עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Ym92,

    הסיפור המלא: לפני כמה חודשים כונן ה-Maxtor 300GB (נייד) שלי ששירת אותי נאמנה מס' שנים לא נגיש. בניסיונות ראשוניים לשחזור מידע שלא צלחו אבא רצה לתת לחבר את הכונן שינסה את מעלליו, הוא הצליח חלקית ועכשיו אחרי כמה חודשים ואחרי שהביא לנו מס' קבצים מסויים שהצליח לגבות ניסיתי בעצמי. אני חייב לשתף אתכם אבל.. התוכנה הזו מעולה. אני אישית השתמשתי בגרסאת השחזור מכונן NTFS, יש גם גרסת FAT. תהליך השיחזור של 250GB של המון מידע ותמונות משפחתיות שאם לא היו חוזרות אני כבר לא הייתי חלק מהמשפחה לקח לי 4 שעות וחצי בלבד! לא חושב שבגלל המחשב המטורף שמצד ימין <<< מאמין שבכל מחשב ממוצע יהיה מהיר באותה מידה. שחזור של 250GB ב-4 וחצי שעות ! כן כן טוב, זה לא בידיוק שחזור, אלא יות…

    • 7 תגובות
    • 3.8k צפיות
  2. Started by avibl,

    שלום רב קיבלתי מסך 19 PROVIEW ועכשיו אני יודע למה קיבלתי אותו התצוגה יותר גדולה מהמסך [ בכיוון של המסך אי אפשר יותר להקטין אותה] האם ישנו פתרון לעניין הזה ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by gal atedgi,

    אני צריך תוכנה שתחבר את התרגום לסרט אבל שלא תפגע באיכות של הסרט תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 748 צפיות
  4. היי לכולם ..אני חדש בפורום התוכנה ;D יש לי תוכנה לשינוים עוצמה של רמקולים ומגביר עוצמה אבל זה של חברת אינטל מלוח אם מובנה ואין בו אפשריות להגביר עוצמה לסאב וופר אז תמילצו איזה תוכנה אמינה וקלה להגביר עוצמה לסאב וופר וגם לכללי כלומר לרמקולים אחרים עריכה: יש לי מערכת קולנועי בייתי 5.1 ערוצים בתודה

  5. Started by y_a_n_i_k,

    ובכלל הרבה תוכנות כמו מסנ'ר בעברית, איך אני גום להם להיות באנלית?? לפני הפירמוט הכל היה באנגלית, מאותם הקבצים.

    • 4 תגובות
    • 686 צפיות
  6. Started by yoav23,

    פורום יקר... נתקלתי בבעיה מעצבנת, כאשר אני צופה דרך הטלוויזיה במחשב כמעט ולא ניתן לראות את הכתב ולכן כאשר אני בא לבחור סרט מתוך רשימה שלמה אני לא מצליח לדעת באיזה סרט אני בוחר האם מישהו מכיר תוכנה שתאפשר לי לראות את השמות של הסרטים בצורה ברורה בטלוויזיה? משהו כמו מערכת מדיה סנטר אבל שלא תהיה מערכת הפעלה שלמה יואב

    • 3 תגובות
    • 904 צפיות
  7. לילה טוב לכולם, שמתי לב שכל פעם שעבדכם הנאמן עושה אתחול, הססמאות הן ל-HWzone, הן ל-Gmail, והן לכל אתר אחר שאני גולש בו מתאפסות והוא שוכח מי אני ומה ססמתי. הקשר היחיד שאני רואה בין השניים הוא שאני גולש לשניהם מ-FF... מישהו?

    • 23 תגובות
    • 1k צפיות
  8. שלום לכולם, הורדתי את התוכנה אוורסט , וכדיי לראות מעלות נכנסתי לSensor שבתוכנה, וזה לא מראה לי מעלות. היה לי את אותה תוכנה ב Windows XP וזה עבד מעולה, פתאום לא עובד. אחרי זה הורדתי עוד תוכנה וזה כתב לי את זה : http://img527.imageshack.us/img527/349/24440753lx9.jpg הבנתי מזה שצריך להתחבר במשתמש של האדמין ? איך עושים את זה? כשאני לוחץ נגיד ALt Ctrl Delete ועושה החלף משתמשים זה מראה לי רק את המשתמש שלי וזהו אין עוד משהו. תעזרו לי, תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 651 צפיות
  9. Started by eliau21071981,

    איך אני יכול לראות את ה FPS בזמן הרצת משחק

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  10. Started by SteelCat,

    יש לי מודם פנימי GlobespanVirata ADSL שהביאו לי מזמן מבזק. עכשיו כשהתקנתי ויסטה 64 המודם לא רוצה לעבוד. בדיסק ההתקנה יש רק דרייברים לXP וגרסאות יותר ישנות. יש למישהו פתרון?

    • 4 תגובות
    • 556 צפיות
  11. שאלה לי אליכם. צרבתי קבצים של תוכנית, בנירו לחצתי DVD-ROM ISO ולחצתי " Start Multisession Disc" שמתי 3 פרקים מהתוכנית ואז שמתי ב-DVD שלי בבית וראיתי את הפרקים... הורדתי עוד שני פרקים של התוכנית ואז נכנסתי לנירו ובחרתי DVD-ROM ISO ולחצתי "Continue Multisessin Disc" ואז בחלון קבצים הוספתי לשלושת הקבצים את שני הפרקים הנוספים וזה צרב. במחשב אכן מופיע בדיסק 5 קבצים... שהכנסתי ל-DVD בבית יש רק את השלושה הראשונים שצרבתי. מה עושים ? איך עושים צריבה בהמשכים ושכל הפרקים יופיעו ? תודה רבה על העזרה.

