תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מצאתי פירוול בשם הזה אבל לא תוכנה לשיתוף אינטרנט... אני אודה מאוד אם תוכלו למצוא לי. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 834 צפיות
-
-
דפדפן ה-explorer לא עובד לי איך אני מסדר אותו? ניסיתי כל מה שאני יודע וזה עדיין לא עובד אני גולש בעזרת פיירפוקס לבינתיים אך אני אשמח לסדר את הדפדפן...
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
טוב ככה אני רוצה למצוא את חבר שלי ואני יודע מה הכינוי שלו אבל איך אני מחפש אותו מה אני צריך לעבור פורום פורום (שם ) כדי למצוא אותו או שיש איזה חיפוש מהיר כזה של משתמשים????? עם כן אתם יכולים הגיד לי איפה זה או אולי איזה שיטה אחרת יש לי כדי למצוא את אותו חבר כדי להוסיף אותו לרשימת חברים שלי תודה רבה לכול העוזרים
-
- 0 תגובות
- 834 צפיות
-
-
יש לי נורטון אנטיוירוס 2003 ומתי שאני מדלי את המחשב קופצת לי הודעה של הנורטון "some symantec product settings have been changed by an unauthorized program. this can indicate that an attacker or a virus is attempting to disable your protection to avoid problems, settings will be reverted to the previous configuration and your system will be restarted. Click OK to continue [glow=blue,2,300] Click here to go to symantec Technical Support Knowledqe Bese...[/glow] אני לא יודע מה אני צריך לעשות כאדי שלזה לא יופיעה השמח לתגובות
-
- 5 תגובות
- 834 צפיות
-
-
קודם כל תודה מראש.... ישנם כל מיני אתרים שאני נכנס אליהם מופיעה לי הודעת שגיאה שאומרת internet explorer נתקבל בבעיה ועליו להסגר אנו מתנצלים על האי נוחות. AppName: iexplore.exe AppVer: 7.0.6000.20935 ModName: ntdll.dll ModVer: 5.1.2600.5512 Offset: 00010a53 זאתי חתימת השגיאה מה אני עושה????
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
ראיתי 2 שחרורים של מקודד XViD: של Koepi's ושל uManiac's רציתי לדעת איזה מהם עדיף להתקין. תודה.
-
- 7 תגובות
- 834 צפיות
-
-
שלום יש לי מצלמה של סוני (T9) והיא מצלמת ולא מכווצת את התמונות בתור JPEG ככה שיוצאות לי תמונות באיכות גבוהה וכל תמונה 2-2.5 מגה אז כעיקרון בצייר אני פותח ושומר אותם בתור JPEG..יש תוכנה שעושה את זה לכמות של תמונות? תודה
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
זה דחוף מאוד, אני רוצה להקליט את התוכנית שבגלגלץ, גוסט קילר ורמדי מופיעים שם משהו פיצוץ. אמרו לי שאני יכול בתוכנה COOLEDIT. עם אפשר גם הסבר מפורט תודה מראש!!!!
-
- 0 תגובות
- 834 צפיות
-
-
שלום לכולם, במחשב שלי היו מותקנים אוטוקד 2006 ו2007. הסרתי את גרסת 2006 לצורך התקנתה מחדש באמצעות התוכנה Cleanse Uninstaller. מה שקרה זה שהתוכנה הסירה גם את 2007 והמצב כעת הוא כזה: בהכניסי את דיסק ההתקנה של אוטוקד, התוכנה לא מאפשרת לי להתקין מחדש בטענה כי התוכנה כבר קיימת על המחשב ושיש להסירה קודם לכן.... אין לי מושג איך לפתור את זה ואשמח לעזרה!! תודה
-
- 2 תגובות
- 834 צפיות
-
-
לא שמרתי את הסיסמא של האי סי קיו במחשב וגם שחכתי אותה יש דרך לשחזר אותה ? (עדיין גם לא פרמטתי..) אה ויש לציין שלא רשמתי איימל בפרטים באי סי קיו, ולכן אי אפשר לשחזר דרך האתר של האי סי קיו
-
- 7 תגובות
- 834 צפיות
-
-
יש לי בעיה יש לי סרט אבל התרגום שהורדתי לא מסתכנן טוב עם הסרט האם יש תוכנה אשר מאפשרת לתקן את התרגום ולערוך אותו ? נ.ב. עשיתי חיפוש אין תשובה לשאלה ששאלתי.
-
- 2 תגובות
- 834 צפיות
-
-
יש לכם איזה תוכנה של מספרי טלפון? בעברית שאני יוכל לישמור את כול המספרים
-
- 1 תגובה
- 834 צפיות
-
-
המחשב הנייד שלי היה ב"מעצר" למשך כמה זמן באגף ממשלתי מסוים, היה אצלהם למשך שבוע... איך אני יכול לדעת שלא התקינו לי שמה תוכנות ריגול משלהם שמדווח להם כל מה שאני עושה? איך אפשר לדעת אם אין התקן פיזי מסוים שהותקן שאומר להם את זה? ושאלה לא קשורה, באיזה צבע הכי טוב אם בכלל לצבוע הכסוף שיש על המחשב נייד? כי הוא קיבל שריטה שהוא היה שם, שטחית אומנם אבל כזאת שאפשר ליראות בבירור...
