תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הי יש אפשרות להגדיר ל-Winrar לכווץ\לחלץ מהר יותר - אפילו על חשבון עומס על המערכת? כלומר לאפשר לוינראר לקחת את מירב הביצועים של המערכת לטובת פעולת כיווץ או חילוץ מהירה יותר?
-
- 3 תגובות
- 847 צפיות
-
-
אהלן.. אני לפני פירמוט של המחשב ושאלה קטנה לי אליכים. כיצד אני מגבה את כל המועדפים והBOOKMARKS של הפיירפוקס שלי? ובנוסף כיצד אני מגבה את הסמיילים של המסנג'ר שלא יימחקו? (אני אוגר אותם שנים ) תודה מראש. שחר.
-
- 7 תגובות
- 847 צפיות
-
-
-
שלום. האם יש דבר כזה תוכנה לניטור ובדיקה של רכיבי המחשב (טמפרטורות, ביצועים, סקטורים פגומים וכו'...) שעולה מCD גם אם אין לי HD? ואל תגידו לי BIOS. תוכנה כמו MEMTEST - שבודקת טמפרטורות וכו'... תודה
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
-
-
-
אני מחפש את תוכנה להמרת סרטי וידיאו. מ AVI ל MPEG, עם יכולת דחיסה הטובה ביותר מבלי לפגוע באיכות יותר מדי. ???
-
- 2 תגובות
- 847 צפיות
-
-
שלום. אתמול בערב הביטורנט החליט להפסיק לעבוד - מצורפת תמונה של הודעת השגיאה. נכנסתי לקובץ שמצוין בהודעה וניסיתי להבין מתוכנו מה הבעייה ללא הצלחה (אני מצרף את התוכן שלו בסוף ההודעה). אם מישהו מבין מה הבעייה אשמח לשמוע, אבל גם אם לא יש לי שאלה אחרת - בפעמים הקודמות שזה קרה לי (זו פעם שלישית) פשוט הסרתי את התוכנה והתקנתי מחדש והבעייה נפתרה, אבל, וזה האבל הבעייתי, כל ההורדות "נעלמו", ז"א הקבצים עדיין יושבים בסיפריית ההורדה אבל הביטורנט שהותקן מחדש לא מזהה אותם. מכיוון שאני לקראת סיום של הורדה של סרט חשוב וגדול בנפח שלקח לי כמה ימים אשמח אם יש למישהו פתרון. מישהו יודע איך להתקין מחדש את הביטורנט בלי לאבד את ההורדות הקיימות, ז"א שההורדה תמשיך מאפא שהיא הפסיקה? הנה תוכן הקובץ אל…
-
- 6 תגובות
- 847 צפיות
-
-
קראתי באינטרנט שיש בעיה עם הדפדפן כרום שאי אפשר לסמן מילים ולתרגמן לדוגמא עם בבילון. האם קיים פתרון? תוסף כלשהו? מעניין העניין הזה.
