עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by SEangel,

    אני צריך קודק לאודיו (לAC3) יש המלצות?(אם בכלל יש כזה קודק)

    • 0 תגובות
    • 830 צפיות
  2. Started by מאור247,

    קניתי נגן mp3 ובגלל שהכנסתי לו קובץ פגום היה צריך לשלוח אותו למעבדה לתירון... רציתי לדעת אם יש תוכנה שמוצאת קבצים פגומים כדי שלא יקרו דברים כאלה??

    • 0 תגובות
    • 830 צפיות
  3. כל פעם שאני מנסה לגבות את פיירפוקס, בסיום הגיבוי, התוכנה רושמת שקובץ הגיבוי פגום וקורסת. כל פעם שאני מסנה לשחזר את הגיבויים של פיירפוקס (ביצעתי התקנה נקייה כרגע של פיירפוקס) היא רושמת לי שאיננו מסוגל לגשת לאף אחד מקבצי הגיבויים וקורסת. הסרה והתקנה מחדש לא הועילו. למה זה קורה?

    • 1 תגובה
    • 830 צפיות
  4. Started by smulikon,

    היי, יש לי 2 מערכות הפעלה על המחשב. ויסטה ווינדוס 7. הויסטה כרגע לא עובד לי ואני מחובר דרך הוינדוס 7. אני רוצה לעשות גיבוי לכל המועדפים שהיו לי בפיירפוקס שהשתמשתי בו בויסטה. איפה אני מוצא את התיקייה הזו?

    • 6 תגובות
    • 830 צפיות
  5. Started by shahar91,

    אפשרי שWindows Live Mail יעבוד לי ברקע של המחשב ויקפיץ לי הודעה מתי שקיבלתי דואר חדש? ניסיתי אותו וגם את הOutLook אבל שניהם לא מודיעים מתי אני מקבל דואר אז הם לא שווים כלום.

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  6. Started by AKA Psyco,

    אני רוצה להעתיק את ההגדרות של הConnections כי אני רוצה לפרמט את המחשב ואני לא יודע איך להגדיר מחדש את הNetwork Connections

  7. Started by st0m,

    תקשיבו אני לא יודע אם זה מתאים לפה אבל ... יש לי סרט והוא לא עם תרגום מובנה והוא בא עם קובץ תרגום עכשיו הבעיה שסוג הקובץ של התרגום הוא SRT והוא נפתח באמצעות BS Player ושאני מנסה להפעיל את הסרט עם BS Player אז זה נותן לי הודעה שאומרת שה bsplayer לא מזהה את סוג הקובץ ובסוגריים רשום DIV3 והבעיה היא שהסרט לא יכול להיפתח עם bsplayer אבל התירגום הוא קובץ של bsplayer אז שאני מנסה להפעיל עם המדיה פלייר זה לא עובד וכבר הכנסתי את הקבצים לאותה תיקייה ולשניהם יש את השם של הסרט. מה לעשות ?!?!?!?!?!?!?!?!? בקשה זה דחוףףףף

    • 10 תגובות
    • 830 צפיות
  8. Started by Rule The Pc,

    מקווה שזה הפורום המתאים הורדתי KEYGEN אתמול ועכשיו הAVG אומר שזה וירוס ואחרי שאני אומר לAVG לחסל אותו שוב יש הודעה עליו. ניסיתי למחוק אותו בעצמי אבל אחרי דקה הוא שוב מופיע. מה לעשות?

  9. Started by XDude,

    Zone Alarm Suite לא נותן למירק שלי להתחבר לשרתים! הוא רושם ככה - [01:03] -irc.rizon.net- [ Blocked by Zone Labs Security ] [01:03] -irc.rizon.net- [ Blocked by Zone Labs Security ] מוזר!? ניסיתי לפתוח פורטים ולא הלך! למישהו יש פתרון? ועוד משהו מישהו יודע מהם הפורטים של KAZZA EMUL ומירק שאותם צריך לפתוח בפיירוול ואיפה בדיוק אני רושם את זה ב- UDP או TCP?

