תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הורדתי סרט MPG בגודל של 734 מגה ואני רוצה לצרוב אותו על דיסק אבל הקובץ גדול מידי אני רוצה לדעת אם איזה תוכנה אני יכול לפצל את הסרט כך שאני לא אהיה צריך לחבר את שני החלקים כדי לצפות בהם ואוכל לראות כל חלק בנפרד ומאיפה אני יכול להוריד תוכנה זו ??? ??? ???
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שרק משתשמים שהתנסו בשניהיים או מכירים את שניהם איך שהוא יענו.. אני כרגע משתמש ב Grisoft AVG Professional והוא מספק אותי אבל טיפה פחות ממה שאני רוצה וראיתי ביקורות טובות על Kaspersky אז מה אתם אומרים?
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
הורדתי והתקנתי את האייסיקיו 6, אני לא מבין מה אני עושה הלאה.... בבקשה תעזרו לי...
-
- 7 תגובות
- 839 צפיות
-
-
מלפני יומיים רוב הטורנטים שאני נותן להעלות הפכו לאדומים, אני לא ידוע מה לעשות עם זה... כלום לא עוזר.... אני משתמש קבוע של הטראקר bitsoup, בטראקר אחר זה לא עושה בעיות. צירפתי תמונה. [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 839 צפיות
-
-
ניסיתי דרך TuneUp Utilities 2007 אבל,אחרי שאני מוחק בה כמה סטארטאפים הם מופיעים שוב. המלצות?
-
- 14 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום היום פרמטתי את המחשב שלי ,אחרי התקנתה הדריברים של הכרטיס מסך שלי (ATI) הופיעו לי כמה שגיאות אבל התעלמתי מהם... עכשיו בעיה עצמה: כשאני לוחץ על : |ATI CONTRO CENTER" מופיעה לי שגיאה : http://img98.imageshack.us/img98/6845/1489150614971492ph3.jpg איך פותרים את הבעיה?? ניסיתי להסיר ולהתקין וזה לא עזר.. :-[
-
- 14 תגובות
- 839 צפיות
-
-
היי.. הבעיה היא כזאת: אני סורק בערך 4-5 תמונות במקביל. עכשיו, כל פעם אני צריך לחתוך אותן ידנית וזה לוקח זמן . מטבע ההיגיון, הרי התמונות יוצאות בהפרדה מסויימת אחת מהשנייה (תמונה, רקע קצת שחור ועוד תמונה) - ככה שאני בטוח שיש איזושהיא דרך לעשות חיתוך אוטומטית - פשוט שהתכנה תבחין באיזורים המתים ותחתוך את התמונות . אם מישהו יודע איך ואם אפשר, או בכלל אם יש תכנה שעושה זאת . אני אשמח, כי יש לי הרבה עבודה ! תודה
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=552 האם הוא יחליף את FIREFOX שלנו? (מי שרוצה לנסות אותו יש שם לינק להורדה) קרדיט ל http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=88161
-
- 10 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום יש לי דיסק מקורי של קספרסקי 2009 התקנתי עכשיו ווינדוז 7 ניסיתי להתקין את קספרסקי אבל אני מקבל כל הזמן הודעה שאחד הקבצים נחסם כי הוא לא מתאים לווינדוז 7 incompability חיפשתי באתר של קספרסקי אבל לא מצאתי שום דבר רק שאפשר לקנות אחד חדש שעובד על ווינדוז 7 מישהו יודע מה עושים? או יודע איך אני יכול לסדר את זה מבלי לקנות חדש?? טיינקס!
-
- 6 תגובות
- 839 צפיות
-
-
http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=126600.0 עכשיו אני יודע שזה לא חוקי אבל לא קיבלתי תשובה ה-AZ עדיין תוקע לי את המחשב וחבל לעבור על כל השלבים האלה מהתחלה תודה וסליחה מראש !
-
- 2 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום בעיה שהתחילה לי היום, כל פעם שאני לוחץ בעכבר על לחצן ימני הוא עושה Mute לצלילים במחשב ב-Volume של המחשב הוא עושה mute ועוד לחיצה מבטלת את זה, עשכיו אני לא רוצה את זה!$@I! זה נורא מעצבן... יש לי עכשיו Teac ox100 ראיתי באחד הדיונים שהיה מומלץ להוריד את ה-Microsoft Mouse התוכנה, אבל היא לא עובדת למשהו יש רעיון איך לתקן? לא מצאתי דרייברים של העכבר באינטרנט...
