תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מקווה שזה הפורום הנכון לשאלות מסוג זה. יש לי פרויקט שכולל מספר גדול של מאמרים, כאשר כל מאמר שמור בקובץ PDF נפרד. בנוסף, ישנו קובץ PDF יחיד שמשמש כמאמר ה"ראשי". במאמר זה צריכים להיות קישורים, המפנים את המשתמש למאמר "משני", שנמצא בקובץ PDF אחר. כשניסיתי לבדוק כיצד לעשות זאת אכן גיליתי, שניתן ללחוץ על קישור שיפתח לי קובץ אחר, אך לא מצאתי דרך ליצור קישור שיפתח לי קובץ מסמך בעמוד מסוים, או אפילו בפסקה מסוימת. האם יש דרך לעשות זאת?
-
- 3 תגובות
- 829 צפיות
-
-
בכל הגרסאות זה קורה... אני מריץ HD וכשאני עובר למסך מלא אז הכל נראה מפוקסל כזה ונתקע לשנייה ואז מסתדר לאיכות שצריכה להיות.. איך פותרים את זה?
-
- 8 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אני ישמח אם משהו יעזור לי פשוט צריך תוכנה שמנקה לגמרי את הAVG 8 מהמחשב תודה!
-
- 4 תגובות
- 829 צפיות
-
-
הכרטיס שלי (RADEON 9000 PRO) ,אני לא מצליח להפעיל איתו שום דבר ב-OPENGL לא קאונטר סטרייק , לא RTCW (שסתם ניסיתי לראות איך זה יילך בהשוואה לMX400 שהיה לי....) פשוט אי אפשר ! מה עושים ? התקנתי דרייברים אחרונים מATI וזה לא עזר !
-
- 1 תגובה
- 829 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני לא ממש בטוח איפה אני צריך לפחות נושא זה כך שאני מצטער אם כאן זה לא המקום... הבעיה: לפני כחודשיים קניתי הרדיסק חדש בעל 320GB, ועד אז הייתי בעל 80GB בלבד. את ה80GB חילקתי ל2 חלקים - C ו-D. בC היה רק הוינדוס ובD כל השאר. כשהרגשתי שאני כבר לא יכול עם רק 80GB קניתי חדש עם 320GB מקום. התחלתי להוריד ולהוריד... ופתאום ראיתי שהולך ונגמר לי המקום בC! הורדתי CCleaner ו"שרדתי" איתו כמה זמן אבל עכשיו באמת אין לי מקום! וכשנשאר לך גיגה וחצי בוינדוס אתה בבעיה... בגלל זה פניתי לפה. האם יש אפשרות לשלב בחזרה את C ו-D (שניהם מאותו ההרדיסק) לC אחד? כך יהיה לי הרבה יותר מקום. האם אפשר לעשות את זה? איך? תודה על העזרה ושבת שלום.
-
- 2 תגובות
- 829 צפיות
-
-
זאת אומרת שיהיו 4 אזורים שבכל אחד מהם יהיה סרטון אחר אבל הם יהיו מאוחדים בקובץ אחד.
-
- 1 תגובה
- 829 צפיות
-
-
מישהו מרוצה מהגירסאות האחרונות של נרו 8.3? או שעדין גירסה 6 .6 עדיפה?
