תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
במהלך הזמן, התברר לי שיש לי מספר סרטונים ביוטיוב (לא רשומים כמובן), שיש בהם איזורים בפסקול שנשמעים בהם רעשים שאינני רוצה לשמוע אותם (ואני נאלץ לכבות את הצליל כאשר אני מתקרב לאותם פרימים שבהם הצלילים שמפריעים לי נשמעים). על מנת שאני אוכל לצפות בסירטונים כהלכה מבלי לכבות את הקול בעת שאני מגיע לקטעים שנקלטו לתוכם צלילים שמפריעים לי בעת הסרטתם, עלי לצנזר את הפסקול באותם קטעים (בסרטון אחד שהעליתי ליוטיוב, נאלצתי לבטל לגמרי את הפסקול מהסירטון (ע"י הורדת עוצמתו לאפס), מאחר וברקע נשמעה מוסיקה מהופעה חיה עם תשואות). אינני יודע האם ב-Youtube Editor יש אפשרות לצנזר קול בקטעים מסויימים בסרטונים (פתחתי על זה דיון נפרד לפני יומים ואף אחד לא ענה לי [תשובות בקשר לעורך המובנה של יוטיוב, י…
-
- 0 תגובות
- 846 צפיות
-
-
אני לא יודע גם באיזה סוגי קבצים האייפוד תומך. אני צריך תוכנה שתקודד קבצי MP4 שהאייפוד יוכל לנגן
-
- 5 תגובות
- 846 צפיות
-
-
למי שעוד לא שמע, Microsoft שלחה מכתב למפתחים של AutoPatcher ודרשו שיסגרו את הפרוייקט מיידית. הנסיונות של המפתחים לשכנע את מיקרוסופט לחזר בהם מהחלטתם כשלו והפרוייקט כנראה סיים את דרכו. AutoPatcher הייתה תוכנה חינמית שאפשרה למשתמשים להוריד את כל העדכונים של חלונות (XP, VISTA , 2000, 2003, MCE וגם OFFICE) בלי צורך לעבור את התהליך הארוך והמייגע של windows update שלקח זמן רב והיה מעצבן במיוחד בשביל אנשים שתחזקו מחשבים רבים וגם לאנשים שלא היה להם חיבור אינטרנט מהיר. במקום לחכות שכל ההורדות ירדו (שעות במקרה של התקנה חדשה) היה אפשרי פשוט להוריד קובץ אחד, פעם אחת, ולעדכן את כל המחשבים. הסיבה לדרישה של מיקרוסופט לא ברורה לחלוטין, הם טוענים שזו בעיית אבטחה למרות שנעשו מאמצים רבים של…
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
לא מזמן קניתי מחשב חדש והתחלתי לצפות בשיחרורי 720p/1080p ושמתי לב שבקטעים מסויימים יש נקודות שחורות כאלה, ככה זה אמור להיות או שזה בעיה בשיחרורים שאני מוריד (אני מוריד בעיקר שיחרורי סצינה אל שמתי לב שזה קיים גם בשיחרורי P2P) או אצלי במחשב/מסך?
-
- 1 תגובה
- 846 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה פרמטתי את המחשב ועברתי מווינדוס XP לווינדוס 7. מהירות האינטרנט שלי היא 10Mbps, לפני הפרמוט הורדתי בקצבים שתואמים למהירות שלי, עכשיו בווינדוס 7 מהירות ההורדה מתחילה מגבוהה ומהר מאוד צונחת. מבדיקות מהירות אני מקבל שהמהירות היא 2.5Mbps כרגע. הבעיה היא רק במחשב ספציפי בבית שלי שמחובר ישירות לנתב האלחוטי ולא בתשתית או אצל הספקית. כרטיס הרשת שלי הוא Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC ומעודכן ל 23/7/2009. מותקן אצלי קספרסקי מהרגע הראשון של הפרמוט והרצתי windows update, בנוסף, עשיתי בדיקה עם NetLimiter שאין איזו תכנה שאוכלת לי את רוחב הפס ואכן אין.. האם למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה? אולי הכרטיס לא מותאם לווינדוס 7? יכול להיות שמשהו בהגדרות ש…
-
- 3 תגובות
- 846 צפיות
-
-
ניסתי לפתוח סרט בתוכנה כדי להמיר אותו לDIVX והתוכנה לא נותנת לי לפתוח את הסרט..... הנה הפרטים: [!] Couldn't locate decompressor for format 'dvsd' (unknown). VirtualDub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. DirectShow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable. Only 'Direct stream copy' is available for this video.
-
- 6 תגובות
- 846 צפיות
-
-
כשאני מנסה להתקין 3D STUDIO MAX 9 32BIT על ויסטה אני מקבל הודעת שגיאה Oxc0000142 מישהו יודע או מכיר פתרון?????
-
- 1 תגובה
- 845 צפיות
-
-
יש משהו לא טוב בתוכנות ללא התקנה(portable)? כלומר.אם יש תוכנה שאני רוצה כמו נרו או דפדפן פיירפוקס שהם ניידות, כדי לי להשתמש בהם במקום אותה התוכנה שמותקנת על המחשב ובכך מאיטה אותו? התוכנות הניידות האלה הם יצייבות, יש להם משהו שלילי? כי חבל סתם להעמיס על המחשב בתוכנות שדורשות התקנה.
