עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. במהלך הזמן, התברר לי שיש לי מספר סרטונים ביוטיוב (לא רשומים כמובן), שיש בהם איזורים בפסקול שנשמעים בהם רעשים שאינני רוצה לשמוע אותם (ואני נאלץ לכבות את הצליל כאשר אני מתקרב לאותם פרימים שבהם הצלילים שמפריעים לי נשמעים). על מנת שאני אוכל לצפות בסירטונים כהלכה מבלי לכבות את הקול בעת שאני מגיע לקטעים שנקלטו לתוכם צלילים שמפריעים לי בעת הסרטתם, עלי לצנזר את הפסקול באותם קטעים (בסרטון אחד שהעליתי ליוטיוב, נאלצתי לבטל לגמרי את הפסקול מהסירטון (ע"י הורדת עוצמתו לאפס), מאחר וברקע נשמעה מוסיקה מהופעה חיה עם תשואות). אינני יודע האם ב-Youtube Editor יש אפשרות לצנזר קול בקטעים מסויימים בסרטונים (פתחתי על זה דיון נפרד לפני יומים ואף אחד לא ענה לי [תשובות בקשר לעורך המובנה של יוטיוב, י…

    • 0 תגובות
    • 846 צפיות
  2. אני לא יודע גם באיזה סוגי קבצים האייפוד תומך. אני צריך תוכנה שתקודד קבצי MP4 שהאייפוד יוכל לנגן

    • 5 תגובות
    • 846 צפיות
  3. Started by Nihility,

    למי שעוד לא שמע, Microsoft שלחה מכתב למפתחים של AutoPatcher ודרשו שיסגרו את הפרוייקט מיידית. הנסיונות של המפתחים לשכנע את מיקרוסופט לחזר בהם מהחלטתם כשלו והפרוייקט כנראה סיים את דרכו. AutoPatcher הייתה תוכנה חינמית שאפשרה למשתמשים להוריד את כל העדכונים של חלונות (XP, VISTA , 2000, 2003, MCE וגם OFFICE) בלי צורך לעבור את התהליך הארוך והמייגע של windows update שלקח זמן רב והיה מעצבן במיוחד בשביל אנשים שתחזקו מחשבים רבים וגם לאנשים שלא היה להם חיבור אינטרנט מהיר. במקום לחכות שכל ההורדות ירדו (שעות במקרה של התקנה חדשה) היה אפשרי פשוט להוריד קובץ אחד, פעם אחת, ולעדכן את כל המחשבים. הסיבה לדרישה של מיקרוסופט לא ברורה לחלוטין, הם טוענים שזו בעיית אבטחה למרות שנעשו מאמצים רבים של…

    • 4 תגובות
    • 846 צפיות
  4. Started by AiXC,

    לא מזמן קניתי מחשב חדש והתחלתי לצפות בשיחרורי 720p/1080p ושמתי לב שבקטעים מסויימים יש נקודות שחורות כאלה, ככה זה אמור להיות או שזה בעיה בשיחרורים שאני מוריד (אני מוריד בעיקר שיחרורי סצינה אל שמתי לב שזה קיים גם בשיחרורי P2P) או אצלי במחשב/מסך?

    • 1 תגובה
    • 846 צפיות
  5. Started by Classic notion,

    שלום לכולם, לאחרונה פרמטתי את המחשב ועברתי מווינדוס XP לווינדוס 7. מהירות האינטרנט שלי היא 10Mbps, לפני הפרמוט הורדתי בקצבים שתואמים למהירות שלי, עכשיו בווינדוס 7 מהירות ההורדה מתחילה מגבוהה ומהר מאוד צונחת. מבדיקות מהירות אני מקבל שהמהירות היא 2.5Mbps כרגע. הבעיה היא רק במחשב ספציפי בבית שלי שמחובר ישירות לנתב האלחוטי ולא בתשתית או אצל הספקית. כרטיס הרשת שלי הוא Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC ומעודכן ל 23/7/2009. מותקן אצלי קספרסקי מהרגע הראשון של הפרמוט והרצתי windows update, בנוסף, עשיתי בדיקה עם NetLimiter שאין איזו תכנה שאוכלת לי את רוחב הפס ואכן אין.. האם למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה? אולי הכרטיס לא מותאם לווינדוס 7? יכול להיות שמשהו בהגדרות ש…

