תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום חברות וחברים, יש לנו בעייה בהדפסת דפי אינטרנט או חלקים שלהם (הדפסת קטע מסומן). הטכסט המודפס יוצא קטן מאוד. הבעייה הזו תקפה הן לאספלורר והן ל'שועל' (שניהם, אם איני טועה, בגרסתם האחרונה). קצת מידע על המערכת: מערכת הפעלה - win7 ultimate 64 bit. מדפסת - HP photosmart c7283 גרסת דרייבר - 61.64.212.0 כיצד ניתן להגדיל את מידות הטכסט המודפס כך שגם ניתן יהיה לקרוא אותו? (בתמיכה הטכנית ל HP לא מצאתי פתרון לבעייה) תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום לכם. ב-TuneUp המליץ לי להסיר את השימוש ב-Intel® Management Engine Components. האם זה נכון? האם זה יכול למנוע ממני ביצועים? כי זה מראה שזה תופס כ-30% מהזמן של ההפעלה/כיבוי/משאבים במחשב. מה אתם אומרים?
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום =) ראיתי שפירסמו כמה עבודות בזמן האחרון פה, אז חשבתי לפרסם לביקורת משיהו שעשיתי לפני כ 3 שנים. הכל ב PHOTOSHOT 7. הינה 3 עבודות:
-
- 7 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי קובץ במחשב סיומת avi , שאני מנסה למחוק אותו או רושם שהקובץ נמצא בשימוש ולא ניתן למחוק אותו , למרות שהקובץ אינו בשימוש ושום דבר שקשור לavi לא פועל.. לא מדייה פליר לא פוואר דיוידי לא כלום.. שום דבר שקשור אפילו.. ועדין לא נמחק הקובץ... ניסיתי להכנס דרך safe mode ועדיין הוא לא נמחק... אותה הודעה"קובץ בשימוש.." והוא לא בשימוש בכלל.. יש דרך\תוכנה שימחקו אותו למרות הכל? :nixweiss:
-
- 7 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני לא כותב פה הרבה אבל צופה ולומד. בכל מקרה אני אשמח אם מישהו מכיר תוכנת פקס טובה ששולחת פקסים גם לחו"ל. אני מעדיף תוכנה שתעבוד עצמאית, מה זאת אומרת עצמאית? שלא תבקש ממני להפעיל את ה - outlook או משהו בדומה לזה. פשוט להפעיל את התוכנה לכתוב את הפקס או להוסיף דף שסרקתי למחשב ואותו לשלוח. זה ממש דחוף אז זה יהיה אחלה אם מישהו יוכל לפתור לי את הבעייה עוד היום. תודה לכולם.
-
- 2 תגובות
- 839 צפיות
-
-
-
http://www.warp2search.net/modules.php?name=Sections&sop=viewarticle&artid=41 http://www.warp2search.net/modules.php?name=News&file=article&sid=15434 יש כאן תמונות שמוכיחות את זה,ורשום שזה יוצא היום! אני מקווה שזה יהפוך לתר'ד הרשמי בשביל התוצאות שלכם.
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-
-
בדקתי תוספות כאלה שונות ותמיד באיזה שהוא שיר אני שומע רעשים כזה מגיע לצלילם מסויימים, לפי דעתכם איזה תוספת הכי טובה? אני גם מחפש תוספת נחמדה שלפי דעתכם הכי נוחה כדי שתציג לי את שם השיר כל התחלת שיר בתחתית המסך מעל השעון,אני מדגיש הכי נוחה?
