תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מחשב נייח Windows 7 32BIT יש לי פלאפון Samsung Magic Touch , התקנתי את ההתקנה של התוכנה שלו (אני חושב שזה התוכנה המתאימה לו...) בכל אופן , אני מחבר את הקבל USB למחשב ולפלאפון , עכשיו התוכנה של הפלאפון מזהה חיבור USB , אבל שאני עושה לתוכנה להתחבר , זה נותן שגיאה . נכנסתי למנהל התקנים , והוא לא מזהה את החומרה . המחשב אחרי פרמוט . ד"א התקנתי Chipset אם זה קשור...
-
- 0 תגובות
- 836 צפיות
-
-
איך "מנקים" את מה שסיים להוריד ? ואיך מבטלים שהוא יפתח לבד את קבציי הראר ?
-
- 1 תגובה
- 836 צפיות
-
-
לכמה זמן להריץ את הטורצ'ר טסט ? והאם הגיוני שהוא משתמש רק ב50% מהמעבד...?? אחרי הכל זו תוכנת מאמץ שבודקת את המעבד ב100% לא ככה?
-
- 1 תגובה
- 836 צפיות
-
-
מה המצב אנשים ?! אז ככה ... אני צריך תוכנה שתגיד לי במדוייק את טמפרטורת המעבד שלי ! אל תציעו לי את התוכנה Everest כי היא לא תומכת במעבד שלי (Intel Core 2 Duo E4500 2.2GHz 2Mb BOX) תודה מראש, משה
-
- 4 תגובות
- 836 צפיות
-
-
אני צריך המלצות לתוכנות התחזוקה הבסיסיות (מלבד תוכנות אבטחה) למחשב. אני מתכוון לתוכנות שהן must have בכל מחשב, מהסוג שמפעילים פעם בשבוע. לדוגמה defragmenter, ניקוי רג'יסטרי וקבצים זמניים, וכד'. תוכנות שמשתמשים בהן כדי למנוע מצב שהמחשב זוחל מכל מיני סיבות וצריך לפרמט אותו.. אני גם מחפש תוכנת scheduler עם ממשק פשוט שתאפשר לי בקליק אחד להפעיל את כל התוכנות אחת אחרי השנייה. תודה מראש, שנה טובה .
-
- 6 תגובות
- 836 צפיות
-
-
יש לי בעיה שהתחילה לפני חודש בערך... כאשר אני מפעיל מחדש את המחשב או פשוט מדליק אותו מופיע לי מסך שכדי להמשיך אני חייב ללחוץ F1 או F12 (ראו תמונה). זה התחיל אחרי שפעם אחת קיבלתי הודעת שגיאה מוזרה על הדיסק הקשיח (D) ואתחלתי את המחשב ואז התחילה להופיע ההודעה הזאת, חשבתי שזה משהו חד פעמי.. החלונות עלו, נכנסתי למחשב שלי ואין שם כונן D ! כאילו מת.. שוב אתחלתי ובפעם הזאת D חזר למצב נורמלי תקין.... אני לא יודע אם יש קשר ישיר בין השניים אבל אני לא מאמין בצירוף מקרים. קיצור השאלה שלי. מה אני יכול לעשות כדי להעיף את המסך הזה ושהמחשב יעלה אוטומטית ללא לחיצת כפתור?? תודה רבה. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 836 צפיות
-
-
כל פעם שאני מנסה לפתוח את התמונות שלי explorer.exe קורס. מה אפשר לעשות?
-
- 7 תגובות
- 836 צפיות
-
-
יש לי חשבון ב gmail תקין ועובד יופי טופי . אני מנסה להגדיר חשבון בMozilla Thunderbird והוא מזהה את החשבון והכל טוב פרט לבעיה אחת קטנה , הוא כותב שהסיסמה שלי אינה תואמת לזו שיש בחשבון של הgmail מה שלא יכול להיות . אני נכנסתי בעזרת הסיסמה לחשבון הג'ימאייל ולחשבון בגוגל בלי שום בעיה. מה קורה פה ??
-
- 4 תגובות
- 836 צפיות
-
-
עד היום היתה לי התוכנה PHOTO EXPRESS 6 אשר איתה סרקתי עם הסורק שלי והיא ענתה לצרכים שלי לפני שבוע העברתי למערכת הפעלה 7 (הייתי ב XP) והתוכנה לא תומכת ב win 7 ניסיתי לחפש גירסה חדשה יותר של התוכנה אך לא מצאתי (אולי הפסיקו לשדרג אותה או החליפו לה שם) לכן אשמח לקבל עצה לגבי תוכנת סריקה טובה כמו או יותר מן התוכנה שהייתה לי ושגם תתמוך ב win 7 תודה רבה מראש ski farm
-
- 2 תגובות
- 836 צפיות
-
-
-
אהלן, יש לי המון תמונות שכבר תייגתי פנים ושמות, ועכשיו אני רוצה לשדרג ל Windows7. האם יש דרך לשמור את התיוגים האלו ולהעביר אותם למערכת ההפעלה החדשה? תודה, אייל
-
- 2 תגובות
- 836 צפיות
-
-
שלום לכולם! טוב לאלה שמכירים את התוכנה.. אתם יכולים בבקשה להגיד לי עם אתם יודעים מתי תצא הגירסה הבאה של dance ejay?? אני חושב שהגירסה האחרונה זה ה dance ejay 6?? ועם תצא עוד אחת אז עוד כמה זמן??