-
- 5 תגובות
- 845 צפיות
-
-
יש לי סרטון וידיאו AVI במחשב בסרטון הזה למעלה יש לוגו גדול ומעצבן, אני רוצה לחתוך אותו ושיהיה לי את הסרטון הזה בלי הלוגו שנמצא למעלה. אפשר לעשות את זה עם WIONDOWS MOVIE MAKER או צריך תוכנה מיוחדת?
-
- 5 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אני רוצה להפוך את המצלמה המעפנה שלי למצלמת ריגול. האם יש למישהו תוכנה שיכולה לצלם תמונה כול זמן קצוב, עדיף שתיהיה חבויה ותיסגר רק על פי פקודה שלי... הסרטה רגילה תופסת לי מלא מקום כי אני מפעיל את המצלמה ל10 שעות כול יום.....
-
- 4 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אנשים מורידים אנטי וירוס בקאזה - באימיול אבל מה הקטע ? הרי זה יורד מהרשת עם וירוסים והוא בכלל לא יציב אז מה הטעם ? ראיתי בקאזה שיש הרבה תוכנות אנטי וירוס זה מפתה אבל לא יודע אם להוריד
-
- 8 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אני צריך להוסיף לוגו חיצוני (תמונה) לתוך נייר המכתבים ב - msoutlook 2007 כך שבכל שליחה של דוא"ל הלוגו יופיע. כיצד ניתן לעשות זאת? תודה מראש על התשובה
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה עם התוכנה Internet Download Manager היא השתלטה לי על כל הדפדפן ואני לא יכול יותר לראות סרטונים או שידורים On-Line ואין באפשרותי גם לשמוע רדיו On-Line אם יש איזה שהם הגדרות שצריך לשנות או משהו... תודה על העזרה!!!
-
- 1 תגובה
- 845 צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 845 צפיות
-
-
יש לי בעיות עם הדפדפן אני רוצה להתקין אותו מחדש אבל אני לא יודע איך ומאיפה להוריד תודה מראש למי שיודע
-
hola all from brasil!! I really need a program to convert cds to MP3... it should be a easy and good program, if u can with a link it will be great!! thanks for all the replayers!! p.s i know this program have been asked many time but i cant search from here...
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-
-
לא אכפת לי אם היא עולה כסף או לא את זה תשאירו לי... רק תגידו לי מה התוכנה הכי מומלצת תודה !!!! טל
-
- 5 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אני נכנס לקאזה והוא מנסה לתחבר איזה שעה אבח בסוף הוא לא הצליח להתחבר אין בעיה בחיבור לאינטרנט! אז מה בדיוק הבעיה (זה קרה אחרי שפירמטתי את המחשב)
-
- 1 תגובה
- 845 צפיות
-
-
שלום לכולם ! אני מעוניין לדעת איך מגדירים שה- OUTLOOK ישמיע צליל כאשר מגיע מייל חדש. יש לי outlook 2003 תודה, אלכס.
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-
-
ידידה שלי ציירה את הילדה ואני סרקתי ועשתי את חלקי בפוטו. http://vi9ati.deviantart.com/art/Dream-135253214
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-
-
אני לא בטוח שזה הפורום המתאים, אבל מקסימום יעבירו את הנושא. בכל אופן, אני צריך עזרה. ביומיום אני משתמש בפיירפוקס, אבל יש כמה אתרים שמחייבים אותי לאקספלורר. לפני כמה ימים פתחתי את האקספלורר, ובמקום להציג דף אינטרנט הוא הציג את הדף הבא. ניסיתי למחוק את האקספלורר ולהתקין מחדש, אבל הוא ממשיך בשלו. עזרה, מישהו?
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-
-
טוב, אני מחפש בעיקרון שתי חיות, קוף ונמר. אשמח לקבל לינקים ליותר מצורה אחת לכל חיה ע"מ שאוכל לבחור את המתאימים יותר. נ.ב - יש לכם המלצות על אתרים טובים עם צורות חינמיות? מצאתי כמה גרועים במיוחד בגוגל...
-
- 0 תגובות
- 845 צפיות
-
-
קיימת תוכנה שתסרוק לי את המחשב ותזהה קבצים זהים? כלומר גם אם השם של הקבצים שונה. למשל שתי תמונות זהות, או שני שירים, או כל קבצים אחרים שהם אותו דבר אבל השם שלהם לא בהכרח זהה. אשמח לקבל המלצות.
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-
-
נתחיל מההתחלה, מיד לאחר שיצא מדיה פלייר 11 (קצת אחרי שקניתי את המחשב הזה - במפרט) הורדתי את הגרסה הזו של מדיה פלייר והשתמשתי בה. צצו לי כמה בעיות איתה אז נאלצתי להסיר אותה והסתדרתי קצת בלעדיה אבל כרגע אני צריך אותה על המחשב שלי וכשאני מנסה להתקין אותה, יש בעיות, כבר חצי שנה. אז הנה התמונות: הנה אני מוריד את התוכנה: הנה הקובץ: הנה אני מנסה לפתוח את ההתקנה: הנה הודעת השגיאה שאני מקבל: הנה דף העזרה שאני מקבל אחרי שאני לוחץ על "פרטים": לחיצה על "מידע" או על הלינק שבא אחריו מביא אותי לדף ההורדות של המדיה פלייר: וזה לא פותר לי שום דבר. אני מאוד מקווה שמישהו יעזור לי עם זה. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 845 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה למחשב הנייד שלי, שכשאני משנה את הווליום אז אני אראה על המסך את השינוי, כמו שיש בהרבה ניידים.
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-