-
- 8 תגובות
- 839 צפיות
-
-
טוב, אז ככה, בהודעות הקודמות שלי התלוננתי ש KaZaA ת(what's with the caps?e), ו IMesh וכל תכנות הורדת הקבצים למינהו שהתקנתי על המחשב שלי (Pentium 2, 350MHZ, dual boot: win98 & win2000 SP2), על ה win2000 גרמו לבעיות חמורות בתפקוד המחשב (windows explorer לא תפקד וכך גם ה IE). סה"כ ניסיתי כ 5 תכנות, ולכולן היו אותן בעיות. ניסיתי את WinMx ו KaZaA על ה 98 שלי, וזה עובד יופי. נו, טוב, אז שומר המסך מתבייש לעלות כשקזה רצה, נו, מה אני בכלל מתלונן... (כאילו ששילמתי עליה). ובכלל, win98 ידועה בנטיות הנוירוטיות-סדיסטיות שלה. תכנה קטנה ומטורפת. המסקנה שלי היא, בכל מקרה, שכל הערב רב הזה של תוכנות נכתב במקור ל 98, או ל XP, אבל לא ל NT או ל 2000. נכון, הורדתי את הגירסא של 98/2000, אבל …
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
-
-
לדגומא 10=X+5 תודה
-
- 1 תגובה
- 839 צפיות
-
-
הוא כל הזמן יורד לי לשורת המשימות, איפה שממוקמות התוכנות שפעילות בחזית. איך פותרים את הבעייה?
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום! לפני כמה ימים הורדתי את הבטא החדשה (2) של אופיס 2007 מהאתר של מייקרוסופט. אני צריך לכתוב עבודה ולהגישה בקרוב אך אני נתקל בכמה בעיות בנוגע להטמעת תמונה ותיבות טקסט בגוף העבודה: 1. כשאני מצרף תמונה לגוף העבודה, לא משנה היכן אני ממקם אותה, ברגע שאני משנה משהו בטקסט של העבודה, אפילו אם זה לרווח 2 תווים, התמונה קופצת לשוליים (מצורפת תמונה). יש למישהו מושג איך מעגנים את התמונה למקום מסויים? 2. כשאני מגדיל ומקטין את התמונה אני רוצה לשמור על יחס X וY המקורי. אני לא רוצה לשנות את היחס כי אז התמונה מעוותת. יש למישהו מושג איך עושים זאת? 3. כשאני רוצה להוסיף תיבת טקסט הוא פותח רשימה של איזה 100 סוגים שונים של תיבות טקסט... אין שם תיבה רגילה כמו שהיה באופיס הקודם? 4. כאשר אני מכ…
-
- 6 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום לכולם אחרי שהורדתי קובץ מהטורנט לית' אז הוא מב'ש ממני סיסמא וגם כשנאי מכניס סימסמא מהקובץ סיסמאות סנ לא עוזר מחכה לתשובה תודה לכל העוזרים :bash
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש. אין בו כלום אפילו לא dos בהדלקת המחשב מתקבלת הודעה שאין מערכת הפעלה. מה לעשות כדי שאוכל להפעיל את ה cd שיש לי להתקנת windows יש לי מחשב נוסף בבית עם windows
-
- 5 תגובות
- 839 צפיות
-
-
יש לי את אימיול 0.49A שהוא מעולה ואני מוריד במהירויות גבוהות והכל טוב, עד שהוא מתנתק מהשרת אליו הוא מחובר (כל שרת. לא משנה איזה או לכמה זמן היה מחובר), ואז מופיעה ההערה ביומן: "לא נמצאו שרתים תקינים ברשימה שאליהם ניתן להתחבר". למען ההבהרה, בכל אימיול קודם שהיה לי, הוא היה מתחבר שניות אחרי ניתוק באופן אוטומטי לשרת אחר, רק שפה משום מה, הוא לא עושה את זה. בנוסף, אמרתי שאולי הבעיה היא עם הקובץ ADDRESS.DAT, אז גלשתי ומצאתי את הלינק http://www.gruk.org/list.php שלא עזר ולא שינה כלום; אח"כ גם הסרתי את ה-V מ"עדכן אוטו' את רשימת השרתים בעת ההפעלה", ועוד כל מיני עצות שאנשים נתנו בפורומים בארץ ובינ"ל, אבל כלום לא עוזר. הוא ממשיך להשאר מנותק. מיותר להסביר כמה זה מקשה ומגביל את השימוש…