-
- 4 תגובות
- 836 צפיות
-
-
אני מוריד קבצים (קבצים חוקיים, אל דאגה [ומי מפה שמכיר אותי גם יעיד שהכל אצלי חוקי]) מהירות הורדה על 180 קילו ~~~ אבל מה שקורה בתאכלס שזה להערכתי מוריד על 1 קילו או פחות יש למישהו מושג מה הבעיה? יכול להיות שהוא באמת מוריד על 180 אבל בעצ מההורדה "שומר" במחשב רק חלק מאוד מאוד קטן ממנה? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 836 צפיות
-
-
שלום בשעת הגלישה מופיע לי החלון הבא בזמן שהאינטרנט מחובר או שלפעמים גם האינטרנט נופל אבל לרוב זה בשעת החיבור. למה זה מופיע ואיך מסדרים זאת? תודה
-
- 9 תגובות
- 836 צפיות
-
-
-
האם קיים דפדפן שנועל את השפה האנגלית (או מעביר אליה) כשלוחצים על תיבת הכתובת?
-
- 3 תגובות
- 836 צפיות
-
-
יש לי winamp גירסה 5.1 , חלק מהקבצים שלי הם שירים בעיברית כאשר אני צעלה אותם בplay list אני רואה ג'יבריש ולאומת זאת יש קבצים בעיברית שאני רואה אותם בלי בעיה (ככה שלא נראה לי שזה בעיה של פונטים או הגדרות עיברית) עד לפני כמה ימים הכל היה מצויין ואז גיביתי את השירים ופירמטתי את המחשב כאשר התקנתי שוב את התוכנה והחזרתי את השירים התחילה הבעיה מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 836 צפיות
-
-
אשמח מאוד אם מישהו יגיד לי היכן אפשר למצוא כזה דבר. כמובן שאני צריך את OCR לזיהוי בעברית בתודה מראש ארז בר-זיו
-
ממש כאילו שאופיס סובלת ממנטו. כל פעם שאני מעדכן משהו בקובץ(וורד או אקסל) ובא לשמור אותו התוכנה קופאת, אני ממתין איזה דקה שתיים ואז סוגר, וחוזר חלילה. ניסיתי לעדכן את האופיס דרך Windowsupdate וזה לא תיקן את הבעיה. מישהו נתקל בזה? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 836 צפיות
-
-
יש לי דיסק שירים ואני רוצה לעביר אותם למחשב בקבצי MP3 איך אני עושה את זה?
-
- 2 תגובות
- 836 צפיות
-
-
זאת הודעה ראשונה שלי ואני מקווה שרשמתי אותה במקום הנכון קניתי אנטי וירוס Nod 32 הבעיה שלי היא כזאת התוכנה הזאת קצט מסובכת לי ואני לא יודע איך מבצעים בה סריקת וירוסים מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי איך עושים את זה וכיצד מבצעים עידכונים לתוכנה אשמח אם תוכלו לעזור לי בתודה שי בן יהודה
-
- 2 תגובות
- 836 צפיות
-
-
אז ככה אני משתמש בגוגל כרום וניסיתי להתקין את הגרסה החדשה והיא ייצרה לי בעיה מסויימת ועכשיו הלשוניות עלות לי על סימני ה X והמזעור וכל זה .. בקיצור אני רוצה להסיר לגמרי ולהתקין מחדש עכשיו אני רוצה להעתיק את כל המועדפים שלי אך אני לא מוצא את התקייה שבה מאוחסנים המועדפים, היכן אני יכול למצוא את המועדפים של גוגל כרום ולשמור אותם ? תודה רן
-
- 4 תגובות
- 836 צפיות
-
-
כל פעם שאני מזיז מודל כלשהו אז זה הופך אותו ל WIRE FRAME בזמן ההזזה וגם לפעמים שאני לוחץ עליו זה הופך אותו לכזה ניסתי לעשות ריסט לתוכנה עשיתי ריסט גם למחשב ולא עזר כלום מישה יודע איך מסדרים?
-
- 3 תגובות
- 836 צפיות
-
-
נורטון מודיע לי כי התגלה אצלי סוס טרויאני ב- windows/system32/winBJT32.dll כמובן שהנורטון נכשל בהסרתו גם במצב בטוח הורדתי את קספרסקי אנטי וירוס אבל הוא לא מזהה אותו בכלל איך אני יכול להסיר את הנגע פרט לפירמוט שבת שלום!
-
- 8 תגובות
- 836 צפיות
-
-
Instant Messaging In Style (IM In Style) התוכנה היא תוכנה חיצונית ל ICQ מה היא מסוגלת לעשות? התוכנה מאפשרת לכם לשלוח פרצופים שונים מאשר אלו שיש באיי סיי כמו לדוגמא אלו שנמצאים בפורומים ולא רק פרצופים אלא תמונות של מכוניות,אוכל,דגלים וכו' בנוסף לזאת היא מאפשרת שילוב של שני צבעים בכתיבה כמו למשל כחול ואדום או כל שילוב אחר Screenshots IM In Style v2.0.1 Icon Pack 1 Icon Pack 2 להתקנת את ה Icon Pack יש לעשות Extract לתייקיה של התוכנה. StatBar התוכנה היא שימושית למי שאוהב לעקוב אחרי המחשב שלו ולא רק זה בתוכנה אפשר לעקוב אחרי ה Uptime,Cpu Usage,Download/Upload Speed,H.D Space,Winamp Controls ועוד. Screenshots
-
- 0 תגובות
- 836 צפיות
-


