עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני זקוק להמלצה לתוכנה שתאפשר סידור תמונות קיימות. אני מתלבט בין פיקסה לאדובי אלבום. יש תוכנות יותר מוצלחות בתחום הזה? יהי נחמד אם תהיה תמיכה בעברית תודה!

    • 7 תגובות
    • 829 צפיות
  2. Started by yotam.m,

    אהלן חברה, מה קורה? מחפש עזרה ממישהו שמכיר אולי את התפריטים בדרייברים של Nvidia. לא מזמן הורדתי את הגרסא החדשה ביותר (260.99) אם זה משנה. פתאום כל המשחקים (בעיקר הישנים יותר "נהנו" מהתופעה) קיבלו תצורה של 4:3 מה שמשאיר המון שוליים שחורים בצדדי המסך. יש לציין שהרזולוציות של אף אחד מהמשחקים לא שונתה ונשארו כמו לפני העדכון. ניסיתי להחזיר את הדרייבר לגרסא הקודמת שלו אבל שום דבר לא עזר. יש למישהו רעיון? מישהו מכיר תפריט שאפשר לבחור בו יחסי תצוגה? (אם קיים כזה בכלל). אודה לעוזרים וגם לאלו שרק ינסו

    • 2 תגובות
    • 829 צפיות
  3. Started by zebra,

    שלום לכולם! בעיה בעייתית אני נמצא בארגון אשר קיים בו EXCHANGE 2010 הכל עובד תקין חוץ משליחת זימונים למשתמשים אשר מותקן אצלהם OFFICE 2003 זה יוצר להם את כל תוכן הזימון בג'יבריש. בחלק מהמחשבים ביצעתי עדכונים מלאים לאופיס והבעיה נפתרה ובחלקם הבעיה לא נעלמת. האם יש למישהו מושג מה אפשר עוד לעשות ?? שיניתי באזור שפה בלוח הבקרה גם הכל לעברית וזה גם לא עוזר תודה[br]פורסם בתאריך: 8.11.2010 בשעה 14:26:44 אני יוסיף לומר שמשתמשים עם OFFICE 2007 לא נתקלו כלל בבעיות.

    • 0 תגובות
    • 829 צפיות
  4. Started by Palamnaeusus,

    Netscape and other Web browsers based on the Mozilla development project contain a bug that leaks people's Web surfing data, according to a new report The bug reveals the URL of the page someone is viewing to the Web server of the site last visited. This allows a Web server to track where people go after they leave the site, even if the next Web address comes from a bookmark or is manually typed into the browser. Researcher Sven Neuhaus, who published a security alert on Wednesday about the issue to the Bugtraq mailing list, said he had confirmed the bug in Mozilla 1.0, 1.0.1 and 1.1, though it probably also existed in older Mozilla versions. It also appears in browsers …

  5. הורדתי את התוכנה Fraps צילילמתי כמה דקות של סרט כדי לבדוק אם התוכנה עובדת.... עכשיו צילמתי והקובץ נשמר בתקייה אבל אני לא מצליח לראות אותו...... אני משתמש בנגן bsplayer וב Fraps 2.9.4 תודה לכם...

    • 1 תגובה
    • 829 צפיות
  6. Started by shlomy79,

    שלום לכולם ברשותי נגן וידאו למחשב בשם GOM הוא אחלה נגן אבל יש לי בעיה אחת איתו והוא כיוון הכתוביות בעיברית לדוגמא אמור להיות ככה שלומי הלך לגן זה מראה לי תתרגום משמאל לימין וזה מעצבן ניסתי להחליף פונטים בתוכנה לא עוזר אשמח לעזרה בנושא

    • 0 תגובות
    • 829 צפיות
  7. אני מעוניין לצרוב קבצי AVI ל DVD, הבעיה היא שכל התוכנות שמצאתי היוצרות תפריט ל DVD ממירות את הקבצים ל VOB, ואני מאבד מקום ב DVD, כלומר, אם בצריבה רגילה של DATA אני יכול להכניס 6 סרטים של 700 מגה, בתוכנות שמצאתי אני יכול עד 120 דקות וידאו בלבד. ידוע לי שתוכנה כזו קיימת, לראייה הדיסק של Joker-Man שהכניס 14 פרקים של נמלטים (עונה 1) עם תפריט לדיסק. ניסיתי גם להוריד את האיכות בצריבה (Nero Vision) על מנת לקבל יותר מקום בדיסק אך זה לא עזר משמעותית.