    • 3 תגובות
    • 846 צפיות
  6. Started by tk_mc,

    ניסתי לפתוח סרט בתוכנה כדי להמיר אותו לDIVX והתוכנה לא נותנת לי לפתוח את הסרט..... הנה הפרטים: [!] Couldn't locate decompressor for format 'dvsd' (unknown). VirtualDub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. DirectShow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable. Only 'Direct stream copy' is available for this video.

    • 6 תגובות
    • 846 צפיות
  7. Started by shoval,

    כשאני מנסה להתקין 3D STUDIO MAX 9 32BIT על ויסטה אני מקבל הודעת שגיאה Oxc0000142 מישהו יודע או מכיר פתרון?????

    • 1 תגובה
    • 845 צפיות
  8. Started by eladh777,

    יש משהו לא טוב בתוכנות ללא התקנה(portable)? כלומר.אם יש תוכנה שאני רוצה כמו נרו או דפדפן פיירפוקס שהם ניידות, כדי לי להשתמש בהם במקום אותה התוכנה שמותקנת על המחשב ובכך מאיטה אותו? התוכנות הניידות האלה הם יצייבות, יש להם משהו שלילי? כי חבל סתם להעמיס על המחשב בתוכנות שדורשות התקנה.

    • 5 תגובות
    • 845 צפיות
  9. יש לי סרטון וידיאו AVI במחשב בסרטון הזה למעלה יש לוגו גדול ומעצבן, אני רוצה לחתוך אותו ושיהיה לי את הסרטון הזה בלי הלוגו שנמצא למעלה. אפשר לעשות את זה עם WIONDOWS MOVIE MAKER או צריך תוכנה מיוחדת?

    • 5 תגובות
    • 845 צפיות
  10. Started by liransho,

    אני רוצה להפוך את המצלמה המעפנה שלי למצלמת ריגול. האם יש למישהו תוכנה שיכולה לצלם תמונה כול זמן קצוב, עדיף שתיהיה חבויה ותיסגר רק על פי פקודה שלי... הסרטה רגילה תופסת לי מלא מקום כי אני מפעיל את המצלמה ל10 שעות כול יום.....

    • 4 תגובות
    • 845 צפיות
  11. Started by Randy Orton,

    אנשים מורידים אנטי וירוס בקאזה - באימיול אבל מה הקטע ? הרי זה יורד מהרשת עם וירוסים והוא בכלל לא יציב אז מה הטעם ? ראיתי בקאזה שיש הרבה תוכנות אנטי וירוס זה מפתה אבל לא יודע אם להוריד

    • 8 תגובות
    • 845 צפיות
  12. אני צריך להוסיף לוגו חיצוני (תמונה) לתוך נייר המכתבים ב - msoutlook 2007 כך שבכל שליחה של דוא"ל הלוגו יופיע. כיצד ניתן לעשות זאת? תודה מראש על התשובה

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  13. שלום לכולם יש לי בעיה עם התוכנה Internet Download Manager היא השתלטה לי על כל הדפדפן ואני לא יכול יותר לראות סרטונים או שידורים On-Line ואין באפשרותי גם לשמוע רדיו On-Line אם יש איזה שהם הגדרות שצריך לשנות או משהו... תודה על העזרה!!!

