עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by J.Dog-Christ,

    אהלן, אני רוצה לעשות משהו מאוד פשוט בפלאש, יש לי חתימה שהכנתי + אנימאציה שעשיתי בImage Ready, הכל בסדר גמור איתה, אבל אני רוצה לסדר אפקט של פלאש שכל פעם שמעבירים ת'סמן של העכבר מעל החתימה, היא הופכת לשחורה ורשום בה את המפרט של המחשב שלי, מישהו יכול לעזור לי בזה? אני יודע שאפשר לעשות את זה רק לא יודע איך . תודה מראש. -ג'ו.

  2. Started by X-ShaY,

    כשאני נכנס לאתרים עם עיצוב כבד ה- FireFox לוקח הרבה אחוזים מה- CPU והגלישה איטית (לא בגלל האינטרנט, בגלל שהמחשב נתקע כזה) וגם שאני פותח הרבה טאבים אותו דבר.. תעזרו בקשהה

    • 12 תגובות
    • 828 צפיות
  3. Started by yotaman,

    לאחרונה אני מקבל הודעת שגיאה מוזרה בתוכנות אקראיות. בעיקר במסנג'ר ובתוכנה Cucusoft AVI to VCD DVD MPEG Converter. מישהו יודע מה הבעיה? [צירפתי פרינט סקרין של ההודעה] [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 828 צפיות
  4. Started by moria1235,

    שלום, אני מנסה להתקין נרו ובאמצע הוא מבקש: organization ניסיתי להכניס מספרים שנתנו וגם לרשום סתם משהו וזה לא עובד מה אני צריכה לעשות? תודה רבה!

    • 6 תגובות
    • 828 צפיות
  5. לא הצלחתי להחליט אם זו בעיית חומרה ( עכבר אופטי חוטי די חדש ) או בעיית מסך ( LG LCD "19 - או כרטיס המסך ) או משהו במערכת ההפעלה עצמה = Vista Premium Home עברית. המחשב נייח. ??? מלבד תקלה זו כל היתר רץ מהר ותקין בהחלט. על ידי החזקת Ctrl ומקש Home אני מצליח להעלות את הסמן חזרה מעלה, אך התופעה מטרידה. נא הסבר ואולי גם פתרון סביר.

  6. הי ישנם אתרים מסוימים שבהם אני לא מצליח להיכנס דרך הכנסת סיסמא ושם משתמש. כל פעם שאני מנסה להיכנס זה כאילו שהדף עושה REFRESH וחוזר שוב לאותו מסך ללא הודעת שגיאה שמעידה על טעות בהכנסת שם המשתמש או הסיסמא. לא בכל אתר זה קורה אלה רק באתרים מסוימים. דרך FIREFOX זה עובד מצוין הבעיה שהאתר אינו תומך ב FIREFOX. הנה קישור לאחד האתרים שבם נתגלתה הבעיה (המייל האינטרנטי של המכללה בה אני לומד): webmail.colman.ac.il תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 828 צפיות
  7. Started by jackok111,

    שלום, כאשר אני לוחץ על קישור לאימיול (נגיד כמו שיש באתר) הפיירפוקס רושם לי שהוא לא מכיר תוכנית שעובדת עם פרוטוקול ed2k. איך אני פותר את הבעיה ? תודה וחג שמח.

  8. Started by Bug2000,

    בכלל יש גירסה לוינדאוס כזה? :-\

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  9. Started by davidreznic,

    הי. בתמונה שמצורפת אני רוצה למחוק את הרקע, ואת כל השטח של החיה לצבוע בצבע אחד, יענו שישארו רק הקווים החיצוניים. איך אני עושה את זה? תודה [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 828 צפיות
  10. Started by Nir666,

    שלום ובוקר טוב לכולם ברצוני לדעת אם מישהו מכיר תוכנה שיכולה לשמור את קבצי הוידאו שמשודרים באתרים השונים

    • 4 תגובות
    • 828 צפיות
  11. Started by miz,

    המרתי סרט מדיסק לקובץ avi עם פורמט פקטורי, אך משום מה הוא לא שם את הכתוביות למרות שזה היה מובנה בסרט מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  12. Started by R0ck,

    קרה לכם שקימפלתם אלבום אלקטרוני ממוקסס לקבצי mp3, הזנתם אותו לפלייליסט, התחלתם להאזין ובמעבר בין הטראקים תמיד היתה את ה"קטיעה" המעצבנת הזו?... התקינו את הפלאג-אין הנ"ל והבעיה תפתר. 8) Works like a charm.

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות
  13. אז ככה לא יודע למה לצערי הרב האימיול פתאום לא מתחבר לי מדובר על אימיול tln ויש לי ראוטר של sweex חיב עזרה בלפתוח פורטים

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות
  14. Started by lilian,

    מהי הדרך המהירה ביותר לכתוב ביטויים ונוסחאות ב- onenote? לדג': בריבוע, אי שיוויון, גדול קטן וכד'.