    • 5 תגובות
    • 829 צפיות
  8. Started by Superior,

    איך אני הופך את המחשב שלי להראות כך? http://img13.imageshack.us/img13/47/picture1bgo.png

    • 1 תגובה
    • 829 צפיות
  9. אורח רועי1986
    Started by אורח רועי1986,

    מה אתם חושבים כדאי לקנות איך המחיר? http://www.biz-coupon.co.il/Default.aspx?cuponid=150

    • 1 תגובה
    • 829 צפיות
  10. Started by shishos,

    אהלן אנשים רציתי לדעת אם מישהוא יכול להגיד לי איפה אני יכול למצוא מדריך לתוכנה Sketchup 3?

    • 0 תגובות
    • 829 צפיות
  11. Started by Gil80,

    שלום. נתקלתי בכמה בעיות ואני מקווה שתוכלו לעזור לי. 1. אני צופה בסרט באיכות 1080 כאשר אני קורא את הסרט מהמחשב המרוחק דרך רשת אלחוטית והמחשב בסלון מחובר לטלוויזיה. בד"כ אין בעיה אבל עכשיו הסרטים שאני צופה בהם מתחילים להיות מקוטעים, כאילו המחשב כל הזמן עושה buffer. הרשת בתקן N. מהירות העתקת קבצים בסביבות 11 מגה בייט לשניה. 2. בגלל הבעיה הראשונה, החלטתי לנסות ולראות את הסרטים דרך XMBC. הורדתי פונט arieluni ואני משתמש בו. אבל הכתוביות נראות חתוכות באמצע. למשל במקום האות א' אני אראה חלק את החלק העליון של האות. החלק התחתון לא מוצג אז בעצם הכתוביות מוצגות בצורה חלקית מוזרה כזאת. 3. הסקין לא תומך בעברית. יש סקין שתומך? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 829 צפיות
  12. Started by sbarbz,

    בס"ד שלום לכם איך אני מוריד מאתרים כמו: http://www.********* דרך המנהל הורדות?? פשוט אני לא הצלחתי להגדיר את זה ככה תודה

    • 3 תגובות
    • 829 צפיות
  13. מה עדיף לתוכנה להורדת טורנטים - דיסק מכני או SSD ? יש קשר ל CAHE בדיסק ? איזה אפיונים חשוב לדיסק שעובד בתוכנות הורדה ?

  14. Started by nsis123,

    לכל מי שלא מכיר את תוכנת הדחיסה IZARC החינמית אז הנה קישור לאתר שלהם: http://www.izarc.org מכיוון שהתוכנה קיימת כמעט ובכל שפה מלבד עברית אז החלטתי לתרגם את התוכנה ועכשיו לאחר שסיימתי לתרגם אותה אני מבקש מכל מי שרוצה לבדוק את התרגום ולעזור לי לשפץ אותו, לכתוב כאן מה לא בסדר או לשים את קובץ השפה המשופץ כאן אחרי שהכל יהיה תקין אשלח אותו לאתר החברה קישור להורדת קובץ השפה: http://www.rapidsharing.com/e217ccc6c5f95ff79556dcffee66d633 את קובץ השפה יש לשים בתיקיה LANGUAGES שנמצאת בתוך תיקיית התוכנה IZARC תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 829 צפיות
  15. Started by TheReaper,

    הורדתי את הגרסאת טריאל ומתי שאני מנסה להפעיל את אחת מהתוכנות הוא כותב registry corrupt The UI Language Registration Is Invalid ניסיתי להוריד כמה פעמים והתקנתי כמה פעמים אבל תמיד יש את אותה בעיה... נכנסתי לסופורט של COREL ואמרו להשאיר את F8 לחוץ ואז לפתוח את אחת התוכנות אבל שום דבר לא קורה...

    • 1 תגובה
    • 829 צפיות
  16. Started by Saliman,

    מישהו מכיר או יכול לתת מידע על תוכנה שמוציאה את רצועות המוזיקה מקבצי ה VOB שיש לי? (לפורמט mp3)

    • 3 תגובות
    • 829 צפיות
  17. Started by Elite_Sniper,

    לא, לא הכוונה לחסינות מפני פריצות, וירוסים וכדומה, אלא משהו נחמד שראיתי בtomshardware, זו תיקיה שמרכזת את כל האפשרויות השונות שיש במחשב ונותנת את האפשרות לנהל את המחשב ממקום אחד. 1) תיצרו תיקיה חדשה 2) תנו לה את השם "GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}" (בלי הגרשיים כמובן). 3) אתם תיראו כשתלחצו אנטר שהסמל משתנה לסמל דומה לזה של לוח הבקרה. 4) אתם מוכנים להרוס את המחשב. קרדיט כמובן ל http://www.tomshardware.com/ .

