עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. http://www.youtube.com/watch?v=LphjyRiWCRo&mode=related&search=

    • 3 תגובות
    • 840 צפיות
  2. Started by dror_gh,

    אני מחפש תוכנה שתשלח הרבה הודעות(בעלות אותו תוכן) למספר מסוים (על מנת לעזור לילד חולה) מכירים במקרה משהו כזה ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 840 צפיות
  3. Started by waizman,

    היום אחרי משחק אנריל 2003 פתאום שום חלון לא נפתח (לא אקספלורר ולא של WINDOWS), והוצגה הודעת שגיאה של האקספלורר/מחשב שלי/כל תיקייה אחרת שהיה רשום בה explorer.exe ו- flt.dll חיפשתי את ה DLL ומצאתי תיקייה בשם flt ב program files. שיניתי את שמה ל flt_8 ופתאום הכל עובד... מה הולך פה??

    • 3 תגובות
    • 840 צפיות
  4. Started by infer73,

    אז ככה, ל-HTPC החדש שלי אני מעוניין בתוכנה נוחה ככה שיהיה אפשר לנווט במדיה שבמחשב (האמת רוב המדיה נמצאת במחשב אחר, אם זה משנה) באמצעות שלט רחוק בלבד, בלי צורך בעכבר או מקלדת התקנתי על המחשב Windows 7 וניסיתי להשתמש ב-Media Center של מיקרוסופט והוא בעיקר כבד ואיטי (יש לציין שהמחשב גם לא בדיוק הדבר הכי חזק בעולם, בכל זאת), וגם הוא לא לחלוטין מסתדר עם קבצים שנמצאים על מחשב אחר, אז האם יש למישהו המלצות? (אגב, אני מעדיף להתקין Windows XP בכלל, אבל את 7 ניסיתי רק בגלל ה-Media Center המובנה)

    • 1 תגובה
    • 840 צפיות
  5. אקספלורר מזהה כל דבר שאני מוריד כוירוס. מה לעשות? תודה ובלי עצות על דפדפנים אחרים

  6. שלום, אני חדש פה. לפני ארבעה ימים שידרגתי את מהירות האינטרנט שלי מ2.5 מגה ל5 מגה. מאז, (אם אני זוכר נכון) האינטרנט התחיל להתנתק פה ושם.. לא כל כך הבנתי מה זה ולמה יכול להיות מעומס של מהירות? שזה מוריד על 500+ קבוע או משהו בסגנון..? (קראתי את חוקי הפורום אני יודע שאסור לדבר על הורדות וכו' אבל אני רק שואל האם זה ייתכן מזה) ? צירפתי פה תמונה של השגיאה הזאת. מה שקורה שיש את השגיאה הזאת , למעשה זה כזה תשלח אל תשלח , אבל בגלל שביטלתי בהגדרות שלא יראה ויעשה לי את התשלח אל תשלח ויראה רק קירטיות . שזה קורה, ואז אני עושה סגור או מראה פרטים אחרים לגבי זה, ואחרי זה עושה סגור , פתאום הווידוס כזה משתגע, ההתחל וכל הסרגל למטה הופך להיות ווינדוס 98 כזה, אפור ואין , האינטרנט לגמרי…

    • 8 תגובות
    • 840 צפיות
  7. שלום, אני לא מצליח לקבוע את זה. אני נכנס למאפיינים של 'פיסקה', מגדיר מיושר לשני הצדדים, ולוחץ על 'ברירת מחדל' למטה, ומאשר. ועדיין, כל חלון חדש שנפתח, הטקסט מיושר לימין. מה עושים? תודה.

    • 0 תגובות
    • 840 צפיות
  8. אני מנסה להוסיף כתוביות לסרט - מבלי לשנות את הפורמט שלו - ואני משתמש ב-VIRTUALDUB. הכל הולך סבבה - וגם התוצאה לא רעה. הבעיה היחידה היא שאני מקבל מעיין שולים שחורים בצידי התמונה - זה ממש נראה כאילו התמונה יצאה קצת יותר קטנה. הבעיה הזאת חוזרת בכל המקודדים שניסיתי (בשלב ה-COMPRESSION ) האם יש דרך להמנע מזה - או שפשוט אני עושה משהו לא נכון?!

