תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מפעיל את תוכנת ה-Asus Probe לבדיקת המחשב באופן רציף. התוכנה היום השתגעה לגמרי אני מקבל כל הזמן קריאות אזעקה כגון: במסך ה-Voltage Monitor ה-12V פתאום ירד מאד ועלה מאד. כנ"ל גם ה-5V וה-3.3V פתאום אני מקבל הודעה שהמאוורר של ה-CPU ירד מ-3,000 בנורמל ל-846. המאוורר השני Power Fun הפך ללא זמין ליום והיום בבוקר חזר סתם כך. הנה פתאום בזמן הכתיבה ה-Power Fun ירד ל-מינוס 27000 וחזר לעצמו ואז ל-850 סל"ד וחזר לעצמו. מה קורה כאן. המחשב מתנהג כרגיל לחלוטין. טמפרטורת המעבד 35-38 מעלות נורמלי לגמרי. טמפרטורת הזכרונות 31 מעלות תקים גם כן. האם משהו בחומרה לא תקין באמת, או שקריאות התוכנה לא נכונות. אם קיימת בעייה האם בעיית מארז? ספק כוח? לוח אם? לא יודע לאיזה כיוון לחשוב. תודה על כל מי…
-
- 3 תגובות
- 847 צפיות
-
-
מה קורה פה?? :-\ :-X אני מחובר כמעט באופן קבוע למסנג'ר, ופתאום יום אחד צץ לא איש קשר חדש אצלי במסנג'ר תחת השם YAHOO@HOTMAIL לאיש אין כתובת דואר ליד שמו (כמו שלכל אחד יש כינוי ואז כתובת הדואר ממנה הוא מקבל אישור). בהתחלה חשבתי שאחד מחבריי המתחוכמים מנסה לעבוד עלי (במיוחד כשהוא פנה אלי במילים "עידו, אני לא מאמינה!!") והוא איכשהוא הצליח לאשר את עצמו כשלא ראיתי. אחרי כמה ימים שהבן אדם מציק לי, החלטתי פשוט לחסום אותו. מתברר שאני לא יכול לחסום אותו כי הוא לא רשום אצלי כאיש קשר!! כלומר מעולם לא אישרתי אותו מלכתחילה!! מישהו יודע מה אפשר לעשות בעניין?
-
- 5 תגובות
- 847 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי ויסטה 64 ביט, ואני מנסה להתקין את שתי התכונות(ניסיתי כל אחת לבד) אבל אני מקבל הודעת שגיאה ממש בחלונות הראשונים, כאשר אני לוחץ next. השגיאה בדימון טולס היא error code 14. Contact support. עכשיו בדקתי בפורומים של שתי התוכנות וגם באינטרנט ולא הצלחתי למצוא פתרון הולם שיסדר את זה. יש לציין שאלכוהל עבד אצלי מעולה עד שפשוט החליט להפסיק לפעול, אז מחקתי אותו ונסיתי להתקין מחדש וזה לא הולך. כל עזרה תתקבל בברכה.
-
- 0 תגובות
- 847 צפיות
-
-
-
קניתי מחשב חדש לוח אם גיגבייט ga-p35-s3g הדיסק שהגיע איתו לא עובד הורדתי שתי גרסאות של דריבר מהאתר שלהם. realtek r1.92 התקנת הגירסה נעצרת באמצע וקופץ החלון הבא: no driver was supported in this driver pakage. וגם גירסה סטנדרטית של מיקרוסופט. עזרה?
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
שמעו בדרך כלל כשאני עושה חתימה ובכלל מתעסק בפוטושופ אני רואה אות זה יפה וכשאניע ושה חתימות וכ'ו אז הצבעים יוצאים יפים לעין והכל אבל כשאני מעלה את זה לפורום בפורמט JEPG עלה איכות הכי טובה...רואים אחרת ורואים יותר מגעיל ולא כמו שהצבעים צריכים להיות באמת..למה זה?ויש דרך לפתור את זה?
-
- 3 תגובות
- 846 צפיות
-
-
אני מנסה להתחבר לצ'ט של נענע ומופיעות לי שתי הודעות של שגיאה... שתי התמונות עם השגיאות מצורפות למודעה הזאת... תודה מראש לכל העוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 846 צפיות
-
-
כל פעם שאני מתקין דבר כלשהו על המחשב שלי, שמשתמש בהתקנה של הInstallShield (לא יודע אם יש עוד התקנות אבל אני מניח שכן?...) ההתקנה עצמה נתקעת לכמה דקות (בערך 10 דקות - אפילו מדדתי את זה) ולאחר מכן זה ממשיך כרגיל. אני מתכוון למצב שההתקנה עצמה עוד לא עלתה - רק החלון שלה עלה והוא כאילו במצב של "לא מגיב" ואם אני עושה ctrl alt del אני רואה במצב של החלון not responding, למרות שאני יודע שאחרי כמה דקות זה ישתחרר ויפעל כרגיל. אין לי שום מושג ממה זה נגרם, וזה כבר די מעצבן (הייתי צריך להתקין דרייברים לכרטיס קול חדש אתמול, וכל 7% שההתקנה התקדמה זה עצר ל10 דקות ואז המשיך). מדובר על התקנות עם אייקון כזה (אם זה משנה בכלל....)
