עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by bykeking,

    אני רוצה לקנות את cineman 4d של maxton. ראיתי באתר שלהם שהמכיר לבנדל הוא 600 יורו אבל מצאתי את האתר הזה *צונזר* זה נראה לי כמו ריפ אוף רציני מישהו הזמין משם פעם משהו?

    • 5 תגובות
    • 849 צפיות
  2. Started by aviadp,

    שלום התקנתי לא מזמן את VUZE, ביצעתי פתיחת פורטים לפי ההוראות אך עדיין התוכנה די מקרטעת, ההורדות עם פרצופים אדומים/כחולים וכשאני עושה NAT/FIREWAL TEST אני מקבל את התוצאה הבאה: NAT Error - Usage limit exceeded (87.70.3.183:0). אשמח לעזרה אביעד מפרט רלונטי: ראוטר LEVEL ONE WBR6001 ווינדוס 7 ספק 012+הוט 1.5 מגה פירוול ווינדוס

    • 0 תגובות
    • 849 צפיות
  3. Started by son gohan,

    לדעתי נורטון 2003 המלא ופוטושופ5.5 הכי שווים

    • 3 תגובות
    • 849 צפיות
  4. Started by VL,

    שלום פירמטתי את המחשב והתקנתי את כל הדרייברים אני לא יודע אם יש דרייבר ללוח אם Motherboard Name Gigabyte GA-K8NF-9 / K8NF9 Ultra אם ישנו דרייבר ללוח אם זה אם אפשר להביא לי קישור להורדה אליו אני אשמח תודה.

  5. Started by Goat17,

    שלום לכולם מישהו מכיר במקרה תוכנה שמאפשרת ליצור ולערוך קבצי ISO? אשמח לעזרה, תודה

    • 3 תגובות
    • 849 צפיות
  6. Started by EroSenin,

    היי התקנתי win7 על המחשב בעל הלוח M2N-MX לוח למעבד AMD של ASUS סוקט AM2. חיפשתי שעתיים באינטרנט פיתרון לדריוור אודיו ללוח שאין פשוט! באתר היצרן אין דריוור לwin7.לכן ניסיתי להתקין את של vista ולא עזר. ניסיתי אפילו להתקין דריוור של הציפסט לא הצלחתי כי אין תמיכה בwin7. ניסיתי להתקין את הדריוור ac97 וhigh defintion של realtek, לא עזר. עידכנתיאת כל מה שהיה בwin7 update ולאחר מכן ניסיתי שוב,לא עזר. לפי מה שהבנתי הדריוור של הלוח הוא soundmax אבל אין תאימות לwin7. משהו יכול לעזור לי בנוגע לעניין? תודה ושבת שלום

    • 5 תגובות
    • 849 צפיות
  7. יש לי טלוויזית סמסונג LA32D550 המשמשת כמסך מחשב (DVI-HDMI). ברוב תכני הHD שאני מנגן אני שם לב למין אפקט גוסטינג במסך, בד"כ בסצנות עם תנועה. *אני יודע שזו לא בעייה בכרטיס הגרפי משום שזה קורה עם שני כרטיסי מסך שונים. האם יכול להיות שזו בעיית מקודדים? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 849 צפיות
  8. שלום, אני מחפש תוכנה לעריכה PDF אבל משהו בסגנון של האתר של ACE עם מישהו מכיר: http://www.ace.co.il/book2.aspx?f=gan תוכנה קלה ונוחה למשתמש. עם אפשרות לעשות תוכן וקיצורים. תודה

    • 0 תגובות
    • 848 צפיות
  9. Started by amir85,

    מחפש תוסף מילים לשירים ל WMP 64BIT עד היום אני תמיד השתמשתי בתוסף http://lyricsplugin.com אבל הוא לא עובד לי בגרסאת ה64BIT. תודה

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  10. Started by רועי מלר,

    היי.. אני מבצע Boot ל - hiern's BootCD ומריץ Partition magic הוא נכשל בהעלה של ה - Hard disk ( מחובר ב- sata 2 ) למישהו יש רעיון.. ? לעוזרים, המון תודה..

    • 4 תגובות
    • 848 צפיות
  11. Started by lobazain,

    hello, im using dvdx program in order to convert dvd to avi the problem is that the procces is real slow ??? ??? ??? only 10/2 frames per sec in: p4 1700 256mb ddr 333 ti4200 vga is it my comp or maybe the program?? זה הגיוני???

    • 0 תגובות
    • 848 צפיות
  12. Started by Sweet_Tooth,

    למה כשאני נמצא בשרת אני מקבל כל הזמן את ההודעה הזאת: Closing Idle connection in 30 seconds ואיך אני יכול להיפטר ממנה?

