827 צפיות
-
-
-
הי חבר'ה אני מחפש דרייבר לכטיס מסך WinFast PX8600 GT TDH EXTREAM LEADTEK למערכת הפעלה :XP 32 תודה מראש, ישי
-
- 3 תגובות
- 827 צפיות
-
-
איך משחזרים דואר שנמחק במחיצה "הודעות שנמחקו"? באווטלוק אקספרס 6? באופן דיי דחוף, תודה!
-
- 0 תגובות
- 827 צפיות
-
-
האם מישהו עובד עם NETLIMITER ועם VISTA 64? האם מישהו מכיר תוכנה אחרת לניהול רוחב פס בויסטה 64? תודה.
-
- 6 תגובות
- 827 צפיות
-
-
עם כן ! תוכל לרשום לי את שמה ? עם לא ! תודה בכל אופן !
-
- 0 תגובות
- 827 צפיות
-
-
למישהו יש , יכול להסביר לי , להביא קישור משהו תודה
-
- 5 תגובות
- 827 צפיות
-
-
שלום, ברשותי מספר חשבונות מייל באתרים שונים כמו: גימייל ו - וואלה. ידוע לכם על התוכנה שתחסוך לי זמן בבדיקת המיילים? כלומר שלא אצטרך להקליד כל פעם מחדש סיסמה לאתרים. תודה, ניר.
-
- 2 תגובות
- 827 צפיות
-
-
שלום, לאחר שעות של קידוד אשר מבצעת תכנת ה-NERO, נצרב לו הסרט. אך כשאני באה להקרין ב-DVD, הכל הפוך. (הראשים של האנשים מטה) מדוע?
-
- 3 תגובות
- 827 צפיות
-
-
לחבר שלי יש בעיות פינג והוא צריך עזרה לפי דבריו... אז ככה אני משחק בBF2, ויש לי בעיות עם הפינג. כל פעם כשאני נכנס לשרת אז יש לי "בעיות בחיבור" וזה מגיע לפינגים של 1000. אז הרצתי את הדיקה "ping -t השרת שאני משחק בו" וגם לwalla.co..il ועוד כמה אתרים בהתחלה עשיתי 2 ביחד וכן היה קריסות שהפינג הגיע ל1000 וגם ביחיד הפינג הגיע ל1000 ויש לי רשת עם ראוטר והרצתי את הבדיקה הזאת גם במחשב של אבא שלי ושם זה יציב. עשיתי סריקת ספייוור אנטי וירוס מצאתי כמה סוסים טרויאנים (אחרי שהתקנתי את הקספרסקי היה לי מקודם AVG והוא חרא.) נמחקו ועדיין יש לי את הבעיה ניסיתי להחליף חיבור בראוטר לא עבד, מישהו יודע איך לפתור את זה בבקשה ?
-
- 0 תגובות
- 827 צפיות
-
-
שלום לכולם, האם אקסל יכול לצייר פונקציה לדוגמא 1 -- X וY<AX+B וכו' וכו' והאם האקסל יודע לצייר צורות גיאומטריות על פני נתונים?
-
- 2 תגובות
- 827 צפיות
-
-
אמ כאשר אני מפעיל את התקין מהאתר של windows הבעיה הבאה קופצת "A cabinet file necessary for instollation cannot be trusted please verify the cyrptographic servecies are enebaled and the cabinnet file certificate is valid" יש לי ווידוס מקורי. ואני לא יודע מה לעשות
-
- 6 תגובות
- 827 צפיות
-
-
אני רוצה למחוק כל זכר של התוכנה מהמחשב ולהתקין מחדש הבעיה היא שאחרי שאני מוחק ומתקין כל ההגדרות חוזרות,ז"א שהן לא נמחקו איך אפשר למחוק אותן?