    • 6 תגובות
    • 830 צפיות
  10. חברים שלום פונקציית שיחזור מערכת נעלמה לי. האם ואיך ניתן לשקם ולהחזירה לחיים, ללא התקנת מערכת ההפעלה מחדש? מצורפת כאן תמונת מאפייני המערכת שלי, בה ניתן לראות שלשונית שיחזור המערכת לא קיים. מקווה שניתן לתקן זאת.

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  11. שלום חברים, אני מחפש חבילת קודקים טובה ורצינית שתכיל את כל הקודקים הנחוצים בשביל לצפות בסרטים במחשב. כרגע מותקנת אצלי החבילה של ליונטוורק ואני מתחיל להתאכזב ממנה. האם יש המלצות אחרות? תודה, ניר.

    • 4 תגובות
    • 830 צפיות
  12. שלום: יש לי בעיה outlook כל ההודעות שאני מקבל אין לי אפשרות לקרוא את התוכן יש רק דף ריק האם יש דרך לאפס או להתקין מחדש את האוטלוק? בבקשה עזרה, ואם יש תוכנות אחרות כתחליף היתי שמח שתמילצו לי תודה...

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  13. שלום לכולם אני גולש בפיירפוקס בעיקר ולעיתים רחוקות באקספלורר, ויש אתר שהייתי מעוניין שהוא לא יעלה. כלומר שמישהו ינסה להיכנס אליו הוא פשוט יציג הודעת שגיאה ויסרב להטען. יש משהו שעושה את זה בFF? תוסף? אופציה באפשרויות? ובIE? תודה רבה מראש, אבי.

    • 6 תגובות
    • 830 צפיות
  14. היי חברים, אני מעוניין להכין לחברה שלי תוספת צנועה למתנת יום ההולדת, יש לי תמונה שלה נשענת עם מעקה של גשר ואני רוצה לקחת את התמונה הזו ולשלב אותה עם תמונה של פורש, כך שיראה שהיא נשענת על מכסה המנוע של הפורש, אבל חשוב לי שהעיצוב יראה אמין ממש כאילו מדובר בתמונה מקורית. יש מישהו שיהיה מוכן לעזור לי בכך ?

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  15. שלום, אני עושה עבודה בקולנוע (מי שמכיר כיתה י') ואני צריך לקחת תמונות מהסרט שבמחשב. משום מה,כשאני עושה פרינטסקרין (לא משנה מאיזה נגן , ניסיתי שלושה) כאשר הנגן פתוח אני יכול להזיז רק מה שמחוץ לפריים (זאת אומרת אני לא יכול לגעת בכלל בסרט,רק מה שמסביב) או שאני לוקח Prentscrn ואז סוגר את הנגן ובכלל לא רואים את הסרט בתמונה. כיצד ניתן לסדר את הבעיה? תודה רבה!

    • 8 תגובות
    • 830 צפיות
  16. יש לי בעיה מוזרה. למרות שהמקלדת שלי עובדת ללא תקלות בכל תוכנה אחרת במחשב, היא מסרבת לפעול תחת פוטושופ. מיד כשאני נכנס לתוכנה היא לא מגיבה לכל פקודה שאפשר לפקוד בעזרת המקלדת. לדוגמא אם אני לוחץ על tab אז התפריטים לא נעלמים. וכך זה גם עם שאר הפקודות. אפילו Ctrl O לא גורם לכל תגובה. אם אני עושה save as אז אני כן יכול לכתוב, אבל חוץ מזה כל פעולה שמצריכה את המקלדת פשוט לא עובדת. הפעלתי את התוכנה והמחשב מחדש וזה פשוט לא עוזר. אנא עיזרו לי, זאת בעיה ממש מבאסת...