    • 3 תגובות
    • 560 צפיות
  12. Started by boogie,

    איפה אני מגדיר שהתבלאות (לא הכתיבה) יהיו מימין לשמאל? (הכוונה שהתא הראשון A יהיה בצד ימין?)

    • 2 תגובות
    • 497 צפיות
  13. אני מעוניין לקנות NOD32 2.7 המחיר הכי זול שמצאתי הוא 75 שקל.. זה לא זול מידי? קצת מחשיד! הדיסק מביעה בעטיפת קרטון כזה הם הוראות מאחור (הלוגו של NOD סיריאל והכול). יש כמה שאלות: האם יש הגבלת זמן בעידונים? (מקווה שלא) האם כשתצא גירסה 3 אני יוכל להוריד עידכון גירסה בלי תוספת תשלום?. חייב עזרה בדחיפות!

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. היי! רציתי לדעת איך אי מוריד דיבוב מסרט דיוידי מקורי? תודה!

    • 3 תגובות
    • 911 צפיות
  15. Started by UZI_BILI,

    אני צריך הרודה תוכה שפותחת קבצי FLV

  16. Started by y_a_n_i_k,

    בזמן עדכון קuפץ החלון הבא שמופיע בתמונה הוא פשוט מסרב להיעלם, יש לי את כל ההרשאות למחשב וFF לא רץ לי ברקע, ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש, ולא עזר... ולא הצלחתי לאתר את הבעיה בגוגל... [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 509 צפיות
  17. שלום חברים. קניתי מחשב חדש ועוד אין לי אנטי ווירוס יש לי בעיה בבחירה.או kaspersky או Nod 32 . מערכת הפעלה וויסטה ultimate רצה על המחשב ככה שזה צריך לתמוך. תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. http://www.disc-tools.com/download/daemon תודה!

  19. יש לי בעיה שלפעמים אני מחבר את הטלוויזיה למחשב ואני מסתכל דרכה סרטים אז עם כל תוכנה אחרת יש לי בעיה שונה רק עם הMEDIA PLAYER CLASSIC אין לי בעיה אבל הוא לא הכי נוח נגיד עם אני מפעיל סרט עם הWMP11 אז הסרט כאילו מקרטע כזה.. לא עובד חלק... ועם כל מיני תוכנות אחרות לראות סרטים וניסיתי 4 תוכנות שונות הכתוביות של הסרט מופיעות אצלי או שרשום הפול משמאל לימין או שכל מילה היתהפכה.. מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 565 צפיות
  20. הורדתי איזשהו משהו שמחולק למספר קבצי RAR לפני שהספקתי להוריד את החלק האחרון, השרת מחק את הקבצים ביקשתי ממישהו שיעלה שוב, והוא העלה אבל עם סיסמא אחרת מהסיסמא שהיתה לקבצים קודם לכן עכשיו יש לי את כל הקבצים, אבל אם אני מנסה לעשות Extract דרך הקבצים הראשונים הוא נותן לי הודעה שהסיסמא לא נכונה בקובץ האחרון [הוא פשוט מפסיק את התהליך בלי לבקש ממני סיסמא חדשה או משהו] למישהו יש פיתרון? תודה

    • 3 תגובות
    • 617 צפיות
  21. שלום! מישהו יכול להסביר לי בבקשה מה ההבדל המהותי בין Vista Home edition לבין Vista Home premium? שאלה נוספת היא : האם עדיף לי לקחת premium אם אני עובד הרבה עם פוטושופ ואוטוקד או שזה לא משנה? תודה!!!

  22. Started by zzrxox,

    היי, כמו שרשמתי בכותרת,האם יש תוכנה שנחשבת לטובה ביותר, או שאתם יכולים להמליץ על 2-3 תוכנות ואני כבר אבדוק אותן לעומק. תודה.

  23. Started by ariel-ro,

    שלום אנשים אפשר המלצה לאנטי ווירוס טוב וחזק במחיר סביר? תודה אריאל

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  24. Started by etzarfat1981,

    שלום, שאני קורא דואר ב-HOTMAIL (דרך IE6) אני לפעמים רואה בג'יבריש, אני משנה את ה-ENCODING וזה מסתדר, אך לפעמים שולחים לי EMAIL שגם אחרי שאני משנה את ה-ENCODING אני רואה גי'בריש, מישהו יודע איך פותרים את הבעייה ? תודה

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  25. אוקי אני גולש כבר המון זמן עם פיירפוקס ולאחרונה יש לי בעיות בפיירפוקס. לדוגמא שאני נכנס לאתר שיש בו סרטון נגיד youtube פשוט אין את הסרטון. או שנגיד שאני לוחץ סתם דוגמא בפורום לוחץ על פורום מקינשוט זה פשוט לא נכנס זו בעייה ממש מעצבנת ודרך אגב, יש לי IE Tab ושאני עובר ל-IE זה עובד.. בבקשה עזרה..

    • 7 תגובות
    • 680 צפיות

דיונים חדשים בפורומים