-
- 8 תגובות
- 827 צפיות
-
-
שלום ראיתי את התוכנה VersionTracker Pro עכשיו לחבר שלי יש מחשב והוא לא יודע מה הרכיבים שיש לו והוא רוצה לפרמט. השאלה שלי היא אם VersionTracker Pro עובדת גם על מחשב שעדין לא הותקן עליו דרייברים(אני רוצה לחסוך לי זמן לגילוי הרכיבים שיש לו ולחפש לו לבד דרייבים לכולם) כי ראיתי שבפרטים לדרייביר היא נותן מיקום שלו בתיקית הWIN. בקיצור אם ישר אחרי פירמוט אני יכול להשתמש בתוכנה בלי בעיות תודה מראש מצורפת תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 827 צפיות
-
-
מחפש תוכנה/תוסף שמגלה אם הוסרתי במסנגר. יש דבר כזה ?
-
- 0 תגובות
- 827 צפיות
-
-
אהלן, אני לא ממש אוהב את התוכנה של הICQ, ומשתדל להמנע ממנה, אבל אני רוצה ליצור קשר עם אנשים שיש להם רק ICQ ולכן אני מחפש תוכנה שתומכת בכל מיני תוכנות מסרים וביניהן ICQ. את טריליאן ניסיתי - זוועתית, לא מעדכן סטטוס שלי באתר של הICQ, לא נותן לי אופציות לשנות מצבים בICQ בנפרד, לא מאפשר לי כתיבה בעברית וכו' - פשוט נורא. יש לכם הצעות אחרות? אולי אפילו תכנה רק לICQ שהיא פשוט לא ICQ? תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 827 צפיות
-
-
לאחר סימון ההגדרה שהמעטפה תופיע ליד השעון ברגע שאני מקבל מייל חדש,המעטפה אכן מופיע אך רק פעם אחת כלומר לאחר קבלת מייל חדש אני רואה את המעטפה אבל מהמייל שבא אחריו כבר לא רואים את זה למרות שההגדרה בהינה. יש לכם רעיונות?
-
- 0 תגובות
- 827 צפיות
-
-
היי, מכיוון שאני חדש בתחום ה-PC, אני לומד כרגע טכנאי PC, אז העזתי לשאול אותכם ת'שאלה: לאחר שהתקנתי ווינדוס חדש, איזה תוכנות אתם ממליצים לי להשים. (אני מדבר על ווינדוס ללקוח, לא לי פרטית) כמה שפחות, ומס' תוכנות שלדעתכם מאוד חשובות להתקנה! ובבקשה רק תעלו גם סיקורים קצרים הודות התוכנות שאתם ממליצים עליהם. מי שיוכל לעזור תודה רבה, אמיל. *למנהלים: ראיתי כבר את אשכול תוכניות מומלצות, מכיוון שיש שם כל-כך הרבה, רציתי לדעת מס' תוכנות ברמה גבוהה שחשוב להתקין על מחשב ללקוח לאחר התקנת ווינדוס חדש.
-
- 4 תגובות
- 827 צפיות
-
-
-
שלום לא מצאתי מקום יותר מתאים לשאול את השאלה הזאת כיוון שאין פה פורום בוני אתרים עכשיו השאלה שלי היא הורדתי YABBSE (secend edition( הבעיה שלי היא שאני לא מבין איך להתקין אותו בIIS שלי ואני לא מבין איך להתקין את הPHP ואת הMY SQL אז בבקשה תעזרו לי בתודה מראש NoMiC
-
- 3 תגובות
- 827 צפיות
-
-
שלום. לאחרונה אני לא מצליח לראות את הסרטונים ב YNET הורדתי והתקנתי מחדש את ה K LITE CODAC PACK וגם התקנתי DIVX וזה עדין לא עוזר... מה עושים?? בתודה...
-
- 2 תגובות
- 827 צפיות
-
-
יש לי בעיה אני לא מצליח להתחבר ובבדיקה הוא אומר שיש FIRWALL שמונע ממני להתחבר למרות שאין לי FIREWALL איך עוקפים את זה? נ.ב האם יש קשר לזה שיש לי XP?
-
- 2 תגובות
- 827 צפיות
-