    • 2 תגובות
    • 840 צפיות
  9. Started by אוריפ,

    http://www.mozilla.org/projects/bonecho/releases/2.0b1.html מעניין מאוד אם בדיקת האיות בדפדפן תעבוד (עם תוסף מתאים כמובן) בעברית... יכול להיות מאוד שימושי. בסה"כ נראה כי חלק גדול מהשיפורים היו כבר בתור תוספים לFF. מישהו התקין? יש חוויות והתרשמות ראשונית?

    • 8 תגובות
    • 840 צפיות
  10. בס"ד אני רוצה לעשות דיסק התקנה של אוסף תוכנות. עכשיו באיזה תוכנה אפשר לעשות משהו יפה ומושקע? אם תמונות וכל זה. ניסתי את CDMenuPro V4 ולא ממש הצלחתי גם הממשק שלה על הפנים\: אז אם יש תוכנה אחרת שהיא על רמה זה יהיה טוב. ואם יש לינק למדריך יהיה עוד יותר טוב. תודה רבה לכם ושבת שלום

    • 2 תגובות
    • 840 צפיות
  11. יש לי נורטון אנטי וירוס 2002 ופתאום הוא גילה שם וירוס והאטני וירוס אמר שאי אפשר לרפא אותו ואז הוא נתן לי קישור לאתר של סימנטק: http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.hllp.handy.html ושם מוסבר איך למחוק והכל, אני הלכתי ישירות לקובץ ומחקתי אותו משם ואז להפתעתי הוא חזר שוב...מדובר בקובץ של 16 מגה בייט, אח"כ בסוף הוא נמחק ואז עשיתי סריקה מלאה ואז הוא מצא לי קובץ של 16 מגה בייט שוב בתוך התייקה של האנטי וירוס ואז ניסיתי למחוק פעם ראשונה והוא נמחק ואז חזר ואח"כ ניסיתי למחוק שוב ואז הוא לא נתן לי אפשרות כי אמר שהקובץ מוגן ופתאום הוא נעלם לי משם. מה עליי לעשות?! :AR15:

    • 1 תגובה
    • 840 צפיות
  12. Started by nice,

    לקחת עלבום מוזיקה שלם ולקבץ אותו לקובץ אחד כמו שבהמון אלבומים עושים. וכך אני אוכל לשמוע את כל המוזיקה מבלי לפתוח כל פעם קובץ אחר. למישהו יש רעיונות?. תודה.

    • 4 תגובות
    • 840 צפיות
  13. Started by I7210I,

    שלום יש לי כונן נייד של 750GB שאני רוצה לגבות בו את המחשב שלי יש לי שני הארד דיסקים במחשב שאותו אני רוצה לגבות האחד של500 שמחולק לשתי מחיצות C(שזה המערכת)וכונן D(שעליו מותקנות כמה תוכנות) עוד הארד דיסק E של 1TB שעליו יש מוזיקה סרטים משחקים והתקנות... מה התוכנה הטובה ביותר לגיבוי ומה לגבות לפי זה ל750GB..?יש לי נורטון גוסט 14 תודה

    • 1 תגובה
    • 840 צפיות
  14. Started by netanel38121,

    רציתי לדעת בבקשה איך אני עושה שיראו את הטמפרטורות בתוכנה EVEREST על המסך ה LCD של ה G5 אם מישהו יכול להסביר לי אני מאוד ישמח ראיתי פה מישהו בפורום שעשה את זה אבל אני לא זוכר מי זה. תודה נתי

  15. Started by גליטו,

    שלום לכולם... ב-3 ימים האחרונים אני לא מצליח להתחבר לאימיול ... ולא נגעתי בכלום , ככה סתם כשאני מנסה להתחבר זה עושה כאילו זה מתחיל להתחבר אבל לא מתחבר ... השארתי אותו אתמול שעתיים במצב הזה של עומד להתחבר ולא התחבר... היום הוא התחבר פעם אחד אבל כול המקורות של כול הקבצים היו על 0 ... למה ? ומה אני צריך לעשות כדי לתקן את זה ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 839 צפיות
  16. Started by FARKASH7,

    אני רוצה לפתוח רדיו בWINAMP לפ]י מה שהבנתי אני צריך שרת רדיו ועוד כמה תוכנות אז יש לי כמה שאלות: 1. כמה עולה שרת רדיו, ומאיפה אני יכול לקנות? 2. איזה תוכנות אני צריך ואם אפשר לינק? ואם צרילך עוד משהו בבקשה תגידו?

