עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ashkenazone,

    חברה, מישהו מכיר פה פאץ' כזה או איזה תוכנה או משו שגורם לXP להראות כמו windows vista\longhorn?

  2. מכוון שיש לי מחשב מרובה ליבות אני מחפש תוכנות שימושיות ויעילות שמנצלות מספר ליבות בכדי לנצל אותו כמו שצריך. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 833 צפיות
  3. כמו בה xtrz הזה ושאני מנסה לשים תמונה כזו שזזה בצד הוא רושם לי the service is unavailable at this time please try later vbscript לא משנה מתי אני מנסה זה תמיד אומר את זה . ממה יכולה להיות הבעיה . תודה

    • 10 תגובות
    • 833 צפיות
  4. Started by bariko,

    שלום רב, לפני זמן לא רב, רכשתי שתי רישיונות של Acronis True Image 11 Home. (עבור שני מחשבים) כעת קיבלתי מהיצרנית מייל, המבשר לי חגיגית שכלקוח מוערך של החברה, אני זכאי לשדרוג חינם לגרסה החדשה יותר - Acronis True Image Home 2009 כאן מתעוררות שתי שאלות: 1. האם בכלל כדאי לשדרג? 2. מה יעלה בגורל שני הגיבויים שכבר יצרתי עם הגרסה הנוכחית? האם לאחר השדרוג, אוכל עדיין להשתמש בהם במקרה שאזדקק לשחזר? תודה רבה!

  5. Started by Anas-Nanas,

    שלום לכם. יש לי כמה סרטים על המחשב שמחולקים לקבצי Bin ו-Cue וחתוכים לשני חלקים (תצורה שרובכם מכירים מאתרי שיתוף הקבצים) אמנם הסרטים הם באיכות של DVDRip אך בכל זאת אני מעוניין לצרוב אותם! אני רוצה לאחד את שני הקטעים כמו שהם וצרוב אותם על דיסק DVD, כך שיתנגנו כחלק אחד. יש לי צורב DVD מסוג LG 4163 ואני מחפש תוכנה שתוכל לעשות בשבילי את האיחוד בין שני החלקים, אשמח אם תוכלו לעזור לי. בתודה מראש ניר.

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  6. Started by dudy26,

    שלום לכם יש לי בעיה בהתקנה של Adobe premiere elements 9 אני מקבל שגיאה 1334, משהו עם קובץ Data1.cab ניסיתי כבר כמה וכמה פעמים, במחשב אצלי בבית זה עובד ללא בעיות (אני בחו"ל) עברתי בלא מעט פורומים חיפשתי פתרונות, מצאתי כמה ושום דבר לא עוזר גם כשאני מנתק את החיבור לרשת, מוחק את ה-TEMP, מבטל פיירוול ואנטי-וירוס כפי שהומלץ בכמה מקומות אחרים ניסיתי גם ליצור משתמש חדש במחשב אך גם זה לא הועיל, למרות שניסיתי להתקין גם עותק אחר של התוכנה בכל המקרים אני מקבל את השגיאה הזו. אודה לכם מאד אם למישהו יש פתרון לזה אגב - Win7 ultimate תודה

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  7. שלום לאחרונה התקנתי מחדש את מערכת ההפעלה. התקנתי את כל הדרייברים המעודכנים, וגם תוכנת חומת אש, ZoneAlarm Pro. אני מחובר לאינטרנט דרך הוט (כבלים) וספק אינטרנט דרך חייגן. אחרי הפעלה מחדש של המחשב אני יכול להתחבר לאינטרנט, אבל כעבור מספר דקות החייגן מתנתק ואין גישה לאינטרנט. אם אני יוצא מתוכנת ZoneAlarm, אני שוב יכול להתחבר לאינטרנט, אז הנחתי שהבעיה היא בהגדרת חומת האש. בעבר התשתמתי באותה תוכנה בגרסה שונה, ואני זוכר שהופיע חלון כמו שהתוכנה זיהתה חיבור לאינטרנט ושאלה האם להגדיר לאינטרנט, אישרתי ואז תחת טאב Zones, הופיעו עוד כמה שורות ואש האינטרנט עבד. אבל עכשיו זה לא קורה. הפתרון היחיד הוא לצאת מהתוכנה ואז החייגן עובד. מישוה שמכיר את התוכנה, מה אני צריך להגדיר בה כך שהחייגן י…