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
הבעיה שלי היא כזאת : לפני חודש בערך צצה לי בעיה באינטרנט אקספלורר . אני נכנס ליוטיוב או לכל אתר אחר שאמור להיות בו שמע :סרטונים וכו' ואני לא שומע כלום .. נכנסתי מהגוגל כרום וכן אני שומע .. מפה לשם בדקתי ונכנסתי למדריך הזה : http://blogs.microsoft.co.il/blogs/support/archive/2009/03/16/IE-encountered-a-problem.aspx לא כל הפעולות שלהם עובדות (דרך אגב סליחה על הפרסום , אם אסור אני אמחק אותו ) רק הפעולה של הגיבוי קבצי רגיסטרי וערכי היישום של האינטרנט אקספלורר עובד .. אני מגבה את הערכים בשולחן העבודה , מוחק אותם מהרגיסטרי ונכנס אליהם שוב מהגיבוי ומתקין מחדש אותם (כמו אתחול מחדש) ואחרי זה נכנס לאינטרנט אפשרויות ומאפס את ההגדרות של האינטרנט ואז זה עובד לי , הבעיה פה היא שזה עובד…
-
- 2 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום לכולם ובוקר טוב. בזמן האחרון התחלתי להשתמש באייטונס, ופשוט התאהבתי בתוכנה. לאחר שראיתי כמה סרטונים על איך להעביר מדיה לאייפוד, פשוט הייתי חייב, אבל אין לי אייפוד. חיפשתי קצת, והגעתי לתוכנה הנהדרת- iTunes Agent http://ita.sourceforge.net/ תוכנה זו מאפשרת לכם להשתמש באייטונס כדי להעביר מדיה לכל כונן USB מבוסס DRAG AND DROP. התוכנה יושבת במגש המערכת, וככה משתמשים בה: (דבר ראשון תיצרו פלייליסט שאיתו הנגן יהיה מסונכרן) תחילה, לחצו לחיצה ימנית על הסמל של התוכנה, וכנסו להגדרות שלה. שם יופיעו לכם שלושה TEMPLATES מוכנים ל: PSP ופלאפונים מסדרת WALKMAN של סוני אריקסון. אם יש לכם אחד מאלה, לא תצטרכו להתעסק בהגדרות, פשוט לבחור את התבנית המוכנה שלו. אם לא- לחצו על NEW,…
-
- 8 תגובות
- 839 צפיות
-
-
בטעות מחקתי את התמונות היו לי במצלמה הדיגיטלית שלי, מישהו מכיר תוכנה חינמית שאולי תצליח לשחזר לי את התמונות?
-
- 6 תגובות
- 838 צפיות
-
-
מה אני יכול לעשות שיעבוד? למה בWINDOWS MEDIA PLAYER הם עובדים לי יש לכם רעיון? אולי איזה פלאג? אני לא ממש חזק בזה.... בתודה אלי.
-
- 5 תגובות
- 838 צפיות
-
-
יש ברשותי 4 סרטונים שכל אחד מהם שוקל 70 מגה, כל אחד מהם זה פצצה קלאסית של טום וג'רי,ואני מאוד רוצה לשמור אותם אבל זה תופס לי מקום מפלצתי בדיסק יש אפרות עם תוכנה מסוימת להקטין אותם אבל שהם עדיים ישארו באותה איכות? בתודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 838 צפיות
-
-
תוכנה שממירה קבצי מיד לפוקמט נורמלי (MP3, OOG, WMA ואפילו WAV.....).
-
- 3 תגובות
- 838 צפיות
-
-
אם אני משנה את הFILE SYSTEM בהארדיסק מסויים ויש בו קבצים הוא מוחק אותם או משהו? אני רוצה לשנות מNFTS ל FAT32 בשביל שיעבוד לי בDVD זה הארדיסק חיצוני
-
- 1 תגובה
- 838 צפיות
-
-
איפה אני מגדיר שלא יתחבר מחדש ולא ישנה כל פעם את הIP ? לא מעניין אותי שיהיה זמן המתנה בין קובץ לקובץ העיקר שלא ישנה אותו.. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 838 צפיות
-
-
מה שם התוכנה של ADOBE שאני יוצא מקובץ מסויים ל PDF ?
-
- 7 תגובות
- 838 צפיות
-
-
יש לי מעבד DG965SS intel עד היום היה לי XP PRO ולא היה שום בעיה עם הכרטיס קול, היום החלפתי ל WIN7 PRO 32BIt ה WINDOWS עידכן לבד את כל הדריברים וסאונד עובד אך המיקרופון לא עובד משום סיבה הוא פשוט מסומן ב X אדום ואין אופציה להפעיל אותו. בעיקרון הבעיה היא במיקרופון כי הסאונד עובד רק המיקרופון לא
-
- 0 תגובות
- 838 צפיות
-
-
הורדתי סרט ואני רוצה לצרוב אותו על שני דיסקים כדי לראות בדי.וי.די אם מישהוא מכיר תוכנה קלה ופשוטה בשימוש שיגיד לי אני מאוד ישמח
-
- 9 תגובות
- 838 צפיות
-
-
אני קניתי דיסקים של 900MB ו100 דקות אבל התוכנה נרו מראה לי רק עד 870 איך אני עושה את זה שזה יראה לי עד 900?
-
- 2 תגובות
- 838 צפיות
-
-
אני רוצה להעביר את תכולת הHDD שעליו נמצאת מערכת ההפעלה לאחד אחר. מה הדרך הכי קלה לעשות את זה? ואם אפשר אז עם ממשק נוח ובלי להתעסק עם הדוס. ואם אני רוצה להפוך את כל תכולת הHDD שיש לי עכשיו לISO, כדי שיהיה לי גיבוי, איך עושים את זה? תודה :]
-
- 9 תגובות
- 838 צפיות
-
-
שלום פורום תוכנה יש לי בעיה מטורפת במחשב שקשורה לתוכנה, כל קןבץ וידיאו בפורמט AVI שאני מנסה להציג אותו (ניסיתי עם 5 תוכנות שונות), או לקודד אותו לפורמט אחר (ניסיתי עם מלא מקודדים ותוכנות עריכה שגם מקודדות), ברגע שאני מנסה להפעיל אותו או לעלות אותו על איזה תוכנה התוכנה "נאלצת להסגר" ואני שולח "דוח שגיאות" למיקרוסופט. מה הבעיה FFS
-
- 11 תגובות
- 838 צפיות
-


