תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
חבר'ה, אני לא יודע אם זה הפורום הכי מתאים לבקשה, אבל אני פשוט חייב עזרה וזה מאוד דחוף (למחר... =\ ) בתמונה הזאת אני צריך להעלים את האדם שמאחורה שמצלם בוידאו: http://img525.imageshack.us/img525/8484/pict0207vy2.jpg תודה רבה לעוזרים...
-
- 6 תגובות
- 844 צפיות
-
-
מעוניין להתחיל לעבוד בתלת מימד על איזה תוכנה אתם ממליצים לי לקנות (המחיר לא חשוב)...
-
- 5 תגובות
- 844 צפיות
-
-
ניסיתי להמיר קובץ וורד על ידי תוכנת doPDF v7 והניקוד השתגע, יש לי גם כותרות מספרי עמודים והערות שולים ואני רוצה שהכל יישמר, מה עלי לעשות?
-
- 4 תגובות
- 844 צפיות
-
-
למי שלא הבין אני מתכוון ללינק באינטרנט שנותן לך קובץ עם סיומת ASX ואז ה WMP נפתח ורק ככה אפשר לראות את הסרט. מישהו יודע אם יש דרך לשמור את זה כקובץ? תודה! אם עדיין לא הבנתם למה אני מתכוון אז תגידו! אל תתעלמו בבקשה! הבעייה הזאת די מעצבנת.
-
- 1 תגובה
- 844 צפיות
-
-
אני מנסה בנרו לצרוב IMAGE , אבל אני מקבל הודעה זו (ראה תמונה). לפני כן הצלחתי לצרוב.
-
- 1 תגובה
- 844 צפיות
-
-
שלום ! אני מחפש תוכנות לשירטוט שיהיו דיי בסיסיות ולא מסובכות (ככל שאפשר) אני צריך את זה בשביל שירטוט משולש תלת-מידמדי .. אשמח לקבל מענה. תודה מראש , יעקב !
-
- 3 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שמתי לב שהדפדפן של גוגל מהיר מאוד ואני מתכנן להפוך אותו לדפדפן הראשי במחשב. השאלה- איך הדפדפן בקשר לאבטחה (וירוסים אתרים מסוכנים וכו')?
-
- 8 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שלום, צלמתי היום במצלמת Nikon D90 בx264. הכנסתי את החומרים למחשב וכל הצילומים אינם חדים. הורדתי את חבילת הקודקים cccp שבנוסף ל k-lite שכבר יש לי, וכלום לא עזר. למישהו יש רעיון?
-
- 1 תגובה
- 844 צפיות
-
-
-
^ http://qttabbar.wikidot.com/download אשמח אם מישהו יעזור.
-
- 1 תגובה
- 844 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה בווינאמפ שחשבתי שנעלמה אבל מסתבר שלא שיר מתנגן בוינאמפ כרגיל ואז פתאום מאמצע שום מקום זה מעלה ארור כזה של הוינדוס ומבקש לסגור את התוכנה וזה מתסכל מאוד מישהו יודע איך פותרים את הבעיה? (חוץ מלהחליף תוכנה)
-
- 6 תגובות
- 844 צפיות
-
-
יש לי ווינדוס 2000 server family ואני לא מצליח להוריד אנטי וירוס כי הוא אומר שזה ילא יכול להיות מותקן על הסרבר מה אפשר לעשות?
-
- 4 תגובות
- 844 צפיות
-
-
משתמש ב-Outlook הרגיל, איך ניתן לאגד את כל המיילים מ-Gmail תחת תיקיה אחת, את כל המיילים ממייל של הספק בתיקיה אחרת וכך הלאה? תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 844 צפיות
-
-
את החומת אש של ווינדוס ביטלתי אבל הפיירוול עדיין נשאר כבר יותר משנה אין לי אותו ופתאום הוא הפעיל את עצמו איך זה יכול להיות איך מבטלים
-
- 2 תגובות
- 844 צפיות
-
-
במחשב שלי מותקנות: Norton Internet Secuity 2004 SYGATE Personal firewall Pro רציתי לדעת אם זה בסדר ששניהם מותקנים ביחד והם לא מפריעים אחד לשני... ואם אפשר לוותר על אחת מהן בלי לוותר על אבטחה.... נ.ב. האם זה מאט את המחשב בצורה דרמטית ששניהם מותקנים/מופעלים על המחשב בו-זמנית??