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  15. מחפש תוכנה שיהיה אפשר לעשות איתה מספר בלתי מוגבל של סקרין שוט על ידיי לחיצה על hot key נגיד ושישמור הכל לתיקייה שאני יגיד לו ואם אפשר שגם יצלם סירטונים....fraps כנראה עושה את זה רק כאיזו אפליקציה פתוחה(כמו משחק)יש הצעות?

    • 0 תגובות
    • 828 צפיות
  16. אני לא מאחורי firewall או router זה משגע אותי ההורדות עומדות על 4 בממוצע ובמקרה הטוב 10k קראתי באינטרנט על אנשים שמורידים על 150kb זה לא נראה לי הגיוני מישהו יכול לעזור לי

    • 6 תגובות
    • 828 צפיות
  17. Started by ag43,

    אני מעוניין בתוכנת גיבוי שתשב על הDOK וכל פעם שאני מכניס את הDOK היא תגבה אוטומטית ספריה מסויימת שאני אגדיר לה ותוסיף אותה לגיבוי קיים. כלומר, אני מעוניין שיהיה לי גיבוי מתמשך של אותה ספרייה מסודר עפ"י תאריך וזמן. אשמח להמלצה.

    • 3 תגובות
    • 828 צפיות
  18. יש לי גרסא חדשה שלו בשני המחשבים(2007) ובגלל שמחשב אחד מחובר ברשת אז הוא גולש באינטרנט דרך המודם של המחשב השני, מה שאומר שמקאפי לא נותן לו להתעדכן כי הוא בעצמו חוסם את הרשת! ואז אין למחשב שרוצה להתעדכן אינטרנט בגלל שמקאפי חסם אותו. מה זה הטימטום הזה???

    • 7 תגובות
    • 828 צפיות
  19. אני מבקש אם יש למישהו codac ניסיתי להתקין כבר 3 סוגים, אם משיהו יכול לבדוק לפני המלצה, או להמליץ על תוכנה קטנה וחינמית של הצגת mpeg . תודה.

    • 4 תגובות
    • 828 צפיות
  20. Started by LinkTree,

    http://www.xulplanet.com/ndeakin/arts/reasons.html

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות
  21. שלום חברים, יש לנו עוזרת שמנקה לנו את הבית ב6 שעות. להערכתי 4 שעות היא עובדת על המחשב שלי שאנחנו בעבודה. מישוה מכיר תוכנה שיודעת להקליט כל צעד וצעד שנעשה במחשב שלי? תודה רבה. מאוד חשוב.

    • 3 תגובות
    • 828 צפיות
  22. Started by Bar1234,

    שלום לכולם... מישהו יכול לעזור לי בשאלה הבאה ...??? יש לי ווינאמפ 5.13 (הגירסה האחרונה) ויש בה את הרדיו כפי שאתם בוודאי מכירים..... השאלה שלי היא האם מישהו יודע איך מקליטים מהרדיו הזה..?? או שיש איזושהי תונכה מסויימת שאפשר להקליט דרכה...... ושהקובץ יהיה MP3....? אני אחרי זה רוצה לצרוב את הקובץ המוקלט.... יעני שזה יהיה טראק.... תודה לכל העוזרים..... [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 828 צפיות
  23. Started by alexei,

    אני מחפש תוכנה שקוראים לה מיוטורנט (לא יודע בדיוק איך מאייתים) מישהו יכול להביא לינק בבקשה?

    • 1 תגובה
    • 828 צפיות
  24. Started by x-boy_24,

    בוקר טוב. אתמול המחשב שלי השתגע סופית . לא נכנס לתיקיות ולא לתוכנות ורושם לי שהאינטרנט לא מחובר (למרות שבדיוק דיברתי עם חברים בסקייפ). אחרי זה המחשב נתקע ולא נדלק שוב. כשמדליקים את המחשב אמור להיות LOADING עם הלוגו של XP , אז המחשב לא מגיע לזה . עכשיו אני רושם את זה דרך המצב בטוח . לפרמט זאת לא בעיה , אבל יש לי דברים נורא חשובים על המחשב (כמו עבודה לבגרות ) . עכשיו אין לי דיסקים של צריבה ואני הולך עוד מאט לקנות . השאלה שלי זה , אם אני צורב דברים דרך ה מצב בטוח אחרי הפירמוט אני יוכל להשתמש בהם ? למשל קבצי וורד או שירים או תמונות . ומאיפה לצרוב את זה דרך היוזר הרגיל או היוזר של האדמין ? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 828 צפיות
  25. יש לי סרט בפורמט MOV שאני רוצה לצרוב אבל המדיה פליר לא מצליח להראות את הסרט כנראה בגלל הפורמט. לאיזה פורמט אני צריך להמיר את הסרט כדי שאני אוכל לראות אותו ואז לצרוב?? ועם איזה תוכנה? תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 828 צפיות

דיונים חדשים בפורומים