-
- 11 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אני רוצה לפרמט תמחשב ואין לי כל להכנס לכל אתר ולהעתיק לשמה תכתובת של הסימניות ויש לי איזה 70 ככה שזה קצת קשה לעשות את זה ידנית. איך אני יכול לעשות גיבוי הולם לכל הסימניות שלי? שישר אחרי שאני ידביק את זה לאיזה תיקייה או לעשות משהו פשוט הכל יופיע לי בחזרה[br]פורסם בתאריך: 18.07.2009 בשעה 16:39:50 אפצי'
-
- 5 תגובות
- 829 צפיות
-
-
צריך אנטי וירוס חזק במיוחד חוץ ממקאפי תודה רבה! :-*
-
- 7 תגובות
- 829 צפיות
-
-
כשמקור אחד (השכבה התחתונה) ממצלמת וידאו והמקור השני (השכבה שמעליו) מתמונה מההרד דיסק
-
- 4 תגובות
- 829 צפיות
-
-
איך אפשרי ליצור את הדבר הבא.. צירפתי תמונה.. זאת אומרת אם מנסים לעשות כזה דבר בphotoshop forewoks וdreamweaer זה לא מסתדר.. החתיכה לslices לא תאפשר לעשות כזה דבר.. אז איך הם עשו את זה..? או שהם השתמשהו פה בflash בכלל..? וגם בתוכנות שהזכרתי למעלה בכלל אפשר להגדיל אובייקט.. למשל בתמונה רואים שהסרט APOCALYPTO מוקרב יותר.. אבל בפוטושופ ופיירוורקס בכלל אין אפשרות לעשות כזה דבר.. לא? בקיצור איך אפשרי ללמוד לעשות כזה דבר..? דרך איזה תוכנה/תוכנות.. בנוסף רואים שהפריטים שהכי מורחקים מהאמצע פחות ברורים וככל שהם מתקרבים הם נהייה יותר ברורים.. איך אפשרי לעשות כזה דבר כשכל פעם התמונות זזות..? אני יודע לעשות את זה כשהם קבועות.. אבל ברגע שמשהו זז איך הוא פתאום יודע להבהיר או …
-
- 3 תגובות
- 829 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך יוצרים templates בתוכנה Dreamweaver משהו יכול לעזור?
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אני מתקשה בראיה. ברצוני להפוך טקסט חיוור של מסמך לשחור מודגש הן לקריאה והן להדפסה. בגרסה הקודמת של אקרובט הצלחתי (ואיני זוכר כבר איך...). איך אוכל לבצע זאת בגרסה החדשה? תודה
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום חברים. יש לי בעיה מוזרה. אני לא מצליח להקליק על "באנרים". שאני נכנס לאתר המכללה שבה אני לומד. כאשר אני רוצה לקליק על התפריט שום דבר לא קורה (גם FOX 3 וגם IE 7). (הכוונה לתפריט היכן שרשום מידע למעומדים, יחידות אקדמיות וכו'...). מה עושים http://colman.ac.il מצורפת גם תמונה: [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 829 צפיות
-
-
בהתחלה הוא רשם שאנטי וירוס לא מותקן והתקנתי...ואח"כ שהוא לא מעודכן אז עדכנתי אותו.. כמו כן גם אפשרתי לו להוריד עדכונים של מייקרוסופט... בנוסף זה רושם שאין לי פיירווול...אומנם ביטלתי את הפיירוול של הווינדוס אבל התקנתי במקום את הפיירוול של SYGATE ועדיין משום מה זה לא מזהה שיש לי פיירוול...(למרות שאת האנטיוירוס זה כן זיהה)... אז..או שאפשר להעיף את "התוכנה" הזאת...או שיש אפשרות להגיד לו מה הפיירוול שיפסיק להציק לי? תודה לכולם!
-
- 5 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שבוע טוב ושנה טובה לכולם, לאחר שעדכנתי את המסנג'ר לגרסה החדשה (WINDOWS LIVE 2009), אני מצליח להתחבר אבל לא מצליח לראות את אנשי הקשר שלי, מה גם שהם לא רואים אותי. הבעיה ממוקדת אך ורק למחשב שלי, כי במחשבים אחרים המסנג'ר עובד רגיל ומציג את האנשים, לאחר שניסתי לייבא את אנשי הקשר מהמחשב השני, אני מצליח לדבר עם אנשים שרואים אותי מחובר, אבל אני לא רואה אף אחד מחובר. ניסתי למחוק את ה-CACHE של התוכנה כפי שמפורט באתר של מיקרוסופט, וזה לא הצליח, ניסיתי למחוק את את התוכנה עצמה (דרך UNINSTALL), וגם זה לא עבד. האם יש דרך לתקן את זה, כי לא מצאתי מה אפשר לעשות, וראיתי שעוד אנשים נתקלו בבעייה דומה לאחר העדכון. תודה רבה ושנה טובה.