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
-
-
התחדשתי במעבד חדש: AMD x3 720 האם קיים מדריך איך לתפעל את התכנה, על מנת לבדוק תקינות ויציבות של הרכיבים? אם אין מדריך, מבקש הסבר איך להפעיל את התכנה. איזה אפשרות בוחרים? לכמה זמן להשאיר? חשוב לי לבדוק את הביצועים והיציבות של המערכת, למחשב חדש. תודה
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
-
-
יש לי Nero 8 ואני מנסה לצרוב קבצי Avi על דיסק DVD. הוא אומר לי שהקובץ אינו קובץ המתאים לDVD למרות שבהגדרות הוידאו נכללים קבצים אלו. מה אני יכולה לעשות כדי לצרוב קבצים אלו כDVD? תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 847 צפיות
-
-
יש לכם המלצות לתוכנות שאפשר לנהל איתם את הקבצים ותוכנות שעל כמויות הדיסקים שמחזיקים? {בבקשה תציינו היתרונות חסרונות!} אגב מחפש גם תוכנה זהה לקבצי MP3 כרגע יש לי את רשימה הבאה (אתם מכירים משהו מפה ? יש ניסיון בשימוש? פרטו) Whereisit 3.65 CD.Bank.Cataloguer.v2.3.2 Advanced.Disk.Catalog.v1.49 Advanced Mp3 Catalog Pro v3.16 תודה על המצלות, טל הערה: הן צריכות לתמוך גם בגופנים של עברית
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
-
-
שלום אז ככה הבעיה שלי היא שאני נכנס לחלון שיחות עם מישהו אחד בלבד (חשוב לציין שעם השאר זה בסדר) המסנגר פשוט נתקע ולא מגיב. זה נראה לי התחיל בזה שהוא השאיר לי הודעה והמחשב נתקע תמיד שהתחברתי (עד שנכנסתי ממחשב אחר והצלחתי לקרוא את זה) ואז פשוט רק איתו החלון נתקע. ניסיתי למחוק את ההיסטוריה, לנקות להתקין מחדש את המסנגר ולנסות למחוק את האיש ולהחזיר אותו אבל גם זה לא עזר (חשוב גם לציין שאם אני מוחק ומחזיר אז אני יכול לשלוח לו הודעה אבל אם אני יוצא אחר כך מהחלון זה ממשיך להיתקע) מישהו אולי יש מושג מה הבעיה?
-
- 9 תגובות
- 847 צפיות
-
-
ועוד איזה 100 מגה בRAM.. זה קרה פתאום ולא שיניתי כלום לפני זה.... יש למישהו הסבר? (גם פתרון יעזור )
-
- 6 תגובות
- 847 צפיות
-
-
בזמן האחרון (אולי זה התחיל אחרי התקנת ה NORTON SYSTEMWORKS 2003PRO, אבל אני לא בטוח) כל פעם שאני מתחבר לאינטרנט אז ה WINDOWS MESSENGER מתחבר, למרות שאני בכלל אמרתי לא לעלות כשהווינדוס עולה! חוץ מזה אני בכלל משתמש ב MSN MESSENGER 6. כשאני לוחץ שיסגור אותו ויצא מהתוכנה, אז הוא אומר שלי שהוא נמצא בשימוש ע"י תוכנות אחרות. אז אני נאלץ לסגור אותו מה TASK MENAGER. למישהו יש רעיון איך לעשות שהוא לא יתחבר כל פעם שאני מתחבר לאינטרנט. תודה לכל העוזרים
-
- 7 תגובות
- 847 צפיות
-
-
אוקיי זו ללא ספק אחת המוזרות שבהן... ניסיתי להכנס לאיסיקיו ופתאום הוא אומר לי שאנ י לא מחובר לאינטרנט והאיסיקיו לא יכול להתחבר...אח"כ נכנסתי לWIN ME(יש לי שני וינדוסים על המחשב) ואיזה פלא, האיסיקיו התחבר כמו שצריך...אח"כ ניסתי גם להתחבר מהXP לאיסיקיו של חבר שלי....גם הצליח... אז יוצא שהבעיה היא רק באיסיקיו שלי בXP דווקא ביוזר שלי... מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
-
-
שלום, ניסיתי מספר תוכנות כאלו, חלק טובות וחלק פחות, ובכולן יש פגם. אחת חינמית אבל משנה את שם האמן והאלבום לשמה של התוכנה (מתסכל מאוד), אחת ששמה כולל את המילה FREE מבקשת אחרי כמה קידודים לקנות אותה... הייתי אחת שהשתמשתי בה פעם, ב- XP, ושמה Acoustica MP3 to WAV Converter, תוכנה ממש מעולה, התקנתי אותה והכל אבל בתפריט קליק ימני על קובץ MP3/WAV אין שום איזכור לתוכנה, בניגוד למה שהיה ב- XP (אגב, אם מישהו מכיר גירסא לויסטה של התוכנה הזו, אשמח מאוד לקבל אותה). בקיצור, אני רוצה תוכנה, חינמית או לא חינמית זה לא יהווה בעיה עבורי (אם לא חינמית שתהיה מוכרת ברשת, אם אתם מבינים...), שתוכל להמיר במיוחד קבצי MP3 TO MP3 עם שינוי BITRATE בצורה קלה ופשוטה, ועם RENAME מלא של הקובץ כולל אמן, א…
-
- 3 תגובות
- 847 צפיות
-
-
כמו בכותרת, איך ניתן לעשות שהמחשב לא ייכנס למצב של Hibernate בזמן ש-Vuze (לשעבר Azureus) פתוח?