    • 3 תגובות
    • 839 צפיות
  17. יאני בעל סורק UMAX יש לי את התוכנה אותיות היא עובדת רק ב98 ייש למשהוא השדרוג לXP או את תוכנת אותיות+

    • 1 תגובה
    • 839 צפיות
  18. Started by wow,

    שלום לכולם. עד עכשיו הייתה לי את הגירסה של ליאון אבל עכשיו שחסמו אותה עברתי לגירסה 0.42e. האם אני יכול לשמור את הקרדיט שלי (מהגירסה של ליאון שהשתמשתי בה) או שלא כדאי כי אני עדיין יהיה חסום? ואם כן אז איזה קבצים אני אמור להעביר לתיקיה CONFIG החדשה שלי ממה שיש לי פה מהקרדיט הישן? ואגב איך הגירסה הנוכחית שלי? אה,ועוד משהו,איך אני מעדכן\מוסיף שרתים חדשים לאימיול?

    • 1 תגובה
    • 839 צפיות
  19. Started by roma,

    אני מצטער מאוד על זה שזה לא הפורום הנכון לנושא אבל בבקשה תעזרו לי(מי שיכול כמובן). יש לי סרטים על המחשב והורדתי מהאתר www.subs.co.il כתוביות לחלק מהסרטים. ושאלתי היא: איך אני משלב את התירגום עם הסרט ובאיזה תוכנה אפשר לראות את זה??? והאם אפשר איכשהו לצרוב את הסרט כ VCD ביחד עם הכתוביות??? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 839 צפיות
  20. Started by compman112,

    מהי התוכנת הצריבה שהכי מומלצת ושבא אתם משתמשים? אם אפשר אז כולל גרסא

    • 10 תגובות
    • 839 צפיות
  21. הורדתי את התוכנה הזאת ואני לא יודעת מה לעשות עכשיו אמרו לי שכדאי שהיא תעבוד מהר אני צריכה לשנות את הפורטים שלה ל 7000 אני לא מבינה כלום במחשבים אז משהו יכול לעזור לי ולהסביר מה אני צריכה לעשות עם התוכנה ? ואם באמת צריך לשנות את הפורטים אז יש לי מקסימום פורטים ומינימום את שניהם צריך לשנות ל 7000 או לא ? תעזרו לי בבקשה ותודה מראש

    • 4 תגובות
    • 839 צפיות
  22. Started by naory159,

    שלום! יש לי במחשב כרטיס טלויזיה מסוג FlyVideo 98. הוא קצת ישן, הוא נקנה לפני כ-10 שנים, אבל הוא עובד טוב! אני חיברתי את הוידאו שלי לכרטיס טלויזיה כדי להעביר קלטת מסויימת לדיגיטלי (למחשב). כדי לעשות זאת אני משתמש בתוכנה Corel VideoStudio 12 שגם היא טובה מאוד על ממשק ידידותי במיוחד! הבעיה היא כשאני מנסה להקליט ברזולוציה גבוהה! כשאני מקליט ברזולוציה של 352X288 ההקלטה יוצא בסדר גמור, רק שהיא ברזולוציה נמוכה, וכאשר מגדילים על כל המסך הסרט לא נראה טוב! כשאני מקליט ברזולוציה של 720X576 התמונה נמרחת. ואני אסביר למה אני מתכוון: כשהמצלמה זזה מהר או כשעושים תנועות מהירות או חדות אז נוצר שובל של כל התנועה (אני מקווה שהבנתם). מה הבעיה? אולי הכרטיס מסך? יכול להיות שהכרטיס טלויזיה משתמש…

    • 0 תגובות
    • 839 צפיות
  23. יש לי ספק בקשר למהירות הזיכרון שלי ורציתי לדעת מהו מהירותו האמיתית מישהו מכיר תוכנה שבודקת את זה ? תודה

    • 4 תגובות
    • 839 צפיות
  24. Started by shai82,

    שלום לכולם יש לי בעיה ממש מוזרה. בשום מצב אני לא מצליח לצרוב דיסק מוזיקה AUDIO CD בצריבה של כל דבר אחר ISO/DATA CD/DATA DVD הכל תקין ניסיתי ע"ג מספר מדיות וגם ע"י 3 סוגים שונים של צורבים אני מנסה עם נרו 8.2, ניסיתי גם עם ASHAMPO והוצאה זהה. אני עובד עם WIN7 , יכול להיות שזה קשור למקודדים ?! תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 839 צפיות

דיונים חדשים בפורומים