-
- 7 תגובות
- 844 צפיות
-
-
-
שלום אם התקנתי את אופיס 2007 באנדלית האם ניתן להתקין את חבילת השפות בניפרד על מנת להפוך אתהאופיס לעברי ואם כן איפה ניתן להשיג את חבילת השפות?
-
- 6 תגובות
- 844 צפיות
-
-
למה בעלי האתר לא מכניסים אותה להורדות החדשות? היא מחליפה את גירסא 6.66
-
- 8 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שלום. כאשר אני גולש באינטרנט הגלישה מאוד איטית ומקורטעת, באתרים בהם יש הרבה אנימציות פלאש הדפדפן מתקשה מאוד לתפקד כראוי. אני משתמש בדפדפן Avant Browser התקנתי ת'flash player מה יכול לעזור לי לפתור ת'בעיה?
-
- 9 תגובות
- 844 צפיות
-
-
אני תמיד מסיר אותו בעזרת ADWARE אבל הוא תמיד חוזר!!! מה לעשות??? השם שלו הוא IGETNET או משהו כזה
-
- 6 תגובות
- 844 צפיות
-
-
הבעיה: אחרי שאני עובד עם אינטרנט אקספלורר 7 איזה שעה הוא מסרב לפתוח קישורים. ואז כל פעם אני סוגר אותו ופותח שוב והוא שוב עושה לי את הבעיה, מישהו יודע מה הפיתרון? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 844 צפיות
-
-
מה עושים אני חייב גישה לקובץ ואני לא זוכר את הסיסמא ניסיתי שעות לשחזר ואני לא מצליח מה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 844 צפיות
-
-
האם יש דרך להוריד כל התמונות מאינדקס מסויום, מבוסס HTML בצורה אוטומאטית.. לדוגמה, אני רוצה להוריד את כל התיקיות + הקבצים שבתוכם אליי למחשב מכאן : http://www.economysuperstar.com/milesfox/gallery/ איך אני עושה את זה?
-
- 4 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה,דרך כלשהיא לחסום את הגישה למחשב דרך סיסמא,ניסיתי דרך הווינדוס את הסיסמא אבל פשוט מאוד לעבור אותה עם מצב בטוח. השאלה שלי היא אם אני ישים את הסיסמא על האדמיניסטור אז לא יוכלו להיכנס לי למחשב גם דרך מצב בטוח ואם לא אז האם קיימת תוכנה שתטפל בעניין תודה לעל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 843 צפיות
-
-
יש לי שאלה קטנה אני רוצה להקים ברשת במשרד שבו אני עובד שרת שממנו כל הNOD32 של כל המחשבים יורידו את העידכונים יש לנו 157 מחשבים בבניין אז אני לא יכול להרשות לעצמי שכל מחשב יתחבר לשרת של ESET ויוריד עידכונים יש אפרות להעתיק את הקבצים מNOD שמעודכן לתוך תיקיה ספציפית ולהקים שרת FTP ממנו כל שאר ה NOD32 יורידו הרבה יותר מהר? כאילו רק אחד מתעדכן דרך השרת של ESET ואז אני יצור סקריפט שיעתיק את קבצי העידכון (אם קימים בכלל) כל כמה זמן לתוך שרת הFTP ומשם כל שאר המחשבים עם NOD32 יורידו את העידכונים הרבה יותר מהר
-
- 5 תגובות
- 843 צפיות
-