    • 4 תגובות
    • 830 צפיות
  17. Started by avigdo,

    מישהו יכול להפנות אותי לאתר בו אפשר להוריד את הפץ' המאפשר לתכנה זו לעבוד ב XP? באתר המורכב של סונילא הצלחתי למצוא את הפץ' תודה

    • 1 תגובה
    • 830 צפיות
  18. זו תוכנת אנטי וירוס חינמית..והחלטתי שאני רוצה שהיא לא תפעל לי עם עליית המחשב. באופן מוזר (לדעתי) אין את התהליך של כשנכנסים לתהליכים ב-msconfig... בתוכנה עצמה גם אין אפשרות לבטל את העניין... מישהו מכיר דרך אחרת? אני מפספס פה משהו? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  19. Started by Unavoidable Encounter,

    בזמן האחרון אני רואה בהרבה אתרים שכתוב בכל מיני מקומות [AD] במקום פרסומת שהייתה אמורה להיות שם איך אני מסדר את זה?

  20. Started by omri_ro,

    יש לי רשת עם 3 מחשבים (כולם WINDOWS7 אחד מהם 64bit) המדפסת מחוברת בחיבור USB לאחד המחשבים עם מה"פ (32BIT ואיני מצליח להדפיס מהמחשב שלי(64BIT) למרות שתהליך הוספת המדפסת(רשת) עובר בהצלחה. מהמחשב השני (עם מה"פ 32BIT) אין שום בעיה בהדפסה. תודה לעוזרים...

    • 1 תגובה
    • 830 צפיות
  21. Started by overload,

    אני כבר חצי שעה או יותר מנסה להתחיל את ההורדה והתוכנה לא מתחברת. יש הודעה של- [glow=red,2,300]problem connecting to tracker [/glow] לפני שנייה נעלמה ההודעה והיתי בטוח שזה יתחיל להוריד, אבל עכשיו היא שוב שם. מה לעשות?

    • 7 תגובות
    • 830 צפיות
  22. טוב חברה, סתם שיעמם לי אז החלטתי לככת תמונה של רובה שמצאתי לא ממזמן (משו מBF2) ולשדרג אותו... הנה לינק לרובה האוריגינלי בWIKI: http://en.wikipedia.org/wiki/F2000 גם שמה תוכלו לראות תמונה מקורית שלו... הנה עכשיו העריכה שלי, אני יודע שיש דברים שלא הגיוניים אבל עדיין הרעיון... אז מה אתם אומרים?

    • 4 תגובות
    • 830 צפיות
  23. Started by MoRtZkInG,

    היי, יש לי תיבת IMAP שמאוכסנת ב-GMAIL. אני רוצה לגבה אותה מה-OUTLOOK באמצעות קובץ PST או משהו דומה, זה אפשרי? איך אני יכול להגיד לאאוטלוק להוריד את כל המיילים בכל הספריות - כי כרגע רוב המיילים לא ירדו אלא רק בפעם הראשונה שאני ניגש אליהם ומסתכל עליהם הם מתחילים לרדת...

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  24. Started by ashbit_q,

    יש לי מעבד E6750 2.66 בלי אוברקלוק עד לפני חודש הכל היה טוב אבל פתאום הוא מתחיל לעבוד על 70% 90% וחוזר ל1-5% בלי סיבה בדקתי את חום המעבד בתוכנת אוורסט כחצי שעה והוא הגיע במקסימום ל50 מעלות כשהכי פחות הוא מגיעה ל38 מעלות מה נראה לכם שהמעבד נפגם או לא?

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  25. שלום לכולם, אני צריך תוכנה עם ממשק נוח ואפשרויות נוספות של הלבשת כתוביות על סרטים. שם התוכנה והמלצות לגביה יעזרו מאוד. ואני צריך גם תוכנה לפתיחת קבצי MDB שמשום מה לא נפתחים עם וורד ונפתחים חלקית עם אקסל (אולי אקסס?) תודה למגיבים.

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות

דיונים חדשים בפורומים