תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם התרגלנו שנורטון זה טוב מול שפע תוכנות האנטי וירוסים שצצו נשאלת השאלה : איזה הוא המומלץ הבחינת זלילת זיכרון ומשאבי מערכת (מה שפחות כמובן) תודה
-
- 6 תגובות
- 840 צפיות
-
-
מצטער על הדאבל פוסט שהיה לי מקודם.. טעות... מה למחוק??? Logfile of HijackThis v1.99.0 Scan saved at 1:58:50 PM, on 2/12/2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\System32\lvhidsvc.exe c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcvsrte.exe C:\PROGRA~1\MCAFEE.COM\PERSON~1\MPFSERVICE.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe c:\PROGRA~1\mcafee.com\vso\mcshield.…
-
- 4 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום! אני צריך תוכנה שמסוגלת לסמלץ בעיות תקשורת מול שרתי HTTP (נפילות שרת, connection refused, דברים כאלה), על מנת לבדוק תוכנה שמפותחת בחברה שאני עובד בה. כרגע מה שאנחנו עושים זה להתחבר מרחוק למחשב עליו יושב שרת הבדיקות ולכבות אותו, וזה כמובן לא הכי טוב (אם יש אנשים אחרים שכרגע משתמשים בו אז זה ידפוק להם את הבדיקה). אין בעיה עקרונית שזו תהיה תוכנה בתשלום, אבל עדיף שתהיה לה גרסת נסיון.
-
- 4 תגובות
- 840 צפיות
-
-
אני צריכה לצרוב דיסק לאדם מבוגר שאין לו באוטו רדיו דיסק שקורא mp3 אלא רק דיסקים רגילים. החומר שיש לי על המחשב שאני אמורה לצרוב לו הם בתצורה של mp3. ברור לי שבתוכנת הצריבה אני אמורה לצרוב את הדיסק כדיסק שמע (סיומת cda) ולא כדיסק נתונים. השאלה שלי היא כזו - החומר שיש לי על המחשב בתצורה של mp3 הוא בתצורה של 320kbps ולא בתצורה של 128kbps. האם לפני תהליך הצריבה אני אמורה להמיר את הקבצים מתצורה של 320kbps לתצורה של 128kbps או שאין קשר?
-
- 2 תגובות
- 840 צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב שלי בגלל איזה וירוס. במחשב שלי קיים לוח אם של MSI , הארד דיסק - SATA 120 של ווסטרן , מעבד 2.8 800 , כרטיס מסך GFORCE 5700 - 256 M וכל שאר הדברים הרגילים. שלתי היא : 1. המחשב לא מזה את ה ווידאו קונטרולר - ב DISPLAY ADAPTERS - כאשר אני מכניס את הדיסק של הכרטיס מסך הוא אומר לי שהדרייברים לא טובים ל XP למרות שאלו הדרייברים שהותקנו בהתחלה ועבדו טוב. 2. הוא לא מתקין לי תמיכה ב USB 2 - המחשב רושם שיש שגיאה (אחרי שהוא מווריד את הדרייברים) - שגיאה מס' 10 , מה זה אומר? 3. יש עוד רכיב שהמחשב לא מזהה ואין לי מושג מהו - SM BUS CONTROLLER - מה זה ? האם מישהו יכול לעזור לי בדברים הנ"ל? איזה דרייברים צריך להביא ומאיפה? תודה מראש על העזרה...
-
- 10 תגובות
- 840 צפיות
-
-
היי קהילה תוכלו בבבקשה לתת לי לינק לinternet explorer 5 כי יש לי win 98 בעברית ואני צריך גם explorer בעברית כרגע אני עובד עם 4 וזה ממש דפוק אז בבקשה תעזרו
-
- 2 תגובות
- 840 צפיות
-
-
קניתי מחשב (הגיע אתמול ). עכשיו הורדתי את SPEEDFAN אבל משום מה באיזה שלב שהוא בודק נתונים זה נתקע בבקשה ותודה
-
- 2 תגובות
- 840 צפיות
-
-
אני מעוניין ליצור PLANE עם תמונה מעליו (מטיריאל ששיניתי תדיפיוס שלו לתמונה) ואני מעוניין שיראו את התמונה גם בחלון של המקס ולא רק לאחר רינדור איך אני עושה את זה? תודה לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
אוקיי. היו לי בעיות האטה עם המחשב, התברר לי שהמעבד אחראי להכל, והוא באמת היה אחראי לזה שנה שלמה. החלפתי אותו, ולאחר מכן ראיתי שהמחשב היה מהיר, ועם ביצועים בשמים (למרות שמשהו עדיין היה תקוע). בקיצור, על ההארדיסק היו דרייברים של לוח אחר (כי עבדתי איתו בלוח אחר), ואיתם הוא עבד במהירות. אבל, כשהתקנתי את הדרייברים המתאימים, המחשב התחיל להאט בצורה דרסטית, יותר מהפעם הקודמת לפני שהמעבד הוחלף. יש לזה הסבר הגיוני או פתרון?