    • 1 תגובה
    • 845 צפיות
  14. יש לי בעיות עם הדפדפן אני רוצה להתקין אותו מחדש אבל אני לא יודע איך ומאיפה להוריד תודה מראש למי שיודע

    • 7 תגובות
    • 845 צפיות
  15. Started by edoson,

    hola all from brasil!! I really need a program to convert cds to MP3... it should be a easy and good program, if u can with a link it will be great!! thanks for all the replayers!! p.s i know this program have been asked many time but i cant search from here...

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  16. לא אכפת לי אם היא עולה כסף או לא את זה תשאירו לי... רק תגידו לי מה התוכנה הכי מומלצת תודה !!!! טל

    • 5 תגובות
    • 845 צפיות
  17. Started by Sweet_Tooth,

    אני נכנס לקאזה והוא מנסה לתחבר איזה שעה אבח בסוף הוא לא הצליח להתחבר אין בעיה בחיבור לאינטרנט! אז מה בדיוק הבעיה (זה קרה אחרי שפירמטתי את המחשב)

    • 1 תגובה
    • 845 צפיות
  18. Started by sashakrik,

    שלום לכולם ! אני מעוניין לדעת איך מגדירים שה- OUTLOOK ישמיע צליל כאשר מגיע מייל חדש. יש לי outlook 2003 תודה, אלכס.

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  19. Started by Vidati,

    ידידה שלי ציירה את הילדה ואני סרקתי ועשתי את חלקי בפוטו. http://vi9ati.deviantart.com/art/Dream-135253214

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  20. אני לא בטוח שזה הפורום המתאים, אבל מקסימום יעבירו את הנושא. בכל אופן, אני צריך עזרה. ביומיום אני משתמש בפיירפוקס, אבל יש כמה אתרים שמחייבים אותי לאקספלורר. לפני כמה ימים פתחתי את האקספלורר, ובמקום להציג דף אינטרנט הוא הציג את הדף הבא. ניסיתי למחוק את האקספלורר ולהתקין מחדש, אבל הוא ממשיך בשלו. עזרה, מישהו?

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  21. טוב, אני מחפש בעיקרון שתי חיות, קוף ונמר. אשמח לקבל לינקים ליותר מצורה אחת לכל חיה ע"מ שאוכל לבחור את המתאימים יותר. נ.ב - יש לכם המלצות על אתרים טובים עם צורות חינמיות? מצאתי כמה גרועים במיוחד בגוגל...

    • 0 תגובות
    • 845 צפיות
  22. Started by arik_bulldog,

    קיימת תוכנה שתסרוק לי את המחשב ותזהה קבצים זהים? כלומר גם אם השם של הקבצים שונה. למשל שתי תמונות זהות, או שני שירים, או כל קבצים אחרים שהם אותו דבר אבל השם שלהם לא בהכרח זהה. אשמח לקבל המלצות.

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  23. נתחיל מההתחלה, מיד לאחר שיצא מדיה פלייר 11 (קצת אחרי שקניתי את המחשב הזה - במפרט) הורדתי את הגרסה הזו של מדיה פלייר והשתמשתי בה. צצו לי כמה בעיות איתה אז נאלצתי להסיר אותה והסתדרתי קצת בלעדיה אבל כרגע אני צריך אותה על המחשב שלי וכשאני מנסה להתקין אותה, יש בעיות, כבר חצי שנה. אז הנה התמונות: הנה אני מוריד את התוכנה: הנה הקובץ: הנה אני מנסה לפתוח את ההתקנה: הנה הודעת השגיאה שאני מקבל: הנה דף העזרה שאני מקבל אחרי שאני לוחץ על "פרטים": לחיצה על "מידע" או על הלינק שבא אחריו מביא אותי לדף ההורדות של המדיה פלייר: וזה לא פותר לי שום דבר. אני מאוד מקווה שמישהו יעזור לי עם זה. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 845 צפיות
  24. Started by dbx22,

    שלום, אני מחפש תוכנה למחשב הנייד שלי, שכשאני משנה את הווליום אז אני אראה על המסך את השינוי, כמו שיש בהרבה ניידים.

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות

דיונים חדשים בפורומים