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
-
-
התקנתי את 3ds max 4 על המחשב שלי שרץ על וינדוס XP. לפי מה שהבנתי התוכנה לניהול רשיונות ש MAX משתמש בה (נקראת C-Dilla CD Secure) לא תומכת בוינדוס XP ולכן הורדתי מהאתר שלהם גרסה מתוקנת שפועלת על XP ואכן היא עובדת רק ש... תמיד השתמשתי ב KeyGen כדי שיהיה לי SERIAL ל MAX וה KEYGEN הזה לא מתאים לגרסה החדשה של C-Dilla... יש למישהו איזה KEYGEN או CRACK כדי לגרום ל MAX לעבוד או שאולי יש מישהו שכבר עובד אם MAX4 ווינדוס XP - מה הוא עשה כדי שזה יעבוד? תודה
-
- 1 תגובה
- 839 צפיות
-
-
כאשר פותחים את ה-Word הברירת מחדל שלו זה כתיבה בגופן Arial בגודל 11 ומרווח של שורה כאשר יורדים לשורה הבאה. האם אפשר לשנות לו את ברירת המחדל הזו ולקבוע לו לדוגמא שכאשר אני פותחת את ה-Word הוא יכתוב בגופן מסויים שאקבע לו ובגודל מסויים שאקבע לו ושלא יעשה מרווח של שורה כאשר יורדים לשורה הבאה?
-
- 2 תגובות
- 839 צפיות
-
-
הי חבר'ה יש לי VISTA במחשב הנייד ואני מנסה להתחבר לצ'ט המתקדם של נענע משום מה אני לא מצליח.. הצ'ט ביקש ממני להתקין במחשב ACTIVE-X ועשיתי את זה ועדיין לא הצלחתי ... אולי מישהו פה שמתעסק בויסטה הצליח להתחבר לשם או שיכול לתת לי רעיון כלשהו תודה חברים
-
- 12 תגובות
- 839 צפיות
-
-
קיבלטי כמה הודעות ב-icq ממשהיא שלא נימצאת אצלי ברשימה! אבל האח המפגר שללי סגר את זה מבלי שיחולטי להוסיף אותה לרשימה ואני שואל איך אני יכול להוציא את ההודעות הללו?
-
- 2 תגובות
- 839 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה למחשב וירטטואלי בסגנון של virtual pc רק משהו יותר איכותי? עדיף שתהיה חינמית
-
- 7 תגובות
- 839 צפיות
-
-
בניתי את החיישן, יש לי שלט... עבדתי עם כמה תונות IR_Asisstence WinIR uICE אבל אני מחפש תוכנה טובה וחינמנית (או אחת שקל למצוא לה קראק ) תודה מראש, נדב
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לשאול אם מישהו יודע על תוכנת Borland Delphi מהי ומה עושים איתה
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-
-
קיימת תוכנה כזאת?
-
- 1 תגובה
- 839 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה מוזרה ב-IE7: כשאני מנסה לפתוח קובץ, כמו קובץ word או pdf מהאקספלורר (למשל דרך gmail) אני מקבל את הודעת השגיאה המצורפת. ניסיתי להתקין מחדש אופיס, אקרובט אך ללא הועיל. ואז ניסיתי להוריד את IE7 ולחזור ל-6 ואז הבעיה נפתרה. עכשיו, כשהתקנתי את IE7 שוב, הבעיה חזרה. מה שעוד מוזר, כאשר התוכנה שאיתה הקובץ אמור להיפתח פתוחה (למשל הוורד פתוח) אז הקובץ כן נפתח. מישהו יודע מה אפשר לעשות? תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 839 צפיות
-
-
היי, כזאת שלא מתקינה לך כל מיני זבלה ותוכנות נילוות. מקווה שאני בפורום הנכון... תודה, אופיר
-
- 8 תגובות
- 839 צפיות
-