  13. Started by Pure-Gold,

    הכנתי מדריך וידיאו קצר המראה כיצד ליצור אייקון קריסטלי בעזרת פוטושופ. http://www.metacafe.com/watch/310304/Create%20Cool%20Crystal%20Icon/ צפו, תלמדו, תהנו ואם אהבתם תדרגו

    • 2 תגובות
    • 848 צפיות
  14. Started by 1,

    שמעתי שיצא 6, עכשיו האם היא מומלצת, כי היא עדיין בטא? דרך אגב ראיתי איפשהו שיש גירסת PREVIEW. מה זה אומר? והאם אפשר לקבל קישור?

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  15. Started by rgm7,

    אפשרי להכיו אנימציה בתכנה הזאת?

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  16. יש לי וינודס ויסטה וכשאני מפעיל את הסרטונים בכל אתר (לדוגמא gametrailers.com) אני רואה אותם בסדר גמור עד שאני מגדיל את גודל הסרטון (עושה הגדלה באייקון הימני למטה), הסרטון קופא ולא זז עד שאני יוצא מההגדלה. מה הבעיה לדעתכם?

    • 2 תגובות
    • 848 צפיות
  17. Started by nati86,

    שלום לכולם, אני מחפש תוכנה של מנהל הורדות שאוכל לשים ברשימה לינקים של הורדות ושהתוכנה תוריד לפי סדר. ז"א, בדקתי את כמות הקבצים שאני יכול להוריד בו זמנית והוא לא עולה על שתי קבצים, שאני מנסה להוריד קובץ שלישי הוא ממתין עד שאחד מהשניים יסיים. השאלה שלי היא אם קיימת תוכנה שאני אוכל לתת לה רשימה של לדוגמה 30 לינקים של הורדות והיא תוריד אוטומאטית כל פעם שתיים שתיים, לפי סדר, מבלי התערבות שלי. תודה מראש לכל העוזרים.

    • 7 תגובות
    • 848 צפיות
  18. אם לא ,אולי משהו שרץ ישירות מDISK ON KEY?

    • 2 תגובות
    • 848 צפיות
  19. Started by I.Robot,

    שלום. מישהו מכיר תוכנה שמודדת את קצב הFPS ומציגה אותם בזמן המשחק?

    • 3 תגובות
    • 848 צפיות
  20. שלום! יש לי צורך לשלוח את אותו מכתב הרבה פעמים , כל פעם לנמען אחר. איך אני יכול לשמור את המכתב וכל פעם שצריך לשלוח-רק לשנות את כתובת הנמען? תודה רבה!!!

    • 3 תגובות
    • 848 צפיות
  21. Started by Wile E Coyote,

    שלום לכולם. ידוע לי שכאשר אני מוריד קבצים דרך "קאזה" - הם עלולים להיות נגועים בוירוסים. אך האם זה נכון גם לקבצי אודיו ווידאו למשל? האם אפשר בכלל להשתיל בהם וירוסים? אני משתמש בתוכנה דיי הרבה זמן ואף פעם לא נתקלתי במצב כזה.

    • 6 תגובות
    • 848 צפיות
  22. Started by Omerole,

    התקנתי את הפירפוקס אצל אחי,ויש אצלו פונטים של עברית נורא קטנים,באנגלית הבעיה לא קיימת. הינה צילום מסך: http://img121.imageshack.us/img121/212/firefoxpy6.jpg איך משנים/מגדילים את זה,זה נורא מציק X: תודה

    • 7 תגובות
    • 848 צפיות
  23. Started by RX7,

    דעתכם על אקספלורר 7 האם עוד דפדפן כביכול "מחודש" או משו שראוי לשבח?? הצביעוו והשפיעו

    • 3 תגובות
    • 848 צפיות
  24. Started by rrt,

    שלום, פתאום הופיע לי קובץ חדש התיקייה המחשב שלי, הקובץ הוא ללא כל שם, אי אפשר למחוק אוו ולא קורה שום דבר אם לוחצים עליו. צירפתי תמונה שמראה את התקייה. דרך אגב אני משתמש ב windows 98 [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  25. Started by satlan1,

    נראה לי שיש לי וירוס או ספייוואר במחשב. הורדתי אתמול משהו וכמה שעות אחרי זה התחילו לקפוץ לי הודעות מכירה וכל מיני שטויות... צרפתי לפה קובץ של התהליכים שפועלים במחשב.. יש שם תהליך שקוראים לו WIN392D.TMP.EXE אני חושב שזה חדש שם... אז סגרתי אותו מהתליכים ובינתיים(כבר שעתיים בערך) לא קופצות לי פרסומות. אבל הבעייה שאין לי מושג איך למחוק את זה :-X סרקתי עם NOD32 וADAWARE ועוד תוכנה אחת ואף אחת מהן לא מצאה את זה. והרצתי גם חיפוש על הקובץ הזה והוא לא נמצא. מה אפשר לעשות כדי למחוק אותו? הנה סריקה של HIJACKTHIS Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 15:10:09, on 23/06/2006 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180…

    • 2 תגובות
    • 848 צפיות

דיונים חדשים בפורומים