-
- 10 תגובות
- 847 צפיות
-
-
אני סימנתי את REMOVE SILENCE ועדין בין שיר לשיר יש הפסקה וזה לא עובר ישר. ב EASY CD CREATOR לא היתה בעיה כזו. בתודה עידו
-
- 2 תגובות
- 847 צפיות
-
-
נכנסתי לאיזה אתר שביקש להתקין אצלי איזה שהוא PLUG-IN ובטעות באמת בטעות נלחץ לי ה YES מה שהתברר כטעות לא קטנה - הבעיה היא שהותקן אצלי איזה שהיא תוכנה שעוזרת לי לחפש קבצים/אתרים באינטרנט (ראו תמונה ) ואני לא מצליך להסיר את התוכנה הזו חפשתי ב REG וב ADD/REMOVE כלום התוכנה היא ב FLASH היא נפתחת רק שהEXPLORER נסגר והיא ויזואלית נמצאת מתחת לICO של הDESKTOP משהו יודע איפה מסירים את התוכנה הזו
-
- 2 תגובות
- 847 צפיות
-
-
לא אוהב את הגירסה החדשה, מעדיף את הישנה. יש אפשרות כזאת?[br]פורסם בתאריך: 12.05.2010 בשעה 14:37:18 דבר נוסף עם הרצתי ownership איך אחרכך אני מבטל את זה?
-
- 3 תגובות
- 847 צפיות
-
-
אני מנסה כבר מעל שבועיים לסדר לבתי הצפלונת את המחשב ללא פתרון ..סרטים מסוגים שונים של פורמטים בכונן הקשיח{7200-wd} כולל סרטי דיוידי בכונן הדיוידי{lg-gsah10n} לא מתנגנים חלק אלא עם תקיעות מדי מס' שניות ואין סינכרוניזציה בין הוידאו {כרטיס מסךnvidia 64mb} לקול {sbluster pci64} עדכנתי דרייברים,מערכת ההפעלה מעודכנת,התקנתי פאקים של מקודדים שונים התקנתי נגנים שונים ולפני כל התקנה של פאק או נגן הסרתי קודם את הקודם,ביצעתי פורמט והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה ועדיין אנלא מצליח למצוא תבעיה לכל מי שיש קצה חוט בבקשה ......... הנה פרטי המחשב: שם מערכת הפעלה Microsoft Windows XP Professional גירסה 5.1.2600 Service Pack 2 Build 2600 יצרן מערכת הפעלה Microsoft Corporation שם המערכת יצרן המע…
-
- 3 תגובות
- 847 צפיות
-
-
-
-
שלום אני צריך בבקשה עזרה למצוא תוכנה שמצלמת את הפעולות שאני מבצע במחשב כדי שאוכל ליצור מעין הדרכה כזו. כמו שאפשר לפעמים לראות הדרכה על אופיס או תוכנה מסוימת.. מקווה שהסברתי את עצמי כהלכה, אבל אני מאמין שתבינו תודה..
-
- 2 תגובות
- 847 צפיות
-
-
יש לי סרט MKV שהמחשב לא מנגן (היחיד שפותח אותו בכלל, זה VLC והוא מראה מסך אפור בלי אודיו) סרטי MKV אחרים המחשב מנגן בלי בעיה אני מנחש שזה בעית קודק, למרות שיש לי K-LITE מלא, איך אני בודק איזה קודקים צריך הסרט הזה?
-
- 2 תגובות
- 847 צפיות
-