    • 2 תגובות
    • 829 צפיות
  18. Started by bhaim6,

    שלום לכולם, אשמח לקבל עזרה בנושא הנ"ל: מחפש ליצור מסגרת לתמונה כמו בקובץ המצורף. יש לי כרגע מותקנות על המחשב Corel Paint Shop Pro Photo X2 ו Adobe Photoshop Elements 7.0 (גרסאות נסיון ל 30 יום ) ואשמח אם תמליצו לי על האפשרות למסגר תמונה באופן זה באחת מהתוכנות הנ"ל . במידה ואי אפשר אשמח לקבל שם של תוכנה אחרת שמאפשרת לבצע זאת . תודה , חיים

    • 2 תגובות
    • 829 צפיות
  19. יש לי בעיות עם ה Movie Maker. בכל פעם כשאני עורך בה וידיאו ,אחרי איזה 10 דקות היא עושה X על כל הסרטונים. אבל זה רק כשאני מוסיף סרטונים בפורמט AVI. זה היה לי גם במחשב הקודם.. לפי מה ששמעתי מכמה חברים,אין להם X בעריכת הוידיאו עם פורמט avi. אז בקיצור, מקודם ניסיתי משהו.. וחשבתי שפטרתי את הבעיה. צילמתי ממשחק המון סרטונים (בעזרת התוכנה Fraps) והוספתי אותם לקליפ. ערכתי איזה חצי שעה בכיף.. עשיתי אפקטים,עבדתי על כל קליפ.. התאמתי,חתכתי,הוספתי,הסרתי.. מה לא? אבל פתאום המובי מייקר נתקע לשניה ופתאום,לאט לאט התחילו להופיע איקסים על כל הקבצי וידיאו למטה,בצייר הזמן.. ניסיתי לשחזר שמירה ממקודם, וגם שם זה היה עם X .. כל מה שעשיתי פשוט הלך :'( :'( :'( עוד הערה: כשאני טוען שמירות ,זה מצי…

    • 7 תגובות
    • 829 צפיות
  20. Started by טל הלמן,

    אני חיברתי את המיקרופון שלי למחשב , מיקרופון פשוט שאני אוכל להקליט דברים ולדבר עם חברים אבל המיקרופון לא עובד. זה מסמן לי שהמיקרופון התחבר והוא חובר נכון אבל אני לא מצליח בשום מקום להקליט או לדבר... עשיתי בדיקה מלא פעמים כיביתי את המחשב וזה לא עובד... מה לעשות ? ((מיקרופון חדש שעכשיו קניתי)) תודה [:

    • 1 תגובה
    • 829 צפיות
  21. Started by Spiritus,

    אנחנו בית שלוש קומות שבכל קומה יש מחשב שבו מצלמת אינטרנט ומיקרופון. עכשיו אני מחפש תוכנה פשוטה ומהירה שתוכל לשבת קבוע ב System Tray שדרכה נוכל להיתקשר אחד עם השני (כולל וידיאו). תודה מראש !

    • 3 תגובות
    • 829 צפיות
  22. Started by card,

    שלום אני צריך תוכנה קטנה שיכולה לתקשר טקסטואלית עם COM Port, גם לשלוח, וגם לקבל. ואם היא Portable, אז בכלל טוב. מישהו מכיר משהו נחמד? תודה card

    • 4 תגובות
    • 829 צפיות
  23. השאלה בכותרת. אני הולך לשדרג בקרוב כרטיס מסך, מעבד ולוח אם. השאלה היא האם מומלץ לפרמט את מחשב או שעדיף שאשאיר כך?

    • 6 תגובות
    • 829 צפיות
  24. שלום רב. לאחרונה נתקלתי בבעיה מוזרה. כשאני מנסה לכבות את המחשב אז פתאום מופיע מסך כחול ובו הודעת שגיאה. דומה למשהו כזה stop 0*000000008e...... Win32k.sys(....) אין לי מושג קלוש ממה זה יכול לנבוע, לא התקנתי שום חומרה מיוחדת לאחרונה וגם לא תוכנות אשמח אם למישהו יש פתרון יותר יצירתי. בברכה, [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 829 צפיות
  25. אני מקווה שזה הפורום הנכון לשאלות מסוג זה. יש לי פרויקט שכולל מספר גדול של מאמרים, כאשר כל מאמר שמור בקובץ PDF נפרד. בנוסף, ישנו קובץ PDF יחיד שמשמש כמאמר ה"ראשי". במאמר זה צריכים להיות קישורים, המפנים את המשתמש למאמר "משני", שנמצא בקובץ PDF אחר. כשניסיתי לבדוק כיצד לעשות זאת אכן גיליתי, שניתן ללחוץ על קישור שיפתח לי קובץ אחר, אך לא מצאתי דרך ליצור קישור שיפתח לי קובץ מסמך בעמוד מסוים, או אפילו בפסקה מסוימת. האם יש דרך לעשות זאת?

דיונים חדשים בפורומים