    • 0 תגובות
    • 833 צפיות
  8. יש לי קובץ שהפכתי לקובץ אייקון. זו תמונה של הנגן שלי (IAUDIO) עלמנת לשים את זה בנגן ואז שכשאני מחבר אותו למחשב אני רואה את הכונן שנפתח עם התמונה של הנגן. איך אני חותך את האייקון או את התמונה שאני עומד להפוך לקובץ אייקון בדיוק לפי הקווים (זה לא ממש ישר כי בתמונה רואים שהנגן עומד באלכסון).

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  9. היי הכונן הקשיח שלי מתחיל לעשות רעשים מוזרים. מכיוון שזה הכונן הראשי (זה עם מערכת ההפעלה, כל ההגדרות, וכו'), אני רוצה לבצע בו גיבוי מלא בצורת ghost, כדי שבעת אסון (חס וחלילה) אני אוכל בלחיצת כפתור (או כמה..) לחזור בדיוק למצב הקודם ללא התקנות מיותרות וללא הגדרות מחדש. הבעיה היא שאני רוצה שהגיבוי יהיה תמיד מעודכן.. האם Norton Ghost יודע לעדכן on the fly, או רק כשמבקשים ממנו? בעבר הכרתי את התוכנה DataKeeper שידעה לעשות את זה, והיתה של PowerQuest (החבר'ה מ-PartitionMagic) שכידוע עברו לבעלות של Symantec... ונראה שהיא מתה. :-\ כמו כן, אני צריך לגבות כ-220GB (זה כונן של 320GB, מתוכו 220GB תפוסים) לתוך כונן גיבוי של 200GB (נפח בפועל: 190GB), כך שנדרשת פה דחיסה קלה. אני מוכרח להוד…

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  10. היי אני מתחיל להתענין במחשב מרכזי שישמש בעצם להכל-מרכז בידור בסלון חיבור ראשי לרשת האינטרנט ולרשת ביתית(ממנו כל ההתפצלויות) אין צורך עדיין במפרט אבל חשבתי על 8000 ש"ח +-.(ההתייחסות לתווך של 5שנים של שימוש) 1.מחשב כזה יכול לעמוד בתחרות מול הקונסולות למניהם מבחינת הרצת משחקים? 2.המערכת החדשה של מיקרוסופט שנעשתה בשביל זה מספיק טובה(הכוונה לא לויסטה)? 3.יש מערכות הפעלה אלטרנטיביות לזה? 4.אמולטור זה חוקי? אם כן זו אופציה מספיק איכותית להרצת משחקים של קונסולות? 5.יש רכיבים מיוחדים לשימוש הנ"ל מבחינת חומרה שצריך להתחשב בהם? 6.קירור פסיבי איכותי לכל הרכיבים זה מספיק טוב או בעייתי? תודה

    • 11 תגובות
    • 833 צפיות
  11. שלום חברים, כאשר אני מקבל מייל דרך אתר וואלה (מייל פקטיבי לאתרי משחקים וכו') אני מקבל אותו בעיכוב של עד 20 דקות. כעת עברו שעתיים מאז 2 נסיונות שליחה שלי והדואר לא מגיע. רוקנתי את כל המחיצות כלל סל אשפה שגם ככה תפסו רק 8 מ"ב מתוך 3 ג'יגה ובכל זאת הדואר לא הגיע. האם ידועה לכם הסיבה לעיכוב וכיצד ניתן לרענן את רשימת הדואר ע"מ לקבל את ההודעה ?

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  12. Started by nimni,

    שוב נתקלתי בבעיה... אני יודע איך משנים ב- WINAMP הישן אבל בחדש אני לא מצליח... מישהו יכול לעזור... ? :

  13. Started by eegg,

    http://img385.imageshack.us/img385/9930/pagaz5gg.jpg מוזר לא?

    • 4 תגובות
    • 833 צפיות
  14. שלום, אני זקוק לעזרה במציאת תוכנה מתאימה ללמידת גיטרה, בערך מאפס. מצאתי משהו בשם Guitar pro 4.1 האם היא טובה למתחילים? אפשר בבקשה הצעות?