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שממירה מDIVX ל-SVCD או VCD. המטרה היא להפוך קבצי DIVX לצפייה במכשיר DVD. מישהו מכיר תוכנה מתאימה?
-
- 3 תגובות
- 846 צפיות
-
-
הי, חיפשתי וחיפשתי וכל מה שאני מוצא ברשת זה אתרים שמציעים לך להוריד תוכנה לאיתור דרייברים... למישהו יש במקרה דרייבר ללוח 761GX-M754-964 ? תודה
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
-
בטעות סגרתי את כל הסרגלי כלים שמסביב לחלון. אין אני פותח אותם שוב? עברתצי על כל האפשרויות תחת WINDOW ולא מצאתי כלום שיחזיר את זה לדיפולט. כך זה נראה עכשיו- בהזדמנות תראו גם את העבודה שלי אבל כשאני יסיים אותה (ממש לא בקרוב ).
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
יש לי קובץ IMG במחשב. וקובץ .SUB של כתוביות. איך אני מפעיל את הסרט עם הכתוביות ביחד? MV2P לא מצליך להפעיל קבצי IMG, המדייה פלייר מצליח אבל ממש בקושי (מקרטע). היחיד שמצליח להפעיל חלק זה הVLC מדייה פלייר, אבל הוא לא מאפשר להוסיף כתוביות. אז איזה תוכנה אתם ממליצים? יש לVLC תמיכה בכתוביות...פשוט פיספסתי את הכפטור הקטן שם
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
כשאני פותח את התוכנה Fx, Joiner מופיעה הודעת שגיאה הבאה
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
לאחר החלפת כרטיס מסך ל ATI אני מעוניין להסיר את העקבות של NVIDIA מחלונות XP SP3 . הסרתי את ה DRIVERS ב ADD\REMOVE PROGRAMS. אני לא מצליח להסיר את NTUNE, גם לא ב SAFE MODE. ברישמת התוכנות עדיין קיימים הבאים: NVIDIA MONITOR, CONTROL PANEL, PERFORMANCE, STABILITY TEST. נסיונות להיפטר מ NTUNE עם CCLEANER גם לא צלחו....רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
-
-
-
שלום לכולם, יש ברשותי סרט,ואני מעוניין להפריד ולשמור רק את הקול של הסרט ללא הסרט עצמו - ואז איכשהוא בעזרת תוכנה אחרת אני אקודד את זה ל-MP3 או משהוא אחר שהפלאפון שלי יתמוך בו. נ.ב רק כרגע שמתי לב שבטעות פירסמתי בפורום אודיו וקולנוע ביתי,אז מצטער על הדאבל פוסט :-[
-
- 6 תגובות
- 846 צפיות
-
-
חייב משהו שיעבור לי את הססמא בקובץ ראר *.RAR שהורדתי
-
- 12 תגובות
- 846 צפיות
-
-
את MBM לא היתה לי בעיה להפעיל על הלוח הישן שלי (7IXE) תודות לטבלה שיש באתר של MBM שמפרטת איזה סנסור מראה מה. הבעיה היא שעם הלוח החדש שלי (7VRXP REV2), השמות שמופיעים לי בתוכנה לא תואמים את אלה שבאתר... הנה שמות הסנסורים שמופיעים באתר: SIS950/ITE8705F* SIS950/ITE8705F-1 LM83-7 remote בתוכנה עצמה יש לי: LM83-7 remote1 LM83-7 remote2 LM83-7 remote3 וכן: SIS950/ITE8705F-1 SIS950/ITE8705F-1-Diode SIS950/ITE8705F-2 SIS950/ITE8705F-2-Diode SIS950/ITE8705F-3 SIS950/ITE8705F-3-Diode השאלה היא מה לבחור ואיפה? חסר לי בתוכנה ה-SIS950/ITE8705F, ומשום מה מופיעים לי שלושה remote-ים... (אם זו שאלה מפגרת אני מתנצל מראש...)
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שמאפשרת ליצור אובייקטים בתלת-מימד. כיוון שאני עושה את זה כתחביב, אז חשוב לי שהתוכנה תהיה קלה מאד לשימוש. תודה רבה card
-
- 3 תגובות
- 846 צפיות
-
-
איך אני יכול לעדכן את ה-directx ?? יש לי את הגרסא 9 ואני רוצה 10.. תודה, דניאל.
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
האם יש תוכנה שאומרת האם הdvd הוא מולטיזון, ואם הוא לא האם יש תוכנה שיודעת להפוך כל dvd (זהdvd של מחשב נייד ולא בא לי שהוא יהרס) למולטיזון.
-
- 0 תגובות
- 846 צפיות
-
-
שלום לאחרונה התקנתי גרסה חדשה של AVG , גרסת free 2011 . לאחר מכן שמתי לב שבגלישה ב FF נוספת לי שורה כשאני צופה בקבצי מקור של אתרים. השורה באה לאחר <html> ולפני ה <head> . לאחר הסרת התוכנה התוספת נעלמת. לאחר התקנת גרסה 9 התוספת לא מופיעה שוב. צרפתי תמונה של התוספת. אני אציין ש : 1. התוספת מופיעה רק כשגולשים online ולא כשצופים בקבצים ב offline 2. התוספת לא מופיעה כשגולשים ב IE (נבדק על IE8). נתקלתם בתופעה הזו ? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-