-
- 6 תגובות
- 840 צפיות
-
-
עשיתי חיפוש בגוגל לתוכנות כאלה אבל כולן דורשות כסף.. מישהו יכול להאיר את עיניי בנושא?
-
- 1 תגובה
- 840 צפיות
-
-
פעם בכמה זמן , הדפדפן ( MyIE2 ) נפתח מעצמו באתר הזה ( הכניסה לא מומלצת ) - http://www.angelfire.com/cantina/katana/problem.htm . הוא מנסה להתקין לי רכיב כלשהו במחשב , ומבקש את האישור שלי .. כמובן שאני לא מאשר , ואחרי שאני סוגר את הדפדפן , אני לא מצליח להכנס לאף אתר. האינטרנט עצמו ממשיך לעבוד, האייסיקיו מחובר , אבל האינטרנט והאאוטלוק מושבתים . מישהו מכיר את הבעיה , ואיך אני נפתר ממנה? חיפוש בגוגל לא הניב שום תוצאה , אותו דבר לגבי חיפוש במאגרי המידע של Symantec ..
-
- 9 תגובות
- 840 צפיות
-
-
כשנכנסים ל http://games.yahoo.com/ ואז למשחק Bounce Out הוא לא פותח את המשחק... הוא עושה X על התמונה איפה שצריך להפתח המשחק. אני כמעט בטוח שזה בגלל ה XP SP2 או משהו באזור אבל לא יודע מה בדיוק למשהו יש רעיון? http://games.yahoo.com/games/downloads/bo.html נראה לי זה הלינק הישיר... תודה יניב
-
- 4 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום מה קורה? טוב אז ככה אני רוצה לעשות איזה שהוא עבודה בMAX ויש לי כמה שאלות 1) איך אני יכול להוסיף תמונות לתוכנה כך שאני יוכל להשתמש בהם או אם יש תוכנה אחרת להוספת תמונות לסרטון 2) אני מחפש מדריך או קובץ מוכן של ספר שנפתח והדפים יכולים לזוז 3) זה אני באופן כללי רוצה לדעת איך אני יכול לעשות בסרטון אנימציה שבהתחלה חלק מצורה תיהיה ככה ובסוף היא תיהיה מעוקמת וכו'? 4) איך אני יכול לצבוע חלקים של צורה בצבעים שונים ואיך אני יכול להפריד אותם כלומר חתיכה מהצורה אני יכול להפריד ולהשתמש בתור צורה בפני עצמה תודה נ.ב את סעיף 2 אני ממש חייב וכמה שיותר מהר תודה
-
- 7 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום רב! יש לי את הגירסה השמינית של התוכנה ואני לא יודע איך להשתמש בה.. מישהו יכול להביא לי הדרכה קצרה לאיך עושים גיבוי דרך התוכנה? תודה רבה מראש למגיבים!
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
לא ידעתי אם לשאול כאן או בפורום וינדוס, תודה בכל מקרה. קניתי מחשב חדש בשביל אמא, למייל ולסקייפ. התקנתי עליו XP 32 bit. כל פעם שאני מפעיל את המצלמה, אחרי מספר שניות המסך קופא, העכבר והמקלדת לא מגיבים וכל מה שנשאר לי זה לעשות ריסט. במפעיל אני מתכוון כאשר המצלמה מצלמת. זה קרה גם בצילום נסיון דרך איזה טסט של הווינדוס וגם בשיחה בסקייפ. הדבר המוזר הוא שנסיתי גם מצלמה אחרת ואותה הבעיה בדיוק. מן הסתם המחשב הוא הגורם לבעיה, אבל אני פשוט יוצא מדעתי ולא יודע מה. בdevice manager הכל תקין וכמו שאמרתי המחשב חדש. למישהו יש עצה מה לעשות חוץ מלפרמט ולהתקין הכל מחדש?? תודה רבה מראש!
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
אוקיי פתרתי את הבעיה, הייתי צריך לבחור רק בשורה אחת ב"מקור" ושתי השורות היו מסומנות אז אתם יכולים למחוק את זה או מה שאתם רוצים שלום יש לי גיבוי של הוינדוס בקובץ Image של גוסט, כשרציתי לשחזר את הוינדוס אתמול נתקלתי בבעיה יש לי 2 כוננים קשיחים, אחד מהם מחולק לשניים: C ו-M, קובץ ה-Image נמצא ב-M והוינדוס נמצא (מן הסתם) ב-C כשאני מתבקש לציין את ה"destination" ה-C וה-M נמצאים בכונן אחד ואני יכול לבחור רק את הכונן כולו, אני לא יכול לבחור רק ב-C ואם אני בוחר בכונן כולו אז אני לא יכול ללכת "next" כי הוא כותב לי שקובץ ה-Image נמצא באותו הכונן. אני בטח יכול להעביר את ה-Image לכונן השני אבל אני רוצה לפרמט רק את C ולא רוצה שיקרה משהו ל-M כי יש שם מלא קבצים שאני צריך אז זאת לא או…
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
לאחר שהתקנתי AVG, אני רואה שמשהו ממלא לי את הזיכרון (ראה תמונה מצורפת), וזאת למרות שאין כל תהליך (גם לא של AVG) שנראה שצורך כל כך הרבה זיכרון ברשימת התהליכים של מנהל המשימות. מה יכולה להיות הבעייה?