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  15. Started by effi,

    מישהו יודע איך לפתוח קובץ BIN ובאיזה תוכנה מבלי לצרוב?

    • 5 תגובות
    • 833 צפיות
  16. Started by blabla2002,

    שלום חבר שלי פתח ערוץ במירק ויש לו משהוא (נראה לי בוט) והשם שלו זה L@ והוא עושה אוטמתי op ו voice מאיפו אני יכול להשיג את זה הינה לינק irc://uk.quakenet.org/msd.il

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  17. Started by neil4,

    האייקון הזה שכשלוחצים אז רואים את השולחן עבודה : ואני לא יודע איך הוא נקרא בתור הווינדוס כדי שאני יוכל להחזיר אותו אז מישהו יכול להגיד לי , WINDOWS 2000.

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות
  18. Started by Xanadu,

    שלום לכולם, יש לי בעיה בדפדפן אקספלורר שהתחילה לפני יומיים שאני מגיע לאתרים מסוימים כמו YNET ו-SPORTLINE אז אני מקבל הודעת שגיאה בפינה השמאלית תחתונה של הדפדפן של ג'אווה - DONE,BUT WITH ERRORS , וכמו כן כשאני מנסה לרשום תגובה באתרים הללו לא נפתח לי בכלל החלון אלא מתקבלת הודעת שגיאה ERROR בפינה השמאלית תחתונה. האם יש למישהו רעיון איך מתפטרים מהדבר הזה? תודה

    • 0 תגובות
    • 833 צפיות
  19. Started by mtn3030,

    אני מחפש כבר שעות את הדרייבר לכרטיס מסך שלי ואני לא מוצא כל דרייבר שאני מתקין הוא מופיע לי שגיאה שהדרייבר לא נמצא.. הדרייבר אמור להיות של sound Max פעם זה עבד לי אבל מאז שפירמטתי והתקנתי את הווינדוס (הוא ווינדוס כנראה גרסא יותר חדישה) ישלי Windows Xp כרטיס מסך Geforce 6200 אם חסר אינפורמציה או משו שצריך בשביל לפתור ת'בעיה תגידו לי אני יוסיף פה תודה!!!

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  20. Started by sems,

    היי כולם! אני לא מצליחה לפתוח קבצי onenote מהדרופבוקס (קבצים משותפים שאנשים אחרים העלו). זה מראה לי את השמות של כל המקטעים בצד, וזה גם מתעדכן מדי פעם ככה שאני יודעת שזה פעיל ויש שם תוכן. יש לי onenote על המחשב והוא עובד. אני מנסה לפתוח את זה כרגיל, כלומר מקליקה על זה. יש משהו מיוחד שצריך לעשות כדי שזה יעבוד?

    • 0 תגובות
    • 833 צפיות
  21. Started by eladbu,

    שלום לכולם! לאח שלי יש בעיה!הוא פשוט לא מצליח להתקין נורטון 2005 גם לאחר שהסיר את הגרסה הקודמת! בכל נסיון התקנה נאמר לו שיש לו עוד אנטי וירוס מותקן הנחתי אותו להיכנס לרגיסטרי ולמחוק מה שאפשר עם נורטון! אבל עדיין הוא לא מצליח להתקין!למרות המחיקות ברג הסרה של התוכנה וכל התיקיות שלה! מה אתם ממליצים??

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  22. Started by e.s,

    ???

  23. האם קיימת תוכנה שמאפשרת להפוף כל למילים כלומר שיהיה אפשר דרך מיקרפון לכתוב. + המלצה לתוכנה שמלמדת כתיבה עיוורת ( בעברית)

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  24. Started by shacharoren,

    אהלן, אני משתמש ב CS3 והעיברית אצלי נכתבת הפוך כלומר : פושוטופ איך אני יכול לסדר את העיניין? סוג של פלאג אין?

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  25. שלום, אני קונה מחשב נייד יד שנייה ולפני שאני קונה אותו אני רוצה להפעיל עליו תוכנות דיאגנוסטיקה כדי לוודא שהוא לא פגום מישהו יכול להמליץ על תוכנות כאלה?

    • 1 תגובה
    • 833 צפיות

דיונים חדשים בפורומים