-
- 2 תגובות
- 829 צפיות
-
-
-
שלום איך אני שומר pattern ושם אותו כרקע לטקסט ששברתי בFLASH8 ? או בקיצור איך עושים רקע שהוא טפט לטקסט (שבור) תודה.
-
- 0 תגובות
- 829 צפיות
-
-
בכל מקרה יש לי אנטיוירוס של גרייסופא שרץ )הגירסה החינמית) הוא כל הזמן מתריע על זה ...בחלק מהמקומות הוא מסוגל להסיר וחלק לא. אני ממש כבר אובד עצות חיפשתי בכל מקום איך נפתרים מזה ואני לא מצליח. בתודה מראש דניאל
-
- 3 תגובות
- 828 צפיות
-
-
שלום לכם ידידי, פורום גראפיקה ממחושבת. אימי היא אדריכלית שבקרוב מתחילה ללמוד את התוכנה Revit. אמרו לנו, שזו תוכנה חדשה, מתקדמת, שעכשיו משתלטת על ארה"ב ובקרוב, תגיע גם לארץ. רציתי לשאול אם מישהו מתעסק עם התוכנה? מישהו שמע עליה? יש דעות? תודה מראש, נמרוד.
-
- 0 תגובות
- 828 צפיות
-
-
מחשב חדש... פירמוט טרי כמובן... יומיים המערכת רצה, אני ישר אחרי RESET פה, אבל כל פעם שאני בEXPLORER אני לוחץ על קובץ MP3 הוא קורס וה MY COMPUTER נסגר, מדוע ולמה ? איך אני מסדר את זה ? כשאני ב WINAMP ואני לוחץ כפתור ימני או שמאלי על הקובץ הוא לא מעורר בעיות והכל עובד חלק. יש הצעות ? מחשב חדש ופירמוט טרי, אין לי זין לפרמט עוד פעם בחודש הקרוב. תודה רבה מראש.
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-
-
בעקבות הפוסט הקודם שלא הסתדרתי עם העברת קבצים- עכשיו אני לא מצליח לעלות את הסרטונים לפייסבוק. הסרטון עומד בקריטריונים של זמן וגודל קובץ אבל כשאני מנסה להעלות הבר לא מתמלא וכתוב לי כל כמה שניות למטה בצד ימין של הדפדפן "שולח בקשה אל.." אבל כלום לא קורה.
-
- 0 תגובות
- 828 צפיות
-
-
מישהו מכיר שיטה יעילה להדפסה של דפי היסטורי ארוכים מהאי סי קיו? או לפחות איך אפשר לייבא את הכל לקובץ טקסט ? Icq2000b
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-
-
כאשר אני "מדלג" בתוך סרטוני FLASH האודיו והוידאו מאבדים סנכרון. הFLASH מעודכן לגירסה האחרונה, ניסיתי לבטל את השימוש בהאצת חומרה ולא ראיתי הבדל. מישהו יודע איך לסדר את הבעיה? המערכת במפרט עם WIN7 X64.
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-
-
אוקיי, אז לפני מספר שבועות קיבלתי מחשב נייד די ישן במתנה. אז דבר ראשון שעשיתי עליו היה כמובן פרמוט והתקנת ווינדוס XP עליו (בהמשך יבוא גם לינוקס, אחרי שאסדר את בעיות החומרה). לאחר הפרמוט באתי להתקין את הדרייברים של הכרטיס מסך והמולטימדיה מהאינטרנט, ולכן, מכיוון שלא ידעתי איזה רכיבים יש לי בכלל אז הורדתי belarc והרצתי אותו: http://img514.imageshack.us/img514/5366/belarc1nt5.jpg http://img126.imageshack.us/img126/1515/belarc2ig9.jpg (שתי התמונות מראות את כל המידע הרלוונטי על חומרה שהbelarc מצא במחשב שלי). כפי שאתם רואים בתמונה השניה, הוא לא מצא לי שום מידע על רכיבי תצוגה או מולטימדיה. תיארתי לעצמי שהוא פשוט דחף אותם לאיפשהו אחר אז לא אמרתי נואש והורדתי את תוכנת aida32 ה…
-
- 7 תגובות
- 828 צפיות
-