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום. בזמן האחרון, בימים האחרונים , המסנג'ר עושה לי תופעה מוזרה. כל כמה שעות בערך, כל המחשב נתקע ביחד איתה, כלומר ככל שהיא מתנפחת לאט לאט בזיכרון, (לוקחת יותר זיכרון), ופתאום לוקחת 50% CPU מאמץ קבוע או יותר, בלי שעשיתי כלום בה. (לא העמסתי עלייה, לא כלום. פשוט סתם, מכתב רגיל, אתם יודעים.) צירפתי תמונה לבעיה, אולי מישהו יודע מה הבעייה? מה זה באג? ווירוס? איך פותרים את זה? ולמי שלא רואה את התמונה: http://img470.imageshack.us/img470/7506/fdsfdyq7.jpg [כמו שאתם רואים , פה למשל היא לוקחת 530MB ויותר, ו50% CPU] תודה מראש לעוזרים.
-
- 11 תגובות
- 840 צפיות
-
-
מה שבכותרת ^. בעבר השתמשתי ב MEGAEPG אבל מאז שעברתי לווינדוס 7 הזנחתי את הנושא. אז מה חדש בתחום? במה אתם משתמשים?
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום לכולם מקווה שתוכלו לעזור לי כי יש לי בעיה רצינית- עשיתי בדרימויוור דף מסגרות בצד שמאל ולמעלה יצרתי כפתורים בתוכנת פלאש 8 ושמתי אותם במסגרת השמאלית הגדרתי את הכפתור ככה "on (release) { getURL("viper.html", "mainFrame"); } שMAINFRAME זה השם של החלום המרכזי שלי אך ניסיתי באקספלורר ובפיירפוקס ובשניהם האתר עולה לי בעמוד חדש והמסגרות נעלמות הדבר המוזר הוא ש בAVANT BROWSER המסגרות כן עובדות לי יש למישהו מושג למה ואיך אני יוכל לעשות שהמסגרות יעבדו לי בכל הדפים?
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום לכולם... בזמן האחרון אני נתקל בבעיה מאוד מעצבנת שאין לי מושג איך לפטור... כשאני רושם בשפה העברית באתרי אינטרנט אזי הכתב שיוצא הוא גי'בריש כזה.. ריבועים ואותיות לא מובנות.. (עכשיו זה בסדר כי אני רושם ממחשב אחר..אני לא יכול לכתוב בעברית..) בווינדוס עצמו אני יכול לרשום בעברית ואפילו בדפדפן (רק ב שורת ה Address) אבל נגיד בפורמים וחיפושים באינטרנט אין עברית... את האתרים אני רואה בשפה העברית ואין בעיה... כל מי שיוכל לעזור לי אני אודה לא מאוד
-
- 5 תגובות
- 840 צפיות
-
-
יש אפשרות למחוק אותו? איך מוחקים אותו אני רוצה את 8 זה הסטנדרטי שמקבלים עם האקס פי כל הסרטים שעבדו מצוין עם 8 פתאום לא עובדים עם החדש המסריח הזה זה כבר מעצבן לאללה .. הסרטים עולים אבל רואים אותם מטושטשים כאלה מקווקים משו מגעיל וגם בדי וקס לא רואים אותם טוב מה הבעיה.ץ..?? ואיך אפשר למחוק את החדש?? תודה
-
- 13 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי סרטון שהייתי מאוד מעוניין לראות("מה הבאת לערבים" אם מישהו מכיר). יש לי אותו בשתי גרסאות- עם סיומת ASX וASF. הסרטון עובד טוב חוץ מהעובדה שאין לו סאונד, וזה מאוד מעצבן. הוא לא עובד טוב גם על מחשב של חבר שלי. אני מניח שזו בעית קודק, אבל כבר התקנתי מספר של חבילות קודקים והבעיה אינה נפטרה[k-lite,lionetwork ועוד). מה אפשר לעשות? תודה רבה לעוזר.
-
- 8 תגובות
- 840 צפיות
-
-
מאתמול ניסיתי להסיר את התוכנה והיום עשיתי שחזור מערכת לשלשום ועדיין אני לא מצליח. יש למישהו רעיון מה עושים? זה משגע אותי [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום... אני משתמש בתוכנה klitekpp243e והיא לא מתחברת ? האם יש איזשהו PATCH שחסר לי ? הגדרות FIREWALL ?
-
- 7 תגובות
- 840 צפיות
-