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
לאחר שהתקנתי XP מחדש על המחשב, התברר לי שאין לי מושג מה כרטיס הרשת שלו. יש לי דיסק עם דרייברים לכל מיני דגמים של כרטיסי רשת, שקיבלתי עם המחשב. נניח שמצאתי את הדגם המתאים בעזרת hwinfo32 ויש את הדרייבר שלו בדיסק שלי, הבעיה היא שכל הדרייברים לכרטיסי הרשת על הדיסק שלי, ניראים כמו בתמונה הבאה: כלומר, אין איזו תוכנת התקנה אלא רק את הקבצים האלו לכל דרייבר. אשמח לדעת כיצד ההתקנה אמורה להתבצע :-).
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
היי בלי כוונה שמתי מישהו רצוי ב-BLOCK SENDER ב-OUTLOOK ERPRESS ועכשיו אני לא יודע איך להוציא אותו משם וכל המיילים ממנו הולכים ישירות ל"פריטים שנמחקו". איך משחזרים אותו למיילים רצויים? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 834 צפיות
-
-
שלום חברים. לפני כשעה בערך נכנס לי SPYWARE מעצבן ועקשן למחשב. מצ"ב תמונות לזיהוי... הרצתי סריקות ם עם KASPERSKY, וגם עם NO32 - גם ב-SAFE MODE. כל זה לא הצליח להסיר אותו... האם מישהו מכיר את ה-SPYWARE הזה? אשמח אם תוכלו לעזור לי כי אני משתגע פה מזה... תודה תומר [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 834 צפיות
-
-
אז ככה,הורדתי את המשחק מהאתר שלהם(של RFACTOR),התקנתי,ועכשיו שאני בא להיכנס הוא מבקש ממני לקנות את המשחק,הורדתי את הקראק וזה עדיין לא עוזר,יש משהו לעשות?או שצריך להוריד אחד פרוץ? ועוד שאלה,האתר Torrentleech ,זה אתר שאפשר להוריד ממנו משחקים בUTORRENT?
-
- 0 תגובות
- 834 צפיות
-
-
אהלן חברה! יש לי בעיה אני מנסה להוריד סרט מאתר ONE של קרב סבמישן של אחד שמתאמן איתי,ואני לא מצליח להגיע לוידאו הזה. ניסיתי להשתמש בתוכנה שנקראת URLSnooper שמגלה את השם של הקובץ שנטען, אבל אני לא מצליח לשמור אותו במחשב בשום צורה, ואם אני כבר מצליח זה שומר לי קובץ קטן של כמה בייטים פליז עזרה!!! http://www.one.co.il/cat/video/first.aspx
-
- 6 תגובות
- 834 צפיות
-
-
יש לי בעיה וכבר היתי בשני פורומים ולא ענו לי אז נראה איך אתם , אז יש לי בעיה אני לא יכול להוריד אלבומים מאנטי ליצים כי אין לי תמיכה של גוואה אני בטעות ביטלתי ועשיתי שלא יציא לי להוריד תמויכה כזאת אז השאלה היא איך אני יכול ידנית להחזיר את זה או ידנית להוריד את התמיכה . נ.ב היתי במיקרוסופט וב גוואה אין להם !!!
-
- 3 תגובות
- 834 צפיות
-
-
יש את ניוגרוף משהו כזה יש תוכנות שאתה עובד איתם שאתה מקבל חשבון ואז מוריד וזה בדולרים חברים לאיפה כדי להירשם? איך עושים זאת? עם מישהו פה יוכל לעזור לי אני ישמח מאוד בכבוד רב אלירן 2 והאם זה ביטחותי
-
- 4 תגובות
- 834 צפיות
-
-
דרייברים למחשב IBM אני צריך לחפש באתר של LENOVO ? זו אותה חברה ?
-
- 1 תגובה
- 834 צפיות
-
-
יש לי קובץ וורד שסגרתי לפני כמה שנים וסיסמא וכמובן היום אינני זוכר אותה, האם יש דרך לפרוץ אותה? כמדומני מזמן הייתה אצל רוטר איזו תוכנה כזו, אבל היום הוא כבר חוקי ושות', אז...
-
כל התוכנות על הפנים!!! אני צריך תוכנה מהירה ונכונה השם=למשחק 8) תודה לכ העוזר
-
- 5 תגובות
- 833 צפיות
-
-
אני יודע איך בונים גרף בEXCEL רק שהשאלה שלי היא איך עושים שהגרף יתחיל מהנק' 0,0 ? דרך אגב יש לי OFFICE 2007 BLUE EDITION באנגלית תודה P:
-
- 0 תגובות
- 833 צפיות
-
-
היי אני מנסה לעזור לחבר. הוא שמה עד היום רדיו דרך האיטרנט ב - windows media player 9 והוא הוריד את - 10 ועכשיו הוא לא שומע. איך מוחקים את מדיה פלייר 10? נכנסתי ל - program files ומחקתי משם את הספריה של המדיה פלייר ואח"כ ניסיתי להתקין את - 9 וזה לא היה אפשרי והוא כתב שגירסא חדשה יותר כבר מותקנת. אז מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 833 צפיות
-


